opel_c20let Публикувано 27 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2010 ... Някой знае ли колко е границата под която светва лампата?При мен като светна лампата беше вече твърде късно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 27 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2010 Колата я взех във вторник от порше. Йово ми каза, че е паднал акумулатора докато е работил по нея. Като я взех беше в ММИ на 60 %. До вкъщи стана на 80 % и я оставих така. На другия ден пътувахме около 2 часа магистрала. Предполагам трябва да се е заредил. Оставих я така. Това става в сряда. В петък реших да я видя за грешки и влязох в колата, обаче въобще не се светнах, че подгрева ми грее на гъза. Викам ех че готино. И така 15 мин на контакт, след което ми светна жълтата лампа на ДИС и в ММИ ми изписа да запаля или ще изключи всичко. Запалих и веднага видях в ММИ, че беше на 100%. Оставих я така и после да съм я карал 2-3 пъти градско по 10 мин и 2 извънградско 10 км за около 15 мин. След това каране я замерих днеска и акумулатора показваше 12.27 волта.Сега незнам Йово дали е държал на зарядно в сервиза или само на контакт. Понеже подгрева го оставям включен постоянно и ми се струва, че той е изсмукал акумулатора. Грешките в компа са от сервиза в Порше.Преди време пак имах съобщение да я запаля и това стана докато слагах жабката (10 мин) на осветление на колата. Тогава пак ми изписа да я запаля.На мен ми се струва, че вече не държи много и ако продължи така ще почне да дава грешки още при палене. Акумулатора е оригинален и на 5 годинки вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
opel_c20let Публикувано 27 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2010 (Редактирано) И аз имах разни съмнения за моя акумулатор, но една сутрин (докато си мислих, че е ОК) просто нямаше никой ... и си купих нов Редактирано 27 Ноември 2010 от opel_c20let Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 27 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2010 акумулатора показваше 12.27 волта.12.27 след каране означава почти разредена батерия, някоя клетка ти е тръгнала.Така и така ще си купуваш нов акумулатор, защо го мислиш толкова – за съжаление няма да се съживи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
opel_c20let Публикувано 28 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2010 .... някоя клетка ти е тръгнала.И на мен ми казаха същото за моя умрелия акумулатор....п.с.А вие какво правите със старите акумулатори - вече имам 3-4 събрани Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 28 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2010 п.с.А вие какво правите със старите акумулатори - вече имам 3-4 събрани как какво?подаряват ги на мен апропо, аз все си мисля, че акумулатора все още му е наред. трябва малко да покара.ако не - Ауди препоръчва преди зимния сезон батерията да мине на заряд - бавен заряд, според амперчасовете.Досега съм спазвал тази инструкция! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 28 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2010 Днеска пак я мерих. Вчера я покарах малко извънградско и днеска също и реших да я замеря. Странно но веднага след като я изгасих уреда показа 12.4 и само взе да вдига до 12.6. Оставих я така 15 мин. и след това пак я замерих и вече замръзна на 12.35. Според баща ми акумулатора вече ги няма тия 110 ампер часа и дори да показва 12 волта, мощноста му пада много бързо, което всъщност е проблема. Другата ми идея е да я оставя на светлини и на контакт и да видя колко ще изкара преди да ми светне пак лампата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 28 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2010 Според евтинджос мултимера, който имам в нас напрежението на акумулатора на нашето 4F е 11.9V след една седмица без да се пипа колата. Напрежението по-време на работа е 13.9V. Не знам до колко са коректни стойностите, но разликите са същите като при теб. Утре ще мога да измеря с уред, за който знам, че е точен. Акумулаторът е оригинален, 110Ah, на 3 години. Колата от 2 месеца се кара по веднъж на седмица поне за час. Според същия тоя мултимер акумулаторът на 80ката ми е на 12.45V, като той отнесе доста тормоз при съживяването на колата. Колата запали без да се замисля. Не светнаха предупрежденията за ESP и ABS. Sky, ако си сменяш акумулатора прати ми стария ти по Еконт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 28 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2010 Ауди препоръчва преди зимния сезон батерията да мине на заряд - бавен заряд, според амперчасовете.Колата ми през деня няма време да изстине, а остава и акумулатор да зареждам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 29 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2010 Някой сменял ли е ремъка на водната помпа заедно с 3-те ролки + обтегача? За 3.0 ТДИ става дума. В германия ми казаха, че не се сменял. Тук ми казаха на 120-130к да се сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 29 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2010 Някой сменял ли е ремъка на водната помпа заедно с 3-те ролки + обтегача? За 3.0 ТДИ става дума. В германия ми казаха, че не се сменял. Тук ми казаха на 120-130к да се сменя.Щом препоръчват нашите момчета е по-добре да ги смениш. И аз ще го направя като стигна километрите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 29 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2010 Някой сменял ли е ремъка на водната помпа заедно с 3-те ролки + обтегача? За 3.0 ТДИ става дума. В германия ми казаха, че не се сменял. Тук ми казаха на 120-130к да се сменя.Аз съм сменял, не е нещо особено като цифра, но съм забравил точно колко. Хубаво било да се смени и ремъка на помпата с обтегача. Мисля че към 500 лева ми излезе, доколкото помня и е малко тегаво... за майсторите. п.п. Те и за маслото на типтроника твърдяха че не се сменя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 Онзи ден имах малка аномалия с аудито. Спряха да ми работят пръскалките за чистачките. Пътувах цял ден и на отиване ги ползвах - работеха. След това известно време не съм ги употребявал и привечер като падна една мъгла реших пак да ги ползвам и тогава отказаха. Чистачките чистеха, но все едно нямах течност. Веднага това и си помислих, но бях учуден как така компютърът не ме предупреди за липсата й. Нямах никаква индикация. Реших като се прибера да погледна какво става. В гаража тръгнах да доливам течност, но почти веднага казанчето преля, което значи че е било пълно. Пробвах пак да пръсна - не. Не се чува и моторчето. Снощи пак пробвах и вече си работят нормално!Странна работа . Ще я закарам да видя каква грешка е записала и как така се самооправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 Моторчето е зад прения калобран над прага на 10см. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 (Редактирано) Моторчето е зад прения калобран над прага на 10см.Кой подкалник по посока на движението и от предна или от задна страна над прага? Редактирано 30 Ноември 2010 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 30 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 Отпред в ляво се намира. Където ти е казанчето. Те са 2 моторчета. Едното е за фаровете, другото за чистачките. Мойто пък напъва, но не излиза нищо на задната чистачка. Предните работят добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 Ти виж като напъва, но не излиза дали не ти пълни някъде багажника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 Ти виж като напъва, но не излиза дали не ти пълни някъде багажникаВърху навигацията както беше в Ауто Билд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 30 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 Ще проверя. Но си мисля, че дюзата е задръстена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 30 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 (Редактирано) Дюзите са ми запушени. Едната се отпуши с топлийка, обаче другата неще. Каква течност да вкарам да се отпуши? Редактирано 30 Ноември 2010 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 30 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 Опуших ги с ябълков оцет и спринцовка. Обаче само едната ми пръска. Дали трябва да е така или двете трябва да пръскат? Едната може ли да е за въздух? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 И двете трябва да пръскат .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 30 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 Говоря за задното стъкло. На предното и 4-те работят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 30 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 Прав беше и двете трябва да пръскат. Сега го разглобих и го отпуших. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rolin Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 Ей го на новото А6http://www.autoblog.com/2010/11/30/leaked-...he-new-audi-a6/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts