Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

По принцип се кодира ABS модула за спирачките, но на мен никога не ми е приемало кода. Някой успявал ли е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задните апарати работят в два режима, до някаква скорост само балансират колата и се опитват да я задържът в максимално хоризонтално положение с цел еднакво тегло върху всичките колела. От определена скорост нагоре стискъъ доста по здраво отвното за да се опитвт да балансират, да прехвърлят спирачно усилие върху задната ос инза да се избегне недозавиването понеже предницата на колата поема доста голям процент от тежеста при спиране от висока скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Baba Ви пуска по-малко инфо само да ни държи в напрежение :)

 

Какви дискове и накладки сложи? Метални маркучи слага ли?

 

Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотористите знаят, че крачната спирачка само се гали. Наложи ли се използване на задната спирачка трябва да сложиш сериозна тежест на задната ос инъче рискуваш много!

Същата е и логиката при автомобилите затова и износването отзаде е в пъти по/слабо. Няма да коментирам повече как ми спира колата за да не ме налазят професорите.

Да с метални маркучи съм!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите предни спирачки са същия размер като дискутираните в темата, а задните са 330 мм. - няма спор, че задните се износват по-бавно, но и не са вечни...

 

Общо взето смених предни + задни накладки като взех колата, след това смених само предни веднъж - на следващата смяна ще трябва да сменя пак предни+задни. 

 

Та ако нямаше смисъл от толкова големи задни спирачки, защо заводски не съм с нещо около 300 мм., а са скочили доста в размера? Все си мисля, че има смисъл от по-големи задни спирачки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво се случва с ABS-а като си сложиш по-големи апарати отпред, а отзад по-малки? И как няма да се износват по-бавно, тя колата спира само на предни. Дали и гумите не се трият по-различно и дали доста заводски сметнати параметри не излизат извън нормата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ABS-а се командва от датчици, там няма нищо фиксирано, сметките стават на момента. По-големите апарати би трябвало да получат по-голямо налягане. Т.е трябва друга помпа, ако наличната не се справя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веско :) S4 оставаше и с малки дискове да го сетъпнат. Аз карам така едно лято и една зима. Нямам криви гуми и кофти износени такива. Нека и Стефчо каже дали има яд след като мина на по-големи дискове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах по нагоре големината на диска само спомга за по-бързото му охлаждане, нищо друго... Като цяло доброто спиране не е само спирачна система и много разбирачи пропускат елемента с хибавите гуми...

Ако си караш зимните 19ки на 30 градуса ако ще и с керамика да си пак ще се убиеш като куче...

Редактирано от itolev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се кефих навремето гледайки как  чичките настройваха спирачките на москвичите и как се засилваха от единият край на блока до другият, гумите блокираха и заораваха в асфалта :respekt:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид като на 2.0 тди сложиш отпред само спирачните апарати с по-големи дискове от 3.0 тди какво се случва с тази кола при спиране, къде отива натоварването, как се търкат гумите и тн. За мен трябва ако се прави такова нещо да си смениш и предни и задни спирачни апарати. За АБС модула си прав, там са си отделни датчици, които мерят други неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои да, други не. Въпроса е, че има на един и същи мотор - пример 3.0 тди, два различни размера дискове - и предни и задни заводкси сет-ъпи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе някой искаше да правим от обикновен конторлхед юнит такъв със фбас.

Имам един без фбас, който можем да похарчим за пробата, само ми трябват елементите от схемата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...