Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 1


sky

Recommended Posts

... Някой знае ли колко е границата под която светва лампата?

При мен като светна лампата беше вече твърде късно :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата я взех във вторник от порше. Йово ми каза, че е паднал акумулатора докато е работил по нея. Като я взех беше в ММИ на 60 %. До вкъщи стана на 80 % и я оставих така. На другия ден пътувахме около 2 часа магистрала. Предполагам трябва да се е заредил. Оставих я така. Това става в сряда. В петък реших да я видя за грешки и влязох в колата, обаче въобще не се светнах, че подгрева ми грее на гъза. Викам ех че готино. И така 15 мин на контакт, след което ми светна жълтата лампа на ДИС и в ММИ ми изписа да запаля или ще изключи всичко. Запалих и веднага видях в ММИ, че беше на 100%. Оставих я така и после да съм я карал 2-3 пъти градско по 10 мин и 2 извънградско 10 км за около 15 мин. След това каране я замерих днеска и акумулатора показваше 12.27 волта.

Сега незнам Йово дали е държал на зарядно в сервиза или само на контакт. Понеже подгрева го оставям включен постоянно и ми се струва, че той е изсмукал акумулатора. Грешките в компа са от сервиза в Порше.

Преди време пак имах съобщение да я запаля и това стана докато слагах жабката (10 мин) на осветление на колата. Тогава пак ми изписа да я запаля.

На мен ми се струва, че вече не държи много и ако продължи така ще почне да дава грешки още при палене. Акумулатора е оригинален и на 5 годинки вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах разни съмнения за моя акумулатор, но една сутрин (докато си мислих, че е ОК) просто нямаше никой ... и си купих нов :hilezh:

Редактирано от opel_c20let
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

акумулатора показваше 12.27 волта.

12.27 след каране означава почти разредена батерия, някоя клетка ти е тръгнала.

Така и така ще си купуваш нов акумулатор, защо го мислиш толкова – за съжаление няма да се съживи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... някоя клетка ти е тръгнала.

И на мен ми казаха същото за моя умрелия акумулатор....

п.с.А вие какво правите със старите акумулатори - вече имам 3-4 събрани :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.с.А вие какво правите със старите акумулатори - вече имам 3-4 събрани :stupid:

как какво?

подаряват ги на мен :bia:

апропо, аз все си мисля, че акумулатора все още му е наред. трябва малко да покара.

ако не - Ауди препоръчва преди зимния сезон батерията да мине на заряд - бавен заряд, според амперчасовете.

Досега съм спазвал тази инструкция!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска пак я мерих. Вчера я покарах малко извънградско и днеска също и реших да я замеря. Странно но веднага след като я изгасих уреда показа 12.4 и само взе да вдига до 12.6. Оставих я така 15 мин. и след това пак я замерих и вече замръзна на 12.35. Според баща ми акумулатора вече ги няма тия 110 ампер часа и дори да показва 12 волта, мощноста му пада много бързо, което всъщност е проблема. Другата ми идея е да я оставя на светлини и на контакт и да видя колко ще изкара преди да ми светне пак лампата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според евтинджос мултимера, който имам в нас напрежението на акумулатора на нашето 4F е 11.9V след една седмица без да се пипа колата. Напрежението по-време на работа е 13.9V. Не знам до колко са коректни стойностите, но разликите са същите като при теб. Утре ще мога да измеря с уред, за който знам, че е точен. Акумулаторът е оригинален, 110Ah, на 3 години. Колата от 2 месеца се кара по веднъж на седмица поне за час. Според същия тоя мултимер акумулаторът на 80ката ми е на 12.45V, като той отнесе доста тормоз при съживяването на колата.

Колата запали без да се замисля. Не светнаха предупрежденията за ESP и ABS. Sky, ако си сменяш акумулатора прати ми стария ти по Еконт :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди препоръчва преди зимния сезон батерията да мине на заряд - бавен заряд, според амперчасовете.

Колата ми през деня няма време да изстине, а остава и акумулатор да зареждам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой сменял ли е ремъка на водната помпа заедно с 3-те ролки + обтегача? За 3.0 ТДИ става дума. В германия ми казаха, че не се сменял. Тук ми казаха на 120-130к да се сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой сменял ли е ремъка на водната помпа заедно с 3-те ролки + обтегача? За 3.0 ТДИ става дума. В германия ми казаха, че не се сменял. Тук ми казаха на 120-130к да се сменя.

Щом препоръчват нашите момчета е по-добре да ги смениш. И аз ще го направя като стигна километрите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой сменял ли е ремъка на водната помпа заедно с 3-те ролки + обтегача? За 3.0 ТДИ става дума. В германия ми казаха, че не се сменял. Тук ми казаха на 120-130к да се сменя.

Аз съм сменял, не е нещо особено като цифра, но съм забравил точно колко. Хубаво било да се смени и ремъка на помпата с обтегача. Мисля че към 500 лева ми излезе, доколкото помня и е малко тегаво... за майсторите.

п.п. Те и за маслото на типтроника твърдяха че не се сменя... :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден имах малка аномалия с аудито. Спряха да ми работят пръскалките за чистачките. Пътувах цял ден и на отиване ги ползвах - работеха. След това известно време не съм ги употребявал и привечер като падна една мъгла реших пак да ги ползвам и тогава отказаха. Чистачките чистеха, но все едно нямах течност. Веднага това и си помислих, но бях учуден как така компютърът не ме предупреди за липсата й. Нямах никаква индикация. Реших като се прибера да погледна какво става. В гаража тръгнах да доливам течност, но почти веднага казанчето преля, което значи че е било пълно. Пробвах пак да пръсна - не. Не се чува и моторчето. Снощи пак пробвах и вече си работят нормално!

Странна работа . Ще я закарам да видя каква грешка е записала и как така се самооправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторчето е зад прения калобран над прага на 10см.

Кой подкалник по посока на движението и от предна или от задна страна над прага?

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отпред в ляво се намира. Където ти е казанчето. Те са 2 моторчета. Едното е за фаровете, другото за чистачките. Мойто пък напъва, но не излиза нищо на задната чистачка. Предните работят добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти виж като напъва, но не излиза дали не ти пълни някъде багажника

Върху навигацията както беше в Ауто Билд

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите са ми запушени. Едната се отпуши с топлийка, обаче другата неще. Каква течност да вкарам да се отпуши?

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опуших ги с ябълков оцет и спринцовка. Обаче само едната ми пръска. Дали трябва да е така или двете трябва да пръскат? Едната може ли да е за въздух?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...