andrei_S40 Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Толев, прави си ! Досадно е, поради което се извинява....За въпросният капак, това е черната пластмаса, която покрива страничната част на стопа, при съединяването на фугите при ъгъла на калните, нали? Редактирано 18 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 Не, тази пластмаса е декоративна... Говоря за белия капак, който е на гърба на стопа. Този в който включваш буксата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 Здравейте. Интересувам се от поддръжката на Ауди А6 4Ф, с двигател 4.2, 335 конски сили. Скъп ли е моторът за поддръжка, каква е съответната цена за първоначалното му обсужване /ремъци, ролки, водна помпа и т.н/? Колко литра масло събира и каква е приблизителната цена на филтрите му? Известен ли е с някакви чупливи и проблемни компоненти? Здрава ли е ходовата част на 4Ф и на каква цена може да се ревизира? Двигателят 4.2 достатъчен ли е за тежкото купе на А6, съчетано с куатро и автомат? Не става въпрос за някакви гонки, стартове и келешки изпълнения, а за едно енергично и живо придвижване. Разход на гориво от 20 на 100 градско и 12 извънградско ще ме устрои ли при нормално каране, или е по-висок? Автоматичната кутия бързо ли реагира, или е пълна скръб, както при старите А6 Ц5. Карал съм такъв автоматик на А6 4.2 и мога да кажа, че убива голяма част от динамиката на колата, със своите мудни и тромави реакции. Надявам се този, който е монтиран на 4Ф, да е по-съвременен и адекватен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellboy33 Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 Ох неееее. И за този ли модел почна да разпитваш и да се чудиш. Какво стана с тръца и другото а6 с осмака ?Иначе не си заслужава 4.2, според притежателите на трактори хич не върви а много харчи. най добре някое дизелче, особено се котират базовите с 2.0тди с по малко екстри от жигулите. Но пък може да се насадят после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 Здравей колега. Ще ти споделя малко от моя опит. Попринцип оригинално се бях насочил към 3.2fsi мотора, като обмислях и 4.2 мотора (мисля че 2005-2006-та година не са fsi, а по-нататък стават, но това колегите могат да го кажат). Общо взето ме отказаха две неща. Първо навсякъде дават доста висок разход на 3.2 мотора (18-20/100 градско), за 4.2 22 не мърдат май, но това съм събрал като мнения от форума и от хора които ги карат. За газ мислех също, но технологията е много нова (и скъпа) и не ми се рискуваше с разправиите. Затова се спрях на 3.0tdi-то и мога да кажа, че мотора е направо чудесен. Кутията е малко бавна, но в спортния режим като се пообучи малко, става доста забавна. Освен това с едно ремапче, става още по-забавна колата (това засега съм решил да не го правя). Все пак не очаквай някаква страшна динамика от толкова тежка кола. Вярно с бензиновия двигател е по-лека, но все пак си е лимозина за возене. Не знам колко ще ти помогнат разходите по дизела за първоначално обслужване, които съм дал засега, но пак стават за ориентир. Та само частите за смяна на дискове и накладки (предни и задни), масло и филтри, ремъци и ролки и 2 предни амортесьора с тампоните, стъпиха на почти 2000лв. Това е без обтягащата ролка и филтъра за картерни газове (ако не го бъркам отново, че все не помня какво е). За тях не ми се даваха пари. Само предните дискове и накладки съм ги взимал от по-висок клас, всичко други е after market, еквивален на оригинала (т.е. без евтини заместители) и естествено всички части са с отстъпките. Иначе колата върви задоволяващо за 2 тона. Перфектно е шумоизолирана. Окачването е доволно (въпреки че очаквах повече от прехвалените многоточкови простотии или там каквото беше). Кутията е доста добра (вярно че я сравнявам с тази от CLK-то на 16 години ) и се обучава доста бързо и точно. В зависимост как искаш да я караш, така работи. Като разход за 3-ката дизел не мога да кажа точно, тъй като още го меря, но първоначалните данни дават 12/100 при каране с до 2000 об/м и 16/100 при здраво ръчкане (ала трябва да ходя по номер 2 ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellboy33 Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 (Редактирано) Само колега забрави, че бензините и не вървят и ще ми потвърдиш точно думите. пс Разхода ти е точно колкото и на 3.2 фси. Редактирано 17 Май 2014 от hellboy33 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 Една от основните причини да обмислях бензин, беше че не исках турбо, а чист атмосферен двигател (по-малко неща за чупене). Като вървене 3.2fsi и 3.0tdi-то не мисля че имат огромна разлика, само дето се усещат различно. Но за в града като чели дизела е доста по-добре решение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
missy Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 (Редактирано) Попринцип оригинално се бях насочил към 3.2fsi мотора, като обмислях и 4.2 мотора (мисля че 2005-2006-та година не са fsi, а по-нататък стават, но това колегите могат да го кажат). Общо взето ме отказаха две неща. Първо навсякъде дават доста висок разход на 3.2 мотора (18-20/100 градско), за 4.2 22 не мърдат май, но това съм събрал като мнения от форума и от хора които ги карат. Колега, къде ги чете тия приказки от 1001 нощ за 18-20 градско на 3.2 ФСИ?... Направо ме удивяваш! Дава 11-13 градско с нормално каране, с настъпване е примерно 14-15. Редактирано 17 Май 2014 от missy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellboy33 Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 Една от основните причини да обмислях бензин, беше че не исках турбо, а чист атмосферен двигател (по-малко неща за чупене). Като вървене 3.2fsi и 3.0tdi-то не мисля че имат огромна разлика, само дето се усещат различно. Но за в града като чели дизела е доста по-добре решение.не мислиш или си пробвал ? Разбира се, различно се усещат. Едното е голяма бензинова атмосферка, другото е турбо дизел. няма място за сравнение. Кажи с кое дизела е по добре за само градско, заради дпф-а или другите 1000 неща по които могат да се задръстят с нагар ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 (Редактирано) Ох неееее. И за този ли модел почна да разпитваш и да се чудиш. Какво стана с тръца и другото а6 с осмака ?Иначе не си заслужава 4.2, според притежателите на трактори хич не върви а много харчи. най добре някое дизелче, особено се котират базовите с 2.0тди с по малко екстри от жигулите. Но пък може да се насадят после. Не съм длъжен да ти давам обяснения. А на останалите колеги благодаря за полезните отговори. Редактирано 17 Май 2014 от 150hp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellboy33 Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 И аз тогава няма да ти кажа за 4.2-ката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 Разчувствах се. Моля те, кажи ми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KiroPora Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 (Редактирано) На 4.2и имаш 20 разход при градско ако висиш по задръствания. иначе е 17-18. Извънградско много зависи как караш. При каране около 120 съм правил и 11.1 разход, обаче бях много изморен и бях пуснал автопилота по тракия. При нормално каране 160-170 магистрално дава около 14 разход, а при извънградско 100-120 дава около 12-13. Ти си направи сметките дали те устройва. Иначе и на мен ми е любопитно кое му е по - доброто на дизела в града? Димната завеса като се махне ДПФ-а и се чипоса или си движиш с каравана за спорта? Редактирано 17 Май 2014 от KiroPora Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Разходът, който си цитирал е супер за осмак Редактирано 18 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 Ми защото харчи значително по-малко, особено в задръстванията (люлин-полиграфията 8-9 сутри та и 12/100 мисля че е добре...). Моята е без DPF фабрично (поне доколкото знам), но димна завеса отзад нямам. За разхода при бензина само спекулирам, затова и уточних че личен опит нямам. Лично бензинов мотор бих карал само на газ, иначе си е разхищение на пари (тука не ми се спори тъй като си е въпрос на лично предпочитание). Също така това ми е първия дизел, така че не мога да влизам в подробности, кое е по-добре...И за да се върна на темата, трябва да се отбележи, че 4.2 си иска по-здрави спирачки и по-сериозни гуми, което също е допълнителен разход, спрямо по-малките мотори (гражданската и данъка също трябва да се имат предвид) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellboy33 Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 От кое харчи значително по малко ве колега, ти въобще чете ли мненията на предната страница ? Или просто си повтаряш като папагал. Може ли да ми преведеш какво значи по здрави спирачки и по сериозни гуми ? Тука освен един клоун всички други са с 18-ки. Ти да не си с 15- ки ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KiroPora Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 (Редактирано) Е ти ако тръгнеш да си смяташ разликата в данъка и гражданската на 3.0 ТДИ и 4.2и значи леко си се надскочил с покупката на 4Ф. Че и разликата от 200-300лв за гуми дето е веднъж на 3-4 години разход си включил... Редактирано 17 Май 2014 от KiroPora Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Първо аз сметката съм си я направил. Човека събира информация, за да си направи сметката за него си. 200-300лв тук и там си се събират. За разхода който и каквото да разправя, просто си чешем езиците. Нито съм видял някой да си извади касовите бележки, нито нещо друго. 3.2 бензинов мотор да извади 11 градско (истинсно градско, не такова с 1 светофар в града) и да го видя няма да повярвам. Та то на хартия му дават на места 12-13, а на други даже 15-16. Както казах не малко четох. Освен това откакто съм взел книжка карам само на газ, така че за да взема дизел, значи съм го помислил внимателно.За гумите пък изобщо не ми се спори. Самия факт, че някой кара 4 години с едни гуми е далеч по-голям проблем от това дали са 18 или не. Освен това при по-големите размери хората често почват да правят компромиси с качеството на гумите точно заради цената. Моята я взех с 17-ки летни и 16-ки зимни и понеже са чисто нови, ще ги изкарам още 1-2 лета и минавам на 18-ки. За зимните обаче ще си помисля дали да сменя 16-ките, просто защото са по-ефективни, нищо че са грозни (зависи колко е тежка зимата). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 (Редактирано) Само зимните 17ки успяват да ме изкарват повече от 1 сезон инъче всяко лято купувам летни 18ки.На 4.2 и 3.0 гумите са еднакви, спирачките също.Просто дизела е по-евтинко в дългосрочен план, освен ако не караш на чесън. Редактирано 18 Май 2014 от baba Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 От кое харчи значително по малко ве колега, ти въобще чете ли мненията на предната страница ? Или просто си повтаряш като папагал. Може ли да ми преведеш какво значи по здрави спирачки и по сериозни гуми ? Тука освен един клоун всички други са с 18-ки. Ти да не си с 15- ки ? E чесъна е запазена марка ,особено за 4.2 мотора на един небезизвестен "колега"...И треа да добре удрян отзад и насаждан за да е вървежен.Не виждам каква е логиката да си вземеш 4,2 и да му сложиш газчица...И ако го караш както трябва със сигурност всеки сезон по едни 18 ще се сменят..Колегата е имал в предвид гуми не от 100 лв китайчета,я некои от премиум макрите предлагани в българия.Ти като го караш тоя бойлер на 18 та кво.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Хахахаххаха не вярвах, че за толкова кратко време може да се изпишат толкова много глупости.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio81 Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 (Редактирано) Колега, къде ги чете тия приказки от 1001 нощ за 18-20 градско на 3.2 ФСИ?... Направо ме удивяваш! Дава 11-13 градско с нормално каране, с настъпване е примерно 14-15.http://automedia.investor.bg/catalog/car_6/model_53/cartech_969/И на мен ме е интересно как някои коли дават 3 - 5 литра под каталожните данни! Редактирано 18 Май 2014 от kolio81 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KiroPora Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Зависи колко караш на година все пак. При моето каране от 15к на година не мисля че ще ги сменям през година, но ще видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellboy33 Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Само зимните 17ки успяват да ме изкарват повече от 1 сезон инъче всяко лято купувам летни 18ки.На 4.2 и 3.0 гумите са еднакви, спирачките също.Просто дизела е по-евтинко в дългосрочен план, освен ако не караш на чесън.По големи са спирачните апарати на 4.2, минимум 17-ки. На 3.2 може да се сложат и 16-ки ако някой е цигане. А как си търпите зимата с17-ки колите като знам, че и 18- ките малеят.http://automedia.investor.bg/catalog/car_6/model_53/cartech_969/И на мен ме е интересно как някои коли дават 3 - 5 литра под каталожните данни!Покрива си каталожните данни ама като не знаеш къде да гледаш.E чесъна е запазена марка ,особено за 4.2 мотора на един небезизвестен "колега"...И треа да добре удрян отзад и насаждан за да е вървежен.Не виждам каква е логиката да си вземеш 4,2 и да му сложиш газчица...И ако го караш както трябва със сигурност всеки сезон по едни 18 ще се сменят..Колегата е имал в предвид гуми не от 100 лв китайчета,я некои от премиум макрите предлагани в българия.Ти като го караш тоя бойлер на 18 та кво..Да, колега механик и с15-те дето си колата си изглежда много добре. А циганските доиди само подсилват ефекта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 моята 3.0дизелл също е с големите 347мм дискове и е за минимум 17ки, както и всички с еслайн окачване да с такива.Така че колега не е до двигателя! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts