johnny_ Публикувано 15 Май 2012 Доклад Share Публикувано 15 Май 2012 Малко да съживим темата...За сега съм се спрял или на Феби или на тези турските BESA.Дайте мнение кои да взема ,че ми писна от боклуци?За турските не знам, при мен Феби изкара 10К, Moog - около 30 - Lemforder - вече над 70К съм с тях няма проблемиП.С. Колата е Б5 фейслифт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 15 Май 2012 Доклад Share Публикувано 15 Май 2012 (Редактирано) Angelpleven е с лемфьордер на 70 к км ако не се лъжа.... аз за толкоз км смених 3 комплекта и вече съм на неговата цена. Каквото изкара той отгоре си му е чиста печалба За А6 Ц5 говорим. Последно сложих турски носачи AYD от Христо Колев и докато бяха на 12 к км продадох колата на колегата staan, той рядко влиза тук, но дано сподели впечатления. Редактирано 15 Май 2012 от nmm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 15 Май 2012 Доклад Share Публикувано 15 Май 2012 Lemf?rder е пълно с ментаци..Къде ги продават тия БЕСА в София ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 16 Май 2012 Доклад Share Публикувано 16 Май 2012 (Редактирано) За турските не знам, при мен Феби изкара 10К, Moog - около 30 - Lemforder - вече над 70К съм с тях няма проблемиПредполагам Лемфьордера си го купувал преди 3 годнини,но със сегашното качество (от година,две)едвали има някой да е изкарал повече от 40х.км..поне по отзиви на майстори се абстрахирам. Редактирано 16 Май 2012 от nuvoari Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 16 Май 2012 Доклад Share Публикувано 16 Май 2012 Един носач съм сменял - десен горен преден. Сложих турски AYD - изкара по малко от 15к км , може би 12к. Сега сложих TRW да видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 16 Май 2012 Доклад Share Публикувано 16 Май 2012 (Редактирано) ...Лемфьордера си го купувал преди 3 годнини,но със сегашното качество (от година,две)едвали има някой да е изкарал повече от 40х.км.... Баси! С тая цена на горивата, кой минава повече от 40х.км за година Това са над 700лв на месец.Ако минавам толкова км и давам толкова пари за гориво бих си купил оригинални... Аз смених преди 2 седмици горен и долен предни.Сложих Лемфьордер.Ще видим колко ще изкарат... П.П. Всъщност аз минавам и повече км годишно, но със служебна кола Редактирано 16 Май 2012 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 16 Май 2012 Доклад Share Публикувано 16 Май 2012 Kупи си оригинални.Ти не смени ли горните носачи с оригинални ? Кажи впечатления от тях/ако не се бъркам, че ти сменя де/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 16 Май 2012 Доклад Share Публикувано 16 Май 2012 Мейле не са лоши Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 16 Май 2012 Доклад Share Публикувано 16 Май 2012 Ти не смени ли горните носачи с оригинални ? Кажи впечатления от тях/ако не се бъркам, че ти сменя де/Аз смених един от горните с оригинален. Още се държи и ако изкара повече от 30хил. си е чиста далавера .За сега е малко над 15. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT_power Публикувано 16 Май 2012 Доклад Share Публикувано 16 Май 2012 А какво означава "оригинален"? Има ли си марка, пише ли нещо на него? И оригинален само от "Порше" ли може да се купи или откъде? По какво се познава кой е оригинален? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 16 Май 2012 Доклад Share Публикувано 16 Май 2012 А какво означава "оригинален"? Има ли си марка, пише ли нещо на него? И оригинален само от "Порше" ли може да се купи или откъде? По какво се познава кой е оригинален?Ето: My link Този ми остана, а смених горните - 1/1 с тези, които свалих и които на близо 200к бяха с болтове като нови! Трябваше да сменя само тампоните, ама... умна глава! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 16 Май 2012 Доклад Share Публикувано 16 Май 2012 А какво означава "оригинален"? Има ли си марка, пише ли нещо на него?...Не съм го оглеждал. Има емблема на ауди..... И оригинален само от "Порше" ли може да се купи или откъде? ....Порше, Юнитрейд... принципно може всеки, които търгува с тях, ама българите сме си недоверчиви. ..... По какво се познава кой е оригинален?По цената най-вече .С прилична отстъпка, която може да си уредиш горните са по 150лв, а долните излизаха към 350. За сега долните изкарват достатъчно дълго, за да се хващам да екпериментирам, колко биха изкарали оригинални. .Иначе сметката за горните ми е, че за 10/12 хил се разбиват. евтин горен е 50лв +35 смяна е 85, а оригиналният е 185. Ако успее да изкара 30хил. е по на сметка да си купуваш оригинален. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
edinak Публикувано 16 Май 2012 Доклад Share Публикувано 16 Май 2012 (Редактирано) Целия комплект Майле ХД Владко го продава за 650лв., което си е сделка. Аз съм с такива - плащах ги доста по-скъпо и до сега за 25 000 по Софийските траншеи са добре. Предишните - някакъв евтинджос - на 12 000 се предадоха. Редактирано 16 Май 2012 от edinak Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 16 Май 2012 Доклад Share Публикувано 16 Май 2012 Има ли си марка, пише ли нещо на него? Колега, значи оригиналните горни носачи на колите ни на практика са "Лемфьордер". Ако се загледаш в снимката в темата ми, която съм постнал, ще видиш знака "ОООО" и знака на Лемфьордер. Предното ми ауди му купих горни от "Даскалов" и бяха същите, но с изшлайфан знак на ауди и само този на Лем... Продадох я на около 40к км от монтирането и всичко беше перфектно, а и все още е! От е-Бей може да се вземат 8те носача за около 1000 лева (оригинални). Тук истински Лемфордер е около 1500 лева (носачите само). И в двата случая ще караш 100-150 к км!П.С. Четох доста из разни сайтове, защото по каталога на ZF има само два вида горни носачи, а ОЕМ за почти всеки модел са с различен номер. Оказа се, че тампонът е един и същ (8D0 407 515), рамото е едно и също, но втулките на болта са различни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 16 Май 2012 Доклад Share Публикувано 16 Май 2012 (Редактирано) Тук истински Лемфордер е около 1500 лева (носачите само). И в двата случая ще караш 100-150 к км!Колега няма как със сегашния Лемфордер да изкара 100-150х.км,та дори и с оригиналните не ми се вярва.И в "Даскалов и във V&D Лемфордера е с едно и също качество и двете фирми са официални вносители.Мой познат купи от ВиД на Б6 всички носачи и 2/3 от тях издържаха около 20х.км при много пазене,тук колега от форума също мина по тоя път.Няколко човека ,които се занимаат с части казват,че от 1-2 г. качеството не е каквото беше. Редактирано 16 Май 2012 от nuvoari Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 16 Май 2012 Доклад Share Публикувано 16 Май 2012 Малко да съживим темата...Дойде време да сменявам оригиналните горни леви носачи(само те са се разтропали)....На колко е колата ти? Аз имам четири горни носача на близо 200к и са като чисто нови (производство 08.2007)!!! Може да се видят - колата е с пълна сервизна история... П.С. 20к - или са му бутнали менте в това "ВиД" (тук нямаме техен магазин) или са му дали горни от В5, С5 (те са по-евтини - 100лв/бр с отстъпка 20%), но и те биха изкарали на В6 50-60к. Де да знам... мое мнение. Аз Топрам, Феби, Миеле и други мИентета не бих сложил. Возя децата си все пак! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 16 Май 2012 Доклад Share Публикувано 16 Май 2012 П.С. 20к - или са му бутнали менте в това "ВиД" (тук нямаме техен магазин) или са му дали горни от В5, С5 (те са по-евтини - 100лв/бр с отстъпка 20%), но и те биха изкарали на В6 50-60к. Де да знам... мое мнение. Едва ли във"ВиД" има ментета,това е доста сериозна фирма...Без отстъпка цената на горен носач на Б6 е 106 лв.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 16 Май 2012 Доклад Share Публикувано 16 Май 2012 Едва ли във"ВиД" има ментета,това е доста сериозна фирма...Без отстъпка цената на горен носач на Б6 е 106 лв..При "Даскалов" са 150лв. Живеем в БГ все пак! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 16 Май 2012 Доклад Share Публикувано 16 Май 2012 При "Даскалов" са 150лв. Живеем в БГ все пак! Много ми се вижда..кога си проверявал тия цени в "Даскалов",защото миналата година бяха по скъпи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 16 Май 2012 Доклад Share Публикувано 16 Май 2012 (Редактирано) Много ми се вижда..кога си проверявал тия цени в "Даскалов",защото миналата година бяха по скъпи?Сега, началото на Март, когато си търсих носачите. М/у другото аз си взех номерата от on-line каталога на ZF. Показаха ми ги - имаха по един от всеки и бяха производство 05та и 06та. Много рядко се търсили BTW на сайта на ZF гледам, че отговорен за БГ е офисът в Унгария, а няма ни ВиД, ни Даскалов. Ако можеш да вземеш един от скапаните на твоя човек(ако ги пази), за да сравниш с този, който съм снимал... Трябва да са 1/1. Баси, това е ZF все пак?! Ако и те са боклук, какво караме? Редактирано 16 Май 2012 от Proff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT_power Публикувано 17 Май 2012 Доклад Share Публикувано 17 Май 2012 Не знам ... Следя темата с интерес. Всъщност не само тази а всички теми, по които се е писало за прословутите рехави носачи на Б5. Включително и разни варианти за рециклажи на шарнири. Мненията наистина са от едната до другата крайност - от "вземи евтини и ги сменяй по-често" до "само скъпи и реномирани марки, за да знаеш какво караш", та до "всички са един дол дренки" Откакто взех колата съм минал около 22 хил. км. от които едно 90% Софийско градско и то основно по павета. Колата не беше карана в БГ и когато я взех минах на обстоен преглед на ходовата част в добър сервиз, където казаха, че всичко е ОК. След първите 10хил. км. започна потропване отпред вдясно. Така изкарах тази зима и накрая почукването се засили доста и отидох на смяна - резултата беше външен кормилен накрайник, смяна на двете биалетки и три тампона на носачите (не знам на кои точно, но отдясно). Казаха, че няма нужда от смяна на цели носачи. А преди това бях ходил в един друг сервиз, където ме убеждаваха колко успешно ще рециклират 3 шарнира, защото било необходимо. Когато се усъмних в качеството на тази операция и ги попитах, не е ли по-добре да се вземат цели нови носачи, вместо рециклаж, започнаха да ми се подхилкват и да ми обясняват, че едва ли не аз нищо не разбирам а те с това се занимавали от 15 години. Отношението им тотално ме отказа и предвид прочетеното по форума реших, че стигне ли се до шарнири ще е ново а не рециклирано.Питах по какво се познават кои са оригинални, защото на моите носачи, също има щампа с кръговете на Ауди, не съм забелязал да пише определена марка но пък на две места, на самите гумени тампони, пише "made in Spain" От друга стара пък вече над 20к. км. софийско си държат... Сега оригинални ли са или не са?! Ако не са, що не пише каква марка са? Ако не са, би трябвало за тези километри из София да се съсипат?! От друга страна ако са оригинални, що пък на тампоните пише, че са правени в Испания?! ...Да ви кажа, от всичко прочетено и от факта, че никъде мненията не се обединяват категорично по въпроса за конкретна марка носачи, било то скъпи или евтини, лично моето мнение и решение е, че когато се стигне до смяна на носачи, ще пробвам или с турските "BESA", каито се продават под марката на "AS Metal" или с "Меиле". Струва ми се разумен избор в "златната" среда - не са от най-евтините китайски, не са и от най-скъпите. Но предвид средната им цена и съответно процентното съотношение на положителни отзиви за тях, бих сложил именно такива. Дори да се разбият, предвид цената опита ще си струва. Защото извинявайте, ама да вземеш Лемфьордер или нещо подобно за 1000+ лева и да ги сменяш заедно с маслото на 12-15 годишна кола, някакси не върви ... Това поне е моето мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 17 Май 2012 Доклад Share Публикувано 17 Май 2012 .... Откакто взех колата съм минал около 22 хил. км. от които едно 90% Софийско градско и то основно по павета. ...Колега, мое мнение е, че носачите се разбиват главно при извънградско каране, когато с висока скорост нацелваш дупки или фуги на мостовете по магистралите на които бай мангал е изкъртил железото, за да го даде на вторични. Ако караш главно градско с около 60 може и 50хил. да направиш с евтините носачи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
edinak Публикувано 17 Май 2012 Доклад Share Публикувано 17 Май 2012 Да, ама не в София...Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 17 Май 2012 Доклад Share Публикувано 17 Май 2012 ... От друга страна ако са оригинални, що пък на тампоните пише, че са правени в Испания?! ... Защото там ги правят! Оригинални са ти носачите явно. Щом болтовете са добре ще изкараш още доста. Имам приятел с Пасат 5.5 от 2004та на 145к км, купуван от БГ и каран само тук - още е оригиналните си носачи, които са в отлично състояние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 17 Май 2012 Доклад Share Публикувано 17 Май 2012 Здравейте колеги.Турските носачи BESA нямат конкуренция,като цена-качество.Миналата година поръчахме на моя баджанак такива и до сега няма проблеми.Цената им беше 320лв.Пратиха му ги по автобуса от Турция и шофьора му взе 20лв.Ако има сериозни между вас,които искат от BESA-та мога да го помоля да ви поръча. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване