Sag Публикувано 13 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2012 Обдухването на предното стъкло почти веднага започва да духа топло заради електрическия подгрев... има-няма 30 - 45 секунди след като запалиш колата.. просто energy management-a му трябва малко време докато се убеди, че има достатъчно ток за 2 киловата нагревателПри включено обдухване на предното стъкло от страничните клапи духна леден студ. И като го спрях, замириса на чорапи.Т.е. климатика работеше на изстудяване. Със сигурност! На А4-ката при <5С не се включваше климатика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 13 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2012 Веско има предвид разхода предизвикан от компресора, различно е от този на мотора и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 13 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2012 Имам обаче и довод в полза на включването на климатика поне периодично – при мен явно капилярната тръба се запушва ако дълго време не работи климатика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 14 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2012 С какво се запушва?Такива проблеми възникват при мръсна инсталация, наличие на влага в системата или при проблем с компресора. Възможно е да е имало някакъв проблем с климатика и да не е почистена (промита ) инсталацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 14 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2012 Нямам представа с какво се запушва. Симптомите са, че климатика не духа студено и трябва да вдигна обороти, за да тръгне.След това работи нормално, но в ниските обороти в определен диапазон се чува нещо като виене отпред вляво, където е въпроснатакапилярна тръбичка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G'N'R Публикувано 14 Май 2012 Доклад Share Публикувано 14 Май 2012 Да събудя темата.Мойта А6-ица не ми отчита нивото в резервоара. Гадно е защото караш без да знаеш разхода и километрите до следващото зареждане. Да не говорим за зумера при тръгване-липса на горивоНякакъв съвет колеги? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Повдигам една любима моя тема, която като си купувах моята кола следях и четях с огромен интерес, наред с първата част на Питанките и още една две. Тогава се чувствах неловко и неудобно да задавам "въпросите на начинаещия", па макар и по темата, евентуално да не прекъсна интересните дискусии на хората пишещи в нея . Мисля, че темата може да продължи да бъде интересна и полезна за всички - нови и стари, и да се запази с чисто техническа насоченост по въпроси за модела от общ характер. Има не малко интересна информация за 4F и тук, а и е по-лесна за прочит от питанката, която макар и да успява не рядко да ни разведри и разсмее подобаващо ( ) е загубила фокуса си. Надявам се да бъде отключена по-скоро, защото вече ми липсва.... **** По темата - дискутирано е вече неведнъж като и при мен го има това въпросно матиране на лайсните на предните врати особено под огледалата и понеже отдавна търся вариант за фолиране само на лайсните на вратите, отново поразпитах 3М, но се оказа че за момента все още нямат подходящо фолио, и още правят подобрения по това което е било замислено за целта. Към момента имат някакво огледално, на което отгоре трябва да му се лепи и безцветно защитно и цялата галимация може да се върже до към 400лв за метър без надежден резултат.Питах и в Llumar и се оказва, че имат такова на 1,5м ширина за външно приложение така, че alextuning от форума ще ми го поръча от тях ако прецени че е читаво и ще ходя при него да ми ги фолира, когато му го доставят. Гледах и такова, но не съм убеден в резултата и качеството му ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivan_penev Публикувано 21 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2014 Здравейте, купих си наскоро а6 с 3.0тди но сутрин като при припаля и за малко изтраква нещо. Дали това са прословутите обтегачи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 21 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2014 Да колега от тях е - до време е и ще се разтракат и повече. Vladi_di от форума ги е сменил вече на доста хора с този двигател и той е най-правилния човек (качество на добра цена) при който може да отидеш и да ти реши проблема. В тази тема може да се запознаеш по-детайлно с твоя и подобни на твоя проблеми: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=101170&page=3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 21 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2014 Относно копчето ЕКОН ?! Трябва да е включен или изключен за да е в оптимална работа колата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 21 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2014 Зависи от сезона кое е оптимално - когато е ECON e изключен, т.е. да не свети, компресора работи и обира влагата в купето, лятото охлажда и стъклата не се изпотяват при дъжд, зимата пък се включва ел.подгрева и затопля за минута две. Когато ECON е включен се пести гориво, т.к. компресора е изключен, но температурата не може да стане по-ниска от околната в топло време и не може да се обере влагата. Подходящо е за пролетното и есенното време...Мисля ВЕСКО, беше писал преди време, че не е полезно за компресора да стои дълго време изключен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 22 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2014 Аз карам на ЕКОН вече почти 2 месеца Май трябва да отида до някой сервиз да проверят системата дали има някой вътре ? А добре де , като карам на изключен Екон,демек пуснат компресор не е ли по тегаво за двигателя и не товаря ли излишно колата при положение,че не ми трябва климатик за студено ? В Пловдив нито е толкова студено че да ми обдухва влага от стъклата нито ми трябва да духа топло след 2 минути в купето. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 22 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2014 Значи при мене при светещ екон, т.е. изключен компресор пак се включва ел.подгрева, ако искаш да го изключиш този ел.подгрев със сигурност става като натиснеш и задържиш копчето екон и тогава ти се появява на дисплея на климатроника off и тогава всичко е изключено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivan_penev Публикувано 22 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2014 Да колега от тях е - до време е и ще се разтракат и повече. Vladi_di от форума ги е сменил вече на доста хора с този двигател и той е най-правилния човек (качество на добра цена) при който може да отидеш и да ти реши проблема. В тази тема може да се запознаеш по-детайлно с твоя и подобни на твоя проблеми: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=101170&page=3Мерси, колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 23 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 Аз карам на ЕКОН вече почти 2 месеца Май трябва да отида до някой сервиз да проверят системата дали има някой вътре ? А добре де , като карам на изключен Екон,демек пуснат компресор не е ли по тегаво за двигателя и не товаря ли излишно колата при положение,че не ми трябва климатик за студено ? В Пловдив нито е толкова студено че да ми обдухва влага от стъклата нито ми трябва да духа топло след 2 минути в купето. Благодаря Двигателя не го усеща и нищо не се товари, разхода да е по-висок с най-много 0.2-0.5л/100 - ти най-добре може да си видиш. Невярвам и на компресора да му стане нещо за 2 м. ако не работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Като стана въпрос за прочутите компресори - преди началото на сезона задължително отидете и им проверете фреона и сменете филтърчето... Ако загубят 20-25% от фреона (което не е нечувано за система работила 4-5 години) започва да не им сработва много коректно клапана за управление, от там свръх налягане и БУМ .... една хилядарка отгоре за компресор + шайба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Къде да идем в София, помня се рекламираше във форума някакъв сервиз на хора от VW форума, но не мога да изровя темата. Този филтър с какъв номер е, знаеш ли направо да го поръчвам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Преди време ми блокира компресорът и изполвах разглобяването да се сменят и филтъра и т.н. капилярка. Всъщност,смяната им е задължителна, заради опасността от останали твърди частици в системата. Струваха 90 лв. и 40 лв. оригинални. Повече друго исках да кажа,понеже се въртях около майсторите,струва ми се,че смяната им няма как да стане без източване на фреона,което си е сериозна разправия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 (Редактирано) Това си е работа за климатикаджии, трябва си машина да се завърти фреона и маслото... @N1995 - ето темата за младежите от VW форума: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=157293 Читави са, ползвал съм техните услуги Редактирано 24 Февруари 2014 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Ето я новата навигация.http://isohunt.to/torrent_details/10462866/Audi-Navigation-Europe-MMI-2G-DVD-2014-MULTiLANGUAGE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 FAKE. Не си хабете времето да сваляте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Има ли нова или не? Аз се обърках. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Около средата на Март (11-та седмица) се очаква да почнат да изпълняват заявките, т.е да кажем ще е налична мужду 17 и 24 Март. Иначе картата е готова от Ноември 2013 и може да се поръчва от Януари насам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Дисковете ги правят в няква холандска фабрика и май по-рано изтичат от там, но ще видим Иначе торента е фейк. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 Добре де колеги, не мога да схвана следното.От различни източници разбирам, че 6HP19A е до:400NM на входа на кутията http://www.zf.com/media/media/productfinder_media/cars/cars_driveline_6_speed_automatic_transmission/pdf_140/6HP19_DataSheet.pdf ross tech 500NM http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Transmissionsmotor-talk 400NM http://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=614270&apra-eurpa 400NM http://www.apra-europe.org/dateien/downloads/APRA_Birmingham_Hans-Peter_Bach_ZF_Transmissions_with_Mechatronics.pdf Нашите автомобили 3.0TDI са 410NM на колелата, а по спецификации са 450NM на вала!Къде е истината!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts