Jump to content

A3 1.9TDI vs BMW E46 323ci


Recommended Posts

Здравейте! :)

Тъй като чета форума от доста време и съм изключително приятно впечатлен от еродираността на много колеги по автомобилните (пък и не само) въпроси искам да ви помоля за съвет. В момента карам А3 8L 2003г 1,9тди 130 кончета и т.н. Доволен съм от количката, върши си ми идеално работа, икономична е, върви прилично, НО все ме ръчка нещо от вътре и ми се иска да се кача на нещо по-спортно и бензиново. Днес ми предложиха бартер за моята + 5000лв срещу 323ci 2000г. БМВ-то е с доволно количество екстри. Единствено по интериора има лека забележка на волана и скоростния лост където кожата е леко захабена. Интересува ме ако някой знае нещо повече относно подръжката и експлоатацията на такова БМВ или има пряко впечатление от динамичните характеристики на колата да сподели. Също се чудя дали самата сделка е изгодна. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 141
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ами разликата между твоята А3-ка и БМВ-то е от земята до небето, така че се запитай какво точно ти се кара. Струва ли си да си смениш колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за бързия отговор! Наясно съм, че А3 и 323 са доста различни автомобили, но може би не обясних ситуацията съвсем ясно. На мен кола ми трябва главно за собствено предвижване из града и доста често в момента ми се налага да пътувам извънградско сам или най-много с още 1 придружител. Определено следващият ми автомобил бих искал да спортно ориентиран, тъй като в момента мога да си позволя двуврата кола, а също и някакъв що годе приличен разход на бензинов мотор. По план смяната на колата трябваше да стане по-късно тази година, но сега това изпадна. Не искам да изневерявам на марката Ауди, но за съжаление в ценовия диапазон около 20000лв не предлагат купе. Като изключим ТТ разбира се, което някак си не може да ме грабне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за бързия отговор! Наясно съм, че А3 и 323 са доста различни автомобили, но може би не обясних ситуацията съвсем ясно. На мен кола ми трябва главно за собствено предвижване из града и доста често в момента ми се налага да пътувам извънградско сам или най-много с още 1 придружител. Определено следващият ми автомобил бих искал да спортно ориентиран, тъй като в момента мога да си позволя двуврата кола, а също и някакъв що годе приличен разход на бензинов мотор. По план смяната на колата трябваше да стане по-късно тази година, но сега това изпадна. Не искам да изневерявам на марката Ауди, но за съжаление в ценовия диапазон около 20000лв не предлагат купе. Като изключим ТТ разбира се, което някак си не може да ме грабне.

Ами щом ти се кара бензинова кола купе и си преодолял различията на марките и можеш да ги приемеш, предполагам, че тая кола би ти служила добре. Бих ти препоръчал да се осведомиш в бмв-форума за надеждността на мотора и за спецификациите му, както и честите му болежки, за да знаеш за какво да гледаш при бартера. Пожелавам ти късмет с избора Ники и каквото и да избереш, да ти служи вярно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да съм VAG сектант в случая съм с две ръце за баварката хем невероятно красиво купе,хем и бензинка с номален шестак ,а и фъна със задното не е за изпускане ,така,че мятай се в баварката,малко разнообразие никога не е излишно,хем ще видиш какво има и в чуждите кочинки :) Та баварката е хубава,единствено не ми харесва момента с твоята + 5 хилки,ако там договориш по добра оферта вземай я .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От трите марки няма по-спортна от BMW, а това 323Ci звучи много обещаващо. Твоята голфоподобна жалва (жалва по южно му е вид сухоземна костенурка :)) няма нищо общо с бумера, така че не виждам защо ги сравняваш изобщо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай колата ако ти харесва и ако е добре технически, рядко здрав автомобил, супер издръжлив, държи и цена и е кола един път!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай колата ако ти харесва и ако е добре технически, рядко здрав автомобил, супер издръжлив, държи и цена и е кола един път!!!!

Колега ще получиш по-добра возия значително по-удобна и приятна за каране кола със много сериозна динамика.

За задното няма кво да ти казвам :rolleyes: ще забравиш за предното и мега тракането от моторния отсек+ че както казва колегата колата е много яка на визия държи $,

относно подръжката и експлоатацията със сигурност е по-евтина от ПД ,баварците знаят как се правят бензинови мотори само ако я пържиш може да харчи ..като 1.8т :stupid:

http://bg.diplodocs.com/jim/BMW/330XD-_E от този линк може да изтеглиш инфо за 3-те не само за 330хд

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Две са нещата, които аз бих имал трудности да преглътна. Първото е вратите. Не понасям коли с две врати (купета), защото съм имал и просто ми е гадно. Казал съм, че повече кола с две врати - НЕ. Лична гледна точка. Второто нещо е интериора. Леле тия беенвета са много бедни откъм интериор.

Ако можеш да преглътнеш и тези две неща, то тая кола е за теб. Щом Алеко казва, че е здрава, значи е, защото малко ли коли са минали през ръцете му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

търговец бартерира само кочини за коли, така че ако е автокъша се откажи.

ако ти е приятел, да вземи го.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти и от мен,

Аз преди да си взема АУДИто много се бях навил на Е46, просто не можах да си намеря. Значи, ако искаш спортна кола какво по-добро от БМВ 3 купе - тук няма съмнения. Второ - редовите шестаци на БМВ са прочути със своята надежност и здравина. Колата е с верига, така че поддръжката ще ти е надолу според мен. Само се приготви да ти харчи доста - поне 2йно на А3ката, ама и вървенете ще е доста различно. Колата е маниашка и ако те кефи скачай, според мен няма да сбъркаш.

Какво да и погледнеш - тези купета дават един кофти дефект - там където задните амортисьори се захващат долу за носача по някой път изгнива и се къса, дефект само при по-ранните купета, така че огледай там задължително. Общо взето освен това, дебитомера и ел. стъклата бензинките други дефекти не дават, от това което си спомням че четох преди няколко месеца.

И както каза един колега по-нагоре попрочети им форума (bmwpower), има си раздел за Е46 и има доста неща, за съжаление доста по-подреден и полезен форум от нашия според мен ...

П.С. естесвено преди да направиш бартер задължително през сервиз и преглед ...

Редактирано от Legendata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много за мненията и полезните коментари! :respekt: Колата наистина се продава в автокъща "Капитолия". Даже видях, че има и обява в мобилето. Предварителната уговорка включва задължително преминаване към сервиз по мой избор, където ще мога да си проверя всичко. Колата не е нов внос. Карана е в България, но не знам точно колко време. Колата като я гледах я запалих, но все още не съм я карал. Държеше си нормално обороти. При форсиране на място нищо необичайно не чух. На пръв поглед добре изглеждаше. Малко трудно влизаха скоростите на място, но за сега го отдавам на факта, че колата не е карана отдавна и е студена. Но без сервиз и пълна диагностика е ясно, че няма да се мине.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Второто нещо е интериора. Леле тия беенвета са много бедни откъм интериор.

Ако можеш да преглътнеш и тези две неща, то тая кола е за теб.

МНОГО си прав, колега. УЖАСЕН е интериора на всички BMW-та, повръща ми се от него. Това е _единствената_ причина, поради която не съм си купил още BMW... прекарвам доста време в колата и не мога да дам една торба пари, срещу която да получа рефлекс за повръщане...

Мисля, че BMW е идеалната кола като втора кола - за фън по писти, планински пътища и заснежени улици :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А3 1.9 тди 130коня

Крутящий момент 310/1900 н*м

Максимальная скорость 205 (200) км/ч

Время разгона (0-100 км/ч) 9.2 (9.8) c

Расход топлива в городе 6.9 (9) л/100км

Расход топлива на шоссе 4.2 (5) л/100км

БМВ 323 купе 170 коня

Крутящий момент 245/3950 н*м

Максимальная скорость 233 (230) км/ч

Время разгона (0-100 км/ч) 8 (9) c

Расход топлива в городе 12.7 (14.9) л/100км

Расход топлива на шоссе 6.9 (7.2) л/100км

За такава разлика според мен 5000лв не си струват, още повече че вземаш кола, за която нямаш идея дали няма да се окаже няой гроб... За кола с 40 коня от горе това БМВ нищо не върви... щото е комай с 200 кила отгоре... Но ако ще ти доставя удоволствие... мерак с пари се гаси...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МНОГО си прав, колега. УЖАСЕН е интериора на всички BMW-та, повръща ми се от него. Това е _единствената_ причина, поради която не съм си купил още BMW... прекарвам доста време в колата и не мога да дам една торба пари, срещу която да получа рефлекс за повръщане...

Мисля, че BMW е идеалната кола като втора кола - за фън по писти, планински пътища и заснежени улици :bia:

Мое и да си прав Аз всеки път като влизам повръщам не остана неоповръщана кожа, добре че има реотани на седалките да засъхва та да не виждам ужасния интериор.

Омръзна ми да имам парно веднага друго си е да караш половин ден с олимпийските кръгове и а да се стоплиш требва да слизаш.

Омръзна ми да виждам всичко на дисплея друго си е ауди гледаш и не вярваш на очите си само не ми казвай че твоя работи на 6 .

Омръзна ми от тия седалки друго си е у аудито подуване мъдуване се у кръсто удря.

Омръзна ми да виждам всичко на пътя друго си е с перфектните фарове на ауди свещ палим всеки път

Омръзна ми да карам и да не чувам ни звук ни стон друго си е с аудю ей душа имат тея коли бре

Мога да пиша така докато ви омръзне да четете :respekt::D

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мое и да си прав Аз всеки път като влизам повръщам не остана неоповръщана кожа, добре че има реотани на седалките да засъхва та да не виждам ужасния интериор.

Омръзна ми да имам парно веднага друго си е да караш половин ден с олимпийските кръгове и а да се стоплиш требва да слизаш.

Омръзна ми да виждам всичко на дисплея друго си е ауди гледаш и не вярваш на очите си само не ми казвай че твоя работи на 6 .

Омръзна ми от тия седалки друго си е у аудито подуване мъдуване се у кръсто удря.

Омръзна ми да виждам всичко на пътя друго си е с перфектните фарове на ауди свещ палим всеки път

Омръзна ми да карам и да не чувам ни звук ни стон друго си е с аудю ей душа имат тея коли бре

Мога да пиша така докато ви омръзне да четете :D:bia:

по описанието разбирам че си слязъл от твоята кочина е46 и явно си влязъл в някое обществено 00 - първо ще е била женската част после мъжкото 00 и те така си събрал кръговете и не сиу разбрал откъде ти е дошло ...

рано е да си пиян, но има вариант и да не си изтрезнявал :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мое и да си прав Аз всеки път като влизам повръщам не остана неоповръщана кожа, добре че има реотани на седалките да засъхва та да не виждам ужасния интериор.

Омръзна ми да имам парно веднага друго си е да караш половин ден с олимпийските кръгове и а да се стоплиш требва да слизаш.

Омръзна ми да виждам всичко на дисплея друго си е ауди гледаш и не вярваш на очите си само не ми казвай че твоя работи на 6 .

Омръзна ми от тия седалки друго си е у аудито подуване мъдуване се у кръсто удря.

Омръзна ми да виждам всичко на пътя друго си е с перфектните фарове на ауди свещ палим всеки път

Омръзна ми да карам и да не чувам ни звук ни стон друго си е с аудю ей душа имат тея коли бре

Мога да пиша така докато ви омръзне да четете :bia::stupid:

Някак си не ми се връзва да ги пишеш тия неща в на АУДИ форума ...

Аз съм дизел пък парно имам почти веднага, не знам за какво говориш. Дисплея си ми бачка 6, седалките са си супер, че и бъбреците ми са добре (за разлика от чувството в твоята Е46ца). Ае стига глупости си писал, че не караш най-готината кола на света ... Също толкова тъпо колкото и историята с повръщането на другия колега ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по описанието разбирам че си слязъл от твоята кочина е46 и явно си влязъл в някое обществено 00 - първо ще е била женската част после мъжкото 00 и те така си събрал кръговете и не сиу разбрал откъде ти е дошло ...

рано е да си пиян, но има вариант и да не си изтрезнявал :stupid:

Бих подходил с разбиране към поста ти мъ съм малко прост унсс не прощава на никого :D

А колите на ауди са страхотни виж по-горе майтап майтам но на голо си е живо .... :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мое и да си прав Аз всеки път като влизам повръщам не остана неоповръщана кожа, добре че има реотани на седалките да засъхва та да не виждам ужасния интериор.

Омръзна ми да имам парно веднага друго си е да караш половин ден с олимпийските кръгове и а да се стоплиш требва да слизаш.

Омръзна ми да виждам всичко на дисплея друго си е ауди гледаш и не вярваш на очите си само не ми казвай че твоя работи на 6 .

Омръзна ми от тия седалки друго си е у аудито подуване мъдуване се у кръсто удря.

Омръзна ми да виждам всичко на пътя друго си е с перфектните фарове на ауди свещ палим всеки път

Омръзна ми да карам и да не чувам ни звук ни стон друго си е с аудю ей душа имат тея коли бре

Мога да пиша така докато ви омръзне да четете :bia::stupid:

най-добре да ти омръзне да пишеш глупости!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някак си не ми се връзва да ги пишеш тия неща в на АУДИ форума ...

Аз съм дизел пък парно имам почти веднага, не знам за какво говориш. Дисплея си ми бачка 6, седалките са си супер, че и бъбреците ми са добре (за разлика от чувството в твоята Е46ца). Ае стига глупости си писал, че не караш ... Също толкова тъпо колкото и историята с повръщането на другия колега ...

Парно нямаш веднага поне не в сравнение. Дисплея че ти работи ок има време дано те пропусне. За седалките не е вярно, колкото до чувството нали се сещаш колега че съм карал поне няколко а4 и а6ци преди да коментирам. Повече от ясно е че не карам "най-готината кола на света " далеч от съм от тази мисъл но сравнявам коли от едно поколение и си правя изводи не е нужно непременно да се съгласяваш с тях но си мисля че е по-добре да има различни гледни точки отколкото да се налага цензура и сектизъм :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега оптимист - отново супер оптимистично звучиш... :stupid:

Но иначе признавам - добро есенце си направил.. макар и малко странен начин да защитиш аудито като марка :D

:bia:

Редактирано от dragomir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А3 1.9 тди 130коня

Крутящий момент 310/1900 н*м

Максимальная скорость 205 (200) км/ч

Время разгона (0-100 км/ч) 9.2 (9.8) c

Расход топлива в городе 6.9 (9) л/100км

Расход топлива на шоссе 4.2 (5) л/100км

БМВ 323 купе 170 коня

Крутящий момент 245/3950 н*м

Максимальная скорость 233 (230) км/ч

Время разгона (0-100 км/ч) 8 (9) c

Расход топлива в городе 12.7 (14.9) л/100км

Расход топлива на шоссе 6.9 (7.2) л/100км

За такава разлика според мен 5000лв не си струват, още повече че вземаш кола, за която нямаш идея дали няма да се окаже няой гроб... За кола с 40 коня от горе това БМВ нищо не върви... щото е комай с 200 кила отгоре... Но ако ще ти доставя удоволствие... мерак с пари се гаси...

Баце и в други теми забелязвам,че си сектант въглищар :) ,ама тука са обърка направо ,та за 40 коня отгоре кое не си струва- почти 30 км повече максимална скорост или петте икаруса напред в ускорението само до 100 км/ч ,да не говорим пък ,че с 3-er се качваш и един клас нагоре от облагородения голф на ауди.Заеби го въртящия момент тука и си го запази да се утешавате с него във вашия си раздел във форума -там ония по-куция за черния пушек хахх,те няма да теглят ремаркета,а за купето си бензинката има достатъчно в случая и обем и Нм.Единствено си мноооого прав,че не си струва 5000 лв. доплащане,по скоро почти чист бартер с екстремно минимално доплащане заради мерака колкото .А прав си и за това,че може да е някой гроб този риск винаги си съществува като човек си купува нов стар дарак.А колегите дето не харесват интериора също не ги разбирам/е то за вкуса всеки си знае лафа де :) /,на мен пък ми харесва таблото ориентирано към водача,това е едно от последните бмв-та със свястно табло,а за оскъдността си зависи от конкретния екземпляр,както и при всеки друг автомобил-в интерес на истината А4 1.6 2000 г. без климатик е също толкова неприятна гледка и усещане като базово Е46 316 дето няма едно копче да те зарадва ,поръчано от цървулан германец дето си прави сметката и се бие по гъза да не сере,ама в случая става въпрос за 323 Ci дето си е друга бира.Дано колегата пуснал темата да има късмет в пазарлъка и да се порадва най накрая на красивата баварка. ;):)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, идеята на темата не е Ауди срещу БМВ! Пуснах темата за де се информирам относно този конкретен модел на БМВ, а не за да зачекна отново вечния спор. Писах и в БМВ форума. Там активността е изключително ниска. Ако трябва да сме по-точни - 1мнение. Та колегата казва, че тази кола се продава от март 2008 и явно има нещо тотално сбъркано в нея, за да не я отнесе някой до сега. Та едва ли точно тази конкретна кола ще взема. Ще продължавам да се оглеждам за нещо друго. По принцип търся 328, но не знам дали ще се впиша в бюджета, който е около 20000лв.

Още веднъж благодаря на всички за мненията и бързата реакция. Наистина високо ценя вашето мнение. Ще се радвам ако и за напред получавам вашите мнения и препоръки! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Колега, без да се обиждаш, ама изобщо не знаеш за какво говориш и какво пишеш ;)

И аз съм карал много Аудита и BMW-та и познавам качествата им до известна степен. Някои модели BMW имат неуспорими предимства пред Ауди, но виждам, че изобщо не си ги "напипал" :) Всички недостатъци, които си описал, се отнасят до много стари модели на Ауди. Приличат ми на смесица от разчоравания от B5 и C5 :) Признай си, че уцелих моделите! А тези концепции са на възраст 10-15 години. Ся, че тук ще чуеш, че са върха на машиностроенето и че новите за нищо не стават, е друга работа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баце и в други теми забелязвам,че си сектант въглищар :) ,ама тука са обърка направо ,та за 40 коня отгоре кое не си струва- почти 30 км повече максимална скорост или петте икаруса напред в ускорението само до 100 км/ч ,да не говорим пък ,че с 3-er се качваш и един клас нагоре от облагородения голф на ауди.Заеби го въртящия момент тука и си го запази да се утешавате с него във вашия си раздел във форума -там ония по-куция за черния пушек хахх,те няма да теглят ремаркета,а за купето си бензинката има достатъчно в случая и обем и Нм.Единствено си мноооого прав,че не си струва 5000 лв. доплащане,по скоро почти чист бартер с екстремно минимално доплащане заради мерака колкото .А прав си и за това,че може да е някой гроб този риск винаги си съществува като човек си купува нов стар дарак.порадва най накрая на красивата баварка..... ;):)

Не казах, че не върви колега, просто постнах данните понеже колегата няколко пъти спомена че иска въз по-спортна кола, а 1 сек разлика от 0-100 не е много голяма разлика, да не кажа хич... А със сигурност не е 5 икаруса, инак сравнението ми хареса... Инак съм дизелар ма на моето купе любим мотор ми е ААН и куатро, ма трябва да се пестят пари сега и да се сгъва за бг... няма смисъл да давам по 50 паунда на месец за гориво отгоре и по още 30 за застраховка... За че се качва 1 клас отгоре (че и клас и половина) съм съгласен... Просто постнах техническте характеристики да има идея колегата каква е разликата горе долу.... :)

Редактирано от andre7080
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...