Maxx Публикувано 2 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2009 Колеги помощ. Вчера един маркуч изби и изтече доста вода. След обезвъздушаване на системата, колата работеше нормално на място перката и термостата се включват както трябва на 90 градуса. Щом подкарах след 4-5 километра температурата стигна 110- градуса и малко повече горният маркуч врял долният студен и двата твърди като камък. Спрях и пак на ново обезвъздушаване, и пак след няколко минути всичко беше наред. Казах си че не е била обезвъздушена добре. Уви след 4-5 километра същата история 110 градуса горният маркуч врял долният студен и двата твърди като камък. И при двата случая около карбуратора се чува няакакво свистене без да мога да определя от къде точно е то( продължава докато колата не истине). И така цялата процедура около 5 пъти и на газ и на бензин едно и също. Във форума има една подобна тема от 2006, но така и не видях някакво разумно решение. Кажете какво да правя и къде може да е проблема? Колата е В3/ 1990/NE мотор/ 1.8/.Предварително благодаря на всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 2 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2009 термостат просто не иска да отваря сменяй го 15-20 лв.скоро един авер имаше такъв проблем сложихме нов и той пак така проверихме го във вряла вода и той не отваря така че внимавай какъв ще вземеш че ако я изпуснеш да прегрее после нищо не става от двигателя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxx Публикувано 2 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2009 Това първото което ще направя утре но все пак приемам и други предложения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 2 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2009 По-скоро към гарнитура на главата вървят нещата. Провери все пак и капачката на разширителния съд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 2 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2009 (Редактирано) ТЕРМОСТАТА не отваря винаги, а налягането се получава когато караш с вода тя завира и се разширява или изпарява и ако няма накъде да отиде се получаава налягане Редактирано 2 Юни 2009 от nikom Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2009 (Редактирано) ще си позволя да обобщя горните постове,пък и имах абсолютно същия проблем на Б4-ка преди време,при мен беше точно термостат.За да изключиш по-евтините варианти като начало смени (1)термостата,естествено да ти сложат и качествен "летен" (1а)антифриз,след това или заеми една (2)капачка от приятел,или купи нова(по-добрия за мен вариант),чак тогава ако нещата са същите........,(3)главата и.....дано да е гарнитурата само. Редактирано 2 Юни 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Joro_ Публикувано 2 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2009 Аз имах същия проблем но без прегряваяне само надуваше маркучите до камък,смъкнах главата и излезе гарнитура но при теб повече ми се струва термостат щом долния маркуч е студен значи върти само малкя кръг.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 2 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2009 Колеги помощ. Вчера един маркуч изби и изтече доста вода. След обезвъздушаване на системата, колата работеше нормално на място перката и термостата се включват както трябва на 90 градуса. Щом подкарах след 4-5 километра температурата стигна 110- градуса и малко повече горният маркуч врял долният студен и двата твърди като камък. Спрях и пак на ново обезвъздушаване, и пак след няколко минути всичко беше наред. Казах си че не е била обезвъздушена добре. Уви след 4-5 километра същата история 110 градуса горният маркуч врял долният студен и двата твърди като камък. И при двата случая около карбуратора се чува няакакво свистене без да мога да определя от къде точно е то( продължава докато колата не истине). И така цялата процедура около 5 пъти и на газ и на бензин едно и също. Във форума има една подобна тема от 2006, но така и не видях някакво разумно решение. Кажете какво да правя и къде може да е проблема? Колата е В3/ 1990/NE мотор/ 1.8/.Предварително благодаря на всички.Духнал си гарнитурата на главата , постоянно в охл. система се образуват въздушни пробки , нормалнатациркулация на антифриз е нарушена и затова не отваря термостата . Това свистене което чуваш е резултатна завирането на антифриза в главата ,където температурата е най висока . Няма нищо страшно ,следвасваляне на главата ,обезателно шлайф защото на 100% е крива , нова хубава гарнитура и ако имашнякой лев и желание можеш да и направиш една стандартна профилактика - припасване на клапани ,евентуално нови водачи ,гумички , гарнитури изпуск./ всмукат. колектори и т.н. По принцип е хубаво и нови болтове за главата. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 2 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2009 Като казахме антифриз врящ по буталата, попаднах на интересна тема... как се чисти нагар по бутала без да се сваля нищо: с вода http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=7003 Някой пробвал ли е?http://www.youtube.com/watch?v=7LTY0ip5NOg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
INFERNO Публикувано 3 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2009 Ако термостата не отваря,няма да "дуе" и двата маркуча ми се струва,мисля че нещата отиват към шабър и гарнитура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 3 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2009 За термостат съм също 100% що маркучите са топъл и студен.Захванисе първо с него и дано се оправи щото иначе скачаш на гарнитура,шлаиф и т.н. ...успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxx Публикувано 3 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2009 За сега след цял ден мъчена се оказа, че е термостат. Маркучите се нагряват както трябва, термостата отваря както трябва, перката върти.Нещо което ме озадачи е когато майстора каза че оригиналните термостати на тези аудита са снабдени с малка дупка отстрани, така че и при затворен термостат пак част от течноста и евентуално въздух преминава и така се самообезвъздушава системата. Незнам дали е вярно но има логика за обезвъздушаването.Единствено лекото свистене покрай карбуратора остава без да можем да го установим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 3 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2009 Минал си леко . Късметлия . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado77 Публикувано 4 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2009 Единствено лекото свистене покрай карбуратора остава без да можем да го установим. Да нямаш някой разкачен вакуум на карба,или скъсан тампон под него?Как е работата на двегателя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxx Публикувано 4 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2009 Работата е норнална без забележки, вакумите ги проверих и те са ок. В събота ще подменя абсолютно всияки стари маркучи на охладителната система и мисля че ще се оправи. Ако ли не ще му мисля.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen_manolov Публикувано 4 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2009 На смукателният колектор имаш освен гарнитурата му към главата и един "О" пръстен който при мен изпускаше при загрял двигател - респективно по-високо налягане в охладителната с-ма, протичаше по малко антифриз, който като стигне до изпускателния колектор се изпарява и съска така както го описваш ти.Теча е малък и трудно се забелязва, и понеже се появява само при загряла кола и веднага се изпарява няма следи. Една година ме тормози този проблем и го разбрах чак като сменявах повдигачите на клапаните. Звука се чува точно като че ли идва от карбуратора и много заблуждава, сменил съм маркучите навакуумите три пъти . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado77 Публикувано 4 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2009 И аз брах ядове с този "О"-пръстен,беше ми пуснал антифриз в цилиндъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxx Публикувано 5 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2009 На смукателният колектор имаш освен гарнитурата му към главата и един "О" пръстен който при мен изпускаше при загрял двигател - респективно по-високо налягане в охладителната с-ма, протичаше по малко антифриз, който като стигне до изпускателния колектор се изпарява и съска така както го описваш ти.Теча е малък и трудно се забелязва, и понеже се появява само при загряла кола и веднага се изпарява няма следи. Една година ме тормози този проблем и го разбрах чак като сменявах повдигачите на клапаните. Звука се чува точно като че ли идва от карбуратора и много заблуждава, сменил съм маркучите навакуумите три пъти . Ще го пробвам дано е от него. Много мерси. Днеска пак направи същата мизерия. Утре я захващам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxx Публикувано 8 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2009 На смукателният колектор имаш освен гарнитурата му към главата и един "О" пръстен който при мен изпускаше при загрял двигател - респективно по-високо налягане в охладителната с-ма, протичаше по малко антифриз, който като стигне до изпускателния колектор се изпарява и съска така както го описваш ти.Теча е малък и трудно се забелязва, и понеже се появява само при загряла кола и веднага се изпарява няма следи. Една година ме тормози този проблем и го разбрах чак като сменявах повдигачите на клапаните. Звука се чува точно като че ли идва от карбуратора и много заблуждава, сменил съм маркучите навакуумите три пъти .Мамка му и "О"пръстен. Не само беше преебан, ами въобще го нямяше. На негово място беха нацвъркали яко черен силикон който почти беше запушил отвора на водната риза. Въобще незнам как е циркулирала вода(антифриз) от там. Вече е сменен и всичко е наред. Нямя съскане, няама греене, няма дуене. Явно от там постоянно е правила въздушни възглавници и от там и всички проблеми.МНОГО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ ЗА ПОМОЩА. ОСОБЕННО НА asen_manolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2009 (Редактирано) ..........На негово място беха нацвъркали яко черен силикон който почти беше запушил отвора на водната риза. ........................тоя дето ти го е сложил силикона ще да е бил или грък,или с гръцки гени,за тях единствения гаечен ключ е раздвижения,единственото уплътнение е силикона и единствения добър секс е близането .А да,и най-добрите чорапи са...обувките на бос крак Редактирано 8 Юни 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen_manolov Публикувано 8 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2009 Радвам се че проблема е решен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CIFA Публикувано 24 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2009 Леле то било цяла одисея. Радвам се че сте открили проблема. При мен също го има този проблем с твърдите маркучи. Смених капачката ама проблема си остана.После сложих една втора употреба, но тя не уплътняваше добре и като се прибирах през Петрохан ми фърли около 1,5 литра навънка. Долях антифриз и сложих пак новата капачка, и взе че протече от всички съединения и маркучите пак станаха на камък. Да му ........ .... ата. Ще я зафатам и аз. О пръстенчета, термостати, капачки .... Някой да има още някоя идея ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CIFA Публикувано 29 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2009 Здрасти пак приятели. Онзи ден се хванах и си направих малка профилактика на охладителната система. Смених термостат, продухах си радиаторчето на парното (леле що гадории излезнаха от вътре), Свалих и промих отвътре и отвън големия радиатор и сложих чисто нова капачка на разширителния съд. Като резултат от интервенцията, вчера сутринта както си карам - ПАРА ОТ ПРЕДНИЦАТА, ВОДА ВЪРХУ ПРЕДНОТО СТЪКЛО. Светна лампата за ниско ниво на течността в разширителния съд. Спирам и що да видя. Големия горен маркуч от радиатора избил. Баси. Стегнах го, налях 4 литра вода, сложих старата капачка и сега джиткам без проблем. Само дето старата капачка не държи налягане в системата и има опасност да заври. По принцип знам че капачката трябва да държи около 1,3-1,5 бара налягане. След всичко това, въпроса ми е от къде да си намеря читава капачка ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxx Публикувано 6 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2009 Здрасти пак приятели. Онзи ден се хванах и си направих малка профилактика на охладителната система. Смених термостат, продухах си радиаторчето на парното (леле що гадории излезнаха от вътре), Свалих и промих отвътре и отвън големия радиатор и сложих чисто нова капачка на разширителния съд. Като резултат от интервенцията, вчера сутринта както си карам - ПАРА ОТ ПРЕДНИЦАТА, ВОДА ВЪРХУ ПРЕДНОТО СТЪКЛО. Светна лампата за ниско ниво на течността в разширителния съд. Спирам и що да видя. Големия горен маркуч от радиатора избил. Баси. Стегнах го, налях 4 литра вода, сложих старата капачка и сега джиткам без проблем. Само дето старата капачка не държи налягане в системата и има опасност да заври. По принцип знам че капачката трябва да държи около 1,3-1,5 бара налягане. След всичко това, въпроса ми е от къде да си намеря читава капачка ? Брат капачките са голям проблем. Може би втора употреба. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 24 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2010 На смукателният колектор имаш освен гарнитурата му към главата и един "О" пръстен който при мен изпускаше при загрял двигател - респективно по-високо налягане в охладителната с-ма, протичаше по малко антифриз, който като стигне до изпускателния колектор се изпарява и съска така както го описваш ти.Теча е малък и трудно се забелязва, и понеже се появява само при загряла кола и веднага се изпарява няма следи. Една година ме тормози този проблем и го разбрах чак като сменявах повдигачите на клапаните. Звука се чува точно като че ли идва от карбуратора и много заблуждава, сменил съм маркучите навакуумите три пъти .Колега на 2.6 мотора има ли такива пръстени, защото и моето нещо надува маркучите . Някоя снимка може ли да пратите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване