Jump to content

Коли с десен волан - мнения


jovko

Recommended Posts

Нормално е българинът да се изкушава. Такава нация сме. Не е ли подобно като се напъне Пешо, тегли заем от службата, от приятели, от банката, разпаря чаршафа и си купува кола дет едно болче кат се счупи и стои после 1 месец в гаража щот няма кинта.... Не знам къв процент от парка в бг е с никакви гуми и като цяло от коли в много съмнително състояние, които също са опасни на пътя, особено в комплект с манталитета на водача. Ся това е още един вариянт да се изгъзарим, тъй като в Англия особено по-големите коли с по-големи мотори на 7-8 години са на смешни цени и в много по-добро състояние.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 310
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Много ми е интересно как е в другите страни в Европа и в частност във Великобритания.

хм... единствената кола с ляв волан, която видях в Лондон за близо седмица престой беше ярко червено Ферари Ф430 в самия център на града! И доколкото помня май си беше с англ. регистрация... :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На някой коли (които позволяват разбирасе) не е хич скъпо да ти я направят с ляв волан! В Сливен (а и не само в Сливен) има много автомобили които се внасят нарязани само за части и така идва много по евтино да се направи с ляв волан! Така че таблото и другите необходими части не са проблем! Попадна ми Вектра 2001 за 3000лв обаче имат един ръкав на волана и няма как да се обърне волана така че зависи от автомобила и модела някой позволяват някой не!!! Но това че са по евтини и в доста добро състояние спор няма! Така че ако решим да копуваме трябва доста да се посъветваме с хора работещи в автосервизи! Най-добре да са ви познати! Но лично аз съм против да я карам с десен волан тук в БГ освен това мисля че чух че ще ги забраняват - в смисъл нмяма да ги регистрират в КАТ което пак лично според мен е правилно!!!

Редактирано от SoSSeR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само съм се возил на няколко автомобила с обратен волан включително и джипове ...

Мойто лично мнение `Против съм колата ми да е с десен волан` пък било то евтина и т.н

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм... единствената кола с ляв волан, която видях в Лондон за близо седмица престой беше ярко червено Ферари Ф430 в самия център на града! И доколкото помня май си беше с англ. регистрация... :blink:

Доста повече са колега, просто като и правиш застраховка и посочиш че е с ляв ти е малко по-скъпо, или не можеш да си използваш отстъпката за годините безаварийно каране... Тук не се изхожда от идеята, че може да е опасно, ами сакън да не дискриминират някой ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъшност не мога да разбера някаде в Европа (континенталната част) да са забранени, къде се напънахте тук видиш ли да сме пак най-добрите и праведните.

Айде преди малко по новините ми обясняваха как трябва да ходя на проверочно на всеки няколко години (не че ще ме научат на нещо но ще гушнем едни кинти).

На колата може да и се обърне дирекцията ако собственика иска,

ако не иска си има камери за тази работа.

Тука някой ще ревнат за камерите но да ви напомням ли че в ултра модерните коли (като С класата) има такива инфрачервени за ношно каране и предполагам предизвикват за бързо каране в лоша видимост. Това го казвам за да защитя това решение от някой който ще каже че е несигурно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво обръщане говорим, то нали пари струва. Няма някой да е ударил кьоравото, а после пара да дава да се обръща, то се губи смисъла тогава. Под 3к лв няма да излезе, да не говорим че може и доста над това да стигне. Пак се стига, искаме хубаво, красиво, престижно, но за без пари ако може така, се най-хитрите сме от Бг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук не се изхожда от идеята, че може да е опасно, ами сакън да не дискриминират някой ...

хаха верно, бях забравил за прочутата толерантност на англичаните

Това ме подсети за нещо много интересно - едната вечер в Лондон вечеряхме с българин, който от доста години е строителен предприемач там и дава работа на около 300 човека, почти всички емигранти. Та пича каза следното - Ако абсолютно всички емигранти успеят някакси за една вечер да напуснат Лондон, на другата сутрин градът ще бъде парализиран, животът просто ще спре.... :blink:

Просто цялата им икономика се крепи на чуждата работна сила!!

Както и да е отклоних се доста от темата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй е, аз се изкушавах да си докарам моята кошница ама щепе да ми стъпи общо колкото такава с ляв.... Е пак моята ще е доста по-добра, ма правена... Имаше фирма някъде, забравих къде, за вектра б. Те внасяха катастрофирали коли от Европа, срязани на 2, само предниците демек. Та пълнят 12 на автовоза и после обръщаха волани в бг на доста прилична цена. А и тук воксхолите са на отвратително ниски цени.... Но това е единственият случай, който съм чувал да си струва....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко от вас са карали дясна дирекция повече от 10км ? Колко от автомобилите с дясна дирекция ,който сте карали са били автоматик?

Дискомфорт има първите км. ,а с автоматични скорости почти не съществува . . .

Джип автоматик ,си е перфектно съотношение има достатъчно обзор при изпреварване ,освен ако не си зад ТИР разбира се . . .

аз съм карал , по стечение на обстоятелствата колата ми беше в сервиз нямаше как да взема някоя от семейните и ми се наложи да пътувам до северна българия по спешност с такава кола включително и през Шипка , колата беше бмв 540 десняк....... по притръпнал не съм слизал никога от колата повече никога ама никога в живота си няма да се кача в скапана кола с десен волан щото живота ми е мил ...... отделно на всяко кръстовище трябва да се покажеш през на ..... да не казвам кво за да видиш кво става , изпреварването ако имаш акъл изобщо не се напъваш да го правиш......при обръщането да караш назаден щях да счупя стъклото ..... единственният плюс на тези бараки е цената която пък не си заслужава като я съпоставиш с живота на тебе и хората в колата , никога не бих си позволил да си водя семейството в такава кола. Просто българина е свикнал да се показва и като не може да си я позволи с нормален волан отива и я взима с десен без да мисли в каква заплаха се превръща..... и тва че били незнам си колко запазени изрядни , лесно се карат , че се свиквало след седмица и т.н. ги заебете тия приказки за някой който не е бил в Англия или не е карал такава кола

Според мене е крайно време да се сложи няква такса безбожна на тия "Десняци" или пък изобщо да не ги регистрират , не смятам да си рискувам живота заради това че паунда е станал нисък и града ми е пълен със самоубийци решили да се гъзареят с кола която не могат да си позволят в "нормално" състояие . Нека да направят поне ГО по-висока заради по големият риск пък да видим колко ще вкарват още такива каруци ..... как е възможно кола с ляв волан само заради акциза ГО да е на тримесечие и за година да плащаш по 2 бона без да застрашаваш никой а тия самоубийци да плащат ГО като нормална кола.

Да не говорим колко е абсурдно да видиш С класа , а8-ца или даже и Кю с десен волан.... тва си е нов шанс за всички дупета с гоуфовете и е36-ците.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

във словакия е забранена регистрацията и още 10-15 страни по-малки и основно в африка и азия. има доста голяма статия в уикипедия.

в източна русия 90% от колите са с обратен волан - внос от япония. имало дори линейки и други държавни автомобили. прочетете статията интересна е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и е много интересно защо нито 1 човек който няма такава кола не се изказа с положително мнение ......

Май положителните мнения и възхваляването на Англичанките идва само от собственици на такива

Единственият РАЗУМЕН вариант е да си докараш една джипка за смешни пари и да си я караш в гората , да хванеш да обръщаш , да слагаш камери и други тъпотии само и само да може да имаш половината видимост на нормалната кола е безумно

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами защото тези които не са карали реално нямат представа. Англичанките са ама много, много по-хубави от тези в австрия, германия или италия. Вярвай ми. Но аз не бих си взел кошницата в бг, щото както казах, ако не дай си Боже нещо стане, дори и да не е виновен волана, пак ще се обвинявам после.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не говорим колко е абсурдно да видиш С класа , а8-ца или даже и Кю с десен волан.... тва си е нов шанс за всички дупета с гоуфовете и е36-ците.....

има има вече :blink:

защо всичко го обръщате на гъзареене, какво гъзарско има в един авенсис? ? ?

но пък има комфорт, нисък разход, сигурност-9еърбега, мога да разчитам на нея. да нямам пари да си позволя този комфорт и удобство с ляв волан и си купих с десен.

не мисля че се подлагам мене и семейството ми на риск. все пак аз управлявам.

а дали с десен или ляв като задкормилното устройство е пълен идиот.................................................

ето и линк http://en.wikipedia.org/wiki/Right_hand_drive

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много по хубави ? Айде бе ? Да не би да искаше да кажеш че като отидох в представителството на Порше/Ауди в германия и си докарах перфектен алроуд на реални километри с гаранция и всичко неразличимо от ново в Англия щях да намеря по хубав? Не мисля.... просто съдите какви коли има в Германия/Италия и т.н. по това какви виждате тук по автосалоните , хубавите коли и там са скъпи просто тука търгашите вкарват евтинийки и от там всички разправят в Англията колко хубави били...... На мене аудито ми излезна доста по скъпо от колкото ако си го бях взел от БГ но щях да взема пречупена от каране кола.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Zlobil прав си, имах в предвид коли на 7-10години. Тук без никакъв проблем можеш да си намериш такава кола на малко километри и в мн. добро състояние. И реални км. Такъв лукс за кола 7-10г в България.... много зор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така е

Значи ако поне основните пътни артерии между големите градове в Б-я бяха магистрали, както е нормално да бъде и както е във всяка една цивилизована държава по света, тогава някакси по-бих бил склонен да приема десните волани, но при сегашното положение със 2-3 или 5 незнам колко % от пътната ни мрежа е магистрали....... наистина си е безумно опасно!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има има вече :blink:

защо всичко го обръщате на гъзареене, какво гъзарско има в един авенсис? ? ?

но пък има комфорт, нисък разход, сигурност-9еърбега, мога да разчитам на нея. да нямам пари да си позволя този комфорт и удобство с ляв волан и си купих с десен.

не мисля че се подлагам мене и семейството ми на риск. все пак аз управлявам.

а дали с десен или ляв като задкормилното устройство е пълен идиот.................................................

ето и линк http://en.wikipedia.org/wiki/Right_hand_drive

Ми какво е според тебе ? Според мене си е точно гъзария ... рискувате си животите за да карате такава кола която не можете да си позволите "нормално" произведена за нашите стандарти .

И какво трябва да значи "все пак аз управлявам" ? Да не искаш да кажеш че си някво светило в карането и не те бърка ако ще волана да е по средата щото реално ако го твърдиш това нещо ти хлопа здраво...... за сравнително малко време вече видях няколко катастрофи на коли с десен волан и познай кой беше виновния.... ? Жокер??

И не става въпрос каква е колата важното е че си направил компромис за да караш кола която не можеш да вземеш иначе (не се заяждам говоря принципно) , само дето компромиса не е годината или някоя екстра ми е доооста по голям.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ни е в кръвчицата бе колега :blink: Ти тез с левите волани според теб колко % от водачите могат да си ги позволят реално :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи щом не мога да си позволя хубава кола, да си купя кошница и да стой по голямата част от времето в сервиза или да не си купувам и да карам пеша??

от утре забраняват коли под 2000 година и който не може да си позволи да ходи пеш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не говорете заучени приказки ..... дай си ми куклите на ти си парцалите.... пределно ясно ти е че с търсене се намират и мнооого мнооого запазени коли и тука , да по-скъпи са от Англичанките ама караш нормална кола . Щото няма да ми е много яко някой с МЛ (гледам вече са бая масови тия специално) като реши да изпреварва на някой междуградски път да ме размаже щото се е показал за част от секундата и не е преценил ситуацията......

Отделно не че нещо ме е яд ама не може аз да плащам ГО колкото някой с десен волан със същата кола.... тва е абсурдно . Дори незнам застрагователите защо правят каско на нормална цена за въпросните автомобили , нека да направят гражданската 100лв на месец и каското да е с 50% отгоре да видим колко още коли с десен ще се вкарат.....

Щото сега всеки видя евтиния паунд и далаверата и се юрна куцо и съкато до Англията за евтинийки .... айде то има и съвести шофери с такива коли ама утре ще реши Пешо от Пазарджик да си продаде ДЖИ ТИ АЙ - ката и да си вземе е39ка с десен сещаш се Пешо ква заплаха става нали ?

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм такова чудо около месец.По мое мнение за градско не става,просто караш и си като кон с капаци,на дълго ако си на магистрала никви грижи ама ако не си трябва да си хвърляш боб при всяко изпреварване,и според мен такива коли не е редно да се регистрират,говоря за кола с ръчни скорости,не виждам автоматика с какво променя нещата.Наи доволен бях като я продадах(направо нема продаване) :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За англия средния пробег на година е 12 000 мили (18 000км). Значи смятай масата коли на кви км са... Брат, предната м кола, Шкодата е 97 година и я взех на 39500 мили! Сегашния кош го взех на 83000мили, и двете са дизел. И то без да търся поече от седмица.... И не са единствените... Ако можеш да си позволиш по-нова кола на малко години и имаш възможността да си я доараш от Германия, както спомена, е ок. Ама много хора не го могат това. Пак ти казвам, не защитавам тезата, че си струва да се карат в бг, но са много по-добри. В Англия температурната амплитуда е от 0-23 градуса горе долу. Сол да сложат 1-2 дена в годината по пътищата....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като каза температурата и влажността това че колите гният доста по бързо що не го коментираме ?

Колкото до Германия не говорим за възможности , говорим че вие твърдите че в англия колите като цяло са по добри от Германия , по евтини да ама по-запазени като цяло не мисля.....

Отделно аз и горе го споменах по салоните се вкарва възможно най-евтиното и горее долу запазено за да има голяма горница , ма никой не смята на търгашите процента какъв е нали така ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, има логика да е така.... Търгашът предпочита да купи пълен гроб, да го поизтупа малко и да му вземе 2000 евро отгоре, от колкото да вземе добра кола, почти без печалба... Номера е да можеш от собственика да си я вземеш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...