Jump to content

Криви дискове...отново,или?


wild_passion

Recommended Posts

На свободна ще тръгне цялата кола, сложи я на скорост+ръчна, гледа се само за луфт.

Направихме точно така,ръчна + на скорост,няма луфтове,доста се понапъна колегата:gmorning:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 85
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ми за друг тест не се сещам, дето може да проведете без условия. Трябва да се гледа на канал какво е положението, но дисковете не ми се вярва да са се изкривили. Дали всичко е затегнато хубаво също остава като вариант :gmorning:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали всичко е затегнато хубаво също остава като вариант :gmorning:

...да, това ако е ще е върха :rolleyes: Сега си запазих час при майстор за следващата седмица и ще пиша какъв е проблема...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не отидеш на Гумаджия,да Провери Баланса,може и да имаш крива/и джанти ???

Редактирано от levis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова разпалена тема, реших и аз да споделя каквото знам и съм чувал.

Относно дисковете:

Бих посъветвал Мишелка, ако има възможност да купува оригинални части от Порше БГ с оглед да не стига до ситуации да се чуди аджеба от къде тресе. Относно "специализираните" услуги на т. нар. майстори не искам да коментирам. Добрия майстор си е чист късмет.

Ако изключим възможността да е от друго и приемем, че е от дисковете мога да предложа няколко обяснения:

1. Дискове менте - тук бих искал да кажа, че освен скъпи ментета има и части, които са си напълно лицензирани, но просто призводството им е аутсорснато в държави без нужния технически опит, традиция и качествени материали и изисквания. Обикновено такива фабрики се ползват да задоволяват пазара на резервни части в страни като нашата. Разбирате какво искам да кажа.

2. Т. нар. неузрял чугун - чувал съм, че с оглед по-голям и по-бърз оборот, горепосочените фабрики не изчакват матеирала да "узрее" или да улегне или не правят съответните процедури за температурно каляване на метала или поне не в достатъчна степен.

т.е. с първите две искам да кажа, че между оригинална част монтирана в завода в Германия, оригинална част монтирана в завода в Бразилия (примерно) и "същата" оригинална част купена в Порше БГ има голяма разлика. Това донякъде оборва съвета ми да се пазарува само в Порше БГ, но поне там риска е значително по-малък да попаднеш на лошо качество - било то и от оригинална част. Когато се купува оригинална част е важно да се гледа надписа: Made in Germany /France/ Hungary / Poland / и т.н. От последните Germany е единствено за предпочитане.

3. Ако вземем предвид по-горните предпоставки, наистина не е изключено изкривяването на дисковете да идва от температурни разлики, прегряване или друга злоупотреба при ползване. Лично на мен на Шкода на 20 000 км., купена чисто нова от магазина са ми се кривили оригиналните дискове от локва. И не искам да ви казвам как друсаше при спиране.

Така, че истината не е в това да седим и да си каляваме новите дисковете на "ръка", карайки на газ/спирачак 2 км., а в това до колкото е възможно да търсим оригинални резервни части, предназначени точно за нашия автомобил и по възможност произведени в Европа някъде на Запад от Унгария.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А вярваш ли в чудеса?

батка искаш ли да дойдеш на НИМ некой път и да тестваме?

Дискове не се кривят така ... елементарно ... локви, води, спирачки и т.н.

Въпросът е повдиган многократно.

Да ти погледнат щангите на кормилната рейка ...

Батенце искаш ли точно неколко случая случая.БМВ Х3 с чисто нови оригинални дискове след зверско загряване ги боцнахме е една локва вирче в Панчарево.Резултата 4 криви нови диска :icon_smile: Една седмица пак яко нагреване на спирачките и после у Мивката на камора буф с водица и резултата много пара и пак 4 криви диска

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах криви предни дискове,при смяната им с нови такива Цимерман + нови накладки,бях там като се сменяха,почистиха ми идеално мястото на което лягат с дрелка и четка,след около 1500км при спиране с малка скорост(20-30) се усеща едно неравномерно спиране,което отначало го нямаше и съответно се усещаше мн повече при старите дискове и накладки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих да ми видят предницата и се оказа,че по окачването всичко е наред. Трябва да ми се направи реглаж, но като цяло заключиха,че проблема идва от дисковете :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега след като изчетох цялата тема да се включа и аз.първо за износен тампон много ама много лесно се разбира като вдигнеш на крик и размърдаш колелото.мога да ти демонстрирам на моита кола в момента щото единия ми тампон е заминал и се осеща разликата.и най накрая царя на АУДИтата в ловеч е галин.работи заедно с един дядка срещу родопа минава се покраи една бариера.ако знаеш каде е склада на "кнауф".бягай направо там казвам ти го приятелски

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следя темата не защото мога да изкажа компетентно мнение, а защото трябва да си купувам дискове /и накладки разбира се/. Направо ми настръхна косъма, като виждам кво става. За мен си реших да си купя най-ефтините винтилирани сп.дискове, пък колкото изкарат. Няма да си простя да дам 200 лв. за дискове и след 2-3-4-5-6 месеца да се скапят. Отивам и си пазаря едни дискове за 90-100 лв. с отстъпката и ще се похваля какво е станало.

mishellka, изглежда ще трябва да ги престържеш, все пак са нови, дано след това вече да изкарат повече време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
сега след като изчетох цялата тема да се включа и аз.първо за износен тампон много ама много лесно се разбира като вдигнеш на крик и размърдаш колелото.мога да ти демонстрирам на моита кола в момента щото единия ми тампон е заминал и се осеща разликата.и най накрая царя на АУДИтата в ловеч е галин.работи заедно с един дядка срещу родопа минава се покраи една бариера.ако знаеш каде е склада на "кнауф".бягай направо там казвам ти го приятелски
Абе струва ми се,че на Галин рекламата му е голяма...Ходила съм при него 2 пъти и се познаваме, но не мисля да повтарям :(
mishellka, изглежда ще трябва да ги престържеш, все пак са нови, дано след това вече да изкарат повече време.
...и с предишните ми проблема беше същия, така,че сега имам общо 8 броя дискове,които не мога да ползвам.Мислих старите да ги престържа, но реших,че нови е най-добре...а то какво се получи- :o Редактирано от mishellka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл от престъргване,,мой познат имаше същия проблем с нови дискове ,престърга ги и след време пак се изкривиха :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Престъргването е временно решение,защото материала на ментета е некачествен и пак се измятат на тотал.Направо се ориентирай към нови дискове от "Порше България" или от "Сакар Ауто",като цената е малко солена,но ще си избиеш инвестицията с много по-дългия безпроблемен пробег.Ти поне досега си минала по-тънко,защото не си се набутала със скъпи ментета.Аз дадох 200 лева за двата вентилирани диска 280мм. на "Brembo" :hilezh: и 80 лева за накладки и ги хвърлих след пробег около 3000км.Ако имаш познати,които пътуват до Германия и оттам може да си ги вземеш,като цената им ще е по-добра от тази на официалните вносители в България,а и качеството е гарантирано. B)

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вмъквам се в темата,понеже с това ауди и неговата собственичка,по стечение на обстоятелствата сме едно:respekt:,колкото до дисковете,мога да кажа че сбъркахме,с гласуваното доверие към продавача на повечето части за колата ,които купихме от него,"уж" с отстъпка!Мисля си че и той няма някаква голяма вина поради простата причина че и той ги взима знаейки,кое е добро,кое не става...но ментетата са уникално явление!Абсолютно същата марка дискове,е хвалена от познати,които са ги ползвали и казват че са ок!Прав е колегата jordanik ,за дискове от Германия,на това мнение съм и аз,както и за други части по колата!Ако сега си взема Аte или Brembo,или някоя по яка марка,каква е гаранцията?У Францията... :all_coholic:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене трява да свалиш дисковете и да ги огледаш по-обстойно първо!!! На моята приятелка на Пунтото и бяха криви дисковете и ги сменихме с нови... зглабяме всищко и понай... никава промяна. :hilezh: В крайна сметка се оказаха некви пластинки дето държат накладките не сме ги сложили както трябва. Нагласихме ги и сега сичко е ток... Незмам на аудито дали положението е същото ама има и такъв варянт, да не са ти ги монтирали като хората....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене трява да свалиш дисковете и да ги огледаш по-обстойно първо!!! На моята приятелка на Пунтото и бяха криви дисковете и ги сменихме с нови... зглабяме всищко и понай... никава промяна. :hilezh: В крайна сметка се оказаха некви пластинки дето държат накладките не сме ги сложили както трябва. Нагласихме ги и сега сичко е ток... Незмам на аудито дали положението е същото ама има и такъв варянт, да не са ти ги монтирали като хората....

...и моите пластинки не бяха добре нагласени, но се чуваше скърцане на накладките ;), и все си мисля,че не могат да създадат признаци като на

криви дискове! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На пунтото беше същия признак... като караш с 70 - 80 и натиснеш спирачката и тресе напрао пломбите да ти изпаднат. Така и не проверихме дали старите дискове са били криви. Така че се си мисля че може и от това да е.... Моя съвет е не бързай да копуваш нови дискове, свали първо старите и ги поогледай, защото проблема може да не е в тях. Също може да разгледаш старите (оригиналните) ако не си ги изхвърлила дали наистина са криви....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е не бързай да копуваш нови дискове, свали първо старите и ги поогледай, защото проблема може да не е в тях. Също може да разгледаш старите (оригиналните) ако не си ги изхвърлила дали наистина са криви....

...хубаво ми даваш съвет, но не ме насочваш,ако не от дисковете към какво да се насоча :gut: Почти на 100% съм убедена,че именно в тях ми е проблема, ще изчакам още малко и отивам да ги хвърлям :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да споделя моя опит с дисковете,все пак от 20 тина години съм ауди драйвър,на б2 90 коня никакъв проблем 4 год,на б3 111 коня също така а съм ги тормозил здраво,имат няколко спирания с около 200 км щото човеко до мен полисмен и нема грижи а и беше отдавна ,после на б4 сегашното првите му дискове с които го взех се изкривиха за няколко месеца и ги смених с цимерман ,тогава 2001-2002 год много модни беха ,огромна катастрофална греда,то не беха стъргания ,жуления и незнам си кво,греда,един стар майсто с много мерак ги престърга и накрая заспаха ,да ама почти бях стигнал минимума като дебелина.Наклатки какви ли не съм сменял може би най доволен и дълго време съм ползвал лукас,недостатъка на всички наклатки е че след няколко резки спирания си чао,усещаш че колата спира където тя иска а не ти.После един готин колега от форума ми подари дискове от 2.8 и нали са по дебели ги престъргах до моя размер и така бая време,да ама дойде време за смяна и на тях .След дълго четене във нета реших че ще купя нещо не толкова реномирано като пръчката ЦИМЕРМАН,ПРЕХВАЛЕНИТЕ АТЕ И БРЕМБО,айде нема нужда да плащам луди пари и поле пак да стържа като луд.Спрях се на АВТО ЧАСТИ КОСЕР незнам си какви незнайна марка както и повечето от нещата които продават, иридиевите свещи от тях засега работят не лошо и цената ме устройваше 120-130 лв не помня точно.Слагам ги една седмица карам като на екскурзионно летуване ,още по време на улягането им се изкривиха но не много.Толкова че да ти скъсат нервите.Този път ремонта го правих на Бул.Константин Величков, Софето където имат машина която престъргва на място диска,хич не е лоша технологията, оттогава свиркат малко накладките като намалявам скороста но поне не тресе волана около 100 км и нагоре при спиране.Човека който работи смашината се казва Иван и е доста готин човек и работи кадърно .Горещо ви препоръчвам да си стържете дисковете там ,ще останете доволни ,само се пазете от шефа ,редко глупав човек ,направо чук.Според мен не се набивайте с пари за марки ако ще да ги вграждат първоначално на совалката Дискавъри в България ще дойдат диковете на хартиения прототип и само надписа ще е марков.

Оказва се по малко известни марки предлагат много прилично качество.Мога да пиша още доста ама вие си знаете как ще постъпите.Моя опит показва това. <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колежке, ако 2 комплекта дискове е изкривила колата, а и ако ти не си някоя екстремистка като шофьор, има ли шанс причината за кривенето да е другаде? Водачите на супортите отзад гледани ли са да не са запекли? На моята бяха толкова запекли водачите, че и с почукване с чук, не се местеха. Със смяната на дисковете изчистих водачите, смазах ги и сега се местят с малкото ми пръстче. Всъщност 100% ли е сигурно, че ти криви предните дискове, понеже щом казваш че имаш 8 броя за хвърляне, може да криви задните... Иначе казано, и 4те диска ли ти се изкривяват, или само предни или само задни? Супер чудно ми е, понеже след 1воначалната разработка на дискове и накладки, си ги ползвам "като за последно" и никакви проблеми не съм имал. Не било то с мивки, локви, екстремни спирания и т.н. и т.н.

Странна работа :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колежке, ако 2 комплекта дискове е изкривила колата, а и ако ти не си някоя екстремистка като шофьор, има ли шанс причината за кривенето да е другаде? Водачите на супортите отзад гледани ли са да не са запекли? На моята бяха толкова запекли водачите, че и с почукване с чук, не се местеха. Със смяната на дисковете изчистих водачите, смазах ги и сега се местят с малкото ми пръстче. Всъщност 100% ли е сигурно, че ти криви предните дискове, понеже щом казваш че имаш 8 броя за хвърляне, може да криви задните... Иначе казано, и 4те диска ли ти се изкривяват, или само предни или само задни? Супер чудно ми е, понеже след 1воначалната разработка на дискове и накладки, си ги ползвам "като за последно" и никакви проблеми не съм имал. Не било то с мивки, локви, екстремни спирания и т.н. и т.н.

Странна работа :)

Не съм голяма екстремистка, но да речем ,че не карам най-разумно :) Знам,че съм допринесла с дясното си краче за голяма част от изкривяването :bia: . Казвам,че имам 8 броя,защото съм сложила и предни и задни нови(без оглед дали има нужда за задните).....Относно първоначалната разработка и наместване- при мен такова чудо нямаше! Качих се в колата и съм карала ''спокойно'' не повече от 10 км...даже 10 са много :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...