Jump to content

Реставрация на класиката


И.Иванов

Recommended Posts

Лайсната смятай че е твоя. Подарък. Тряя само се разберем как да ти я пратя.

Ами когато имаш време и път(не са ми спешни), пращай по еконта, ако е с капачката дето е на края на бронята още по-добре. Ако машинката на шофьорския джам ти е на лесно място, измисли и цена и прати и нея.

Мецду другото какъв цвят и е салона?

Стара Загора, "Еконт"-офис "Хаджи Димитър Асенов 82", Иван Иванов, 0887995518

Благодаря предварително :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 99
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здрасти,

на бялото салона е зелен - като твоя.

На сивото (донора) е тъмно син с червени седалки плюш. В момента обмислям обаче една сделка и синия салон може би ще се продава.

Машинката за лявата врата - каква - механична или електрическа ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

на бялото салона е зелен - като твоя.

На сивото (донора) е тъмно син с червени седалки плюш. В момента обмислям обаче една сделка и синия салон може би ще се продава.

Машинката за лявата врата - каква - механична или електрическа ?

Механична :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спешна ли ти е? Още не съм почнал да разглобявам, че сринах кутията на автоматката.

п.п. Търся си коруба за таблото. Цялата. Моята едната е напукана идиотски, другата е за десен волан.

Варианта е подпълване със стъкломат и претапициране, но не ме кефи, че няма да е оригинал!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спешна ли ти е? Още не съм почнал да разглобявам, че сринах кутията на автоматката.

п.п. Търся си коруба за таблото. Цялата. Моята едната е напукана идиотски, другата е за десен волан.

Варианта е подпълване със стъкломат и претапициране, но не ме кефи, че няма да е оригинал!

Когато можеш, не бързам изобщо. Табло нямам идея от къде да вземеш......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Мога да се похваля, че вече имам нова екстра на класиката. Така желаното от мен подгряване на огледалата :) Като повечето по стари коли и моята нямаше тази полезна зимна екстра. След дълго търсене намерих нужните ми подгреви от ибей и след 2 дни монтаж и окабеляване съм готов. Подгревите са на някакво фолио и се слагат на гърба на стъклото, ако успеете да го разлепите от пластмасовата му поставка ;) Аз не успях, но пък сега имам поне нови стъкла на огледалата :) На отделно ключе го сложих имаше свободна розетка и дори намерих подходящ ключ същия цвят, понеже оригинални ...едва ли :) Работят перфектно, не по-зле от оригинални(засега) :) Ето една две снимки, ако някой се интересува от такива подгревчета има ги в ибей на 15 $ с доставката, 2 броя.

podgrqvane_ogledala.jpgIMG_1070.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за полезната зимна екстра... :)

а и копчето е готино---олд скул с диодна индикация, която предполагам може да замениш с друг цвят :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще ти пиша да ми обясниш как стоят нещата с поръчката и доставката,иначе евала за екстрата ще имам нужда от помощ и съвети :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще ти пиша да ми обясниш как стоят нещата с поръчката и доставката,иначе евала за екстрата ще имам нужда от помощ и съвети :steinigung:

nightwish4461 ми е скайпа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още една екстра имаме вече :respekt: Индикация за течноста в казанчето на миячното, свързана към свобоната лампа в таблото за подгряващите свещи, при дизелите. Изпълнението го направих с лостово ключе и поплавък, понеже не ми се даваха пари за нова помпичка, а и не знам за тези старите модели дали изобщо има помпички с допълнителната сонда за нивото.

IMG0052A.gif

Весели Празници на всички от мен!

Audi_Club_Bulgaria.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте на всички!!! :bia: И аз се захващам да реставрирам такава кола-намерих си я тук във Варна.Всъщност я знам от години,но едва сега дойде при мен. Сега съм на етап осигуряване на частите. Иначе си въврви/добре/,даже в момента се придвижвам с нея,че всичко друго е в застой малко. WC е мотора-механична инжекция,ама е карана около 15 години на газ и всичко там е приключило отдавна :hilezh: Мисля си карбуратор да я правя или.....незнам още.... доста неща по интериора ще ми трябват,че е зле. иначе отвън ще се справя горе-долу... вижте я в ''суров вид''

post-32612-0-87011800-1296063573_thumb.j

post-32612-0-46896900-1296063600_thumb.j

post-32612-0-95708600-1296063669_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже не е съвсем суров този вид защото имаше лепенки навсякъде,два пръста кир и теглич от Москвич... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е количката,малко козметика и е готова...Предлагам ти да си пуснеш собствена тема!Ако решиш да е моноинжекция-пиши.Ще ти дам една моноинжекция BOSCH на доста добра цена,ако има как да се направи,разбира се!Какви пари плати колата ако не е тайна???

Редактирано от Lion_Heart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дерзай, колега ! Аз за моята ще търся май лятото нов мотор и някой който да го монтира и навърже инсталацията към него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички!!! :lol: И аз се захващам да реставрирам такава кола-намерих си я тук във Варна.Всъщност я знам от години,но едва сега дойде при мен. Сега съм на етап осигуряване на частите. Иначе си въврви/добре/,даже в момента се придвижвам с нея,че всичко друго е в застой малко. WC е мотора-механична инжекция,ама е карана около 15 години на газ и всичко там е приключило отдавна :lol: Мисля си карбуратор да я правя или.....незнам още.... доста неща по интериора ще ми трябват,че е зле. иначе отвън ще се справя горе-долу... вижте я в ''суров вид''

А, да се обадя и аз.

Колега, добре дошъл в мисията почти невъзможна от към части.

Аз имам 2 100-тици Ц2 и едно 5000 S Америка.

Ако ще я правиш с карбуратор - пиши. Имам всмукателен колектор, но далече това не ти е проблема. Аз лично си направих няколко експеримента с няколко карбуратора и имам доста натрупан опит вече! За сега съм се спрял на 4 камерен ВЕБЕР от Форд Гранада 2000 6 цилиндъра. С преходен фланец стана, но стана уникално добре.

Говорим, че ако искаш да е с механична помпа, ще ти трябва и друга глава, защото к-джетрониковата глава няма отвор за бензинова помпа.

Има решение с помпата, но най-добре си отвори тема някъде по техническите раздели твоя си, за да не спамим на колегите.

Имам някои части, които ще ми хартисат при реставрацията, та мога да ти помогна (както на мен ми помагат със съвети и намиране на части Васко и Доктора).

Арматурното табло е най-якия проблем, но аз ще си ремонтирам моето.

Някой ден като го започна ще споделя идеите си.

Радвам се, че има все повече и повече хора, които обръщат внимание на този модел!

Меко казано ми е любимец!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е количката,малко козметика и е готова...Предлагам ти да си пуснеш собствена тема!Ако решиш да е моноинжекция-пиши.Ще ти дам една моноинжекция BOSCH на доста добра цена,ако има как да се направи,разбира се!Какви пари плати колата ако не е тайна???

Мерси,колега за добрите думи-и аз я харесвам много!!! Няма да е моно инжекция определено-не и подхожда просто,иначе защо да не може да се направи-хората какви неща правят....Пиши обаче твоята от какво е точно да знам и да я продадем на някого/аз с това се занимавам/. :) А за парите-няма тайни-500 лв без акумулатор и каквито и да било платени неща по документацията+ ангажимент да платя данъка за 2010 + да я прехвърля и така... Искаха и 1000 лв и чаках търпеливо 1 година и повече авера да си купи друга кола,та да поевтинее малко B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за огледалата - нямаше ли да ти е по-лесно и без разправии да ги вържеш към реотана на задното стъкло както е на повечето коли? :zustimm: Поне така го бих направил аз... :hilezh::lol::bia:

п.п. НЕ съм те забравил за пластмасите, просто не съм стигнал до разглобяване в такава фаза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Колеги,имам едно ауди200/С2,което е бракувано но иначе е в движение.Ако смятате че може да използвате някои части от него,пишете.

Сподели малко повече за него, моля те. Двигател, снимки на колата и салона, ако имаш възможност ще е чудесно :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер ти е колицата колега. Само 1 ще ти кажа, като я измиеш мини броните с едно такова бяло за почистване на тапицерий ..мляко му викат. Та.. мини ги тези черни бронийки с това и ще видиш за какво става дума.. УСПЕХ!

Редактирано от AlphaMale
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно ауди-то става въпрос за същото за което говори emsi-audi в "ауди 200 С2-най-после го почнах" на 01.03.2011 а CALIGULA73 е качил и няколко снимки.По-подробно - колата е 1981г. 5 цилиндъра 2.2 кубика,100kw,механична инжекция, серво управление,5 бр оригинални лети джанти,заводски теглич,ел.стъкла,оригинална боя(не е пребоядисвана),газова уредба lowato, плюшен салон.Около 6 години е карана само на газ,така че инжекциона сигурно няма да може да се ползва.От декември миналата година е бракувана но иначе е в движение.Тези дни ще кача и малко снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Някой от колегите беше казал, че има стъклоповдигачи за шофьорския джам.....? Щеше да ги праща даже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...