Jump to content

А4/Б8


daks

Recommended Posts

  • Отговори 298
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Засега само съм информиран, че вече е излязло, днес ще гледам да го намеря и прочета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От известно време се чудя дали да изчакам посочения препоръчителен пробег от 15 000 км. за първа смяна на масло или да го сменя по-рано. Сега е на 13700 и ми е интересно има ли наистина някакво значение ако поизбързам. Мнения???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От известно време се чудя дали да изчакам посочения препоръчителен пробег от 15 000 км. за първа смяна на масло или да го сменя по-рано. Сега е на 13700 и ми е интересно има ли наистина някакво значение ако поизбързам. Мнения???

В Германия, сервизният интервал за смяна е 30 000 км, но понеже са ни много хубави горивата, от Ауди са го намалили на 15 000 км за България. Също много зависи дали тези километри си ги направил само от градско каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна на долните кормилни накрайници решава проблема при скорост от 90-100 км, а върху проблема със завиването с малка скорост се работи усилено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна на долните кормилни накрайници решава проблема при скорост от 90-100 км, а върху проблема със завиването с малка скорост се работи усилено.

А какво са правили конструкторите и изпитателите у завода докато са я мислили се пита?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, закъсали сте го яко е тия трошки! Време е да минете на нещо по-здраво (B5 например :D )! Аман от тия нови коли...къде са ни жигулките :hilezh:?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хващам ти ироянията, нема нужда.

Докато масово народа мисли за нормално в нова кола за 80 бона да има тресене при 90 км/ч, вибрации при въртене на волана на място и т.н. - няма да си дават зор и занапред изпитателите.....и конструкторите.

А че Б8 е яка кола - никой не го отрича, даже яка е меко казана - уникална:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден смених за пръв път маслото и ми се стори, че моторетката съвсем живна. Тръгана повече и досвали разхода. Сега до Гърция ми показа среден разход от 5,4 л/100 км., при положение, че в БГ карах доста динамично и на границата чатках към 30 мин. на място. Дали е логично да се случи всичко това? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден смених за пръв път маслото

А това което го пишат по книжката - за Audi Long Life или нещо такова програма съществува ли в БГ? Доколкото разбирам това е някакво специално масло, което може да се сменя на 2-30,000 км. Сигурно струва майка си и баща си.

И докато сме на темата: какви са указанията за каране на чисто нова кола? В книжката гледам Ауди пише само първите 1000 км да не се доближават максималните обороти, а в следващите 500 може малко по малко да почне да се юрка и да се увеличават оборотите (аз така или иначе съм нискооборотен шофьор, така че за мен това не е проблем). Същевременно указанията относно новите накладки и новите гуми са първите 400-500 км. да се избягва рязко ускоряване, спиране и завиване. Нищо не се казва обаче за каране с повече смяна на обороти и повече редене на предавките, което масово битува като съвет по форумите в това отношение.

От друга страна по форумите разни батки-автомонтьори препоръчват да й изкараш душата през първите 2000 км. (принципът "Drive it like you stole it") иначе щяла да ти харчи масло цял живот.

Къде е истината?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден смених за пръв път маслото и ми се стори, че моторетката съвсем живна. Тръгана повече и досвали разхода. Сега до Гърция ми показа среден разход от 5,4 л/100 км., при положение, че в БГ карах доста динамично и на границата чатках към 30 мин. на място. Дали е логично да се случи всичко това? :rotcol:

Знаеш,че имаме общ познат със същия мотор и той още преди месеци коментираше покачване на мощността и спад в разхода,след първата смяна на маслото.

Според мен това си е неуспорим факт,независимо дали намираме логика или не.Може би се получава някакво оптимизиране на мотора и по този начин му се повишава КПД-то,знам ли.

Другия вариант е ,в Инглощат като изкарват колите и им сипват първото масълце да им слагат няква Приста 15W40 и затова като боднете Longlife III всичко да заспива :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ма защо си мислите че смяна на масло е само източване през пробка

почти съм сигурен че като сменят масло и правят оптимизация на софтуеър

и от там идва тази промяна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това което го пишат по книжката - за Audi Long Life или нещо такова програма съществува ли в БГ? Доколкото разбирам това е някакво специално масло, което може да се сменя на 2-30,000 км. Сигурно струва майка си и баща си.

В България Long Life е 15 000 км и то не заради маслата, а заради горивата и по-късите разстояния. На маслото си пише Audi LL и не е толкова скъпо - 54лв/1л :steinigung: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В България Long Life е 15 000 км и то не заради маслата, а заради горивата и по-късите разстояния. На маслото си пише Audi LL и не е толкова скъпо - 54лв/1л :respekt: .

В момента даже е на промоция 5 литра - 149,99лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опаа, отиваме на пазар....

При нас след първата смяна на маслото на 2.0TDI PD... спря да гори масло, преди това беше издухало 300-400-500мл, а вече 14 000км след смяната не е мръднало на милимунда.

В8 е с доста различна геометрия и разпределение на тежестта спрямо предния модел, предната ос е изнесена много напред, може би това е създало някакви главоболия на Ауди.

Редактирано от Cucurko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера след 363 км. обиколка из Халкидическите полуострови средният разход беше 6.0/100 км., като се има впредвид, че всичките бяха по завои и редуване на резки изкачвания и спускания и въртене из малки градчета. Мен това ми се струва дооста добре за немалка и нелека кола с автоматик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ма защо си мислите че смяна на масло е само източване през пробка

почти съм сигурен че като сменят масло и правят оптимизация на софтуеър

и от там идва тази промяна

Да даже според мен направо сменят и мотора с големия душегуП :hilezh: Внушението си е голяма сила, няма да забравя и Влади как му се отпуши колата след смяна на маслото на скоростите :hilezh::stop:

Kestrel първите 1500 км трябва да я караш внимателно и това го пише във всяка книжка на нова кола. Поне тези на форд, опел и дайхатсу. Съмнявам се за ауди да е различно. Но ти ако искаш се довери на форумните специалисти, те винаги имат гениални идеи :stop::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

шпек, тука има едно момче дет работи в аЛди jacob12

ще му напиша лично С. да погледне темата и да ни отговори коректно

щот иначе си измисляме

али бали

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

шпек, тука има едно момче дет работи в аЛди jacob12

ще му напиша лично С. да погледне темата и да ни отговори коректно

щот иначе си измисляме

али бали

Чакам с нетърпение да се включи. Пиши и на Цоцко и той работи на същото място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, според мен маслото е едно и също LL3 или LL2. За момента сме забелязали различно масло само на 6,0 дизел. Идва със червено масло на цвят, даже капачката ( хромирана) е обагрена, а след първата смяна се налива LL3. Според мен разликите идват от:

1. Улягане на мотора, сегменти и напасване на сегмента към цилиндъра

2. При смяна на масла сервизните специалисти са длъжни да пуснат и поръчка за сервизните акции, наблюдават се от проверяващи лица и ..... глоби, евентуално към сервиза.

Та в момента тече смяна на софтуер на 2,0 дизел и на скоростната кутия ( новия мултитроник), смяна на софтуер за управление на акумулатора ( със или без замяната му), добавяне на едно клапанче еднопосочно към вакуума на турбото, и една стара за смяна на мембрана със софтуер за управление на подгрева на изгорелите газове към система ЕГР

Друго не съм забелязъл. В заключение мисля че всичко идва от оптимизирания софтуер на двигател и кутия

Поздрави

:flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

шпека да ми се извини публично

или да прати една каса боза

:flipoff::stop:

Е аре са бозата си я не давам :hilezh: В

Мита е разбит, от смяна на масло не се подобрява вървежа и бла бла. Откъде знаеше, че е имало сервизна акция ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...