Jump to content

Фарове за Б3


Boiski

Recommended Posts

Колата я купих с такива преди около година, нямал съм ядове. Откакто им почистих рефлекторите и си сложих малко по-силни крушки светлината им е повече от перфектна.

Нови такива вървят по около 55лв на бройка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Метални или пластмасови са им рефлекторите на Депото?

Не прекалявай с по-мощните крушки, да не плачеш после за стопени рефлектори и нагорял ключ на фаровете :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова дали са метални или пластмасови не съм проверявал и в момента не мога да кажа с точност. За крушките - сложил съм релета, а за рефлекторите-досега не съм забелязал промяна и нагаряне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско, vilik, ще ги следя до колкото мога.

А дали може тези, които гласуват, че не са доволни от фаровете да напишат защо? :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То рефлектора нагаря от горната страна и малко трудно се вижда през фара, ма имай едно наум.

При почистване на рефлекторите видях ,че и моите за нагорели отгоре.Хела са ,но 2-3 месеца карах с 100в. лампи,може и аз дасъм ги прецакал :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да питам някой знае ли изпитан начин за регулиране на фаровете, не мога да ги регулирам. Зная че беше нещо пред стена ама на колко мертра да спра от стената, и на каква височина да са къси- дълги , и колко да е растоянието между двата фара, така че да се използва мах. капацитет на светлината????

Айде някой да се произнесе по-въпроса..... :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спираш на 10 метра от стената и мериш разстоянието от земята до центъра на фара. На стената линията трябва да слиза с 12-13 см.

Пример

Ако разстоянието от земята до фара е 60 см, вадиш 12см = 48 см. Тея 48 см ги мериш на стената от земята до линията. :hilezh:

dw48t4.jpg

Редактирано от penmark
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МЕРСИ :hilezh: По-категорично и точно няма как да се обясни, дано да послужи и на още някой......

Редактирано от Boiski
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай впредвид обаче и че левия фар трябва да свети малко по-ниско от десния. Точно с колко незнам, но това е за да не се заслепяват насрещно движещите се.

И още нещо: ако като караш постоянно ти присвятквати те псуват да знаеш, че май не си се справил добре :D:respekt::D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спираш на 10 метра от стената и мериш разстоянието от земята до центъра на фара. На стената линията трябва да слиза с 12-13 см.

Пример

Ако разстоянието от земята до фара е 60 см, вадиш 12см = 48 см. Тея 48 см ги мериш на стената от земята до линията. :hilezh:

а регулируемите фарове на какво ниво трябва да са при процеса?Щото повечето коли са с ел.фарове знаеш.

Пък и има и страничен реглаж (ляво/дясно),там как стоят нещата?

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ел. фаровете се настройват в най-горна позиция.

Разстоянието между двата фара трябва да се запази и на стената. Не трябва да се събират или раздалечават.

И двата фара трябва да са на едно ниво.

Има и други подробности като:

Трябва да има един човек на шофьорската седалка когато се прави реглажа

Наполовина пълен багажник

Наполовина пълен резервар

Ама това са подробности за маниаци :hilezh:

Редактирано от penmark
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата фара трябва да са на едно ниво.

А това защо, колега. Понеже като бях на регулаж на фаровете майстора ми обърна внимание, че левия трябвало да е по-нисък.

Просто ми е чудно :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това защо, колега. Понеже като бях на регулаж на фаровете майстора ми обърна внимание, че левия трябвало да е по-нисък.

Просто ми е чудно :hilezh:

Колега, левият фар трябва да е по нисък, за да не бие директно в очите на насрещно движещият се водач! казали са те правилно! Всеки автомобил, излизащ от завода се регулира така!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Оказа се, че съм се заблудил и фаровете ми са Bosch. Но единия е за смяна, така че мисля да си взема 2 фара на DEPO. Като гледам анкетата много хора казват, че не са доволни от тях затова може ли да кажете какви проблеми да очаквам /евентуално/ ако сложа такива. Цената им е около 100лв за комплект, а някой може ли да ми каже каква е цената на марките Bosch и Hella?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре колега що не си вземеш едни втора ръка Bosch има доста запазени фарове?А относно реглажа на фаровете сега разбрах защо ми свети левия фар малко по-ниско от дясния и аз щях да го регулирам щото ме дразни ама щом е тая причината няма го барам :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се, че съм се заблудил и фаровете ми са Bosch. Но единия е за смяна, така че мисля да си взема 2 фара на DEPO. Като гледам анкетата много хора казват, че не са доволни от тях затова може ли да кажете какви проблеми да очаквам /евентуално/ ако сложа такива. Цената им е около 100лв за комплект, а някой може ли да ми каже каква е цената на марките Bosch и Hella?

Аз си смених моите фарове на Б4-ката с нови от Бош - комплект с мигачите и крушките - цената е около 4 пъти тази на Депо и си е сериозна инвестиция на фона на цената на целия автомобил. Регулирах си ги на стенд и съм много доволен от крайният резултат - пред мен е като светъл ден, а колегите, които идват в насрещното не ми светкат :bia:. Колегата hasplu имаше преди един фар Депо на неговата Б4-ка и осветяваше облаците, защото фарът не подлежеше на регулиране. Той си намери само фарове Бош, също нови, но без мигачите и крушките. Така му се върза доста по-евтино и въпреки, че по каталог Бош ги продават само в описаният комплект, видими разлики между моите и неговите фарове няма. На моята Б3-ка имах едно Депо, но така и не стигнах до реглаж и няма как със сигурност да кажа, дали може или не да се регулира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,аз си сложих нови фарове на ДЕПО с релета някакви готови и сега ноща е бял ден..... :steinigung:

старите бяха с поизгоряли рефлектори и разликата е видима!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
Здравейте,аз си сложих нови фарове на ДЕПО с релета някакви готови и сега ноща е бял ден..... :hilezh:

старите бяха с поизгоряли рефлектори и разликата е видима!!!

колега от къде ги взе иколко струват

Редактирано от valiopicha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,15лв са кабелите с релетата готови само ги закачаш на акумулатора...

някакви китаийски са......аз ги взех тук от едно магазинче за авточасти в града ни! :hilezh:

ако потърсиш ще ги намериш и ти ..........

Редактирано от loshko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Някой махал ли е металните шапки във фаровете? Скоро говорих с един колега и ме светна по този въпрос. Така или иначе новите крушки ги правят с метални шапчици в горната си част и заради това голямата метална шапка на фара ставала ненужна, след което светлината ставала по-добра. Някой занимавал ли се е, да взема още едно мнение :rolleyes: ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моите май са бош ... задните със сигурност са бош но за отпред трябва да проверя...

аз искам да си сложа бели и по силни крушки за отпред... 100W ми се вижда много обаче... на един приятел на б4-ката чак се бяха стопили леглата за бушоните от такива крушки в комбинация с фалшиви бушони които не горят а се нагряват и топят :hilezh: не искам и при мен да става така защото веднъж от такива смотани бушони щях да се подпаля в една кола.

та въпроса ми е до колко вата е приемливо да сложа и да кажете какво точно да търся че ми е малко тъмна индия с тия токови истории :stupid: нали има някви H4 , H7 ... също така ... ако трябват някви предпазни мерки ... релета или по силни бушони ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...