Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

А това срещу хората дали няма да им вади очите?

Ако сложиш една тлъста крушка в обикновено рефлектор, ще осветиш навсякъде още по-ясно от приложените снимки, ама...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

А това срещу хората дали няма да им вади очите?

Ако сложиш една тлъста крушка в обикновено рефлектор, ще осветиш навсякъде още по-ясно от приложените снимки, ама...

При положение, че няма никакви разсейки, защо да заслепява?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.5`` Morimoto има лоша осветяемост близко пред колата (вижда се на снимките на strahil_toshkov) и на дълги. Във всеки случай свети много по-концентрирано от фабричните прожектори на 4Б и 4Ф.

2.8`` Моримото обаче доста успешно конкурира оргиналните шитови ксенонови и халогенни фарове на Ауди.

Тук съм ги тествал като зони на осветяемост:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=137943

 

 

А това срещу хората дали няма да им вади очите?

Ако сложиш една тлъста крушка в обикновено рефлектор, ще осветиш навсякъде още по-ясно от приложените снимки, ама...

 

То се вижда и на снимките поне това - щом имаш рязка граница на отрязване и нивото е под хоризонта, значи фаровете ти ще се виждат като невзрачни светодиоди в далечината, а зоната на осветяемост ще е концентрирана на пътната настилка. Важното е да няма разсейки, както казва Geraka.
 

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги има ли някой от вас с iPhone 5/5s/6, който да го ползва с AMI-то, да каже дали работи само със съответния кабел или преходник lightning cable -> 30 pin ще свърши работа. Или алтернативно ако кабела сте го намерили някъде на сносна цена, че из нета върви 30-50 паунда :) Поне там където го намирам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми по толкова върви. А най-лесния начин е да пробваш с преходник. Мен не ме кефи да си държа телефона в жабката и за това плейвам от USB само...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз попринцип ще ползвам основно bluetooth-a, но идеята е да имам кабела за когато се наложи, че запалките бързо се пълнят с останалите телефони, когато сме повече хора на път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се като завършена глупост това. Рециклираните ми рефлектори, с нормални оригинални крушки, полирани стъкла и фолио сверят перфектно. Вярно, че остаряваме ама чак пък толкова, прожекторите от Васил Левски ли да сложим по тия коли :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качи една снимка на тъмно да видим това 'перфектно светене'. Не се заяждам, просто да знам дали си струва рециклирането и разправията или да слагам нови прожектори, да отбележа Hella :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амиии не съм сигурен тези снимки от кога са. Мисля, че са от преди да направим реглажа с Арсов, не мога да направя пак защото махах бронята и по погрешка си разцентровах фаровете и нямах време да ги оправя иначе като цяло съм супер доволен от светенето.

 

vidimost.png

 

IMG_4240.jpg

 

IMG_4239.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам двойно usb на phillips (15лв.) и с предната запалка си зареждаме телефоните с жената. Та ако това е проблемът, има и по-прости решения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как се регулират фаровете? С тези 3 болта дето държат целия фар или има от тези пластмасовите като едно време?...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ицо, дай малко цифри за рециклажа и какво имаш предвид под оригинални крушки след това (има и Филипс и Осрам, съответно на различни цени)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Отваряне на фара, почистване отвътре и след това запечатване с ново лепило - 30лв на фар

2. Външно премахване на всички наранявания и изгарянеията от слънцето и след това полиране с 3 вида пасти на 3М - 25лв на фар.
3. Рециклиране на фаровете 60лв за двата фара.

4. По желание фаорвете могат да се облепят външно със защитно фолиo на 3M Venture Shield. Цената  за това е 60лв за двата фара. Самото фолио e много скъпо.

 

С две думи съм дал 230лв за да получа комплект фарове в перфектно състояние. Крушки съм сложил оригиналните Осрам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ще сменяш крушки ако не са ти изгорели? Дай 200 Герака да ти ги направи като нови, вържи си старите крушки, дай 20 лева в някой сервис на Бош примерно да ти регулират на машината фаровете и си ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля си, че моите Осрам, които свалих са зле (поиздухани) защото като сложих едни Филипси - светлината е далеч-далеч по-добре. Герака ми иска 270 за двата фара (пълна процедура). Лошото е, че или трябва да се домъкна до София за няколко дни, или да ги свалям тук и да ги пращам по куриер до столицата (и да остана поне седмица без кола)

Абе...сложнотийка си ми е...благодаря ти за инфото, Ице ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 от мен за Герака. Пролетта ми стъпи на 250 (+ нов рефлектор), но направо се родих. Крушки не съм сменял. Преди това карах винаги с халогените, за да виждам нещо поне. Веднага реглаж в Ауди - 30лв... и почнаха да ми мигат непрестанно, че ги заслепявам нощем :nixweiss: .... Втори реглаж в ауди - пак 30лв, но този път ги намалиха надолу с няколко градуса.. Сега си карам в дъжд, в мъгла.. никви грижи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реглаж няма смисъл в Ауди - претупват и не мислят както обикновено. Всеки сервиз с машина на Хела за реглаж ще свърши работа, може и на око срещу хубава стена да ги регулираш ако знаеш какво правиш. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една седмица без фарове = няколко години употреба на същите фарове с удоволствие

 

така мисля аз ... зима е, кара се много на тъмно ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, моля за помощ!

Предварително се извинявам за невежеството от моя страна, но тази материя ми е много нова и непозната.
С Ваг ком благодарение на инструкциите на N1995 си изкарах визуализацията на парктроника и съм много горд  :dance: , но като цъкнах select control module --> ABS brakes на ФИС-а се изписа първо ESP fault и после излезе голяма удивителна и почна да пищи brakes fault или нещо подобно. Беше записала някакви грешки, изтрих ги и пак отидох на ABS brakes. Този път не изписа brakes, но пак изписа ЕSP fault и пак изчезна. Въпросът ми е защо го прави това само на ABS brakes секцията и има ли нещо много притеснително? Подчертавам, това го прави само закачена на Ваг ком и на ABS brakes. 
И още нещо - опитах се да сравня стойностите на дюзите с другите качени, но не ми говори абсолютно нищо  :blush:  Може ли мнение по въпроса?

7736355E.jpg

 

 

7736357O.png

 

 

 

 

 

Благодаря предварително !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 ... зима е, кара се много на тъмно ...

В тая връзка, тази вечер валя даже сняг, освен дъжд, на някои места във Варна (което си е събитие в този тараф) и както беше тъмно вече, направо ми изтекоха очите докато се прибера от Лидл в Младост до Бриз. Все едно карах без фарове, нищо не виждах при тоя валеж. Специално по светофарите гледах на разни други/нови модели коли лъча на фара за да се убедя, че моите искат малко грижи. Като се върна, моите фарки задължително ще им направя рециклиране, почистване, полиране и фолио.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...