diesto Публикувано 18 Март 2009 Доклад Share Публикувано 18 Март 2009 ОMV-това е доброто гориво!Управител съм на частна бензиностанция и знам доста неща за горивата които хич не са добри!Лично аз си зареждам от поверения ми обект,именно защото фирмата превозвач зарежда там откъдето е най евтино,и към момента най добрата цена дават гърците!Горивата ни са като на OMV,дори фирмата превозвач обслужва и тях..ОМV слагат австрийска добавка,която подобрява нафтата и бензина и техните свойства спрямо сезона а в момента те взимат гориво именно от Гърция!Българска работа...моята препоръка е ОМV,особено за дизел! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 18 Март 2009 Доклад Share Публикувано 18 Март 2009 Зареждам от Shell V-power Diesel.1. Защото колата ми работи по-добре, ускорява по-леко и гори по-малко.2. Защото имам Shell карта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 19 Март 2009 Доклад Share Публикувано 19 Март 2009 Raino, според мен "директен внос от Австрия" няма. Иначе би трябвало да струва 2 Евро литъра. Най-много да дойде чат-пат от Румъния. А в повечето случаи според мен Алпин-а си чист Лукойлски боклук с добавки. Имам приятел, който стопанисва едно ОМВ и ми споделя, че редовно им карат "Български" Алпин (разбирай БГ нафта, с добавки)... Аз бих направил едно сдружение, в което да се привлекат хора, които са склонни и малко повече да плащат, но да има от къде да заредят качествено гориво. Мислил съм си много пъти, ако поне един направи една ЧИТАВА бензиностанция, на която горивото гарантирано да идва от Германия или Франция, колко лимузини ще има на опашка там... пък нека струва и 4 лв литър нафта... Но вероятно има проблем, за да не е реализиран подобен проект все още...Батя като пътувам за Видин винаги засичам по една цистерна на ОМВ идеща некъде от горна Европа и се се чудим кой бенздзин или нафталин карат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diesto Публикувано 19 Март 2009 Доклад Share Публикувано 19 Март 2009 от Влашко братле..,ОМV-тата имат рафинерия там..не е лошо горивото им.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 19 Март 2009 Доклад Share Публикувано 19 Март 2009 (Редактирано) Сипвам САМО от туби, защото:- Виждам КОЛКО сипвам;- Виждам КАКВО сипвам;- ПО-ЕВТИНО е;Ходя на бензиностанция само за да си помпам гумите .... и така вече повече от 2 години.Много доволен!много ми е интересно като сипваш от туби и виждаш какво сипваш, как определяш дали е добра нафтата или не?на бензиностанция не си помпай гумите, че манометрите им цепят мрака, личен съветсега по тематасипвах OMV Alpin - с него колата прекалено много пушеше, реших да пробвам Shell V-Power нямам забележки, колата върви и не чади повече отколкото трябва, пробвал съм Еко К, сутрин на студено колата едвам вървеше, говоря за декември месец, сипах 2 пъти и се отказах, в момента положението е такова, че се върнах пак на Лукоил, май най-добре ми се държи колата с него, сипвам винаги от една и съща бензиностанция в Дружба 1, че ми е най-близоП.П. не съм фен на добавките, за тези 10 години в които съм бил неотлъчно до автомобили всеки ден, не съм чул един майстор да каже нещо хубаво за добавките и това някакси ми се е набило в главата, незнам кой какви добавки ползва, моята добавка е всеки месец 1-2 дни извънградско 200-300-400км 140-160, колата след това немога да си я позная Редактирано 19 Март 2009 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diesto Публикувано 19 Март 2009 Доклад Share Публикувано 19 Март 2009 Истината за горивата е такава се оповава на максимата,че щом колата ти е в добро състояние и като си сипеш дизел,ти гори нормално и като я натиснеш върви добре,значи това е мястото от където е добре да зареждаш!Другия момент обаче е такъв,че има партиди и партиди,и от разговора ми с управители,собственици,както и доставчици,разбирам че общо взето няма добър контрол,блъскат добавки и често се предозира в стремежа да се подобри иначе боклука който имаме в България като горива!може би малко негативизъм лъха от думите ми,но това е от личния ми опит! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy3 Публикувано 19 Март 2009 Доклад Share Публикувано 19 Март 2009 Сигурно повече от 6 месеца вече зареждам само на Ромпетрол (Дружба най вече, от Враца и от Монтана чат пат) и съм доволен. От нова година насам имат само Евро 05 нафта. Добавки не слагам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Март 2009 Доклад Share Публикувано 21 Март 2009 Аз от скоро зареждам на Лукойл,по причина че хора чието мнение уважавам ми казаха,че там е най-хубавото гориво.Интересно ми,какви са ви отзивите за тяхната нафта ?Другото,което искам да попитам дали Алпин дизела на ОМВ действително е обикновен дизел,но с добавки.Ако е така лошо,защото доколкото знам добавките са тези които основно вредят на системата помпа-дюза.Така и не мога да намеря точната бензиностанция,точно почна да заредждам някъде и някой ми каже че там не е добре,после се повтаря същото.А като разлика не мога да усетя,кой знае какво.Може би си внушавам,но с Лукойлската нафта колата е малко по-безшумна отколкото с Алпин дизел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diesto Публикувано 21 Март 2009 Доклад Share Публикувано 21 Март 2009 колега,Raino..аз доколкото съм запознат,работейки в сферата на горивата,лично от генералния представител на OMV за България знам,че дизела им предимно е от румънската им база с австрийската OMV - добавка,но засега вноса им е от Гърция,заради ниската цена!Дизела там обаче е под всякаква критика,и само добавката оправя нещата към момента...честно казано...не знам и аз откъде да сипвам вече..и при мен нафтата не е много читава...но поне си я сипвам на 1 левче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXtrusioN Публикувано 23 Март 2009 Доклад Share Публикувано 23 Март 2009 И аз съм от ТубиЛенд , и съм си доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jackrabbit Публикувано 23 Март 2009 Доклад Share Публикувано 23 Март 2009 Аз от скоро зареждам на Лукойл,по причина че хора чието мнение уважавам ми казаха,че там е най-хубавото гориво.Интересно ми,какви са ви отзивите за тяхната нафта ?Другото,което искам да попитам дали Алпин дизела на ОМВ действително е обикновен дизел,но с добавки.Ако е така лошо,защото доколкото знам добавките са тези които основно вредят на системата помпа-дюза.Така и не мога да намеря точната бензиностанция,точно почна да заредждам някъде и някой ми каже че там не е добре,после се повтаря същото.А като разлика не мога да усетя,кой знае какво.Може би си внушавам,но с Лукойлската нафта колата е малко по-безшумна отколкото с Алпин дизел Колега,и на мен ми се струва,че с нафтата от Лукойл работи по-тихо.Предполагам,че и други колеги ще го потвърдят.Аз зареждах в Лукойл до момента, в който спря колата.С Лукойл ми гореше повече, и не вървеше.С Алпин-а карам друга кола! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан68 Публикувано 23 Март 2009 Доклад Share Публикувано 23 Март 2009 От две години съм с диселов автомобил, съвсемнов, от магазина! Не е Ауди, но тъй като си карам и старата 80-а все още съм във форума! До ноавата придобивка не с еинтерсувах от дизелите! Ето какво показва скромният ми опит:1. Категорично почти всички горива по бензиностанциите в България се доставят от Лукойл!2. Имайки предвид типичната българска черта да се "кръщава" вини ивсичко що е течно и се търгува, зареждам само от ОМВ и Шел! ПОНЕ ИМА НЯКАКВА СИГУРНОСТ ЗАЩОТО МАКАР И В БЪЛГАРИЯ, ПОЛИТИКАТА НА РЪКОВОДСТВО НА ТЕЗИ ВЕРИГИ СЕ ДИКТУВА ИЗВЪН БЪЛГАРИЯ!3. Зимата зареждам само Алпин Дизел от ОМВ, а лятото Шел V Power!4. Не слагам никакви добави, защото не знам какво всъщност има в добавката!5. макар че петролът е руски, мога да ви кажа че има огромна разлика от горивата за руския вътршен пазар и този за експортен вариант - дори и в България! Тъй като имам вече близки контакти с колеги от един също такъв форум в Русия /касае се за модела на новия ми автомобил!/ мога да ви кажа че дизелов автомобил в Русия е все едно котка в чувал, съжителстваща с игрив плъх! БРАТУШКИТЕ ИМАТ СТАНДАРТ НА ГОРИВАТА, КОЙТО НЕЕ ПРОМЕНЯН ОТ ПОНЕ 40 ГОДИНИ, КОГАТО НАФТА СЕ ПРОИЗВЕЖДАШЕ САМО ЗА ПРОЧУТИ МАРКИ ВУСКИ КАМИОНИ КАТО МАЗ. КРАЗ, КАМАЗ, КАКТО И СЪТВЕТНАТА СЕЛСКОСТОПАНСКА ТЕХНИКА! цетановото число е максимално 40!!!!!! АКО НЕ ДРУГО, НАШИТЕ ТЪРГОВЦИ - ПОНЕ ТЕЗИ ПРЕДСТАВЛЯВАЩИ СВЕТОВНИ ВЕРИГИ БЕНЗИНОСТАНЦИИ СЕ НАУЧИХА, ЧЕ КЛИЕНТЪТ СЕ ПРИВЛИЧА С КАЧЕСТВО, А НЕ С ЦЕНАТА! Поне засега нямам сериозни проблеми със зарежданите от мен горива - конкретно дизела! все пак бих гласувал с малко предимство за Шел V power пред ОМВ - дизел! По принцип представителството на ОМВ за югоизточна Европа е в Румъния, така че няма да се учудя, ако от там се внасят горива за ОМВ! В което няма нищо лошо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
werz Публикувано 23 Март 2009 Доклад Share Публикувано 23 Март 2009 За новите автомобили само Алпин и В-пауър-просто не ви трябва да знаете колко струва филтър за твърди частици и смяната му.Тези горива са по-добри от всички други и със сигурност отговарят на нуждите на автомобила ви.На Омв скъпият дизел е категорично на едно високо ниво,В-пауър е по-добър само при отделни партиди,някога имам чувсвото,че сипват обикновенна нафта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 25 Март 2009 Доклад Share Публикувано 25 Март 2009 Тези дни попътувах доста и вече съм по-наястно с избора си на гориво.Като взех колата я карах само с Алпин дизел от ОМВ и колата ме кефеше как върви,особено на дълъг път.При скорошните си пътувания карах с Лукойл и колата вървеше доста по-малко и харчеше повечко.Въобще няма да правя компромиси,сипвам си Алпин дизел и тва е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 25 Март 2009 Доклад Share Публикувано 25 Март 2009 Ми сега кат го спрат лятото Алпин дизела? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko_tul Публикувано 26 Март 2009 Доклад Share Публикувано 26 Март 2009 И аз като някои колеги по-горе зареждам само от ТубиЛенд и съм много доволен,вече 30000км. Както казват колегите виждаш какво и колко сипваш,прекарваш я през много ситна цедка и всичко е ок. Особено през зимата при минусови температури наистина виждаш какво сипваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrei4o Публикувано 26 Март 2009 Доклад Share Публикувано 26 Март 2009 абе кви v power racing и подобни глупости.От долу цистерната е една бе хора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан68 Публикувано 28 Март 2009 Доклад Share Публикувано 28 Март 2009 не мога да разбера какво имате против добавките, които са сертифицирани за целия ЕС!1-ви мит: Добавките вредели на системите помпа - дюза: Точно обратното е! при тази система впръскването става по електтонен път, работи се с много по високи налягания отколкото при старите дизели! Поради това тези двигатели са изключително капризни към горивата и към чистотата на системата! не знам дали някой знае, но Ауди в състезателните си дизезли използват даже не дизел, а кондензиран природен газ, който е с цвят на изворна вода! Практически това е пълна синтетика и спиред много експерти това е горивото на бъдещето! бедата е, че засега е много скъпо като себестойност! Ако смятате, че добавките /не тези, които се продават в шишенца по магазините!/ нямат значение - що не зареждате от селскуте бензиностанции?2-ри мит: Горивата на Лукойл са най-добри! не знам какво имате предвид под най-добри, но горивата които излизат от рафинерията на Лукойл в Бургас минават изходящ контрол по статистически път! Т.е. - на произволно избрана партида! Имайки предвид какво представлява като стандарт дизела за вътрешния пазар на Русия мога да ви кажа да не се учудвате, че руснаците предпочитат бензиновите автомобили! Горивата на Шел също са от Лукойл. но грантирано минават всекиденвен контрол по доставни партиди, а във всяка цистера има отделен воден сепаратор! както знаете проблемът на нафтата е основно във водното съдържание и най-вече зимата! Що се отнася до Алпин дизела, единствената добавка там е т.мрат антигел, който предотвратява промяната във вискозитета на дизела при екстремно ниски температури! Други добавки в горивата на ОМВ няма! Ако толкова не ги харесвате - заредете си нафта от тубите и си оставте колата навън при -25 градуса! Смяната на горивната ситема като ена ще ви изненада "приятно"! Всеки си решава сам, но моите разсъждения са изпитани при изминати над 70.000 км с горивата на шел и ОМВ - както на дизел, така и на бензин! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 29 Март 2009 Доклад Share Публикувано 29 Март 2009 Горивата на Шел също са от Лукойл. но грантирано минават всекиденвен контрол по доставни партиди, а във всяка цистера има отделен воден сепаратор!Колега, дали визираш и V-Power Diesel-a, или само обикновения? Аз лично винаги съм заобикалял Шел, но преди дни ми се наложи да заредя именно на Шел, заредих VP Diesel и това гориво ми взе акъла - колата е адски демаражна, определено повече, отколкото и с Алпин/Премиум на ОМВ. Харчи по-малко и работи по-тихо. Та, интересно ми е да разбера малко повече каква е пък тяхната измама. Накратко моят опит показва следното:1. Няма читаво дизелово гориво в Б-я2. ОМВ (Алпин/Премиум) - моторът "дрънчи", върви мн. прилично, НО харчи с поне 1-2 л. повече(!). Самото гориво не е достатъчно калорично3. ЕКО-К - Митове и легенди. Харчи прилично (под ОМВ), моторът работи тихо, но вървенето е яко спънато - никакво го няма. 4. ЛукОйл - НЕ им вярвам и ги заобикалям. Пробвал съм ги няколко пъти - харчът е някъде по средата м/у ВП Дизел и Премиум, но не върви. 5. Където и в Европа да заредиш - дизелът е класи над нашия.И така. Това ми е трета дизелова кола и определено не мога да си намеря "моята" бензиностанция. Другото, за което ме е яд е, че никой по Шеловете и ОМВ-тата "не знае" какви Евро норми са им дизеловите горива (разбирай - не казва). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 29 Март 2009 Доклад Share Публикувано 29 Март 2009 Хммм, аз зареждам само и единствено Лукойл, дори се стремя да е от една и съща бензиностанция - К. Величков и Възкресение - зиме, лете дизата върви и си гори без каквито и да е добавки и чудеса. Минал съм и през Алпина, но там колата пуши повече отколкото с Лукойл. Вървежа й е същия - прелита си все така :)Не мисля да сменям бензиностанцията и горивото поне за сега ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EvgeniLalov1 Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 Здравейте, колеги, Да ъпна малко темата. Къде зареждате нафтовите печки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 Ти серЬОзно ли възкреси тая тема, само за да се допиташ за малко шано нафта? А се надяваш и на отговор? Оптимист най-голем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 От бензиностанцията зареждам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EvgeniLalov1 Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 Момчета, благодаря ви за приветливите и "колегиални" отговори! Живи и здрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 28 Май 2017 Доклад Share Публикувано 28 Май 2017 Основно в Петрол и ОМВ зареждам и няма драми. По-рядко от ЕКО,Газпром и Ромпетрол. Особено недоволен съм от нафтата на ШЕЛ (обикновената).От там и капка повече няма да си сипя. Легендите,че нашата нафта няма нищо общо с тази в нормалните страни са силно преувеличени. Не съм хващал никаква разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts