Jump to content

Голямо налягане в охладителната система


Maxx

Recommended Posts

Колеги помощ. Вчера един маркуч изби и изтече доста вода. След обезвъздушаване на системата, колата работеше нормално на място перката и термостата се включват както трябва на 90 градуса. Щом подкарах след 4-5 километра температурата стигна 110- градуса и малко повече горният маркуч врял долният студен и двата твърди като камък. Спрях и пак на ново обезвъздушаване, и пак след няколко минути всичко беше наред. Казах си че не е била обезвъздушена добре. Уви след 4-5 километра същата история 110 градуса горният маркуч врял долният студен и двата твърди като камък. И при двата случая около карбуратора се чува няакакво свистене без да мога да определя от къде точно е то( продължава докато колата не истине). И така цялата процедура около 5 пъти и на газ и на бензин едно и също. Във форума има една подобна тема от 2006, но така и не видях някакво разумно решение. Кажете какво да правя и къде може да е проблема? Колата е В3/ 1990/NE мотор/ 1.8/.

Предварително благодаря на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

термостат просто не иска да отваря сменяй го 15-20 лв.

скоро един авер имаше такъв проблем сложихме нов и той пак така проверихме го във вряла вода и той не отваря така че внимавай какъв ще вземеш че ако я изпуснеш да прегрее после нищо не става от двигателя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТЕРМОСТАТА не отваря винаги, а налягането се получава когато караш с вода тя завира и се разширява или изпарява и ако няма накъде да отиде се получаава налягане

Редактирано от nikom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще си позволя да обобщя горните постове,пък и имах абсолютно същия проблем на Б4-ка преди време,при мен беше точно термостат.

За да изключиш по-евтините варианти като начало смени

(1)термостата,естествено да ти сложат и качествен "летен"

(1а)антифриз,след това или заеми една

(2)капачка от приятел,или купи нова(по-добрия за мен вариант),чак тогава ако нещата са същите........,

(3)главата и.....дано да е гарнитурата само.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем но без прегряваяне само надуваше маркучите до камък,смъкнах главата и излезе гарнитура но при теб повече ми се струва термостат щом долния маркуч е студен значи върти само малкя кръг.Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помощ. Вчера един маркуч изби и изтече доста вода. След обезвъздушаване на системата, колата работеше нормално на място перката и термостата се включват както трябва на 90 градуса. Щом подкарах след 4-5 километра температурата стигна 110- градуса и малко повече горният маркуч врял долният студен и двата твърди като камък. Спрях и пак на ново обезвъздушаване, и пак след няколко минути всичко беше наред. Казах си че не е била обезвъздушена добре. Уви след 4-5 километра същата история 110 градуса горният маркуч врял долният студен и двата твърди като камък. И при двата случая около карбуратора се чува няакакво свистене без да мога да определя от къде точно е то( продължава докато колата не истине). И така цялата процедура около 5 пъти и на газ и на бензин едно и също. Във форума има една подобна тема от 2006, но така и не видях някакво разумно решение. Кажете какво да правя и къде може да е проблема? Колата е В3/ 1990/NE мотор/ 1.8/.

Предварително благодаря на всички.

Духнал си гарнитурата на главата , постоянно в охл. система се образуват въздушни пробки , нормалната

циркулация на антифриз е нарушена и затова не отваря термостата . Това свистене което чуваш е резултат

на завирането на антифриза в главата ,където температурата е най висока . Няма нищо страшно ,следва

сваляне на главата ,обезателно шлайф защото на 100% е крива , нова хубава гарнитура и ако имаш

някой лев и желание можеш да и направиш една стандартна профилактика - припасване на клапани ,

евентуално нови водачи ,гумички , гарнитури изпуск./ всмукат. колектори и т.н. По принцип е хубаво и

нови болтове за главата.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като казахме антифриз врящ по буталата, попаднах на интересна тема... как се чисти нагар по бутала без да се сваля нищо: с вода http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=7003 :respekt: Някой пробвал ли е?http://www.youtube.com/watch?v=7LTY0ip5NOg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За термостат съм също 100% що маркучите са топъл и студен.Захванисе първо с него и дано се оправи щото иначе скачаш на гарнитура,шлаиф и т.н. ...успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега след цял ден мъчена се оказа, че е термостат. Маркучите се нагряват както трябва, термостата отваря както трябва, перката върти.

Нещо което ме озадачи е когато майстора каза че оригиналните термостати на тези аудита са снабдени с малка дупка отстрани, така че и при затворен термостат пак част от течноста и евентуално въздух преминава и така се самообезвъздушава системата. Незнам дали е вярно но има логика за обезвъздушаването.

Единствено лекото свистене покрай карбуратора остава без да можем да го установим. :hilezh:;):hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствено лекото свистене покрай карбуратора остава без да можем да го установим. :):):)

Да нямаш някой разкачен вакуум на карба,или скъсан тампон под него?Как е работата на двегателя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата е норнална без забележки, вакумите ги проверих и те са ок. В събота ще подменя абсолютно всияки стари маркучи на охладителната система и мисля че ще се оправи. Ако ли не ще му мисля.. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На смукателният колектор имаш освен гарнитурата му към главата и един "О" пръстен който при мен изпускаше при загрял двигател - респективно по-високо

налягане в охладителната с-ма, протичаше по малко антифриз, който като стигне до изпускателния колектор се изпарява и съска така както го описваш ти.

Теча е малък и трудно се забелязва, и понеже се появява само при загряла кола и веднага се изпарява няма следи. Една година ме тормози този проблем и го

разбрах чак като сменявах повдигачите на клапаните. Звука се чува точно като че ли идва от карбуратора и много заблуждава, сменил съм маркучите на

вакуумите три пъти :hilezh: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На смукателният колектор имаш освен гарнитурата му към главата и един "О" пръстен който при мен изпускаше при загрял двигател - респективно по-високо

налягане в охладителната с-ма, протичаше по малко антифриз, който като стигне до изпускателния колектор се изпарява и съска така както го описваш ти.

Теча е малък и трудно се забелязва, и понеже се появява само при загряла кола и веднага се изпарява няма следи. Една година ме тормози този проблем и го

разбрах чак като сменявах повдигачите на клапаните. Звука се чува точно като че ли идва от карбуратора и много заблуждава, сменил съм маркучите на

вакуумите три пъти :) .

:bia::rolleyes::)

Ще го пробвам дано е от него. Много мерси. Днеска пак направи същата мизерия. Утре я захващам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На смукателният колектор имаш освен гарнитурата му към главата и един "О" пръстен който при мен изпускаше при загрял двигател - респективно по-високо

налягане в охладителната с-ма, протичаше по малко антифриз, който като стигне до изпускателния колектор се изпарява и съска така както го описваш ти.

Теча е малък и трудно се забелязва, и понеже се появява само при загряла кола и веднага се изпарява няма следи. Една година ме тормози този проблем и го

разбрах чак като сменявах повдигачите на клапаните. Звука се чува точно като че ли идва от карбуратора и много заблуждава, сменил съм маркучите на

вакуумите три пъти :hilezh: .

Мамка му и "О"пръстен. Не само беше преебан, ами въобще го нямяше. На негово място беха нацвъркали яко черен силикон който почти беше запушил отвора на водната риза. Въобще незнам как е циркулирала вода(антифриз) от там. Вече е сменен и всичко е наред. Нямя съскане, няама греене, няма дуене. Явно от там постоянно е правила въздушни възглавници и от там и всички проблеми.

МНОГО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ ЗА ПОМОЩА. ОСОБЕННО :blink::lol::D НА asen_manolov

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..........На негово място беха нацвъркали яко черен силикон който почти беше запушил отвора на водната риза. ........................

тоя дето ти го е сложил силикона ще да е бил или грък,или с гръцки гени,за тях единствения гаечен ключ е раздвижения,единственото уплътнение е силикона :hilezh: и единствения добър секс е близането :blink: .

А да,и най-добрите чорапи са...обувките на бос крак :lol:

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Леле то било цяла одисея. Радвам се че сте открили проблема. При мен също го има този проблем с твърдите маркучи. Смених капачката ама проблема си остана.После сложих една втора употреба, но тя не уплътняваше добре и като се прибирах през Петрохан ми фърли около 1,5 литра навънка. Долях антифриз и сложих пак новата капачка, и взе че протече от всички съединения и маркучите пак станаха на камък. Да му ........ .... ата. :flipoff: Ще я зафатам и аз. О пръстенчета, термостати, капачки .... Някой да има още някоя идея ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти пак приятели. Онзи ден се хванах и си направих малка профилактика на охладителната система. Смених термостат, продухах си радиаторчето на парното (леле що гадории излезнаха от вътре), Свалих и промих отвътре и отвън големия радиатор и сложих чисто нова капачка на разширителния съд. Като резултат от интервенцията, вчера сутринта както си карам - ПАРА ОТ ПРЕДНИЦАТА, ВОДА ВЪРХУ ПРЕДНОТО СТЪКЛО. :hilezh: Светна лампата за ниско ниво на течността в разширителния съд. Спирам и що да видя. Големия горен маркуч от радиатора избил. Баси. Стегнах го, налях 4 литра вода, сложих старата капачка и сега джиткам без проблем. Само дето старата капачка не държи налягане в системата и има опасност да заври. По принцип знам че капачката трябва да държи около 1,3-1,5 бара налягане. След всичко това, въпроса ми е от къде да си намеря читава капачка ? :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти пак приятели. Онзи ден се хванах и си направих малка профилактика на охладителната система. Смених термостат, продухах си радиаторчето на парното (леле що гадории излезнаха от вътре), Свалих и промих отвътре и отвън големия радиатор и сложих чисто нова капачка на разширителния съд. Като резултат от интервенцията, вчера сутринта както си карам - ПАРА ОТ ПРЕДНИЦАТА, ВОДА ВЪРХУ ПРЕДНОТО СТЪКЛО. :P Светна лампата за ниско ниво на течността в разширителния съд. Спирам и що да видя. Големия горен маркуч от радиатора избил. Баси. Стегнах го, налях 4 литра вода, сложих старата капачка и сега джиткам без проблем. Само дето старата капачка не държи налягане в системата и има опасност да заври. По принцип знам че капачката трябва да държи около 1,3-1,5 бара налягане. След всичко това, въпроса ми е от къде да си намеря читава капачка ? :flehan:

Брат капачките са голям проблем. Може би втора употреба. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
На смукателният колектор имаш освен гарнитурата му към главата и един "О" пръстен който при мен изпускаше при загрял двигател - респективно по-високо

налягане в охладителната с-ма, протичаше по малко антифриз, който като стигне до изпускателния колектор се изпарява и съска така както го описваш ти.

Теча е малък и трудно се забелязва, и понеже се появява само при загряла кола и веднага се изпарява няма следи. Една година ме тормози този проблем и го

разбрах чак като сменявах повдигачите на клапаните. Звука се чува точно като че ли идва от карбуратора и много заблуждава, сменил съм маркучите на

вакуумите три пъти :blink: .

Колега на 2.6 мотора има ли такива пръстени, защото и моето нещо надува маркучите . Някоя снимка може ли да пратите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...