Jump to content

Механичен инжекцион и газ


Recommended Posts

Аз с влака не мога да направя такъв разход. Повече от 14/100 не съм виждал. Поне никога когато засичам на поне 100км. На засичане на 50км съм стигал до 20 зимата, ама тогава разбирайте 15км пресечена местност(едва ли не, и само на 1-ва) в сняг.

ПП - В мента я засичам, на 1500км средния разход на Ламята е 10.15л/100км :gruebel: Това с големия БРЦ 140кВ който дава с половинка повече. :blink:

Жалкото е, че не знам кой е колегата дето почти всяка сутрин се срещаме от Нови Искър и караме до кв.Дружба София да каже той как точно се кара АЦЕ-то и неговото и моето :hilezh:

Мойто АЦЕ-куатро грацко ми дава 14/100 твърдо в София,а извън 10/100 при 120-130,обаче предния път го газих 140-150-160 и ми даде 16/100,за това Ванка не съм идвал до твоя човек защото разбрах от какво ми харчи толкова:ТЕЖКИЯ МИ КРАК :hilezh: .

Редактирано от krassi_110
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нашия град е малък,откъдето да се запътиш към центъра,изминаваш 3-4 км и затова е такъв разпхода ми,просто няма къде да обикалям.Вече по бързо загрява и може би затова падна.Днес докато си оправях компресора на климатика се загледах м маркуча, който влизаше до плочката ми за газ и беше скъсан

185596468116927331251306096193wBYstuIZCWmppmnIKMMu.JPG

Той влиза в подкалника през една дупка,успоредно с друг маркуч, с някаква електроника е и като се замисля,тове ще са маркучите за блокажа на задния диференциал,кой знае къде са нацепени и те и мисля утре да откача този маркуч и да затапя дупката.На мен блокаж не ми трябва,досега никога не съм го ползвал,ако ми потрябва, закачам маркуча и готово.При А6 няма такова нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

krassi_110 - Аз съм същия душманин. Аз я карам лошо моята. Когато и да и изкарам биела през блока все ще е късно. При теб сега до колко градуса вдига маслото??? Днес на ръчка София-Своге 100-110 при мен на външна темп. 24.5 :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

krassi_110 - Аз съм същия душманин. Аз я карам лошо моята. Когато и да и изкарам биела през блока все ще е късно. При теб сега до колко градуса вдига маслото??? Днес на ръчка София-Своге 100-110 при мен на външна темп. 24.5 <_<

Като я натискам порминава малко първата чертичка(не знам на колко градуса отговаря),а като я карам нормално малко под нея,тя тази чертичка е м/у 60 и 130 и е единствена.Ванка ти сега използваш ли бензина за палене сутрин или вечер след работа,защото аз ако не запаля на бензин и да поработи малко,а я запаля на газ работата на двигателя не ми харесва мени обороти,попридърпва,но като позагрее всичко си идва по местата и двигателя се успива.Това дали е нормално за АЦЕ+БРЦгаз електр.,тъй като на 100-та ми ААД+Ловато вакумно нямам такива проблеми даже миналата година беше изгоряла помпата и цяло лято я карах на газ нямах никакви проблеми топла ли е или студена вървеше на пушка?Друго да те питам до сега А6-та я карах с масло ЕССО от Метро,но нещо ми го "дърпа"на 9000 съм с него и съм му долял 1,2л.(на 100-та е на 5000 не го е пипнала),ти с какво масло караш и доливаш ли и колко?За сега съм се спрял на Кастрол 50лв.тубата 5л. 15-40 от колегата АСЕ но не знам как ще му "понесе"мисля, че ще е по добре отколкото ЕССО,но и ако то харчи значи съм за смяна на гумички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кастрол 50лв.тубата 5л. 15-40

Не ти препоръчвам да слагаш това масло,макар и да си платил вече за него.10/40 е по данни.При мен на 5000 км ми заминаваше по 1-1,2 литра масло,като сменихме гумичките и разни други дребни ремонти покрай главата на 10 000 км доливам по-малко от 0,8литра,но мисля , че е нормално все пак колата може би е на над 300 000 км.Не си заслужава да правя други ремонти,заради намаляването маслото,карам докато се разлопа.Малко излезнахме от темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си за гумички може би, аз съм за глава или основен. Карах я само с Кастрол от официален вносител, доливането стигна 10л. на 10 000км. Ясно ми е, че проблеми има!!! От 6 месеца карам с Мобил и колата работи по-меко и добре. Харча слезе на около 6-7 на 10 000км. Понеже преди 3 седмици правих съединител оправих един брутален теч от заден семеринг на кол.вал. Миналата седмица смених изцяло от любопитство гарнитура капак клапани. Още не съм я засякъл да видя какво се случва, но май положението ще се подобри и то много. Че ще има ГОЛЯМ ремонт е ясно, но при мен течеше всеки семеринг, и гарнитура. Първо искам малко да я оправя, за да мога да видя каква е реално ситуацията, защото колата не пуши :steinigung: !!! Като говоря за масла аз сипвам само и единствено 10-40.

Ти колега каквото и да правиш, под 10-40 като вискозитет НЕДЕЙ слиза!!! Няма да промениш нищо, най-много да почне да образува маслени отлагания. Ако искаш да почне да харчи по-малко сложи 10-50.

Положението при БРЦ-то и при мен и при теб е еднакво. И при мен при палене директно на газ хълца малко(2 минути) после е ток. Също малко бъзика и празния ход студена на газ. Явно това, че няма водна мембрана в БРЦ-тата е причината. На бензин паля само като има, но това е рядко или при външна темп. под 10 градуса.

ПП - Дали не е време да си пуснем тема в оффтопик раздела Механични инжекциони общ форум. И там всички да си задаваме въпросите, защото иначе където и да пиша все е нередно. Всяко сравнение на кола с мех.инж. спрямо такава с ел.инж. или дизел става война. Пък аз и не само аз си ги харесваме с всички предимства и недостатъци :unsure:

Аз също се извинявам за отклонението.

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никаква осен ако не цапа много всмукателните колектори. Няма причина да се маха картерната вентилация. Все пак много се отплеснахме от заглавието на темата :respekt:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера реших да си сменя филтъра на газовата,който се държи само от една зегерка.Вижте резултата след 30 000 км пробег,а преди това не знам кога е сменян.

259800023983135291307468501v8lFajx233KVt8aXLUdd.JPG

229846229213384323913074685180lS5UXK43MTZoEM3ugC0.JPG

Не се налагаше да завивам кранове на бутилката,защото и тя самата с има клапан,ето я и нея

2714314007406408441307468445BWAqS4r7T279hw4JGB6A.JPG

10688226425589718781307468469cq27O5NZ7L637iafauvh.JPG

Има разлика във вървежа и оборотите се държат добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз ли съм луд :bia: Продължавам да не намирам логика в "олекването на клапата" :steinigung: . Спираме бензиновата помпа караме на газ и какво се получава???

-Клапата се вдига веднага щом колата продължи да работи на газ....

-Докато имаме налягане дюзите впръскват....

-Като караме сработва буренцето, през което и останалото налягане пада.....

-При ППХ сработва ел.регулатора за налягане който действа като баипас на двете камери с налягане.....

Е какво излиза в крайна сметка, че клапата "олеква" веднага щом минем на ГАЗ!!! Е за какво тогава се говори цялата тема??? За мене има някакво механично износване някъде, на автомобилите минали 40-50к км на газ и повече

Колега аз имах същия проблем клапата веднага олекваше като включи на газ.както си работи малко на газ гася колата вадя гофрирания маркуч и клапата я вдигам съвсем лесно.При мен нещо изведнъж на бензин почти не работеше не можеше да се форсира и съвсем случайно веднъж откачих кабела на ел.хидравличния регулатор и колата заспа.Намерих друг ел.хидравличен регулатор за проба и се оказа че това е причината за работата на бензин и за клапата.След смяна на този регулатор с 2 употреба клапата вече не олекваше така ,може би няколко часа и не можех да я издарпам нагоре с ръка,а преди веднага олекваше.Вътре в ел.хидравличния регулатор има едно мн малко винче с много малка гумичка 0 пръстен,който беше скъсан

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

веднъж откачих кабела на ел.хидравличния регулатор и колата заспа.Намерих друг ел.хидравличен регулатор за проба и се оказа че това е причината за работата на бензин и за клапата.След смяна на този регулатор с 2 употреба клапата вече не олекваше така ,може би няколко часа и не можех да я издарпам нагоре с ръка,а преди веднага олекваше.Вътре в ел.хидравличния регулатор има едно мн малко винче с много малка гумичка 0 пръстен,който беше скъсан

Това е много ценна информация и аз трябва да проверя с този ел.хидравличния регулатор ,защото като изключа помпата,след 1 минута клапата олеква, а като пусна,не мога да я помръдна нагоре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече не съм идиот, но това ще ме побърка. Сега карам без грам да участва в работата на двигателя. Всичко е супер....но около 1100-1300 оборота при движение на скорост има лашкане напред назад което ме съсипва!!! То се получава само ако съм докоснал педала на газта, демек като отвори ТПС-а. Не мога да разбера къде бъркам :( . На бензин го няма, което ме води на мисълта че може и да има нужда от реглаж на газовата. Все пак едно време я правих на НОВ изпарител, пък и май въздушен филтър е за смяна.

ПП - Айде ще опиша за какъв проект говоря. Нашият колега bobsеn ми услужи в едно устройство купено с неговия автомобил. 1000 пъти съм го виждал на неговата кола, но от прочетеното тука не вярвах че може да е толкова лесно ;) . Вързахме преди 3 дни устройството при мен. Сега колата по нищо не се различава от една 1.8 моноинжекция с обикновена газова. Колата ми е със стъпков мотор, и плочка, няма нищо друго. На газ нестабилен празен ход имам САМО и единствено когато паля директно студена на газ. Иначе оборотите са бетон. Без да разводнявам устройството се състой от 10 елемента, има елементарна схема. Връзват се три кабела, не се пуска бенз. помпа. В момента тествам, но лично за себе си аз вече проблем с колата нямам ;) . Ще приложа ел.схема веднага щом мога. Най-интересното е, че се подава +12 волта, маса, и се върза един кабел на "-" на стъпковото моторче. С тример си правим оборотите каквито искаме!!! Няма летящи клапи, няма олекващи глупости няма нищо.

Аз имам същият проблем от 5 год.Какво ли не правих,всички възможности които прочетох в форума съм пробвал.Скоро пробвах с щуцери в въздушния филтър-стана потеглянето мн плавно,но няма форсиране колкото и да ограничих входящия въздух колата няма мощност и си върнах плочката(бях взел др изпарител Ловато ,който не е дупчен капака)

И така това лашкане го имам и до днес-в началото беше много и мн трудно се караше особено в градски условия и аз се побърквах.Нещата се пооправиха малко с завъртане леко на делкото и даване на по голямо предварение-на мен ми е почти до края и развъртане на голямото винче на изпарителя(ловато ел.)>точно при 1100-1300 об. лашка мн неприятно-то се разби тампоните от това,скоро смених един който е на скоростите точно отдолу по средата беше скъсан и като дадеш газ скоростния лост мърдаше напред назад

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малък ъпдейт по темата с ниските обороти, как да ги направим да се регулират от ст. моторче дори и при износен потенциомтър на дебитомера ЦЪК :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше този проблем с гасненето при пускане на газта преди 1 год,какво ли не опитах.Сменях за проба други дебитомери с потенциометри и нямаше никаква промяна,моя дебитомер с потенциометъра го дадох на друг и при него нямаше проблем,а си работеше,това ме наведе на мисълта че проблема не е от потенциометъра.Правих схемите дадени от VBI и с кранчетата,но нещо не ми хареса и си върнах всичко.Накрая смених делкото че буксата на датчика на хол ми беше счупена и я бях лепил,но нещо се неставаше,отвреме на време оборотите на колата ми бяха нормални,а на оборотомера на таблото бяха едва 200 и после се оправяше и веднъж колата не можеше да се форсира и накрая гръмна и изкриви четките на потенциометъра.Смених целия дебитомер с потенциометъра от Ауди 80-Б3 механична инжекция незнам кой мотор е потенциометъра е по малък от този на 6А и АЦЕ мотора.Направих настройките на потенциометъра да е на 0,6 волта и всичко се оправи.Забравих да кажа,че бях откачил и 2 крак на ЕКУ-то,защото при движение по инерция колата менеше оборотите и се клатеха страшно и гаснеше.След смяната на дебитомера и главата на инжекциона колата вече не гаснеше,но имаше проблем понякога с оборотите и често се вдигаха на 1200-1300 в авариен режим.Викам си чакай да пробвам да закача откачения крак 2 на ЕКУ-то да видя какво ще стане ииии немога да повярвам всичко наред.Вече почти година я карам така и почти няма проблеми,На няколко месеца само настройвам пак потенциометъра явно се измества стойността да не е на 0,6 волта.При включен климатик няма проблеми колата сама си вдига оборотите и ги прави почти като без климатик-е почти де,с малка разлика.Зимата колата се държеше добре,само по едно време започна да клати оборотите и да гасне веднага след като запаля и тръгна и при 1-вото,най много на 2-рото спиране и вече оборотите се успиват и няма проблеми,мислех си че е свързано с температурата на мотора,но температурния датчик съм го мерил няколко пъти и е в норма около 2,0 ком при студен мотор и около 200 ом при загрял.

Вече ме е срам от съседите като ме видят че правя нещо се викат кво и е на тази кола,а аз си правя експерименти и пробвам това онова-немогат да повярват че експериментирам.

Последния експеримент-взех кутия за въздушния филтър с щуцери и друг изпарител нормален без дупка за байпас,махнах плочката всичко както си е фабрично на бензин,но уви работи добре много плавно се ускорява,няма това придърпване,но няма мощност,почти смачках гумения маншон през който смуче въздух за да намаля дебита,но нестана и си върнах пак старата кутия и изпарител,но сега нещо не е наред малко повече ми тресе при тръгване.От тия опити се нещо става

Малък ъпдейт по темата с ниските обороти, как да ги направим да се регулират от ст. моторче дори и при износен потенциомтър на дебитомера ЦЪК :hilezh:

Само тази схема несъм пробвал,но ще я пробвам и нея(правих една но без допълнителния потенциометър),нямаше никаква промяна неможеше да се регулира напрежението от това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......

Само тази схема несъм пробвал,но ще я пробвам и нея(правих една но без допълнителния потенциометър),нямаше никаква промяна неможеше да се регулира напрежението от това

Точно това е идеята на схемата - да стабилизира напрежението на 0.6В при движение в малки граници на клапата на дебиотмера или ако е износен потенциометъра в областта на ниските обороти. Затова не може да се регулира - просто винаги си е регулирано на 0.6В при каране на бензин. Външния потенциометър просто коригира напрежението при каране на газ след като олекне клапата.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, просто за ниските обороти трябва да направиш някоя от схемите. Аз съм с AAD и го карам на газ от почти 5 години :steinigung:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, просто за ниските обороти трябва да направиш някоя от схемите. Аз съм с AAD и го карам на газ от почти 5 години ;).

аз сам схема не мога да направя никаква. къде могат да ми направят газовата по този начин, а и какъв е този начин, те не го ли знаят или трябва да им го обяснявам :steinigung: и последно, това за инжекцион или обикновена газова?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малък ъпдейт по темата с ниските обороти, как да ги направим да се регулират от ст. моторче дори и при износен потенциомтър на дебитомера ЦЪК :steinigung:

В началото има и снимки, накрая е компилация от схемите по тази тема тук. Или ползвай схемите, които са в тази тема няколко страници по-нагоре.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oт 2 години чета този форум-по точно откогато взех едно ауди 100 2.0 аад-малко на майтап и преди бях карал 1 god ауди 80 ама карбуратор!Като го взех гърмеше на газ-веднага за норматив кабели свещи капачка палец и най-важното нов гофриран маркуч на дебитомера(150 лв :steinigung: )и оттогава 35000 км яко каране на газ(ама каране на умирачка даже първото масло скoетo го взех го смених на 25000 км)Незнам дали аз съм късметлия ама никога не е гаснело на газ -s климатроник включен-без държи си обороти-но на бензин когато е топло понякога гасне на свободна)Ако щете ми вярвайте никакви проблами с газта и мех. инзекцион не съм имал(освен разхода-10 извънградско и 15 градско)Та мисълта ми е че май е както улучиш-аз сигурно сам улучил(макар че не съм от късметлиите)и те така!Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи как е монтирано АГУ-то, ако има KJ-стоп ще има добри ниски обороти, но върти и помпата на инжекциона непрекъснато. Другото важно нещо е състоянието на потенциометъра на дебитомера - може да са го сменяли преди да я вземеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой слагал ли е резет реле на АЦЕ??? :lol:

Виж тази тема http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=151719

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мани ги тия, няма да ги стигнем още много години :hilezh:

Става дума за мех.инжекционите конкретно дали има положителен ефект? Отзиви за тази операция при тях не съм чел. Иначе на ФВ Пасат и добре познатия ПР мотор има магичен ефект лично съм виждал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колега,днес ми се случи нещо което никога не съм си го представял.А именно това че в пловдив никъде не искат да ми сложат газова уредба на колата ,то не бяха гърмежи,скапване на главата на инжециона,ниски обороти,какво да правя сега? :hilezh::)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...