joretovv Публикувано 17 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2009 Колеги нормално ли е когато подам газ на която и да е скорост и съм под 1800-1900 оборота наема по бавно,а като си подавам плавно няма проблем.Не знам така ли наема просто самата кола защото скоро я купих и не съм карал друга такава или има някакъв проблем,иначе като мине въпросните обороти върви многооооо(230км/ч но не ме осъждаите веднага за това,просто като я купувах и със собственика се качихме на магистралата за тест на колата и за това,единичен случаи).Благодаря ви ,а и шях да забравя за колата----а4 2.5тди AYM мотор 155кс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 18 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2009 По принцип TDI-тата са леко тромави докато се събуди и развърти охлюва....ма обикновено това става докъм 1500 оборота.....към 1900-2000 вече вади почти максималния си въртящ момент и дърпа здраво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jbs4 Публикувано 18 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2009 Колега,и моето ауди е със същия мотор и има същия симптом - до към 1800 об е труп. След чип тунинга нещата леко се подобриха - сега изтегля от към 1500, но изнервящо когато трябва внезапно да ускориш а не си в необходимите обороти. Казаха ми че е типично за този двигател. Иначе няма грижи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 19 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2009 Те не само Ауди-тата са такива. Ситроена е същия ... преди 1500 оборота пълна скръб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 19 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2009 Ако искате мощност под 2000 оборота вземете си кола с компресор, турбото е ефективно във високи обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoqn.Tumbev1 Публикувано 22 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2009 Колеги нормално ли е когато подам газ на която и да е скорост и съм под 1800-1900 оборота наема по бавно,а като си подавам плавно няма проблем.Не знам така ли наема просто самата кола защото скоро я купих и не съм карал друга такава или има някакъв проблем,иначе като мине въпросните обороти върви многооооо(230км/ч но не ме осъждаите веднага за това,просто като я купувах и със собственика се качихме на магистралата за тест на колата и за това,единичен случаи).Благодаря ви ,а и шях да забравя за колата----а4 2.5тди AYM мотор 155ксзависи от това каква ти е турбината-дали върти постоянно или като моята да включва на 2000 оборота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
troyaneca Публикувано 22 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2009 Ако имаш ряско ускорение около 2000 оборота , демек 1900-2100 об. , като за начало трябва да си изчистиш турбината, колата ще стане по динамична след това. Но ускорението ще бъде пак тромаво то се оправя след смяна на N75 ( това е калапан за управление на турбината ) тогава ще видиш ускорение при 1600 об. и при 1700 об. вече си оставя гумите. А отностно чиповете не им са връзвай АМАТЬОРСКА работа е т'ва, тунинга е само един и той е СИЛОВИЯ другият за 250лв. си е бати ташака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalcho Публикувано 24 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2009 и при мен се получи така след година каране.този клапан N75 може ли да се почиства.от 3-4 дни колата си бега нормално ,та възможно ли е ,да е било заседнало нещо по него?някой компетентен от майсторите да сподели ,к`во представлява Н75 от вътре,че се ровчих из форума, но не откривам точната тема.колата е АФН Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 24 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2009 (Редактирано) зависи от това каква ти е турбината-дали върти постоянно или като моята да включва на 2000 оборота Това е възможно най-грешното и за съжаление възможно най-широко разпространеното мнение за работата на турбото.Турбото не е като ключ за лампа - работи/не работи. То ПОСТОЯННО е "включено", ако така ви харесва като израз, защото непрекъснато бива задвижвано от изгорелите газове, а такива се произвеждат от двигателя дори и при спряло положение на нулева предавка.При какви обороти започва да се усеща е съвсем друга тема! Зависи дали двигателят е бензинов или дизелов. Дали дизеловият двигател е комонрейл/пумпе-дюзе или не. Дали турбото е голямо или малко. Кубатурата на двигателя! Всичко това определя характеристиката на въртящият момент и от там кога усещате колата реално колата да има сила (защото въртящ момент = сила, а конските сили отговарят единствено и само за максималната скорост).Да, абсолютно нормално е 2.5TDI да се усеща муден под 2000 оборота, защото е старо поколение турбо дизел (нито комон-рейл, нито пумпе-дюзе). Моята Бора започва да има сила от 1200 оборота, а от 1500 вече има достатъчно въртящ момент дори ако желаеш да смениш предавка.Да, чип тунинг гарантирано би променил нещата, защото добавя въртящ момент и от там колата има сила да потегли по-рано.Почистване на турбо с променлива геометрия крие за мен лично и макар малка вероятност някой да го прецака. Имаше тук пускани снимки от колегата Wankel на VTG турбина преди и след почистване, действително има какво да се изкара като мръсотия, но реално не се сещам какво толкова би подобрило в динамиката на работа....А ако не е VTG какво да му се почиства? Редактирано 24 Юни 2009 от Wizi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joretovv Публикувано 24 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2009 (Редактирано) Това е възможно най-грешното и за съжаление възможно най-широко разпространеното мнение за работата на турбото.Турбото не е като ключ за лампа - работи/не работи. То ПОСТОЯННО е "включено", ако така ви харесва като израз, защото непрекъснато бива задвижвано от изгорелите газове, а такива се произвеждат от двигателя дори и при спряло положение на нулева предавка.При какви обороти започва да се усеща е съвсем друга тема! Зависи дали двигателят е бензинов или дизелов. Дали дизеловият двигател е комонрейл/пумпе-дюзе или не. Дали турбото е голямо или малко. Кубатурата на двигателя! Всичко това определя характеристиката на въртящият момент и от там кога усещате колата реално колата да има сила (защото въртящ момент = сила, а конските сили отговарят единствено и само за максималната скорост).Да, абсолютно нормално е 2.5TDI да се усеща муден под 2000 оборота, защото е старо поколение турбо дизел (нито комон-рейл, нито пумпе-дюзе). Моята Бора започва да има сила от 1200 оборота, а от 1500 вече има достатъчно въртящ момент дори ако желаеш да смениш предавка.Да, чип тунинг гарантирано би променил нещата, защото добавя въртящ момент и от там колата има сила да потегли по-рано.Почистване на турбо с променлива геометрия крие за мен лично и макар малка вероятност някой да го прецака. Имаше тук пускани снимки от колегата Wankel на VTG турбина преди и след почистване, действително има какво да се изкара като мръсотия, но реално не се сещам какво толкова би подобрило в динамиката на работа....А ако не е VTG какво да му се почиства? Колега,извинявам се ако греша,но аз мисля,че 155кс мотора AYM е комън-реил.Извинявам се ако съм се объркал,но доколкото знам е така.А и 310 NM не са чак толкова малко Редактирано 24 Юни 2009 от joretovv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 24 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2009 ... Моята Бора започва да има сила от 1200 оборота, а от 1500 вече има достатъчно въртящ момент дори ако желаеш да смениш предавка.Представям си на 2680 оборота кво става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2009 зависи от това каква ти е турбината-дали върти постоянно или като моята да включва на 2000 оборота Това е възможно най-грешното и за съжаление възможно най-широко разпространеното мнение за работата на турбото............ има ли смисъль Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 24 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2009 Колега,извинявам се ако греша,но аз мисля,че 155кс мотора AYM е комън-реил.Извинявам се ако съм се объркал,но доколкото знам е така.А и 310 NM не са чак толкова малкоЩе те помоля да НЕ цитираш мнение, което седи непосредствено над твоето, особено когато е страница и половина като моето. Къде съм споменал коментар относно количеството Нютон метри? 310 са много добре, само дето идвайки от 2.5 литра кубатура са....... смешни, но както и да е. По-късно така или иначе нещата се оправят и вече същата стойност идва от 1.9 литра обем.Не, грешиш за комон-рейл технология в този както и всички останали 2.5 двигатели. Поне аз лично съм 99,8% сигурен в това твърдение и ще ме изненадаш адски много ако успееш да го убориш с доказателство. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 25 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2009 Абе специално за 2.5 TDI двигателя проблема има и друго измерение......износени валове, които като последствие причиняват загуба на мощност и е съвсем вероятно това да е проблема. А че 2.5 не е CR e повече от ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 25 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2009 (Редактирано) 2.5 мотора не съм карал но 1.9 съм карал,и дърпа доста от почти 1100-1200 оборота.Но съм виждал доста прилични стартове на 2.5 на А4,което ме кара да си мисля че ако всичко е наред и тои си дърпа яко от по ниски от 2000 оборота.А и 2.5 на А4 е напълно достатачен за да върви доста. Редактирано 25 Юни 2009 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 25 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2009 Къде съм споменал коментар относно количеството Нютон метри? 310 са много добре, само дето идвайки от 2.5 литра кубатура са.......Кажи ми, че се ебаваш. Душегуба е само 310 нютона?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 25 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2009 Нямам данни за 163 и 180 коня версиите, но първите V6 2.5TDI 150hp са точно 310Нм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 25 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2009 Е 310 нютона малко ли са?новия 3-литровия двигател 240 коня е 500 нютона,такаче не мисля че за 150 коя двигател 310 нютона са малко.А и на А4 са напълно достатачни според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 25 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2009 Колегата го каза....хич не са малко, но работата е там че се постигат от 1.9 TDI P.D. ...... на 2.5 по биха му "тичали" нещо от рода на 400Nm...ма една смяна на софтуера е достатъчна като начало и при положение, че колата е изправна и в добро техническо състояние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 25 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2009 Благодаря ти, бях се отчаял, че едва ли някой ще ме разбере правилно какво точно имам предвид Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 25 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2009 1.9 116 коня ПД не беше ли малко под 300 нютона или аз се бъркам нещо.Или говорите за 1.9 131 коня.Ама то маи няма значение в краина сметка )) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 25 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2009 116 коня е моята Бора и е точно 285Нм, а 131 коня е 310Нм и съответно този двигател имах предвид Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 25 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2009 Е 310 нютона малко ли са?Ми малко са, за дизелов кенеф, шестак, с обем 2.5! Да малко са! Мойта бензинова атмосферка от зората на автомобилостроенето, с цилиндър по-малко, с 200 кубика по-малко и пак подчертавам атмосферка е 220 нютона. 90 нютона по-малко от турбо дизелов трактор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 25 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2009 Aaaa...Мерцовете имат по-голям срам....300 TD със скромните ако не се лъжа 250Nm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 25 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2009 Ми малко са, за дизелов кенеф, шестак, с обем 2.5! Да малко са! Мойта бензинова атмосферка от зората на автомобилостроенето, с цилиндър по-малко, с 200 кубика по-малко и пак подчертавам атмосферка е 220 нютона. 90 нютона по-малко от турбо дизелов трактор. То че ги имаш имаш ги ама са след 4500 об и падат прогресивно нагоре да не говорим пък колко имаш от 800 об до 3000 . Тва което спасява положението е ниското тегло на 90-та и задкормилното устроиство очевидно Пък тоя избушен дизел ги има 1500-3200 тия 310 Н верно че пък скоростите (1-2 ) са му къси абе общо взето само чип го оправя да върви що годе прилично и пак силата му е да крузваш със 150-60км на под 3000 об и да мислиш колко е икономичен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване