Jump to content

Пак за носачите на А4 Б5


didoya

Recommended Posts

Като сменях горен носач в магазина ми казаха ,че е турски на AS Metal ...но колко е вярно - не знам..?? На носача нямаше етикети и емблеми ама карам вече 4 години с него. Гледам само маншона му се е закъсал.(ще го сменям с Пловдивски)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 624
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте на всички колеги

нов съм в форума и АУДИ купих А4 В5 на старо февруари със сменено предно окачване и  се разтропа доста след 6к от дясно , а преди 2 седмици и отляво. Като взех колата ми дадоха стария комплект на TRW май оригинален. Пратих всичко за рециклаж в Казанлък при http://boltmin.blogspot.com/. Четири горни  двата долни задни и кормилните накрайници само за шарнири без тампони .  Оказа се точен на втория ден бяха при мен и цените са както е писано в сайта. Днес преди да ги сложа правих снимки http://veesso.snimka.bg/automobiles/a4.750647. Сложих всичко и сега чакаме :hilezh:.

Първи впечатления: Много са стегнати и след като ги сложих по трудно се върти волана, но мисля че скоро ще се оправят по пътя Дондуков и в Враца - пътя от табелата до болницата и тн. Ако има проблеми и да няма ще пиша хората да знаят.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, пак да питам, че се чеша озадачено по китарата:

Някои са слагали турски носачи AS Metal

(твърди се, че се продават и като Besa).

Преди няколко години питахме директно завода, казаха, че

алуминиеви носачи за Ауди не правят-само кормилни накрайници.

........................

 

Нормално е колега.. много производители не знаят, че те са произвели частите, които се продават у нас.

Причината е проста - частите идват на контейнери от Азия, а кутиите се печатат у нас, в зависимост от

търсенето - днес са Бош, утре Беса, а другиден каквото покаже маркетингът..

Не говоря празни приказки - често вися по печатниците да си гледам поръчките.

Следващият път ще нарина няколко кутии да се забавляваме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега говорите без да сте сигурни аз карам с такива носачи и на тях пише BESA не само на кутията има и достатъчно хора които ги вземат директно от фабриката в Турция

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж какво съм писал:

 

"В сайт на български вносител на AS Metal - за Ауди - само накрайници.

В турския сайт на AS Metal - за Ауди - само накрайници.

В руския им сайт - за Ауди - пак само накрайници."

 

Сега ми дай някакъв линк от фабриката, че наистина ги предлагат.

Ама не от "дистрибутори" някакви измислени.

Нещо достоверно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СПРИНТ - ИД

Това е официалния вносител можеш да се обадиш и да попиташ

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, направих още една проверка и намерих нещо.

В турския сайт няма информация за продуктите.

(PDF каталог не дават да изтеглиш, ако не си регистриран в базата данни).

В руски сайт обаче, се появиха въпросните носачи. Наистина под марка "Besa".

Цена на целия комплект = 263 EUR (ориентировъчно, защото инфото е за Белорусия).

Вече въпросът е, колко могат да издържат на нашите пътища,

защото ценово не са от най-ниските предложения.

Някой ден може да питаме и директно завода за цени.

 

Ако някой иска да разглежда:

 

http://asmetal.by/?query[mark_id]=504&query[model_id]=253&query[typ_id]=4613&query[str_id]=10113?&exchange=EUR

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Официалния вностител ми дадоха цена от 475лв за комплект но нямаха в наличност аз ги поръчах от един пич от Варна дето ги внася на 400лв

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с Беса/АсМетал, купувам ги от същия варненец за който е споменал предния колега.Той между другото е от ФВ форума.

Впечетленията ми са добри, имам два носача, долни, прав и крив от различни страни,двете биалетки и ляв кормилен накрайник.Слагани са миналата пролет, демек преди година.Преди десетина дни ходих да направим проверка на ходовата част при Влади_ди, и въпросните носачи и биалетките са в перфектно състояние, накрайника е за смяна.Това е за година и около 11 000км. Влади м/у другото също работи с тях.

В тази тема от нашия форум има полезна информация http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=120667&hl=besa

030580030.jpg?r=0

 

030580032.jpg?r=0

 

030580033.jpg?r=0

 

030580035.jpg?r=0

 

030580037.jpg?r=0

Редактирано от Konstantin993
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коце, дай ми, моля те, някакви координати или линк към темата на въпросния варненец. Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един път съм питал,какво оригинално може да се намери в турски носачи  на германските ни коли? Коя е тая толкова развита страна ,дето ще измисли толкова здрави носачи,като се има в пред вид колко години произвежда ауди? Моите ги рециклирах  в Казанлък,да мн са стегнати,майстора има какво още да развива в работата си.Преди това разбих за 15 000 комплект АТР,дето ги продават по 300 и кусор лева.Не разбирам,а може и да не знам,но коя част от ауди се произвежда в турция ,под контрола на ауди? и може да и се има доверие?  Така от любопитство,нямам в пред вид  автърмаркет . Аз съм монтьор,ще сложа такива кокали каквито ми донесе клиента,но да изпадате в психоза по турски от диарбекир носачи,молим!!!! Не че китайските са по добри,спор няма ,но АТР ми ги донесоха от германия,после се разбра че са от някаква китайска провинция.Защо не сложите обтегачи на ангренажите от турция, Никой не е направил обективен  тест с пълен комплект турски носачи,в писаното до сега личи мн от мелодрамата -Една руса жена каза...........Според мен се надпреварвате да хвалите нещо не проверено,а желанието да се купи  най евтино най здравия носач е непреодолимо.Принципно е така ,на никой не му се наливат пари на вятъра,но моля ,не идеализирайте едни парчета метал.

 

до сега съм пробвал,за 60 000 км,АТР,-пълен комплект МЕИЛЕ-комплект накрайници външни и вътрешни ,,ДВА ТОП РАН долни задни ,два оем,кокала горни ,накрайници на сваг ,два горни от тези на колегата муфталчо,От целия този тюрлю гювеч няма победител,има само похарчени пари,сменяйте и карайте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що бе, Пепи, я виж, на турските даже има оригинални номера - значи са топ оригинал.

 

На мен лично цялата тая работа с рециклирането ме навява на едни такива мисли: в Порше или Юнитрейд ти предлагат заводски рециклаж на водни помпи, турбини, кормилни рейки. Обаче не и на окачване - защо ли? Може би много добре знаят там, в Германия, кое може да се рециклира и ползва пак и кое - не. Само ние не знаем и докато не се утрепе някой - няма мирясване. И понеже няма никакъв технически контрол над въпросните работилници за рециклаж - те си процъфтяват, бизнесът върви, доволните - все повече стават, докато някой се убие барабар със семейството си, но тогава ще е заради всичко друго, но не и заради рециклажите.

 

Вече на 2 пъти имаше снимки тук на счупен носач - обаче българина на снимки не вярва, единствено на реклами, които задължително да му напяват като мантра - новите части са скъпи, земи си китаец на половин цена, рециклирай си носача за 20 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я разкажи тука как от Ауди контролират рециклажа в Казанлък.

Пепи, тва че ти имаш непоносимост към турците не е причина да не стават за нищо.Ти ли ми беше казал че колкото и да са добри никога няма да сложиш турска част в колата си? Айде да сме обективни, познаваме се добре, ти си пич и аз съм пич, къв е смисъла на поста ти?

Използваш неправилно думата "оригинална".

Турските носачи не са от най евтините и са по солени от рециклирането ти, и от китайчетата,тъй че недей да казваш че се търси най-евтиното.Търси се най-подходящото за нашите улици (ако има такова понятие като улици в Бг).

Като ти споделих, като бях при теб, че за година не са се разбили и са си екстра, що не ги провери, пак викаше, "да бе да".

Да дойда хем да видя къде си преместил гаража и да направим едно клипче, имам и един носач за смяна, оригинален (демек ОЕМ-ски) ще дам повече пари за ТРВ или Лемф, и след година пак ще снимаме, турските ше са на две, другите на една години.Нали искаш тестове.

Или пак ще кажеш, ти твоята кола я караш нежно, при мен няма да издържат?

И аз не ги обичам турците, обаче имат ебаси индустрията, можем само да гледаме и да цъкаме от страни.

Накрая си го написал правилно "сменяйте и карайте, победител няма".

Редактирано от Konstantin993
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коцка,сори ама не си ме разбрал,написах че ще сложа това което си е купил човека,въпроса беше за избора на какви носачи,а рециклирането по дяволите е една вложка и изравняване на облата част на шарнира,другото е капачка,кое толкова се променя на кокала,нищо,тампони от зад бол,това ми е идеята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там умора на материала не играе ли ? Не съм запознат, но просто предполагам, че носач на 200 000км и на 600 000км сигурно по различен начин ще поемат вибрациите  :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах те Пепи и ти уважавам позицията.Ти също си пробвал хиляда марки за да напипаш подходящите, не ни хули че правим същото :)

 

Трябва да пробваш поне веднъж с такъв за да видиш че са добри. Така и така си експериментирал много. Ако се предаде и не ти оправдае очакванията, ще напиша сто пъти че турчолята са калъфи, ако обаче ти издържи теста ше ти нося турско кафе всеки път като идвам  :gmorning:   :lol:

 

Майтапа на страна, знаеш как си гледам колата, като яйце, чак ме хваща яд по някой път че се престаравам.Имам ТРВ на 20к, сега е за смяна, двата АТЕК ги фърлих на 10к, смених ги с Беса и за сега са супер, след 10к са в топ състояние.Ако издържат колкото или повече от ТРВ, за мен са по-добрия вариант.

Редактирано от Konstantin993
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там умора на материала не играе ли ? Не съм запознат, но просто предполагам, че носач на 200 000км и на 600 000км сигурно по различен начин ще поемат вибрациите  :rolleyes:

Това да не е самолет. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи, не си много прав за турските фирми.

Ако знаеш, преди 5 години какъв голям завод имаше в Черкезкьой за кабелни комплекти за VAG.

Първо беше съвместна собственост на VAG и Bosch, после го продадоха на японците

и накрая го закриха, щото в България бачкаме по-евтино.

Такива условия на труд и заплащане, тук няма да видим следващите 15-на години.

Как ти се струва, заплата тогава на среден служител 6000 лири (горе-долу и в лева е толкова).

Вършеха си работата перфектно и си налягаха... щото си струваше.

Ослушване и работа през пръсти нямаше, обаче качеството наистина излиза скъпо...

Сега мантрата на всички е не "безкомпромисно качество", а "достатъчно качество за клиента".

Та мисълта ми беше, че и други автомобилни фирми произвеждат в Турция качествени неща.

А и самите юнаци се стараят. В момента турски филиал на немска фирма, с която работим,

произвежда перфектно тестово оборудване (под строг контрол на германците, естествено).

Защото и ония в Джърманито си залагат репутацията и името.

И да-смятам, без да съм да ги пробвал, че турските носачи

ще са поне малко по-добри от китайците (дето и аз ги опитах).

Дълго стана, ще ме прощавате!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно имате своите основания,уважавам позицията ви,всеки може да слага на колата си каквото пожелае,да предубеден съм,нямам едно основание да купувам стоки от там,какво остава за авто части,не ми се иска да е вярно че БЕСА ще изкара повече от носач произведен от фирма която прави окачване от 20 и повече години.Относно ,защо не се рециклират носачи,колко коли дошли от Европа ,ама другата европа,са с рабити кокали,б4 идва без да тропа,а у нас всичко става леш,просто там пътищата са други ,икономически  е по изгодно да се правят нови от колкото да се рециклират.

 

Поздрави на  всички ,извинете ако не ви харесва поста по горе,мое мнение ,не ангажирам никого .

 

ПП алуминия издържа мн повече от желязото на вибрции,разширение и свиване,не корозира по познатия начин,обработва се мн по лесно ,по голям обем ,но е по лек в сравнение с желязото,главите на моторите как издържат до края на живота на мотора,че и после се продават втора употреба.Окачването  е страхотно ,всеки карал със сменени кокали ,всичките ,знае какво е усещането ,нова кола,за съжаление нямаме пътища,ако имахме пътища,тази тема няма да я има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Германия живеят сигурно повече турци отколкото в самата Турция. То дали турчин ще ти прави носачи в Германия или Турция, все тая. Пък и все пак тези афтърмаркет части минават някакъв контрол за качеството, предполагам са по патент на VAG иначе нямаше да могат да ги копират, т.е. щом са еднавки на външен вид, трябва максимално да доближават и качеството на изработка. То все едно да си купиш Nokia made in china и да се кефиш на финландски телефон. А относно алуминия, това е доста качествен и здрав метал, стига да е пресован, отливан с точната температура, защото ще се получат шупли. Самолетите са от алуминий, новите спортни автомобили са от алуминий, защото е устойчив на вирации, здрав и лек. Имам газов пистолет, който е ЦАМ (цинк, алуминий, магнезий-сплав), естествено турски и въпреки, че казват, че това са много некачествени и чупливи пистолети(сплав) в момента е на над 500 изтрела, при това не с газови(халостни) патрони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предполагам са по патент на VAG иначе нямаше да могат да ги копират, т.е. щом са еднавки на външен вид, трябва максимално да доближават и качеството на изработка. 

:hilezh: ......а пък мейле правят носачите с помощта на луфтханза. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването  е страхотно ,всеки карал със сменени кокали ,всичките ,знае какво е усещането ,нова кола,за съжаление нямаме пътища,ако имахме пътища,тази тема няма да я има.

Евала, най-после нещо трезво. Факта, че дори и последната А4-ка има аналогично окачване го доказва. И на японците сполучливите им коли от този клас Mazda 6 и Accord (на Акорда са 2 сдвоени, а на Маздата горния е сдвоен) са подобни по идея. Те да не са по-прости от Немците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...