Boiski Публикувано 20 Август 2009 Доклад Share Публикувано 20 Август 2009 Някой кара ли с тази марка DEPO и доволен ли е от светлината, говоря за най обикновенни фарове за Б3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 20 Август 2009 Доклад Share Публикувано 20 Август 2009 Колата я купих с такива преди около година, нямал съм ядове. Откакто им почистих рефлекторите и си сложих малко по-силни крушки светлината им е повече от перфектна.Нови такива вървят по около 55лв на бройка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 20 Август 2009 Доклад Share Публикувано 20 Август 2009 Метални или пластмасови са им рефлекторите на Депото? Не прекалявай с по-мощните крушки, да не плачеш после за стопени рефлектори и нагорял ключ на фаровете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 20 Август 2009 Доклад Share Публикувано 20 Август 2009 Затова дали са метални или пластмасови не съм проверявал и в момента не мога да кажа с точност. За крушките - сложил съм релета, а за рефлекторите-досега не съм забелязал промяна и нагаряне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 20 Август 2009 Доклад Share Публикувано 20 Август 2009 То рефлектора нагаря от горната страна и малко трудно се вижда през фара, ма имай едно наум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 21 Август 2009 Доклад Share Публикувано 21 Август 2009 Благодарско, vilik, ще ги следя до колкото мога.А дали може тези, които гласуват, че не са доволни от фаровете да напишат защо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi 80 avant Публикувано 21 Август 2009 Доклад Share Публикувано 21 Август 2009 То рефлектора нагаря от горната страна и малко трудно се вижда през фара, ма имай едно наум.При почистване на рефлекторите видях ,че и моите за нагорели отгоре.Хела са ,но 2-3 месеца карах с 100в. лампи,може и аз дасъм ги прецакал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boiski Публикувано 26 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2009 Искам да питам някой знае ли изпитан начин за регулиране на фаровете, не мога да ги регулирам. Зная че беше нещо пред стена ама на колко мертра да спра от стената, и на каква височина да са къси- дълги , и колко да е растоянието между двата фара, така че да се използва мах. капацитет на светлината????Айде някой да се произнесе по-въпроса..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penmark Публикувано 26 Август 2009 Доклад Share Публикувано 26 Август 2009 (Редактирано) Спираш на 10 метра от стената и мериш разстоянието от земята до центъра на фара. На стената линията трябва да слиза с 12-13 см.ПримерАко разстоянието от земята до фара е 60 см, вадиш 12см = 48 см. Тея 48 см ги мериш на стената от земята до линията. Редактирано 26 Август 2009 от penmark Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boiski Публикувано 26 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2009 (Редактирано) МЕРСИ По-категорично и точно няма как да се обясни, дано да послужи и на още някой...... Редактирано 26 Август 2009 от Boiski Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 26 Август 2009 Доклад Share Публикувано 26 Август 2009 Имай впредвид обаче и че левия фар трябва да свети малко по-ниско от десния. Точно с колко незнам, но това е за да не се заслепяват насрещно движещите се. И още нещо: ако като караш постоянно ти присвятквати те псуват да знаеш, че май не си се справил добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Август 2009 Доклад Share Публикувано 26 Август 2009 (Редактирано) Спираш на 10 метра от стената и мериш разстоянието от земята до центъра на фара. На стената линията трябва да слиза с 12-13 см.ПримерАко разстоянието от земята до фара е 60 см, вадиш 12см = 48 см. Тея 48 см ги мериш на стената от земята до линията. а регулируемите фарове на какво ниво трябва да са при процеса?Щото повечето коли са с ел.фарове знаеш.Пък и има и страничен реглаж (ляво/дясно),там как стоят нещата? Редактирано 26 Август 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penmark Публикувано 26 Август 2009 Доклад Share Публикувано 26 Август 2009 (Редактирано) Ел. фаровете се настройват в най-горна позиция.Разстоянието между двата фара трябва да се запази и на стената. Не трябва да се събират или раздалечават.И двата фара трябва да са на едно ниво.Има и други подробности като:Трябва да има един човек на шофьорската седалка когато се прави реглажаНаполовина пълен багажникНаполовина пълен резерварАма това са подробности за маниаци Редактирано 26 Август 2009 от penmark Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Август 2009 Доклад Share Публикувано 26 Август 2009 Ама това са подробности за маниаци Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 26 Август 2009 Доклад Share Публикувано 26 Август 2009 И двата фара трябва да са на едно ниво.А това защо, колега. Понеже като бях на регулаж на фаровете майстора ми обърна внимание, че левия трябвало да е по-нисък. Просто ми е чудно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан68 Публикувано 27 Август 2009 Доклад Share Публикувано 27 Август 2009 А това защо, колега. Понеже като бях на регулаж на фаровете майстора ми обърна внимание, че левия трябвало да е по-нисък. Просто ми е чудно Колега, левият фар трябва да е по нисък, за да не бие директно в очите на насрещно движещият се водач! казали са те правилно! Всеки автомобил, излизащ от завода се регулира така! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 8 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2009 Оказа се, че съм се заблудил и фаровете ми са Bosch. Но единия е за смяна, така че мисля да си взема 2 фара на DEPO. Като гледам анкетата много хора казват, че не са доволни от тях затова може ли да кажете какви проблеми да очаквам /евентуално/ ако сложа такива. Цената им е около 100лв за комплект, а някой може ли да ми каже каква е цената на марките Bosch и Hella? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi-Club Bulgaria Публикувано 8 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2009 Добре колега що не си вземеш едни втора ръка Bosch има доста запазени фарове?А относно реглажа на фаровете сега разбрах защо ми свети левия фар малко по-ниско от дясния и аз щях да го регулирам щото ме дразни ама щом е тая причината няма го барам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Russian Публикувано 8 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2009 Оказа се, че съм се заблудил и фаровете ми са Bosch. Но единия е за смяна, така че мисля да си взема 2 фара на DEPO. Като гледам анкетата много хора казват, че не са доволни от тях затова може ли да кажете какви проблеми да очаквам /евентуално/ ако сложа такива. Цената им е около 100лв за комплект, а някой може ли да ми каже каква е цената на марките Bosch и Hella?Аз си смених моите фарове на Б4-ката с нови от Бош - комплект с мигачите и крушките - цената е около 4 пъти тази на Депо и си е сериозна инвестиция на фона на цената на целия автомобил. Регулирах си ги на стенд и съм много доволен от крайният резултат - пред мен е като светъл ден, а колегите, които идват в насрещното не ми светкат . Колегата hasplu имаше преди един фар Депо на неговата Б4-ка и осветяваше облаците, защото фарът не подлежеше на регулиране. Той си намери само фарове Бош, също нови, но без мигачите и крушките. Така му се върза доста по-евтино и въпреки, че по каталог Бош ги продават само в описаният комплект, видими разлики между моите и неговите фарове няма. На моята Б3-ка имах едно Депо, но така и не стигнах до реглаж и няма как със сигурност да кажа, дали може или не да се регулира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshko Публикувано 15 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 Здравейте,аз си сложих нови фарове на ДЕПО с релета някакви готови и сега ноща е бял ден..... старите бяха с поизгоряли рефлектори и разликата е видима!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobka7a Публикувано 18 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2009 Аз съм с един Depo и един Hella и мога да кажа че депо-то не отстъпва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valiopicha Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 (Редактирано) Здравейте,аз си сложих нови фарове на ДЕПО с релета някакви готови и сега ноща е бял ден..... старите бяха с поизгоряли рефлектори и разликата е видима!!!колега от къде ги взе иколко струват Редактирано 9 Ноември 2009 от valiopicha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshko Публикувано 10 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2009 (Редактирано) Здравей колега,15лв са кабелите с релетата готови само ги закачаш на акумулатора...някакви китаийски са......аз ги взех тук от едно магазинче за авточасти в града ни! ако потърсиш ще ги намериш и ти .......... Редактирано 10 Ноември 2009 от loshko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 9 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2009 Някой махал ли е металните шапки във фаровете? Скоро говорих с един колега и ме светна по този въпрос. Така или иначе новите крушки ги правят с метални шапчици в горната си част и заради това голямата метална шапка на фара ставала ненужна, след което светлината ставала по-добра. Някой занимавал ли се е, да взема още едно мнение ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 10 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2009 моите май са бош ... задните със сигурност са бош но за отпред трябва да проверя...аз искам да си сложа бели и по силни крушки за отпред... 100W ми се вижда много обаче... на един приятел на б4-ката чак се бяха стопили леглата за бушоните от такива крушки в комбинация с фалшиви бушони които не горят а се нагряват и топят не искам и при мен да става така защото веднъж от такива смотани бушони щях да се подпаля в една кола.та въпроса ми е до колко вата е приемливо да сложа и да кажете какво точно да търся че ми е малко тъмна индия с тия токови истории нали има някви H4 , H7 ... също така ... ако трябват някви предпазни мерки ... релета или по силни бушони ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване