Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

Обдухването на предното стъкло почти веднага започва да духа топло заради електрическия подгрев... има-няма 30 - 45 секунди след като запалиш колата.. просто energy management-a му трябва малко време докато се убеди, че има достатъчно ток за 2 киловата нагревател

При включено обдухване на предното стъкло от страничните клапи духна леден студ. И като го спрях, замириса на чорапи.

Т.е. климатика работеше на изстудяване. Със сигурност! На А4-ката при <5С не се включваше климатика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Имам обаче и довод в полза на включването на климатика поне периодично – при мен явно капилярната тръба се запушва ако дълго време не работи климатика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какво се запушва?

Такива проблеми възникват при мръсна инсталация, наличие на влага в системата или при проблем с компресора. Възможно е да е имало някакъв проблем с климатика и да не е почистена (промита ) инсталацията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам представа с какво се запушва. Симптомите са, че климатика не духа студено и трябва да вдигна обороти, за да тръгне.

След това работи нормално, но в ниските обороти в определен диапазон се чува нещо като виене отпред вляво, където е въпросната

капилярна тръбичка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Да събудя темата.

Мойта А6-ица не ми отчита нивото в резервоара. Гадно е защото караш без да знаеш разхода и километрите до следващото зареждане. Да не говорим за зумера при тръгване-липса на гориво

Някакъв съвет колеги?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Повдигам една любима моя тема, която като си купувах моята кола следях и четях с огромен интерес, наред с първата част на Питанките :) и още една две. Тогава се чувствах неловко и неудобно да задавам "въпросите на начинаещия", па макар и по темата, евентуално да не прекъсна интересните дискусии на хората пишещи в нея   :stupid:  :hilezh:

 

Мисля, че темата може да продължи да бъде интересна и полезна за всички - нови и стари, и да се запази с чисто техническа насоченост по въпроси за модела от общ характер. Има не малко интересна информация за 4F и тук, а и е по-лесна за прочит от питанката, която макар и да успява не рядко да ни разведри и разсмее подобаващо (  :hilezh: ) е загубила фокуса си. Надявам се да бъде отключена по-скоро, защото вече ми липсва....

 

****

 

По темата - дискутирано е вече неведнъж като и при мен го има това въпросно матиране на лайсните на предните врати особено под огледалата и понеже отдавна търся вариант за фолиране само на лайсните на вратите, отново поразпитах 3М, но се оказа че за момента все още нямат подходящо фолио, и  още правят подобрения по това което е било замислено за целта. Към момента имат някакво огледално, на което отгоре трябва да му се лепи и безцветно защитно и цялата галимация може да се върже до към 400лв за метър без надежден резултат.

Питах и в Llumar и се оказва, че имат такова на 1,5м ширина за външно приложение така, че alextuning от форума ще ми го поръча от тях ако прецени че е читаво и ще ходя при него да ми ги фолира, когато му го доставят.

 

Гледах и такова, но не съм убеден в резултата и качеството му ...

 

$(KGrHqZHJE8FHiF0QoI6BR97HDNSYg~~60_12.J

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, купих си наскоро а6 с 3.0тди но сутрин като при припаля и за малко изтраква нещо. Дали това са прословутите обтегачи ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега от тях е - до време е и ще се разтракат и повече. Vladi_di от форума ги е сменил вече на доста хора с този двигател и той е най-правилния човек (качество на добра цена) при който може да отидеш и да ти реши проблема. 



В тази тема може да се запознаеш по-детайлно с твоя и подобни на твоя проблеми:

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=101170&page=3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от сезона кое е оптимално - когато е ECON e изключен, т.е. да не свети, компресора работи и обира влагата в купето, лятото охлажда и стъклата не се изпотяват при дъжд, зимата пък се включва ел.подгрева и затопля за минута две. Когато ECON е включен се пести гориво, т.к. компресора е изключен, но температурата не може да стане по-ниска от околната в топло време и не може да се обере влагата. Подходящо е за пролетното и есенното време...

Мисля ВЕСКО, беше писал преди време, че не е полезно за компресора да стои дълго време изключен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам на ЕКОН вече почти 2 месеца :( Май трябва да отида до някой сервиз да проверят системата дали има някой вътре ? 

 

А добре де , като карам на изключен Екон,демек пуснат компресор не е ли по тегаво за двигателя и не товаря ли излишно колата при положение,че не ми трябва климатик за студено ? В Пловдив нито е толкова студено че да ми обдухва влага от стъклата нито ми трябва да духа топло след 2 минути в купето.

 

Благодаря 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи при мене при светещ екон, т.е. изключен компресор пак се включва ел.подгрева, ако искаш да го изключиш този ел.подгрев със сигурност става като натиснеш и задържиш копчето екон и тогава ти се появява на дисплея на климатроника off и тогава всичко е изключено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега от тях е - до време е и ще се разтракат и повече. Vladi_di от форума ги е сменил вече на доста хора с този двигател и той е най-правилния човек (качество на добра цена) при който може да отидеш и да ти реши проблема. 

В тази тема може да се запознаеш по-детайлно с твоя и подобни на твоя проблеми:

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=101170&page=3

Мерси, колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам на ЕКОН вече почти 2 месеца :( Май трябва да отида до някой сервиз да проверят системата дали има някой вътре ? 

 

А добре де , като карам на изключен Екон,демек пуснат компресор не е ли по тегаво за двигателя и не товаря ли излишно колата при положение,че не ми трябва климатик за студено ? В Пловдив нито е толкова студено че да ми обдухва влага от стъклата нито ми трябва да духа топло след 2 минути в купето.

 

Благодаря 

 

Двигателя не го усеща и нищо не се товари, разхода да е по-висок с най-много 0.2-0.5л/100 - ти най-добре може да си видиш. Невярвам и на компресора да му стане нещо за 2 м. ако не работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стана въпрос за прочутите компресори - преди началото на сезона задължително отидете и им проверете фреона и сменете филтърчето...

 

Ако загубят 20-25% от фреона (което не е нечувано за система работила 4-5 години) започва да не им сработва много коректно клапана за управление, от там свръх налягане и БУМ .... една хилядарка отгоре за компресор + шайба

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде да идем в София, помня се рекламираше във форума някакъв сервиз на хора от VW форума, но не мога да изровя темата. Този филтър с какъв номер е, знаеш ли направо да го поръчвам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време ми блокира компресорът и изполвах разглобяването да се сменят и филтъра и т.н. капилярка. Всъщност,смяната им е задължителна, заради опасността от останали твърди частици в системата. Струваха 90 лв. и 40 лв. оригинални. Повече друго исках да кажа,понеже се въртях около майсторите,струва ми се,че смяната им няма как да стане без източване на фреона,което си е сериозна разправия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това си е работа за климатикаджии, трябва си машина да се завърти фреона и маслото...

 

@N1995 - ето темата за младежите от VW форума:

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=157293

 

Читави са, ползвал съм техните услуги

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около средата на Март (11-та седмица) се очаква да почнат да изпълняват заявките, т.е да кажем ще е налична мужду 17 и 24 Март. Иначе картата е готова от Ноември 2013 и може да се поръчва от Януари насам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дисковете ги правят в няква холандска фабрика и май по-рано изтичат от там, но ще видим :) Иначе торента е фейк. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де колеги, не мога да схвана следното.

От различни източници разбирам, че 6HP19A е до:

400NM на входа на кутията  http://www.zf.com/media/media/productfinder_media/cars/cars_driveline_6_speed_automatic_transmission/pdf_140/6HP19_DataSheet.pdf  

ross tech 500NM http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Transmissions

motor-talk 400NM http://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=614270&

apra-eurpa 400NM http://www.apra-europe.org/dateien/downloads/APRA_Birmingham_Hans-Peter_Bach_ZF_Transmissions_with_Mechatronics.pdf

 

Нашите автомобили 3.0TDI  са 410NM на колелата, а по спецификации са 450NM на вала!

Къде е истината!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...