Sag Публикувано 20 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2014 А това срещу хората дали няма да им вади очите?Ако сложиш една тлъста крушка в обикновено рефлектор, ще осветиш навсякъде още по-ясно от приложените снимки, ама... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 20 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2014 При едно нормално регулиране на фара, не вярвам да има проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geraka Публикувано 20 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2014 А това срещу хората дали няма да им вади очите?Ако сложиш една тлъста крушка в обикновено рефлектор, ще осветиш навсякъде още по-ясно от приложените снимки, ама...При положение, че няма никакви разсейки, защо да заслепява? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 20 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2014 (Редактирано) 2.5`` Morimoto има лоша осветяемост близко пред колата (вижда се на снимките на strahil_toshkov) и на дълги. Във всеки случай свети много по-концентрирано от фабричните прожектори на 4Б и 4Ф.2.8`` Моримото обаче доста успешно конкурира оргиналните шитови ксенонови и халогенни фарове на Ауди.Тук съм ги тествал като зони на осветяемост:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=137943 А това срещу хората дали няма да им вади очите?Ако сложиш една тлъста крушка в обикновено рефлектор, ще осветиш навсякъде още по-ясно от приложените снимки, ама... То се вижда и на снимките поне това - щом имаш рязка граница на отрязване и нивото е под хоризонта, значи фаровете ти ще се виждат като невзрачни светодиоди в далечината, а зоната на осветяемост ще е концентрирана на пътната настилка. Важното е да няма разсейки, както казва Geraka. Редактирано 20 Ноември 2014 от ogip Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 20 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2014 Колеги има ли някой от вас с iPhone 5/5s/6, който да го ползва с AMI-то, да каже дали работи само със съответния кабел или преходник lightning cable -> 30 pin ще свърши работа. Или алтернативно ако кабела сте го намерили някъде на сносна цена, че из нета върви 30-50 паунда Поне там където го намирам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 20 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2014 Ми по толкова върви. А най-лесния начин е да пробваш с преходник. Мен не ме кефи да си държа телефона в жабката и за това плейвам от USB само... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 20 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2014 Аз попринцип ще ползвам основно bluetooth-a, но идеята е да имам кабела за когато се наложи, че запалките бързо се пълнят с останалите телефони, когато сме повече хора на път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 20 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2014 По-добрия и евтин вариант е разклонител за запалка в жабката, вадиш го при нужда само, че са грозноляви всичките... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 Струва ми се като завършена глупост това. Рециклираните ми рефлектори, с нормални оригинални крушки, полирани стъкла и фолио сверят перфектно. Вярно, че остаряваме ама чак пък толкова, прожекторите от Васил Левски ли да сложим по тия коли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 Качи една снимка на тъмно да видим това 'перфектно светене'. Не се заяждам, просто да знам дали си струва рециклирането и разправията или да слагам нови прожектори, да отбележа Hella Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 Амиии не съм сигурен тези снимки от кога са. Мисля, че са от преди да направим реглажа с Арсов, не мога да направя пак защото махах бронята и по погрешка си разцентровах фаровете и нямах време да ги оправя иначе като цяло съм супер доволен от светенето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 Аз имам двойно usb на phillips (15лв.) и с предната запалка си зареждаме телефоните с жената. Та ако това е проблемът, има и по-прости решения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 А как се регулират фаровете? С тези 3 болта дето държат целия фар или има от тези пластмасовите като едно време?... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 Ицо, дай малко цифри за рециклажа и какво имаш предвид под оригинални крушки след това (има и Филипс и Осрам, съответно на различни цени) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 1. Отваряне на фара, почистване отвътре и след това запечатване с ново лепило - 30лв на фар2. Външно премахване на всички наранявания и изгарянеията от слънцето и след това полиране с 3 вида пасти на 3М - 25лв на фар.3. Рециклиране на фаровете 60лв за двата фара.4. По желание фаорвете могат да се облепят външно със защитно фолиo на 3M Venture Shield. Цената за това е 60лв за двата фара. Самото фолио e много скъпо. С две думи съм дал 230лв за да получа комплект фарове в перфектно състояние. Крушки съм сложил оригиналните Осрам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 Крушки съм сложил оригиналните Осрам. Като цената за тях е...? Някъде към 160 лв. парчето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 Нещо такова, да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 Да се приготвят едни около 550 лв. и да се действа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 Защо ще сменяш крушки ако не са ти изгорели? Дай 200 Герака да ти ги направи като нови, вържи си старите крушки, дай 20 лева в някой сервис на Бош примерно да ти регулират на машината фаровете и си ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 Мисля си, че моите Осрам, които свалих са зле (поиздухани) защото като сложих едни Филипси - светлината е далеч-далеч по-добре. Герака ми иска 270 за двата фара (пълна процедура). Лошото е, че или трябва да се домъкна до София за няколко дни, или да ги свалям тук и да ги пращам по куриер до столицата (и да остана поне седмица без кола)Абе...сложнотийка си ми е...благодаря ти за инфото, Ице Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nipper Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 +1 от мен за Герака. Пролетта ми стъпи на 250 (+ нов рефлектор), но направо се родих. Крушки не съм сменял. Преди това карах винаги с халогените, за да виждам нещо поне. Веднага реглаж в Ауди - 30лв... и почнаха да ми мигат непрестанно, че ги заслепявам нощем .... Втори реглаж в ауди - пак 30лв, но този път ги намалиха надолу с няколко градуса.. Сега си карам в дъжд, в мъгла.. никви грижи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 Реглаж няма смисъл в Ауди - претупват и не мислят както обикновено. Всеки сервиз с машина на Хела за реглаж ще свърши работа, може и на око срещу хубава стена да ги регулираш ако знаеш какво правиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 Една седмица без фарове = няколко години употреба на същите фарове с удоволствие така мисля аз ... зима е, кара се много на тъмно ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 Колеги, моля за помощ!Предварително се извинявам за невежеството от моя страна, но тази материя ми е много нова и непозната.С Ваг ком благодарение на инструкциите на N1995 си изкарах визуализацията на парктроника и съм много горд , но като цъкнах select control module --> ABS brakes на ФИС-а се изписа първо ESP fault и после излезе голяма удивителна и почна да пищи brakes fault или нещо подобно. Беше записала някакви грешки, изтрих ги и пак отидох на ABS brakes. Този път не изписа brakes, но пак изписа ЕSP fault и пак изчезна. Въпросът ми е защо го прави това само на ABS brakes секцията и има ли нещо много притеснително? Подчертавам, това го прави само закачена на Ваг ком и на ABS brakes. И още нещо - опитах се да сравня стойностите на дюзите с другите качени, но не ми говори абсолютно нищо Може ли мнение по въпроса? Благодаря предварително !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 ... зима е, кара се много на тъмно ...В тая връзка, тази вечер валя даже сняг, освен дъжд, на някои места във Варна (което си е събитие в този тараф) и както беше тъмно вече, направо ми изтекоха очите докато се прибера от Лидл в Младост до Бриз. Все едно карах без фарове, нищо не виждах при тоя валеж. Специално по светофарите гледах на разни други/нови модели коли лъча на фара за да се убедя, че моите искат малко грижи. Като се върна, моите фарки задължително ще им направя рециклиране, почистване, полиране и фолио. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts