Jump to content

Пълнене на Стационарни и АВТО Климатици.Изгодни цени!!!


Recommended Posts

Пълнене на СТАЦИОНАРНИ и АВТО КЛИМАТИЦИ

Продажба ,монтаж,поддръжка на стационарни климатици и пълнене на АВТОКЛИМАТИЦИ!!!

Предлагам добри цени за пълнене.Около 50 лева за Автоклиматик с фреон около 700 гр.В случай ,че е повече се доплаща в завсимост от грамажа. Предлагам посещение на място ,което се доплаща допълнително в зависимост от местоположението на автомобила.

Продавам Климатици за дома Fujitsu, Midea ,Lg ,Vateli.Монтаж,поддръжка,профилактика на всякакви климатици.Гаранция 3 години.

Добри цени и голям избор на модели!!!

София и София окръг.

Телефон за връзка: 0888813124 Веселин Димитров

post-7029-1230838002_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За автоклиматици препоръчвам с-з Ауди, цената е убийствена - около 24лв. труд и около 20 лв. фреон. Чак да не повярва човек ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За автоклиматици препоръчвам с-з Ауди, цената е убийствена - около 24лв. труд и около 20 лв. фреон. Чак да не повярва човек :rolleyes:

:hilezh:

Редактирано от joro09
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тя цената дето е дал горе колегата не е по-различна,само дето е без "около" и "горе-долу",за този грамаж цената е нормална,това е че не за всеки модел грамажа е еднакъв,и се доплаща на всеки 50 грама мисля някаква сума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
Ами тя цената дето е дал горе колегата не е по-различна,само дето е без "около" и "горе-долу",за този грамаж цената е нормална,това е че не за всеки модел грамажа е еднакъв,и се доплаща на всеки 50 грама мисля някаква сума.

:flipoff:

Продажба ,монтаж,поддръжка на стационарни климатици и пълнене на АВТОКЛИМАТИЦИ!!!

Продавам Климатици за дома:

MITSUBISHI, Fujitsu,Panasonic,DAIKIN, TOSHIBA,SHARP,HITACHI,

TOYOTOMI,Samsung, Midea ,Lg,Nagova ,Vateli,.

Монтаж,поддръжка,профилактика на всякакви климатици.Гаранция 2 години.

Добри цени и голям избор на модели!!!

ПРОМОЦИИТЕ В МОМЕНТА:

модел мощност квадратура ед. цена:

Vatеly VSO 12H 12000Btu 18-26 m2 599 лв. + Монтаж

Midea MSR3-12HRN2 12000Btu 18-26 m2 599 лв. + Монтаж

Инверторни климатици:

Midea MSG-12HRDN1 12000Btu 18-26 m2 839 лв. + Монтаж

Fujitsu ASYA12LGC 12000Btu 18-26 m2 1410 лв + Монтаж

Информация:

Климатиците VATELY са китайско поизводство. Имат 2 години гаранция. Има само неинвертори.

Климатиците Midea са китайско производство. Имат 3 години гаранция.

Климатиците Fujitsu са японско производство. Имат 3 години гаранция.

ПРОМОЦИЯТА ЗА ПЪЛНЕНЕТО НА АВТОКЛИМАТИЦИ - 40ЛВ ВАЖИ ДО 30 МАЙ. (НЕОГРАНИЧЕНО КОЛИЧЕСТВО ФРЕОН)

Предлагаме и опция - Посещение на адрес.

За допълнителна информация и въпроси отностно промоциите ,очаквам вашите обаждания на поспчения долу телефон. Желая ви прохладен сезон колеги . :hilezh:

Телефон за връзка: 0888813124 Веселин Димитров

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Fujitsu ASYA12LGC 12000Btu 18-26 m2 1410 лв + Монтаж

Преди 2 седмици си купих такъв - 1375лв, включващи монтажа и 4м тръбен път.

Ако ще правиш промоция поне провери какво се предлага на пазара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 седмици си купих такъв - 1375лв, включващи монтажа и 4м тръбен път.

Ако ще правиш промоция поне провери какво се предлага на пазара.

моя го взех за 1290 с монтаж
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh:

ПРОМОЦИЯТА ЗА ПЪЛНЕНЕТО НА АВТОКЛИМАТИЦИ - 40ЛВ ВАЖИ ДО 30 МАЙ. (НЕОГРАНИЧЕНО КОЛИЧЕСТВО ФРЕОН)

Предлагаме и опция - Посещение на адрес.

Здрасти

Ще кажеш ли къде се намира сервиза и също така колко в посещението до Младост примерно? :hilezh:

Редактирано от hellix
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти

Ще кажеш ли къде се намира сервиза и също така колко в посещението до Младост примерно? :hilezh:

Абсолютно същия въпрос имам и аз!А с колегата може да си разделим идването ти до Младост и да ни минеш и двамата ако си на неодобно мястоB)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя го взех за 1290 с монтаж

Колеги цените при мен са такива за момента,всичко зависи от цената ,на която купувам от вносител.Всеки сам може да си преценява и да избира от къде да пазарува ;) Поздрави.

Колеги ,сервиза в момента се мести,и ползвам сервиза на приятел като имам възможност и като ми се налагат ремонти. Посещението до Младост е 15 лева,дефакто по 7.5 лв на човек ,трябва предварително обаче да ми се обадите ,за да обсъдиме дали ще може процедурата по зареждането да стане на място или не.Всичко зависи от състоянието й и как е поддържана до момента и дали ще е нужно да сме в сервиз ,да се сменят части и т.н.Най-добре е да ми се обадите по телефона ( 0888813124 ) и да се уговорим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега принципно по сервизите ,които взимат по около 100 лева работят с машина ,която събира фреона ,който имаш в системата дозира го като добавя допълнителното количество,което липсва и го зарежда отново...единственото нещо ,което може да се появи като проблем от дозареждане е да се препълни,но ако знаеш как до го допълниш...няма такъв проблем. :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

което може да се появи като проблем от дозареждане е да се препълни,но ако знаеш как до го допълниш...няма такъв проблем. :)

Колега, това с какво е опасно, ако го препълниш?

И още един въпрос, ако позволиш. Стана по-топло тия дни, и забелязах, че климатика ми

не веднага започва да охлажда, а му трябва поне 10-15 мин. И при пълна мощност пак ми се струва,

че не охлажда достатъчно добре. Въпросът ми е, дозареждане би ли помогнало? Има ли варианти да е нещо друго, като мръсен радиатор и т.н.? Какво като профилактика може да се направи за климатика на колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега принципно по сервизите ,които взимат по около 100 лева работят с машина ,която събира фреона ,който имаш в системата дозира го като добавя допълнителното количество,което липсва и го зарежда отново...единственото нещо ,което може да се появи като проблем от дозареждане е да се препълни,но ако знаеш как до го допълниш...няма такъв проблем. ;)

Ти как дозираш колко фреон е необходим ако трябва да се допълва? Идеята при машината е, че след като източи стария фреон го измерва, добавя необходимото количество фреон и масло и го връща обратно в системата. Интересно ми е ако дойда за допълване на фреон как ще разбереш колко ще трябва да се добави? Масло съответното количество също ли добавяш при допълването? До колкото знам ако фреона е повече от необходимото има голяма опасност да се повреди компресора. Въпросите са ми за новия фреон (R134 май беше).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това с какво е опасно, ако го препълниш?

И още един въпрос, ако позволиш. Стана по-топло тия дни, и забелязах, че климатика ми

не веднага започва да охлажда, а му трябва поне 10-15 мин. И при пълна мощност пак ми се струва,

че не охлажда достатъчно добре. Въпросът ми е, дозареждане би ли помогнало? Има ли варианти да е нещо друго, като мръсен радиатор и т.н.? Какво като профилактика може да се направи за климатика на колата?

Напълно възможно е да е паднало налягането на фреона,особенно ако не е пълнен скоро.като профилактика не е зле да се почисти радиатора на климатика ,за да може да се обдухва по-добре.

Въпросното Фуджитсу струва 1000 лв.

Колега намерими 10 такива на по 1000 ще ги купя веднага!!! :respekt: Но да са от официалните вносители за фуджитсу ,а не турски или гръдски ментаци.

Ти как дозираш колко фреон е необходим ако трябва да се допълва? Идеята при машината е, че след като източи стария фреон го измерва, добавя необходимото количество фреон и масло и го връща обратно в системата. Интересно ми е ако дойда за допълване на фреон как ще разбереш колко ще трябва да се добави? Масло съответното количество също ли добавяш при допълването? До колкото знам ако фреона е повече от необходимото има голяма опасност да се повреди компресора. Въпросите са ми за новия фреон (R134 май беше).

Колега маслото се досипва с фреона ако е нужно ,а колко фреон е необходимо да се долее от практиката сам преценяваш като следиш налягането ,дехидратора и термометъра. Машината не е съществувала винаги... :hilezh: Другото което е...може да се използва стенд за събиране на фреон ,който го събира мери се колко е събрал и се долива остатъка.Когато климатика се препълни с фреон компресора почва да спира и температурата която одава почва да се повишава. Всички тези неща с практиката се научават и такива грешки стига човек да има опит не допуска да се случват.Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей ти линка купувай,

може даже да се разберете за отстъпка.

Защо си мислиш, че ние пасеме трева...

Редактирано от Triger
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей ти линка купувай,

може даже да се разберете за отстъпка.

Защо си мислиш, че ние пасеме трева...

Ти па сега защо ми развали хубавата далавера. :2gunsfiring_v1:

По въпроса за авто-машината, ще ти кажа, че са направени за да може всеки амсалак да прави климатици. С моите иструменти и машини мога да ти свърша даже по-качествено работата и като ги събереш в една кутия изпълняват същото. Ама там се иска и теория и практика да имаш и да знаеш какво правиш. Ама повечето рибки си мислят, без авто-машина техните климатици не стават....Някои от нас работим със системи с по 50-100 кг фреон, така, че ако си мислиш, че нестава без авто-машина, давай си 100 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак колегата Веселин Димитров да каже с какво пълнят автоклиматиците.

Ако се пълнят от шише с манометър не бих пробвал.

А ако се мери количеството фреон + маслото, вакуумира се - това е друга работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втория начин колега ... :rolleyes: с Везна ,бутилка,маномерът и точно количество,след вакум.

Колеги ,ако все още не сте разбрали разликата м/у пълненето по начина ,който аз предлагам за 40 лв .,за момента,защото таази промоция ще важи до края на месеца и пълненето,което ви предлагат в сервиз с машина...сега ще ви го разясня.Машината е уред,който може да го ползва всеки гумаджия,заварчик ,доктор,стругар и т.н,който е прочел опътването(ако не сте забелязали вече има такава във всеки сервиз ,дори и той да е бил до вчера за бояджийски услуги) .При нея се задава просто какво количество фреон събира автомобила ви ...натискат се няколко копчета и се оставя да работи опр време...като свърши целия процес по вакуум и т.н. се откачат манометрите и вие си плащате около 100 лева и си тръгвате.При мен аз правя всички тези неща,които прави машината автоматично,без да имам да избивам около 4000 лева (машината) и затова си позволявам тази цена. Който прецени,че е по-добре да си направи колата на машина и да си плати определената сума...аз против нямам,коли и работа ще има за всички сервизи в София за около още 1500 години на пред ,така че сами преценявайте къде ходите и се надявам да не попаднете на някой ,който не е наясно с това ,което прави :rolleyes: Позрдрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак колегата Веселин Димитров да каже с какво пълнят автоклиматиците.

Ако се пълнят от шише с манометър не бих пробвал.

А ако се мери количеството фреон + маслото, вакуумира се - това е друга работа.

+1 :respekt:

Втория начин колега ... :hilezh: с Везна ,бутилка,маномерът и точно количество,след вакум...

Това е що-годе приложимо само за стария фреон R12, където с манометри може да се контролира налягането, а оттам и количеството фреон. За новия фреон обаче не е добра идея според мен - нито може маслото да се дозира точно, нито количеството фреон :hilezh: .

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се намеся и аз в разговора:

Може да се зареди климатик и без машина, но след изтегляне на стария фреон със събирачка, и след добро вакуумиране. Има приспособления, с които може да се добави и масло и оцветител. Зареждането се прави с везна. Манометрите показват режима на работа на климатика и няма как да се зарежда автомобилен климатик по тях. В хладилната техника е друго - там се зарежда по манометри и по други белези..... Домашен климатик също се зарежда с определено количество фреон, а не по налягане. Машината не прави майстора, а му помага да свърши по-бързо работа.

На мен ми е по-лесно да работя с машина и за това имам две.

Моето мнение е да си правите климатиците при хладилни техници, знаещи как идва студеното, а не при близкия гумаджия, купил си машина, но не познава принципите на хладилната техника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се намеся и аз в разговора:

Може да се зареди климатик и без машина, но след изтегляне на стария фреон със събирачка, и след добро вакуумиране. Има приспособления, с които може да се добави и масло и оцветител. Зареждането се прави с везна. Манометрите показват режима на работа на климатика и няма как да се зарежда автомобилен климатик по тях. В хладилната техника е друго - там се зарежда по манометри и по други белези..... Домашен климатик също се зарежда с определено количество фреон, а не по налягане. Машината не прави майстора, а му помага да свърши по-бързо работа.

На мен ми е по-лесно да работя с машина и за това имам две.

Моето мнение е да си правите климатиците при хладилни техници, знаещи как идва студеното, а не при близкия гумаджия, купил си машина, но не познава принципите на хладилната техника.

Колеги има стендове за събиране на фреон,който събират фреона със маслото и го вадят от климатичната система...автоклиматик определено може да се напълни по манометри ,но трябва да знаеш какво правиш ...пак казвам не всеки човек е наясно добре с държанието на автоклиматика като няма достатъчно фреон и като има точно колкото трябва...трябва да си поработил достатъчно и да си се сблъскал с най-различни случай :hilezh: Благодаря за последния пост колега ...Колеги моля не спамете темата ,ако някой го интересува дали може или неможе да прочете малко учебници по хладилна техника или да търси в Google ...той знае всичко в повечето случай .

ПРОМОЦИЯТА ЗА ПЪЛНЕНЕТО НА АВТОКЛИМАТИЦИТЕ НА ЦЕНА ----> 40 ЛЕВА ВАЖИ ДО КРАЯ НА МЕСЕЦ МАЙ. ВЪЗПОЛЗВАЙТЕ СЕ ОТ ПРОМОЦИЯТА ДОКАТО Е ВРЕМЕ,ЗАЩОТО ПРЕДПОЛАГАМ,ЧЕ ПОСЛЕ ЦЕНАТА ЩЕ СКОЧИ ЕДНА ИДЕЯ,ЗАРАДИ ГОЛЯМОТО ПОСКЪПВАНЕ НА ФРЕОНА ОТ СКОРО.

Поздрави :dance:

0888813124 Веселин Димитров.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...