Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 1


sky

Recommended Posts

Колата днеска е като ни лук яла ни лук мирисала. Няма и помен от проблема преди 2 дена. Стигнах до заключението, че когато има нещо нередно по ел. нещата се дъни акумулатора. Това ми се случва за втори път. Първия път беше, когато си сменях жабката. Бях я оставил с разкачена жабка за няколко часа. Върнах се да я оправям и ми светна мми, запали или след 15 мин си аут. Та има ли нещо нередно с ел. нещата акумулатора се дърпа. Същото се случи и с вертер. Просто тогава му се е скапала кормилната конзола и му е дръпнала акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почни да спираш под друго дърво, може то да е проблема :rolleyes:

Значи computer network (bordnetza) ти спира токовете към модулите, за които има проблем. При мен като ми нагоря масата на десния стоп, заради влага, ми изключи целия десен стоп. Ако почнеш да го разкачаш закачаш много бързо, може да го изолира. Така като си боядисах десния калник влезнах във филма със стопа после, 1 час не можах да го подкарам.

Ако борднеца е аут втора ръка от ибей е 60-100лв и 33лв махане на CP.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако борднеца е аут втора ръка от ибей е 60-100лв и 33лв махане на CP.

Component Protection-a могат ли да го махат от всички компоненти тия твоите хора ?

Че един друг "играч" ме питаше за такива хора, но аз не познавам никой ... дай някакви координати на ЛС ако не ти е проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе да попитам. Имам кабел купен от склад66. AVG ми засича vagcom.exe като троянски кон. Въобще немога да я подкарам. Единствено тръгва под сейв мод. При вас така ли е? Говоря за версия 10.6.

Инсталирах оригиналната версия и при нея не ми го засича като вирус.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз точно онзи ден си взех нов кабел от sklad66, защото старият нещо се бъзикаше много, версия 11.20.

Nod32 не засича нищо. Имам на диска 10.63 и 10.64, вечерта ако искаш мога да пробвам да инсталирам някоя от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Значи, AVG почна да ми го засича от скоро. Преди това си работеше нормално. Ха сега де. Дали наистина е вирус или просто защото е хакната версия на софта? Софта е този който те ми дадоха.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е в AVG-то.

Ако ти е читав уйндоуса си сложи майкрософт секюрити есенциял.

Ако не ти се занимава да сменяш антивирусни просто сложи това exe в довереният списък с програми на AVG-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВЕСКО: Порше Запад срещу 33лв, но внимавай какво ти говорят. На мен ми изкараха, че имам куп електрически проблеми ... явно ме пробваха.

sky, Cucurko: имате ли идея, дали ако запиша лейбъл файловете от новата версия на старата 906, ще сработи всичко?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че форматът на лейбъл файловете е стандартен. За 2.0TDI BRE не намирам разлика между 11.20 и 805, пак пише само какъв е параметърът, примерно температура, налягане и т.н., но без повече пояснения.

Копирай си някъде старите, запиши новите, ако даде нещо проблем си ги връщаш, но би трябвало да стане.

Edit: Абсолютно идентични са еднаквите по име файлове за двете версии. В 11.20 има повече файлове.

Редактирано от Cucurko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоях на място запален докато покаже 100% в ММИ. Въпроса е защо се получава така.

Започни да я караш тази кола. Тя от седене ти прави проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес изчистих принудително DPF филтъра до 0%. Процедурата е елементарна, ще видим дали ще има ефект, защото последната половин година когато го погледна все беше на около 30%. Разлика във вървенето или работата на мотора няма никаква, но може би е добре такава профилактика на известно време.

Оказа се, че има label файл за BRE, преименувах го с точното име на ECU, сложих го в папката /Labels/User и заработи. Преди нещо пренасочването към него не се получаваше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно ги пропуска, както на дизели без DPF :)

Мисля да пробвам да си поиграя със сензора за дъжд, нещо е твърде "заспал" и при лек дъждец стъклото се покрива с капки без изобщо да реагира. Фабрично се кодира спрямо типа на стъклото, което явно му казва колко отразена светлина достига детектора, но тази настройка варира от 0 до 100%.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам DPF.

След като в Германия сменят катализатори на 80К Км, това може би значи че след 100К катализатора не пречиства.

Интересно ми е на колко хиляди започва да пречи на двигателя!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох, днеска влязох в новата 6-ца. Много ми хареса отвътре. Предницата също, но задницата въобще не ми хареса.

...ами как ли ще е при Авант-а? 4F екстериорно е висока летва. Надявам се с новия дизайн да видим нещо наистина добро и актуално за следващите 5г какъвто все още е сегашния.

какво мислите за това тук:

http://www.motorauthority.com/pictures/1058321_2012-audi-a6-avant-spy-shots_gallery-1#100318712

не знам що се сещам за инфинити...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DPF е след катализатора нали?

Да!

Колеги sky и Cucurko, нещо прекалено пипате и бърникате по тия коли ми се струва. Какво толкова гледате вагкома? Цецо, защо чистиш принудително DPF-а?

С тези коли игрички не бива.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади, преди 2 години, малко след като взехме колата се появи едно бъгче със стария софтуер на мотора и диференциалният датчик за налягане на филтъра. Моторът казваше, че не дава неправдоподобен сигнал, явно управлението на регенерацията не беше оптимално. Закарахме я в Порше, където ъпдейтнаха софтуера(беше официална сервизна акция от Ауди) и изчистиха филтъра. Тогава го следих известно време и запушването варираше, но винаги спадаше до 5-6%. Проблеми от тогава не е имало, май само веднъж искаше да я разкараш за отпушване. Последните месеци макар доста рядко да я караме забелязах, че прави по-чести регенерации, дори и на дълъг път след като влезнеш за бензиностанция веднъж регенерираше. Познава се по леко повишените обороти на празен ход. Погледнах 2-3 пъти колко е запушването и все беше около 30%. Реших, че е натрупала някакви сажди(2-3 месеца въобще не беше мърдана), които при пасивна регенерация не изгарят, а явно активната спира като докара запушването до към 30%. Това е предположение де, досега не съм намерил информация кога колата деактивира активната регенерация, ясно е че влиза в такъв режим при 45%, но никой не казва кога излиза. И затова я продухах насила до 0. Надали ще навреди, при положение, че режимът е същия, като този, в който нормално се вкарва моторът при 45%, просто карам колата с VCDS да се влезе в такъм режим и чакам да отпуши до 0. Мисля, че няма проблем с филтъра, защото доста бързо слезна от 40% до 0, не видях таймера, но може би 7-8 минути каране със 60 на 2400 оборота. Газовете след турбото бяха на около 750 градуса. ( След като реших, че пътят за Калотина е най-подходящото място за целта около мен ми просветна защо Порше Запад е там :hilezh: )

Та така, като цяло 2.0TDI май оставя повече работа на филтъра от 3.0TDI, все пак без филтър си пушат повече. Затова беше и софтуерният ъпдейт, хора в чужбина казват, че май е орязана и мощноста, или поне в ниските предавки, защото при рязко ускорение на първа/втора се генерират много сажди. Абе, явно трябва да я караме повечко и с повече газ, аз извън града карам със 130-140, газовете сигурно си излизат студени :hilezh:

А сензорът за дъжд откровено ме издразни при подобията на дъжд напоследък. В града стъклото се покрива плътно с капки и дори на най-високата чувствителност не сработва. При нормален и силен дъжд на най-висока чувствителност е добре, но при слаб те кара ръчно да си пуснеш чистачките. Сега чакам пак да завали, за да видим дали съм направил нещo...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверих цените в порше. Спойлера 101 лева и дифузьора 124 лева. Ако не стане може да се върнат, но мисля, че ще станат. Поне по снимки така изглежда.

Sky може ли номерата на тези части?

Искам да си направя и моята така, но днес ми обадиха около 700лв в Ауди Бургас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Хаха, направо са те подвели. Може би и бронята ще сменят. Не се сещам за номерата сега. Ще ти пиша по късно.

Аз се отказах от този ъпгрейд, понеже ауспусите на старите са изкривени и не изпълват докрай дифузьора. Малко горзно стои.

4F0 807 521 B

4F0 807 833

Едното е рамката, другото е решетката вътре.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...