Jump to content

А6 C4 2.0 16V


jororo1

Recommended Posts

Здравейте колеги в4ера ходих на оглед на една ц4-ка 2.0 16v комби.На пръв поглед е много добра но ме притесняват някой неща за които искам да попитам.Първо като я запалих оборотите на празен ход играят - 900-1000-900-1100 и т.н.Човека каза че всички били така и нямало проблем, на какво се дължи това според вас?Второ:На пасажерската седалка долу в краката до преден десен калник има една кора която си личи че е пипана, и аз я пипнах да видя какво има отзад и не видях нищо плашещо някакви кабели и клеми, въпросът ми е за какво са пипали там?За какво са тези кабели?Ремъка на климатроника го няма, как мога да проверя работили или е махнат нарочно да прикрие неизправността на компресора например?И последно знам че не е добре за този мотор, но какви опасности крие поставянето на газова уредба?

post-22556-1241372707_thumb.jpg

post-22556-1241372721_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора не елош,въпреки,че го плюят много,но поне,ако го взимаш да е наред,а той не е,и за мен тва си е проблем,повечето от темите за този мотор са за нестабилни обороти,изпозвай търсачката и почети малко има доста написано.

На пазара А6/Ц4 са предимно АЦЕ-та ,харесай си някое друго :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе няма такова нещо"че всички били така и нямало проблем"

мотора наистина не е лош,но инжекциона е малко капризен-това е една от причините и аз да не съм сложил АГУ досега

не казвам, че е невъзможно -просто искам да си спестя доста нерви по майстори

освен това един ремък за компресора не е повече от 15 лв, така че ако си й много навит на тая кукла-не губиш кой знае колко :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че това с ремъка може да излезе голям филм, с неизвестен финал.

Най малко защо не накараш собственика да сложи такъв / ако откаже би трябвало да бягаш от тази колица /

Атова с оборотите при това без АГУ си е проблемно , но компетентно мнение може да получиш от форумните маистори :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям колегата не на всички им играят оборотите

причините според мен могат да бъдат 2

1.потенциометър на дроселна клапа

и или 2.моторче за свободен ход

Долу в краката на пасажера се намира компютара на колата така че може да се окаже по сериозно освен букси :hilezh:

Кои според теб сте спести 15 лв. за ремък?Аз лично не ама де дазнам моге да има и такижа продавачи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих преди няколко дни такова АСЕ,още е без газ ама след празниците му плясвам една.Държи си стабилни обороти,предишната кола пак беше с АСЕ имаше и газ,за една година и 15000км никакви проблеми.Всеки мех.инж. си е капризен на газ ама кво да правиш-криза е.За климата си купи ремък и го пробваи,по добре да изгориш 15лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената в момента е 5500 ама мисля че има още надолу!Относно компютъра, колега той не е ли под мокета на пасажеската седалка?Това за което питах е долу в дясно и са само кабели от вътрешната страна на калника.Знаете ли къде се намира data link connector-а?Досега си играхс аутодата реших да пробвам да видя какво ще стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отпред,като отвориш капака и като застанеш пред колата ,отдясно под чистачките има една черна кутия,махаш капака,ще видиш две букси,черна и бяла,е те тва е,ръчкаш и гледаш.

Редактирано от Nikieva
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти една тема да ти се избие от главата слагането на газ на тоя мотор цък..

Ако малко се поразтърсиш из форума ще видиш, че проблема с оборотите е всеобщ. Много малко хора му разбират на тоя мотор и е адски капризен така, че ако го взимаш по добре да е първоначално здрав. При цената която каза и проблемите които си видял бягай надалече от тази кола.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако съм на твое място бих се метнал на това или нещо от сорта http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details( има кусори така като гледам на снимките ама не е фатално :hilezh:)това АЦЕ си има доста проблеми

Редактирано от xDR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъпо си е това АСЕ,моито го платих на 3к и след ремот предница,обслужване и АГУ ще ми стъпи на 4к,като труд и хамалогия си е от мене.За тия пари трябва да е перфектно и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги в4ера ходих на оглед на една ц4-ка 2.0 16v комби.На пръв поглед е много добра но ме притесняват някой неща за които искам да попитам.Първо като я запалих оборотите на празен ход играят - 900-1000-900-1100 и т.н.Човека каза че всички били така и нямало проблем, на какво се дължи това според вас?Второ:На пасажерската седалка долу в краката до преден десен калник има една кора която си личи че е пипана, и аз я пипнах да видя какво има отзад и не видях нищо плашещо някакви кабели и клеми, въпросът ми е за какво са пипали там?За какво са тези кабели?Ремъка на климатроника го няма, как мога да проверя работили или е махнат нарочно да прикрие неизправността на компресора например?И последно знам че не е добре за този мотор, но какви опасности крие поставянето на газова уредба?

Колата за годините си е много хубава :steinigung: а мотора изкличително скапан бих те посъветвал да търсиш друг мотор на същото купе в тая криза би трябвало и цените да са надолу :)

Ще си спестиш доста неприятности то избора си е твои де ама ако съм на теб ще взема 2.6 или даже по-голям нали знаеш че нема да има акциз след нова година и щом питаш за газова ще сложиш некъв инжекцион и хем ще ти върви колата хем няма да е с тоя призиор по проблеми двигател :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега не съм чул обосновано мнение за недостатаците на АСЕ НА ГАЗ,и с какво се различават от същите примерно на НГ или какъвто и да е друг мех.инж.Просто кола на газ и бенз.няма как да работи и на двете горива идеално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Достатъчно е изписано и по форума и на др места :D

Мен вече не ми се пише в детайли за кво става въпрос пък и съм си юзър не спец по техническата част въпреки че с тоя мотор за малко второ висше да изкарам.

предполагам има колеги ако имат желание да влезнат отново в подробности но проблемите изглеждащи малки всъшност имат големи сложности в отстраняването и т.н....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега не съм чул обосновано мнение за недостатаците на АСЕ НА ГАЗ,и с какво се различават от същите примерно на НГ или какъвто и да е друг мех.инж.Просто кола на газ и бенз.няма как да работи и на двете горива идеално.

Много просто може да работи и на двете идеално-ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН обаче на механични инжекциони нещо не :respekt: става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мотора може да се направи да работи на газ стига да отидеш при хора които знаят за какво става въпрос, но този мотор на тези години- в момента го карам мн проблеми дава и сега колата не е в движение за втори път от както е в семейството

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола си заслужава

вози страхотно, здраво окачване, силен мотор, газовата ще те съсипе с проблемите които създава на инжекцията

Мотора на АСЕ е неспокоен затова ти играят оборотите

Смени въздушен и горивен филтър и всичко че бъде наред

Даде ми сега в събота до Троян разход 7 литра на 100

За мойта дадох април 5100 лв.

А6 АСЕ 2.0 16V ( проблемен мотор ) - пълни глупости

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип колегата по-горе е прав, че няма особенна разлика м/у АСЕ и който и да е друг двигател с механичен инжекцион, който е с л-сонда, ЕКУ, потенциометър и ел. регулатор на налягането в дебитомера. Всичко опира до това как ще се сложи и настрои АГУ-то. Баща ми е с обикновено АГУ и АСЕ двигател. Двигателя си работи отлично и с 2-те горива. Основно механичния инжекцион страда от потенциометъра на дебитомера и евентуално запушени или не добре "пръскащи" дюзи. Ако се слага АГУ и потенциометъра на дебитомера не е в ред ще играят ниските обороти и на газ и трябва да се доправят някои неща за да са стабилни. Затова все пак е хубаво преди поставянето на АГУ да се настрои двигателя да работи добре на бензин за да е сигурно, че няма "странични" ефекти от АГУ-то после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за тая кола повече от 4000-4500 недей да даваш.

Абсолютно съм съгласен с колегата . Ти като ще слагаш газово , по добре си взимай дизел . В тая криза вече се намират за 6000 читави печки . А, който от двата дизелови мотора да сравняваш с АСЕто просто няма смисъл B) Няма лоша кола все пак , има кофти цена B) А определено набелязаната от теб кола е с много кофти цена B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те тука започва бензин vs дизел

начало на първи рунд-дв :flehan: ъннннннннн

Ква война бе колега " на умряло куче нож вади ли се" АСЕ forever and Ever you stay in my heart and I hate you forever and Ever :flehan: тва е от една перифразирана песничка :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...