sweetlioo Публикувано 28 Май 2013 Доклад Share Публикувано 28 Май 2013 robobug, имах предвид, че всички производители на афтърмаркет части плащат лицензно право на производителя, имат договори с тях за да произвеждат резервни части за автомобилите им. Те автомобилните компании по този начин печелят пари, а не че са продали 10 000 модела ауди А8. печалбата идва от нискокачествените и многократно сменяеми резервни части. едно си е да дадеш 1500 лв. за оригинално и много здраво, което в прочем вече такива части не се продават, и съвсем друго е да дадеш 10 пъти по 600 лв. за части, които ще карат 2 години. производителите печелят от втория начин. за тях е по на сметка и изгодно така. то защо вече не се правят двигатели като AFN? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Май 2013 Доклад Share Публикувано 28 Май 2013 (Редактирано) Аз разбрах какво имаш предвид, но практиката показва, че е наивно да се разчита на това.Конкретно за турция - никой не иска примерно кола сглобена там - независимо дали е рено или тойота.А АФН-и не се правят, защото са еко-бомби. Едит: луфтханза не ги споменавам случайно. Редактирано 28 Май 2013 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 29 Май 2013 Доклад Share Публикувано 29 Май 2013 Не сте ли забелязали, че най-бедните винаги плащат най-скъпо?Като гледам колеги с окачване, изкарало 8-10К километра се чудя - подарък да им е било, само труда да са плащали - пак излиза по-скъпо от това, което плащат европейците средна ръка.. Но за да не говоря празни приказки, то обещавам да проверя и да кажа точно колко е изкарало оригиналното окачване на моята кола, ще кажа и колко ще изкара това на Порше, което се надявам да сложа следващият месец.Едно е на 101% сигурно - ако изкара 10К километра, ще се разправям сериозно.Но за служебната А6-ца вече мина 45К км и е без забележка - без ни най-малко хлопане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 29 Май 2013 Доклад Share Публикувано 29 Май 2013 Е колега, за заводско оригинално окачване, няма какво да спорим. Моята каруца не си знае километрите, но е едно на 400 хил. сигурно и все още правите долни носачи са си оригиналните. Другите ги смених преди 2 години и близо 20 хил км. все още се държат, но за смяна са оригиналните сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasasa Публикувано 31 Май 2013 Доклад Share Публикувано 31 Май 2013 Здравейте, колеги. И аз като всеки един собственик на старо А4 имам проблем с единия носач. Четох няколко страници назад и не видях някой да е писал отзиви за марката KRAFT ( някъде я водят немска, някъде полска ). http://prodavalnik.com/250lv-nosachi-komplekt-za-audi-a4-a6-burgas-i22570545 това е линк от "продавалник" ( дано не се счете за реклама, не го познавам човека който ги продава но смятам ще е полезно на доста от нас ) за комплект носачи, лично на мен ми изглеждат прилични като цена и особенно след като прочетох коментарите по-долу ( момчето има дава 6м гаранция ) се навих да си поръчам комплектче, ще съм благодарен ако някой си е напатил или е доволен да драсне един-два реда да знам дали да купувам целия комплект или да отида да ми рециклират носача ( единия тампон похлопва ). Благодаря предварително и се извинявам ако е дискутирана марката преди това а не съм видял. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 31 Май 2013 Доклад Share Публикувано 31 Май 2013 Е за един носач ще сменяш всичките ли колега? По-добре го дай някъде да ти го рециклират ако е оригинален. Тия съмнително евтини ми се струват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasasa Публикувано 31 Май 2013 Доклад Share Публикувано 31 Май 2013 Няма да сменя всичките разбира се, ще сменя само него а другите да стоят резерва А за рециклажа имало тук в Добрич човек който ги правил и доста хора го търсят, 15лв на втулка вземал и най-вероятно на първо време ще го посетя него а ако по-нататък имам пак проблеми може да поръчам един такъв комплект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 31 Май 2013 Доклад Share Публикувано 31 Май 2013 (Редактирано) Ами това, че не похлопва, не е гаранция.Моите не похлопваха, обаче като ги освободиха - олеле мале!Само като ги разхвърлиш, се вижда кой взел, кой дал.И не мисля, че само с един носач ще се разминеш Редактирано 31 Май 2013 от Veselin Milev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 31 Май 2013 Доклад Share Публикувано 31 Май 2013 Смени си само разбитите носачи, ако е втулка, на част от тях се предлагат само втулки като резервни части от големите вносители на алтернативни рез. части вземи си от тях такава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 3 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2013 (Редактирано) Да напиша малко отзиви от мен. Първите пет носача марка TRW са сменени още като е закупена колата 05.2008 преди малко повече от 53000км. Това са четирите долни и горен, ляв заден носач. Останалите два горни десни носачи са сменени в процеса на експлоатация като се разбиха и отново с TRW. Преди около 2000 км се разби и предният ляв горен носач, като го свалихме видяхме че е някакъв неизвестен без надписи по него. Същият се смени с Lempfoerder. От същата страна се беше разбила и втулката на задният TRW, така че и тя се смени с Lempfoerder. В момента използвам тази марка поради рязко влошаване на качеството на внесеното TRW окачване от големите вносители според доста познати майстори от малко повече от година. Така че от направените смени се вижда че съм сменил/повторил една втулка на горен заден носач за около 50000км и 5 г, предимно градско софийско каране Драми с окачването няма според мен, само частите трябва да са истински и да се сменят правилно. И винаги съм сменял само разбитите части. Редактирано 3 Юни 2013 от drob4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genko Публикувано 4 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2013 Здравейте колеги .и На мен ми престои таз процедура с предницата и аз видях това за KRAFT но незнам дали да рискувам.Някой ако има поглед върху нещата нека пише. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
astrapower Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 Аз, като купих колата преди 2 г. смених всичките комплект с някакви (похвалени в тема за носачи) купени тук от форума. Първия даде фира още на 8000 км......................втория на 15-на к. Преди известно време ги замених с оригиналните които за мой късмет бяха здрави. Ако сега трябва да сменям, такива за 300 лв.- НЕ Или рециклиране качествено или нещо по добро. Та кое му е евтиното, тези китайски боклуци се разбиват за няма и 6 месеца, а смяната не е безплатна. Факт е че и пътищата са в окаяно състояние. Но то май всичко в милата ни родина е тръгнало да си "ходи" . Хайде със здраве че се ядосах а все пак е петък Хубав ден на всички ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anveni Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 Здравейте някой може ли да даде компетентно мнение дали има разлики при окачването комплект между В6 и В7 .Налага ми се да сменя разбито окачване но не знам дали при А4 след 2005г има разлика с предшестващия го модел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 (Редактирано) Еднакви са всички компоненти по окачването.Цитиране на предходен пост! Редактирано 14 Юни 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 Разбира се, че най-добре е с ОЕМ-ски носачи за 2000лв.....но едва ли някой ще вложи толкова.......Да няма отстъпки ... последно бяха 2400 само носачите. Долните по 450лв/бр и горните по 150лв/бр. ..... Не е нормално да се разтропа нов носач на 8к км. .........По тая причина за преден десен горен си купих оригинален, че другите ги сменях на 10 хил. с маслото. ..... за комплект носачи, лично на мен ми изглеждат прилични като цена и особенно след като прочетох коментарите по-долу ( момчето има дава 6м гаранция ) се навих да си поръчам комплектче....Гаранцията ще я разбереш, когато се наложи да я ползваш . На мен от комплектите от форума най-дълго ми е издържал долен - повече от 45хил.км., но винаги някой дава фира между 10 и 15хил км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 Аз навих на моите над 50к за 320 лв. Купих, смених всички наведнъж и край. Сега и да се разхлопа, дреме ми. Пък който иска да сменя един по един, или пък да събира пари за оргиналдъ. Жив и здрав да е ggatwo пак от него ще си взема, ако внася същите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 Утре ще слагам BESA, по някое време ще докладвам как са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 Преди време и аз си поръчах от немския ebay за 120 евро + доставка. Смених целия комплект. Отчитам го като голяма грешка. Всичко се разтропа много много бързо, като смятам че си пазя доста колата. Жалко че не си запазих оригиналните, за да ги рециклирам. Най-зле бяха долните криви носачи, кормилните накрайници и биалетките. Сега заложих на Meyle HD, макар че хич не ми се даваха толкова пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a4 1.8 turbo Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 Колеги кажете за BESSA някои за толкова време не е ли навартял поне 15-20к км да каже ставт или не.Днес ходих да погледнат окачването , уж за 2 носача които ме съмняваха, а те станаха 5+биалетка и накраиник и какво ли още не и си търся комплект, който да не струва полвината ми кола и във всъщото време да не се убия пък някаде, като заключение някой може ли да каже кои е по добрия варянт турските или тия АТP да слагам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 Слагай турските брат, деянат доволно вече 4 годни и 45к км и преди 8к смених долен прав, защото се разскърца, сега ще сменявам другия долен прав, защото пак скърца...Носачите са турски, но не беса, други са. Този който смених миналата година е беса и за 8к не е мръднал! До колкото чета мнения за тея атек, някои хора се оплакват за разбити шарнири на по 8-10к... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 15 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2013 Днес сложихме BESA-та. Първи впечатления:Воланът изобщо не е по-тежък, както беше в началото с ибейските.(Предицата още не е минала реглаж, щото окъсняхме).Напречният профил на носачите е различен, изработката изглежда културна.Болтове с различни дължини бол, обаче един номер по-тънки от китайските)Т.е - ако сваляш от носача 18, новият е 17 и т.н.Артисаха 3 болта, значи всичко е 6... Както и се очакваше, ибейските са леш.Интересното е, че горни предни Moog, от официален вносител,карани около 5-6 хил. км. , също бяха дроб...Някои от носачите бяха с разбити шарнири,други с прецакани тампони.Масова гледка са скъсани маншони!Май оттам тръгва всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 12 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2013 (Редактирано) четох , четох и пак чета и никой не виждам да каже купих такива и такива носачи и след маса каране ...к км носачите са ок. от скоро съм във форума. скоро купих и моето ауди а4 б5 99-та. беше много много занемарено от предния собственик. тая кола докато е в мен ще ми е благодарна много че съм я освободил от тормоза в който е била. да си дойдем на темата носачи - естествено след 2 месеца каране в софия предницата почна да тропа. установих че имам за смяна горни носачи смених и четирите носача с Лемфьордер от " В и Д " - успях да ги закупя от тях с 35% отстъпка от крайна цена и така 4-те ми излязоха на цена от 260 лева и стотинки. Сега след около месец каране пак тропа предницата и вероятно и долните са заминали. Нормално като се има в предвид какво свалих от колата , а именно горните 3 бяха някакви китайки без марка и модел , четвъртия рециклиран оригинален . Ще поръчам и долни оригинални на Лемфьордер и като ги сменя и тях и след като навъртя достатъчно километри ще дам отзиви. Редактирано 12 Юли 2013 от thekiller Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 12 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2013 ...... и така 4-те ми излязоха на цена от 260 лева и стотинки.....Като ще даваш толкова пари да си беше взел оригинални... щяха да ти излязат 300лв със съдействие за отстъпка от колега във форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 13 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2013 (Редактирано) Имам питане - горните носачи леви и десни еднакви ли са или имат разлика? Защото имам два горни оригинални и се чудя дали да ги рециклирам, за да ми са под ръка при евентуална предстояща смяна.Смених два горни - сложих нови Sidem. Засега е добре но имам само 1000 км. навъртяни с тях. Лягат ми на цена на китайки от е-bay. Дано издържат.Между другото много съм доволен от Birth - имам сменен долен (този с двата тампона) и вече 80 000 км. никакви проблеми - все още си е здрав. Скърцането не е проблем - смазва се или с грес или машинно масло и забравяте за доста време. Също гумичките на шарнирите се подменят ако са скъсани. Проблема е вече когато е разхлабен самия шарнир. То си има и емперичен начин на проверка. Не винаги са за смяна когато скърцат. Редактирано 13 Юли 2013 от kostaIliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 13 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2013 На тях има написано L и R което според мен означава че са различни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване