Raino Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 А усещал ли си този дисбаланс, за който говоря ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 По принцип се кодира ABS модула за спирачките, но на мен никога не ми е приемало кода. Някой успявал ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Не не се усеща дисбаланс.Спира адски здраво с тези дискове. Само да погалиш педала и оре! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Какъв ти е сет-а ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Райно, задните спирачки почти не работят, освен когато колата е много натоварена с килограми отзад. Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Задните апарати работят в два режима, до някаква скорост само балансират колата и се опитват да я задържът в максимално хоризонтално положение с цел еднакво тегло върху всичките колела. От определена скорост нагоре стискъъ доста по здраво отвното за да се опитвт да балансират, да прехвърлят спирачно усилие върху задната ос инза да се избегне недозавиването понеже предницата на колата поема доста голям процент от тежеста при спиране от висока скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Какъв ти е сет-а ?347 отпред и нормални 301 на задната ос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Baba Ви пуска по-малко инфо само да ни държи в напрежение Какви дискове и накладки сложи? Метални маркучи слага ли? Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Мотористите знаят, че крачната спирачка само се гали. Наложи ли се използване на задната спирачка трябва да сложиш сериозна тежест на задната ос инъче рискуваш много!Същата е и логиката при автомобилите затова и износването отзаде е в пъти по/слабо. Няма да коментирам повече как ми спира колата за да не ме налазят професорите.Да с метални маркучи съм! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Мисля, че нещата коитонаписахме с баба изчерпват темата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Моите предни спирачки са същия размер като дискутираните в темата, а задните са 330 мм. - няма спор, че задните се износват по-бавно, но и не са вечни... Общо взето смених предни + задни накладки като взех колата, след това смених само предни веднъж - на следващата смяна ще трябва да сменя пак предни+задни. Та ако нямаше смисъл от толкова големи задни спирачки, защо заводски не съм с нещо около 300 мм., а са скочили доста в размера? Все си мисля, че има смисъл от по-големи задни спирачки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 И какво се случва с ABS-а като си сложиш по-големи апарати отпред, а отзад по-малки? И как няма да се износват по-бавно, тя колата спира само на предни. Дали и гумите не се трият по-различно и дали доста заводски сметнати параметри не излизат извън нормата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 ABS-а се командва от датчици, там няма нищо фиксирано, сметките стават на момента. По-големите апарати би трябвало да получат по-голямо налягане. Т.е трябва друга помпа, ако наличната не се справя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Веско S4 оставаше и с малки дискове да го сетъпнат. Аз карам така едно лято и една зима. Нямам криви гуми и кофти износени такива. Нека и Стефчо каже дали има яд след като мина на по-големи дискове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 То по-големи дискове Ок ама защо само отпред? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 (Редактирано) Както казах по нагоре големината на диска само спомга за по-бързото му охлаждане, нищо друго... Като цяло доброто спиране не е само спирачна система и много разбирачи пропускат елемента с хибавите гуми...Ако си караш зимните 19ки на 30 градуса ако ще и с керамика да си пак ще се убиеш като куче... Редактирано 7 Май 2014 от itolev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 Много се кефих навремето гледайки как чичките настройваха спирачките на москвичите и как се засилваха от единият край на блока до другият, гумите блокираха и заораваха в асфалта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 Имах предвид като на 2.0 тди сложиш отпред само спирачните апарати с по-големи дискове от 3.0 тди какво се случва с тази кола при спиране, къде отива натоварването, как се търкат гумите и тн. За мен трябва ако се прави такова нещо да си смениш и предни и задни спирачни апарати. За АБС модула си прав, там са си отделни датчици, които мерят други неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellboy33 Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 А ве колеги вие с какви мотори сте, че сменяте спирачните апарати, 8-ци ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 Аз съм с девятка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 Някои да, други не. Въпроса е, че има на един и същи мотор - пример 3.0 тди, два различни размера дискове - и предни и задни заводкси сет-ъпи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 От 220 до 0 се запалват спирачките на 2.0тди с 314мм диск, затова се ъпгрейднах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 Абе някой искаше да правим от обикновен конторлхед юнит такъв със фбас.Имам един без фбас, който можем да похарчим за пробата, само ми трябват елементите от схемата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenn Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 да попитам трудно палене сутрин и лек син пушек в началото след първо палене от свещите ли е или нещо друго че съм тръгнал да ги сменям Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 По-скоро от дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts