Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 16 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2009 Преди половин час,както си карах и се почна едно пушене пред таблото ужас направо Бързо извадих пожарогасител и изкубах плюса та не успех да се запалим.Разглобих пластмасите на волана и като качих плюса и дадох на контакт почна да пуши там дето влизат ръчките.ТАМ ЛИ Е ШИБАНИЯ ЕБАН КЛЕМОРЕД Или има неква друга пишка дет може да даде на късо.Помагайте,че умрех направо.Утре или другиден требва да я оправим,че требва да заминавам понеделник за Варна.Нито можем да я движим нито виждам как може да се разглоби нещо там Ваското 1 е зает тия дни и давайте некви съвети и акъл кво да се прави Ще се зеем БМВ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen_manolov Публикувано 16 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2009 Не се нерви излишно бе пич, или е от клемореда или от ръчките за фаровете. И в двата случая няма нищо страшно! Ако си толкова на зор мога да ти помогна да я оправиме ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 16 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2009 Преди половин час,както си карах и се почна едно пушене пред таблото ужас направо Бързо извадих пожарогасител и изкубах плюса та не успех да се запалим.Разглобих пластмасите на волана и като качих плюса и дадох на контакт почна да пуши там дето влизат ръчките.ТАМ ЛИ Е ШИБАНИЯ ЕБАН КЛЕМОРЕД Или има неква друга пишка дет може да даде на късо.Помагайте,че умрех направо.Утре или другиден требва да я оправим,че требва да заминавам понеделник за Варна.Нито можем да я движим нито виждам как може да се разглоби нещо там Ваското 1 е зает тия дни и давайте некви съвети и акъл кво да се прави Ще се зеем БМВТова последното дето го написа ме притеснява повече от проблема ти.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksander Публикувано 16 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2009 Това последното дето го написа ме притеснява повече от проблема ти....Тва му се вика лабилна психика Баце виж ся,ела до сервиза утре да ти видя проблема ще го отстраниме,немаш грижи П.П.Олтаймерче,за ко ми беше звънял в неделя бе баце Драсни едно лично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 16 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2009 Така като видех темата и си викам някои е сбъркал раздела и че за Душегуба ставало въпрос па то ти си бил Споко бе на твоита кво и да и стане все е тънко и ще ти мине бързо.тва за БМВ-тата недеи така много бързо се разстроиваш психически та да скочиш на най-големия форумен враг пък и тва ако ти се случи с БМВ( ) майсторчетата правят едни такива очи наполеони абе мани не ти требеуспех с ремонта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 16 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2009 Саше нема как да я домъкнемн до сервиза ви ше я закарам при един бастун тука до нас.ква лабилна психика тфа мойто не е каръщина вече,а нз кво е Ако е некоя от ръчките има ли вариант за правене или нови.Че съм с тия модерните кат на б4,а ако е клемореда правим копче бал съм го Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 16 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2009 давайте некви съвети и акъл кво да се прави Ще се зеем БМВTaка, така...после да не четем тема в БМВ , че искаш да си прережеш вените... Споко ! Всичко се оправя ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 16 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2009 Споко приятелю, аз в деня преди да тръгна за Каварна и бензиновата помпа ми отказа а нямам газ мотора не мога да го карам за да ида на Враца за помпа и намерих алтернативен вариант на съседа със скутерчето едвам хванах моргата и извадих късмет че имаше като моята Така че до понеделник ще я оправиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 16 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2009 все когато ми трябва най-много колатас все тогава ще се строши.Дали от марката не ми върви дали требва се возим на рейса и на метрото нз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 16 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2009 Ще се зеем БМВЕ тоа път ще си го самонахендриш четвъртит с разширени вени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 16 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2009 все когато ми трябва най-много колатас все тогава ще се строши.Дали от марката не ми върви дали требва се возим на рейса и на метрото нзНе е от марката, колата е на години тва е положението.Споко ще я оправиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 16 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2009 (Редактирано) Свали пластмасата дето обгръща лостчетата(чистачки-аварийни) и виж за момент дали точно от тях пуши... аз имам иначе комплект лостчета от Б4, ако тва ти е проблема мога да ти ги дам да си свършиш работата тая седмица пък после пак ще си ги продавам Редактирано 16 Юли 2009 от vilik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 16 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2009 ако е от тях нема страшно лесно се оправят каквото и да им е най често износена пъпкаразпробиваш нитовете отремонтираш по добре дай снимков матриал да помагаме и после от железарията дълги винтчета 3 или 4 май бяха гаичици дет да влизат в отвора и жужишама чак такова харакири да си напраиш с ебемтивето не си работа брат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka_f1 Публикувано 16 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2009 (Редактирано) все когато ми трябва най-много колатас все тогава ще се строши.Дали от марката не ми върви дали требва се возим на рейса и на метрото нзВаско наистена е много зает в момента иди при Сашко ако става за каране до там, ако не искаш да палиш да те дръпна? Редактирано 16 Юли 2009 от mitaka_f1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksander Публикувано 16 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2009 Васко наистена е много зает в момента иди при Сашко ако става за каране до там, ако не искаш да палиш да те дръпна?Баце то ако става на въпрос и аз ще ида да го дръпна няма грижи.Ама да иде при по-близкич му майстор...Баце ако се окаже проблемен клемореда,звънкай щи дам моя,аз тука и без това до 2-3 седмици няма да подкарам колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 16 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2009 Баце то ако става на въпрос и аз ще ида да го дръпна няма грижи.Ама да иде при по-близкич му майстор...Баце ако се окаже проблемен клемореда,звънкай щи дам моя,аз тука и без това до 2-3 седмици няма да подкарам колата благодарим много за съвета и акъла от всички.Саше до тебе нема как да я докарам,че неам аварийни спирачки и т.н. че съм откачил плюса.Като го качим най-много да минем 20 метра и да звъним на пожарната Утре сутринта ще знам кво е и ще се чуем ако ми трябва нещоЕй заради хората тука само ше държим на марката до последно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksander Публикувано 16 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2009 (Редактирано) благодарим много за съвета и акъла от всички.Саше до тебе нема как да я докарам,че неам аварийни спирачки и т.н. че съм откачил плюса.Като го качим най-много да минем 20 метра и да звъним на пожарната Утре сутринта ще знам кво е и ще се чуем ако ми трябва нещоЕй заради хората тука само ше държим на марката до последно Леко,ся ша са разчувстваш ,ако ти треа нещо звънкай,ше са дигна ти донеса части.Аз предполагам,че е клемореда или някой кабел е опрял некаде. Редактирано 16 Юли 2009 от aleksander Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 16 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2009 залагам на нещо по ръчките утре ше видим.Ако майстора ме ядоса,че го пребием и ше я довлачим до тебе.И без тфа само се нервим и тренирам Ако не сте виждали как се бута Б2 и Б3 от сам човек елате да ви покажем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksander Публикувано 16 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2009 залагам на нещо по ръчките утре ше видим.Ако майстора ме ядоса,че го пребием и ше я довлачим до тебе.И без тфа само се нервим и тренирам Ако не сте виждали как се бута Б2 и Б3 от сам човек елате да ви покажем Ибах та в анабола,ако утре избуташ колата по байра до сервиза щи дигна паметник П.П.Ако са ръчките,те се правят лесно.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 16 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2009 по баиро може да ме озори тая,ама б2-та съм я бутал по Баира на Ропотамо на Цароградско Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mashsh Публикувано 16 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2009 по баиро може да ме озори тая,ама б2-та съм я бутал по Баира на Ропотамо на Цароградско Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 17 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2009 Преди половин час,както си карах и се почна едно пушене пред таблото ужас направо Бързо извадих пожарогасител и изкубах плюса та не успех да се запалим.Разглобих пластмасите на волана и като качих плюса и дадох на контакт почна да пуши там дето влизат ръчките.ТАМ ЛИ Е ШИБАНИЯ ЕБАН КЛЕМОРЕД Или има неква друга пишка дет може да даде на късо.Помагайте,че умрех направо.Утре или другиден требва да я оправим,че требва да заминавам понеделник за Варна.Нито можем да я движим нито виждам как може да се разглоби нещо там Ваското 1 е зает тия дни и давайте некви съвети и акъл кво да се прави Ще се зеем БМВздрави ли са буксите,които влизат в ключа за светлините.Ако не са,като идваш към Варна ще ти ги подаря.Ключ нямам обаче.Продаден е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 17 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2009 ако е от тях нема страшно лесно се оправят каквото и да им е най често износена пъпкаразпробиваш нитовете отремонтираш по добре дай снимков матриал да помагаме и после от железарията дълги винтчета 3 или 4 май бяха гаичици дет да влизат в отвора и жужишама чак такова харакири да си напраиш с ебемтивето не си работа братне мога да разбера какви са тези акъли,които даваш.АКо беше сметнал за необходимо,германеца щеше да направи ключа разглобяем.Това нещо не подлежи на ремонт.Сменя се с друго.Такова побългаряване най често води до нови проблеми.Пък ако се наемаш да поправиш ключа на колегата,направи го.Проблема ще се реши временно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 17 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2009 На клеморед ми изглеждат симптомите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado77 Публикувано 17 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2009 Не се притеснявай толкова,аз онзи ден минах по същия път.Като тръгнах и след 30м един пушек от таблото,не мога да сваря да откача клемата.Отворих кората под таблото и в снопа кабели открих 2-3 разтопени,ама от къде са не ми беше ясно,че съм скаран с тоците.Тогава набедих кабела на багажника,извиках едно приятелче жичкаджия,ряза връзва прави(накакви кабели дето били за аларма,а аз нямам такава,сигурно някой си е бил оставил ръцете преди време) и той набеди клемореда.Взех един нов,смених го поправихме нагорелите кабели и пак съм в джаза.Така че всичко е поправимо не сменяй марката. Иначе тръпката е много гадна като видиш дима от таблото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване