Jump to content

Пак за носачите на А4 Б5


didoya

Recommended Posts

Ако можеш да вземеш един от скапаните на твоя човек(ако ги пази), за да сравниш с този, който съм снимал... Трябва да са 1/1. Баси, това е ZF все пак?! Ако и те са боклук, какво караме? :wall:

Изхвърли ги и си рециклира старите оригинални носачи в Модерно предградие при някакви момчета...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 624
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да, ама не в София...

...

Всеки сам си преценява как да кара. Високата скорост+дупки ебават мамата на втулките на шарнирите... все пак това си е мое мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изхвърли ги и си рециклира старите оригинални носачи в Модерно предградие при някакви момчета...

Ако имаш предвид тези, които се намират три-четири преки след Орион, в посока Околовръстното, тъкмо при тях ходих на диагностика на ходовата част и евентуално ремонт. Четох няколко положителни мнения в интернет и отидох... Първо, претенции, че диагностика се прави само сутрин до 9-9:30ч. После, диагностиката се изразява в едно мързеливо побутване на носачите с една щанга и следва половин час писане на диагностичен лист като естествено половината неща са рециклаж на шарнири при тях - нали това им е основната дейност.

Този "диагностика" и убеждаването в нуждата от рециклиране ме разколебаха и реших да отида на второ, че и трето мнение. Ходих и в "ДиМ" и после в ХЕЕД91 и на двете места ми казаха накрайник, биалетки и 2-3 тампона. Изрично ги питах за шарнирите - казаха, че са здрави. Та така с рециклажа - разминах се замалко ... Не съм убеден доколко си струва ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш предвид тези, които се намират три-четири преки след Орион, Та така с рециклажа - разминах се замалко ... Не съм убеден доколко си струва ...

Мисля ,че там се намират ,но нямам отзиви за тях...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Аз смених един от горните с оригинален. Още се държи и ако изкара повече от 30хил. си е чиста далавера :zustimm: .

За сега е малко над 15.

Да ъпна малко инфото. В момента е на 28хил. Още малко и ми почва далаверата. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Преди малко ми пристигнаха рециклираните носачи от Казанлък само за 11лв. Мисля повече да не купувам нови. Ето как изглеждат.

Стегнати са -с ръка не мога да ги раздвижа шарнира.Отзад са добре завалцовани.Силиконови маншони.....Колкото и да изкарат за 11 лв. - няма какво да коментирам - а самия носач си е оригинален с емблемата на Ауди.

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, като ги покараш малко тези рециклирани носачи напиши си впечатленията. За тези пари, ако изкарат колкото едни евтини китайчета си заслужава. Аз имам оригинални носачи за Б5, които смятам да рециклирам, но се нуждаят и от тампони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имахме подобна тема преди време. Колегите обещаха да дадат отзиви за рециклираните носачи. Хайде...:rolleyes:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

продължаваме от тук http://audibg.com/fo...st=0,появи се лопане ,гадно ,при тръгване ,напред ли назад, ,много близки и дразнещи звуци,айде на крика,,познайте луфта ,тоест лопането е от оста на накрайника ,която е с гумена пресовка и на двата накрайникаsteinigung.gif/>,разглобих,явно технологията на човека Минчо ,не позволява еднаквост на усилието при пресовката на капачката или втулката не е точна на шарнира,толкова са стегнати е само с тръба мога да ги движа,резултат,при вдигната кола ,много ама много трудно могат да се завъртят гумите при отключен волан.Мислих,свалих всички маншони ,графитна и медна грес богато ,монтирах обратно,малко по-олекнаха нещата.

С две думи над 5000 км с рециклирани кокали ,направени в Казанлък,няма торопане или охлабване,тампоните също са здрави ,но са по меки от заводските.Да добавя ,съмнение за твърди носачи се появи при реглаж на предница,шарнирната връзка е толкова стегната че оста на накрайника обира луфта,резултат крив волан.

Предишните бяха АТек или познати като АТР,поръчах ги от Германия,изкараха по малко от 15 000 по София основно.Или шлайфа на леглото на шарнира куца и материала е мн твърд или пресовката от зад е мн силна,не знам ,но заради това че се наложи да се занимавам и сега имам 2 бр комплекти здрави външни и вътрешни накрайници ме раздвоява в положителното ми мнение.

По малко от седмица карам след намесата ми с греста в маншоните ,надявам се в мн близко време да се облекчат нещата.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм много доволен от майстора в Казанлък.Рециклира ми само шарнирите-шесте,без тампоните,точни километри не мога да кажа,но съм минал най-малко 40-50000км.На година минавам по 20000км а носачите ги правих преди повече от 2 год. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз бях като теб събрал съм в къщи над 10бр. носачи ,карам А4 от 2002г.взехя на 5г и 80000км сменял съм само долни прави и криви не знам защо но горните са още оригинални и не са мръднали с излючение на накрайниците въпреки че колата е на близо 200000км. Пробвал съм всякви марки едва издържаха 15-20 000км докато накрая открих истината поне за себе си! Тук в Пловдив има един стар майстор който рециклира носачи още от тошово време всички таксиджии в града го познават защото никой от тях не купува носачи само рециклира! Значи аз съм в момента с рециклиран долен крив и прав носач значи на таксиджиите дава 50000км.гаранция а на останалите 100000км Кривия е на около 45000 и не е мръднал а правия го смених по скоро и проверихме и кривия тогава -всичко е бетон.Значи той има група колеги а той смия вече на работи но винаги е там и следи за качеството.Правят както ти казах и правия кото е излят, така ги правят, слагат нов маншон и пружина а смия шарнир после не изисква никаква подръжка толкова е стегнат че само с чук можеш да го мръднеш, при монтажа моя майстор го сложи в менгеме и с чук го раздвижи за да го монтира.Цената е м/у 15-30лв за прав носач като аз никаде другаде не съм чувал да рециклират правите долни носачи.Аз съм много доволен а и който е правил при него носачи междодругото прави и за всякви видове тежкотоварни камиони повече не е купил нов, по негови думи всеки носач може да се рециклира по 3 пъти. Това е аз си оправям предницата за най много 50-60лв имам стари разбити носачи нося му на другия ден го взимам моя си а не някй друг със скъсан тампон примерно и така не оставам без кола!Дано съм бил от помощ!

Къде колега е този майстор в Пловдив? Моля пиши ми на е-mail warrior_d@mail.bg. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100000км гаранция е сериозна работа. :gruebel:/>/>

Предполагам повечето изкарват повече от гаранцията - 200-300000км?

Чудя се как не са го надушили от Lemforder да го вземат на работа.Да им обясни как се правят носачи :rolleyes:/>/>, защото аз не съм чувал нов носач да има такава гаранция...

П.П. След третото рециклиране пак ли им дава 100000км гаранция?

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100000км гаранция е сериозна работа. :gruebel:/>/>/>

Предполагам повечето изкарват повече от гаранцията - 200-300000км?

Чудя се как не са го надушили от Lemforder да го вземат на работа.Да им обясни как се правят носачи :rolleyes:/>/>/>, защото аз не съм чувал нов носач да има такава гаранция...

Че какво да прави човека в Лемфьордер, те и без това не могат да правят носачи .. :lol:

В Пловдив си е друга работа, е виж колегата, приготвил си е 10 носача, врътка 100-200 хиляди за няколко месеца, през това време дава от тези приготвените за рециклиране, качва ги и пак върти хилядите, като не остава без кола, абе затворен кръг, 2 комплекта носачи по 3 рециклажа, ето ти ги 6-700 хиляди километра гарантирани . :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе най-хубавото е, че този майстор не може да запомни имената на клиентите си - те идват само по веднъж ;)

Имаше един виц за едни рибари, дето завършва "Намали с метър рибата и ще простя на децата" ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично съм доволен от рециклирането на носачите.

При мен за 4 долни и 2 горни с монтажа ми взеха 240лв. и сега съм на 35хил. и смятам да ги сменям след 2-3 хил. защото почват да хлопат от двете страни и предполагам че всичко ще се развие доста бързо като темпове.

Сега съм намислил да се пробвам с цял нов комплект на BESA Турски.

Дали ще има още колеги които да потвърдят че се изкарвало по 40хил + и най-важното как да си ги поръчам директно от Турция не от БГ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с окачването от Муфталчо, като махнеш че размазах 2та долни носача горе на витоша :D кривия го направих на U, другия беше леко кривнат, останалите за 10 000км са добре :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...