Jump to content

Застрахователи подвеждали шофьорите


rumen1989

Recommended Posts

колеги мисля че тази тема е за ГЛАВЕН ФОРУМ ако модераторите смятат че не е така да я преместят или да я затворят

ЕТО ВИЖ ТЕ http://www.btv.bg/news/news_details.pcgi?cont_id=126367

ТОВА Е ВИДЕО МАТЕРИЯЛ http://www.btv.bg/news/news_details.pcgi?cont_id=127179

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Господинът застраховател каза "Всеки един бизнес е създаден за да печели!!"

Аз подобна арогантност отдавна не бях срещал! :bia::flehan:

Принципно е така, но на практика поняког се работи и на загуба. Това явно не му е известно на въпросния тип и явно за застрахователите думата "загуба" е някакво табу. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

ами точно защо даваме толкова стотинки нали за да си сигорен дори ако някой келеме ти счупи огледалце антенка да се плати за тва е застраховка а те се мъчат да ни смачкат :hilezh: няма да станя :bia: безез бой :flehan:

Редактирано от rumen1989
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Господинът застраховател каза "Всеки един бизнес е създаден за да печели!!"

Аз подобна арогантност отдавна не бях срещал! :flehan::bia:

Принципно е така, но на практика поняког се работи и на загуба. Това явно не му е известно на въпросния тип и явно за застрахователите думата "загуба" е някакво табу. :bia:

Ми точно така е, Кокич, в такава държава, дето не може човек да си потърси правата, застрахователите не губят или губят само когато им е удобно :hilezh:

ПС: Без лоши чувства към колегите, които работят в застраховането, естествено, те нямат никаква вина за това.

Редактирано от doc_mc
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема тук е по средата! Поставете се за секунда от другата страна! Нямате си представа колко дребни душици и хитреци на дребно има! Отделно ако някой пиян си удари колата кой точно ще го санкционира, и защо ЗК трябва да плаща на пияния идиот, който утре може да удари и вас? Идеята е много добра, но е недомислена!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не разбрах кое му е новината на това, че не идва вече КАТ при катастрофи без втори участник??? Че те кога са идвали??? Аз такъв случай не знам, винаги само те записват в един регистър и после ти отиваш да се наредиш на една весела опашка да ти напишат протокола на място. Винаги е било така, сега какво се е променило? :love:

А по въпроса за двустранните протоколи, можем да се сърдим само на Надзора и мъдрата му мюсюлманска ръководителка. Точно такова лице ли трябваше да е начело на този предимно мъжки бизнес? Какво да очакваме после освен ненавременни, прибързани решения, за които никой не е подготвен и от които само обикновения потребител страда? Взе се решението за въвеждането на нещо, което още не беше оформено, а камо ли отпечатано и разпространено :love: , промяна неизкоментирана със застрахователните компании, а наложена типично по турски - класика-дамски настроения начело на важни решения. Какво да коментираме повече?

П.П.: Още да не гласуваме и накрая и за президент и за премиер ще си имаме по някоя туркиня. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема тук е по средата! Поставете се за секунда от другата страна! Нямате си представа колко дребни душици и хитреци на дребно има! Отделно ако някой пиян си удари колата кой точно ще го санкционира, и защо ЗК трябва да плаща на пияния идиот, който утре може да удари и вас? Идеята е много добра, но е недомислена!
Жора, аз коментирах единствено изказването, което и Кокича коментира. Ясно, че не могат да се дават пари току-така. Съгласен съм с теб. Но продължавам да смятам, че сме всичко друго, но не и правова държава и дори и да си прав, ако някои хора решат, че не си, нямаш шанс.
Само не разбрах кое му е новината на това, че не идва вече КАТ при катастрофи без втори участник??? Че те кога са идвали??? Аз такъв случай не знам, винаги само те записват в един регистър и после ти отиваш да се наредиш на една весела опашка да ти напишат протокола на място. Винаги е било така, сега какво се е променило? ;) А по въпроса за двустранните протоколи, можем да се сърдим само на Надзора и мъдрата му мюсюлманска ръководителка. Точно такова лице ли трябваше да е начело на този предимно мъжки бизнес? Какво да очакваме после освен ненавременни, прибързани решения, за които никой не е подготвен и от които само обикновения потребител страда? Взе се решението за въвеждането на нещо, което още не беше оформено, а камо ли отпечатано и разпространено :love: , промяна неизкоментирана със застрахователните компании, а наложена типично по турски - класика-дамски настроения начело на важни решения. Какво да коментираме повече? П.П.: Още да не гласуваме и накрая и за президент и за премиер ще си имаме по някоя туркиня. :hilezh:
:love:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема отдавна се дискутира и нищо не се прави.

Включително и от застрахователните компании.

Явно така им е изгодно.

Миналата година повдигнах темата за Бонус-Малус

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=4862...mp;#entry653114

но нямаше особена дискусия по въпросите.

Въпросният Данчо Данчев

(вижте едно интервю с него)

http://www.dnevnik.bg/intervju/2008/06/23/...ka_otgovornost/

в качеството си на Зам. председател на Асоциацията на българските застрахователи

защитава интересите на застрахователите, но не и на застрахованите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ясно че им е изгодно.

На мен ми поискаха тази година 680 лева , при положение че минала бях на 420 и нямам нито една заведена щета.

Незнам дали ще си направя каско. На мен тези пари ми се виждат подарени на някой които намира от десет сухи дерета вода само и само да не изплати ако има нещо.

Притеснява ме само проблема с кражбите на автомобили. Не е тайна кои също е замесен в този бизнес. Не всички си правят каско само заради евентуални щети при катастрофа - нали за това си има гражданска отговорност. Ако си внимателен няма проблем. Но идва момента кражба. Един вид рекет. Всичко го знаят но си траят. Сега може би тези които работят в застрахователни компании ще ми кажат че не е така но...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ясно че им е изгодно.

На мен ми поискаха тази година 680 лева , при положение че минала бях на 420 и нямам нито една заведена щета.

Незнам дали ще си направя каско. На мен тези пари ми се виждат подарени на някой които намира от десет сухи дерета вода само и само да не изплати ако има нещо.

Притеснява ме само проблема с кражбите на автомобили. Не е тайна кои също е замесен в този бизнес. Не всички си правят каско само заради евентуални щети при катастрофа - нали за това си има гражданска отговорност. Ако си внимателен няма проблем. Но идва момента кражба. Един вид рекет. Всичко го знаят но си траят. Сега може би тези които работят в застрахователни компании ще ми кажат че не е така но...

бе гражданска отговорност тва е пълна глупост големи глоби ако нямаш а в съшност какво нищо брат ми обърна една 80ка 1,8i и какво хем не е виновен няма сега да разказвам истории ама нищо не изплатиха уж куки идваха протоколи и нищо в замяна само части хаха :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поставете се за секунда от другата страна! Нямате си представа колко дребни душици и хитреци на дребно има!

Това го повтарят всички застрахователи, моля те за някой пример как точно може да стане :stupid:

Отделно ако някой пиян си удари колата кой точно ще го санкционира, и защо ЗК трябва да плаща на пияния идиот, който утре може да удари и вас?

И сега ако някой пиян просто си удари собствената кола, достатъчно е някой друг да седне зад волана преди да дойде КАТ и ЗК пак ще плати по каско ... поправи ме ако се заблуждавам :)

Редактирано от Toledo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето някои становища на Ралица Агайн зам. председател на КФН и директор на Агенция за застрахователен надзор

Най-актуалната тема в сектора на застраховането през последните няколко седмици е дали трябва да викаме КАТ при лек пътен инцидент, споделя Агайн. Дискусията е породена от изменения в една съвместна наредба на КФН и МВР, с която се въведоха облекчения за предявяването на претенции по застраховка Гражданска отговорност на автомобилистите и Автокаско и по-специално в случаите на пътни инциденти. Досега законът изискваше да се извика КАТ на място и те да съставят протокол. Съществуваше незадължителна възможност за застрахователитве за подписването на двустранен протокол, много от тях досега не са издавали такива двустранни протоколи, които да бъдат подписани от участниците в ПТП. Занапред тези протоколи се превръщат в задължение за застрахователите, които трябва да ги разглеждат и да изплащат обезщетения, когато клиентите им представят подобни протоколи. Разликата с досегашното състояние е, че занапред остава само обаждането в КАТ по телефона, каза още Агайн.

За лек инцидент се приема такъв, след който няма превозно средство, което да не може да се движи на собствен ход, т. е. ако автомобилите се движат самостоятелно, може да бъде подписан такъв протокол. Ако има пострадали хора трябва да се извика КАТ.

Другият актуален въпрос напоследък около новата наредба е дали трябва участниците ПТП-то да се съгласят за обстоятелствата около него, добави Агайн. Ако няма съгласие и от двете страни, тогава трябва да се извика КАТ, които да съставят протокол. В последните дни има и случаи, в които всеки от участниците в ПТП записва в протокола, че не е виновен, което на практика прави документа невалиден. Хората трябва да внимават под какво се подписват или ако не са съгласни с някое от обстоятелствата около инцидента да не се подписват и да се възползват от правото си да викнат КАТ, съветва Агаин.

Нормално е новата наредба да доведе до увеличение на предявените претенциите, което от своя страна включва и възможността за измами. За да бъдат предотвратени измамите, се създава единен регистър между МВР и застрахователите, в който ще се отчитат всички пътни инциденти, както тези с протоколи, издадени от КАТ, така и тези с двустранни протоколи. Въз основа на тези данни впоследствие застрахователите ще могат да определят различна цена на застраховката, въз основа на това дали даден водач е бил примерен или пък има зад гърба си произшествия. Размерът на премиите по застраховките на водачи, които са причинявали ПТП-та или са помагали на свои познати, подписвайки вместо тях двустранни протоколи, могат да достигнат драстични височини, предупреждава Агайн.

Към края на 2008 г. загубите по застраховката гражданска отговорност значително се увеличават, което показва необходимост от мерки от страна на застрахователите, които КФН дори ще изиска, за да не бъде застрашена финансовата им стабилност, заяви Агайн. Сред мерките обаче може да се включват намаления на комисионните плащани на брокерите, намаляване на административни разходи, реорганизация на дейността по продажбите и на този етап е трудно да се предвиди дали и с колко ще се увеличи цената на застраховката Гражданска отговорност през 2009 г.

http://profit.bg/news.php?cid=6&id=42773

"Разходите на застрахователите по "Гражданска отговорност" се увеличават и поради тази причина те или трябва да повишат цената на полицата, или да преразгледат политиката си за това колко процента от сумата трябва да получава застрахователният агент". Това заяви заместник-председателят на Комисията за финансов надзор Ралица Агаин в сутрешния блок на Нова телевизия. Тя допълни, че при някои компании комисионната, която получават агентите й достига 25-30%, което е твърде много. Като се добавят и административните разходи по една сключена застраховка, сумата, която застрахователят реално получава намалява още повече. Поради тази причина компаниите трябва внимателно да разгледат възможностите за намаляване на тези разходи, за да се избегне увеличаване на крайната цена на застраховката.

А ето и някои данни за премиите в застрахователния сектор:

Брутният премиен приход на застрахователите се очаква да достигне 1,84 млрд. лв. за 2008 г., реализирайки ръст от около 23% на годишна база. От тях 1,55 млрд. лв. по общо застраховане (22% ръст на годишна база) и 294 млн. лв. по животозастраховане (25% ръст на годишна база). Възникналите обезщетения по общо застраховане пък се очаква да нараснат с 44% за годината до размер от 804 млн. лв., а тези по животозастраховане – с 38% до 108 млн. лв.

И още нещо - Ралица Агайн не е туркиня. А дори и да беше това няма нищо общо с темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема тук е по средата! Поставете се за секунда от другата страна! Нямате си представа колко дребни душици и хитреци на дребно има! Отделно ако някой пиян си удари колата кой точно ще го санкционира, и защо ЗК трябва да плаща на пияния идиот, който утре може да удари и вас? Идеята е много добра, но е недомислена!

Жорка, страшно далече си от бизнеса с много пари!

Аз ти казах горе на хотел "Здравец", че съм подписвал платежно за милион и 250 хил. долара, а общо за 10 пъти повече, че и отгоре.

Искам да ти кажа, че преди да имаше имейл се работеше само с факс и една сериозна фирма ми струваше 800 долара оферта и не подписахме. :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не се поощряват дребни терикатчета, и измами с каско трябва да стане като в нормалните държави - САМОУЧАСТИЕ.

Като плащаш 30% от щетата ще се замислиш дали да дереш колата или чупиш огледало за да изкараш някои лев.

А относно застрахователните компании като от едно каско примерно 1000лв. при застрахователите стигат 60% (600лв.) другите са комисионни на застр. брокери и техни агенти,банкови такси и т.н не се чудете , че се насират като трябва да ви плащат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не разбрах кое му е новината на това, че не идва вече КАТ при катастрофи без втори участник??? Че те кога са идвали??? Аз такъв случай не знам, винаги само те записват в един регистър и после ти отиваш да се наредиш на една весела опашка да ти напишат протокола на място. Винаги е било така, сега какво се е променило? :D

А по въпроса за двустранните протоколи, можем да се сърдим само на Надзора и мъдрата му мюсюлманска ръководителка. Точно такова лице ли трябваше да е начело на този предимно мъжки бизнес? Какво да очакваме после освен ненавременни, прибързани решения, за които никой не е подготвен и от които само обикновения потребител страда? Взе се решението за въвеждането на нещо, което още не беше оформено, а камо ли отпечатано и разпространено :flehan: , промяна неизкоментирана със застрахователните компании, а наложена типично по турски - класика-дамски настроения начело на важни решения. Какво да коментираме повече?

П.П.: Още да не гласуваме и накрая и за президент и за премиер ще си имаме по някоя туркиня. :respekt:

daks, при мен дойдоха нищо че бях на вотиша....ама се пак бе6е преди 2 месеца и сега със сигурност няма да дойдат

П.П. м/у другото повече от 20 дена мина от както си я заведох щетата и още не са ми я платили

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лично мое мнение (без да съм спец) е че гражданската трябва да се прави на лицето имащо книжка и тя да е валидна за всички МПСта от категорията която има,а не на конкретно МПС.защото по този начин може по правилно да се отчете рисково поведение (или безрисково)на водача и това да се отрази на премията.

Мисля,че съм чувал за подобна практика някъде по белия свят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега ако някой пиян просто си удари собствената кола, достатъчно е някой друг да седне зад волана преди да дойде КАТ и ЗК пак ще плати по каско ... поправи ме ако се заблуждавам :unsure:

По принцип всичко е възможно, но ако има 2 участника какво ще ме спре да ти взема 300лв и да пиша че си бил трезвен, пък отделно да си заведа щетата с протокола, който е заверен в КАТ на другия ден? :unsure: Това че ние не сме такива хора, не значи че и другите не са така! Нямаш си идея колко такива има по пътищата особено по малките градове! Всъщност може и да имаш, но това е друга тема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип всичко е възможно, но ако има 2 участника какво ще ме спре да ти взема 300лв и да пиша че си бил трезвен, пък отделно да си заведа щетата с протокола.
a сега какво ми пречи да ти взема пак 300 лв и да ти разреша да извикаш жена си, брат си, вуйчо си за да станат те участници в ПТП-то.
е че гражданската трябва да се прави на лицето имащо книжка и тя да е валидна за всички МПСта от категорията която има,
По какъв критерии застрахователя ще определи каква премия да плати отделния индивид? Единствените начини които се сещам са по години стаж и по наложени наказания. Първото е лесно установимо, второто за сега е невъзможно.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ясно че им е изгодно.

На мен ми поискаха тази година 680 лева , при положение че минала бях на 420 и нямам нито една заведена щета.

Не всички си правят каско само заради евентуални щети при катастрофа - нали за това си има гражданска отговорност. Ако си внимателен няма проблем.

Предполагам, че са ти ги поискали някои от талЯнските псевдо-застрахователи. Ако е така не се учудвай! На умиращите всичко им е простено. :flehan:

А за второто съвсем не си прав. Не ми казвай, че и ти мислиш, че ако всички имат гражданска, каското се обезмисля! Когато има двама участника хубаво, но какво правиме ако сам си увредиш колата, изпускайки завой, скачайки върху бордюр и т.н.? А какво се случва ако при буря се откърши клон и ти смаже тавана? А ако клона е огромен и ти донесе тоталка? А ако се запали колата и след гасенето за нищо не става вече? А ако я начука градушка? А ако хвръкне камъче в движение и спука челното стъкло или същото, но от висулка? А наводненията? Да продължавам ли? Значи крайно време е да осъзнаеме, че каското не се изчерпва само в кражба и ПТП и ГРАЖДАНСКАТА СЪВСЕМ НЕ Е ДОСТАТЪЧНА. :bia:

Дано не ви стига нито един от изброените примери! :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...