Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 1


sky

Recommended Posts

Металната тръбичка (всъщност с квадратен профил) има изрязана пластина в нея, която е извита навън.

Действа като контрата на рибарска кукичка. Бръкни с часовникарска отвертка между кабела и стената на буксата и натисни ухото навътре.

После кабела излиза с леко дръпване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих се. Благодаря все пак за помоща. Буксата от снимката е малко по различна от тази, която е на жабката. Има отпред 2 дупчици където може да пъхнеш топлийка и така да освободиш контрите.

baba - не работи програмта с ВИН-те. Нещо я спряха и нея.

Дай вина. Оправили са я.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със специално почистваща клечка, фирмата brocade дава със комутаторите такива. Инак може с клечка за уши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчетах всички теми за 4ф и 3 литровите дизели :respekt:

Отностно скритите екстри!? Дали има други или са само тези описано до момента в темите:

- три скрити под менюта

- гласови команди от тел. модул

??

Моята има интересен произход, произведена за полша средата на 2007ма и няма дпф филтърче.

В багажника модулите са ми 3

-двд-то за навигацията

-над него още един модул

-най-отгоре силно оребрен модул - явно е усилвателя

Интересно ми е средният модул за какво е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 места ли имаш, от които 3 заети?

Може някой да е преместил нагоре комплекта по неясни причини ...

И при мен най-отгоре има празно място. За отдолу не знам, отварял съм два пъти – първия от любопитство, втория за да сложа последната карта на DVD.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, какво е това 4х4? Днеска на задна неможах да кача тротоара. Задницата я качих и предницата като стигна бордюра и до там. Вдига обороти и не помръдва. Даже и не боксува. Баси боклука е таз кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, какво е това 4х4? Днеска на задна неможах да кача тротоара. Задницата я качих и предницата като стигна бордюра и до там. Вдига обороти и не помръдва. Даже и не боксува. Баси боклука е таз кола.

Ехххх адашче, продавай я вече, виждам че я намразваш. Взимай един Гранд и се кефи на живота :moon:

139 страници явно е предела на търпението ти към горката кола :moon:

На мен ми се е случвала само една неприятна ситуация с куатрото и специално моята кола със спортното окачване. На едно място качих на наклонче силно само предна лява гума при което задна лява се оказа почти във въздуха заради малките си ходове на окачването и същата задна лява започна да босува. Напред при подадена газ това правеше колата - боксува със задня лява без нищо друго. Задна и готово.

С бордюри не съм се заигравал. Те са ми табу с тази кола :moon:

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдига обороти и не помръдва. Даже и не боксува.

И на мен ми звучи на лоши новини откъм скоростната кутия. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го плашете ве, има подобни теми в субару форума. Ако толкова иска да разбере Владко, може там да прочете. Не му е прецакана кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На задна не е като на предна ми се струва. Кутията едва ли е прецакана. По ското нещо долу не зацепва. Но ми стана странно защо даже и не помръдва. От същото положение като дам на D и си върви ок. Като дам на R само бучи и не помръдва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо много умно ще излезе това 4F. Днеска на същата ситуация, обаче бордюрчето имаше асвалтче. Демек да го няма този ръб, който се получава. Спрях колата с вдиганта задница на тротоара и предните гуми точно където почва асвалта. Подавам газ и колата се качва.

Вчерашното изпълнение беше същото , но тротоара беше кал/трева, а не асфалт и имаше ръб м/у бордюра и асфалта. А сега де?

Иначе ето една интересна тема от субару форума - http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopi...%B4%D0%B2%D0%B0

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пред офиса ми всеки ден паркирам така – има нисък бордюр, и на заден. Обикновено подавам малко газ за да се качи колата от инерцията, но ако маневрирам повече се случва гумите да са опрели ръба – само давам леко газ и се качва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината не подавах много газ. Може би до към 1600-1700 оборота, но колата не помръдваше. 2 пъти ми го направи този номер тогава. Колата не въртеше нито едно колело, но най странното е, че на същата ситуация след това не ми правеше проблем. Според мен зацепва някаква блокировка, защото гумите предните бяха опряли в бордюра и може би трябваше да подам повечко газ..

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...