Jump to content

Пак за носачите на А4 Б5


didoya

Recommended Posts

Единствено двата долни носача, към които се захващат амортисьорите са еднакви и нямат ляво и дясно. Всички останали са различни. Т.е. са общо 7 различни вида.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 624
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Като ще даваш толкова пари да си беше взел оригинални... щяха да ти излязат 300лв със съдействие за отстъпка от колега във форума.

Колега ако знаех от кой от форума да ги купя досега да съм ги купил :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако знаех от кой от форума да ги купя досега да съм ги купил :)

 

Става дума за Raino. Той е човека, съдействащ за части от Порше БГ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Здравейте на всички колеги

нов съм в форума и АУДИ купих А4 В5 на старо февруари със сменено предно окачване и  се разтропа доста след 6к от дясно , а преди 2 седмици и отляво. Като взех колата ми дадоха стария комплект на TRW май оригинален. Пратих всичко за рециклаж в Казанлък при http://boltmin.blogspot.com/. Четири горни  двата долни задни и кормилните накрайници само за шарнири без тампони .  Оказа се точен на втория ден бяха при мен и цените са както е писано в сайта. Днес преди да ги сложа правих снимки http://veesso.snimka.bg/automobiles/a4.750647. Сложих всичко и сега чакаме :hilezh:.

Първи впечатления: Много са стегнати и след като ги сложих по трудно се върти волана, но мисля че скоро ще се оправят по пътя Дондуков и в Враца - пътя от табелата до болницата и тн. Ако има проблеми и да няма ще пиша хората да знаят.

 

 

Здравейте на всички колеги пак :hilezh:

след 20к се разтропаха добре долен десен и отляво горния носачи обаче предницата остана много стегната. Ще сменям всичките носачи. Кормилните накрайници ги смених защото се разтропаха на 10к (разбиха се не шарнирите а от другата страна  която се завива към рейката) вероятно заради много стегнатата предница или това поне помогна. Това е за сега не съм ги пазил особено при мен икарват 15-20к км

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Здравейте, колеги! Купих си долен ляв крив носач на TRW. Обаче силно впечатление ми направи фактът, че шарнирът се мести много лесно на ръка наляво, надясно. Не знам до колко е нормално? На Б4 съм сменял шарнири и  по спомен бяха доста по-трудни за местене. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги включвам се темата и аз.Да ви кажа пе преди аудито което карам вече година карах пежо 206 на което смених всичко по предницата с турски части от един магазин после ще обясня за него.Изминах 30 хиляди км за година и го продадох на клиенти които провериха в сервиз колата и всичко беше ок.Като взех аудито смених горен преден долен ляв и една биалетка от същия магазин същото производство.Сега съм минал 28000 км колата се разтропа от другата страна.Отидох в сервиз на оглед и се оказа че турските са здрави включително и биалетата.сега ще купя двата форни и долния от тези момчета и работата е ок.Като цени са смешни те правят и отстъпка даже буду подозрение.момчетата казват че са вносители на части от този завод.Магазина се намира( за тези които са от София) на бул.Сливница посока център след Дим.Петков има пешеходен светофар точно до бар флирт преди светофара на Опълченска.до този магазин има друг за корейски коли.Ако купувате от тези момчета питайте за отстъпка че могат да забрават разбира се.казвате че ше купувате от тях части и така.Ако се решите няма да згрешите с покъпките!

Извинявам се за првописа но пиша от телеф.и буквите са малки и грешно натискам други букви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ще даваш толкова пари да си беше взел оригинални... щяха да ти излязат 300лв със съдействие за отстъпка от колега във форума.

 

така вече сме 2015-та година и преди две години точно смених моите носачи на 12 юли 2013-та година с оригинални носачи Лемфьордер - които ми излязоха на цена от около 900 лева. Не са мръднали грам. Автомобила се кара по улиците на разбита София всеки ден. Всеки ден и предницата е здрава - вече две години. Надявам се да изкара поне още 3-4 години.

 

Успех на всички с носачите. Смяната е лесна , който не може сам ще помагам. Не хвърляйте пари по сервизи.

Редактирано от thekiller
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво да ги сменяме сами, ама няма време. Мойта за 3к км се разтропа като каруца... Тази седмица мисля да говоря с майстора ми и да сменят целия комплект.

Естествено с тези носачи я взех, не знам що за боклуци са, ама мисля да пробвам АТЕС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече малко над 10к км. карам с Технород /туркише/. Добре е, за сега се държат. Като цена, взех ги 380лв. с отстъпката, имало два вида подсилени и обикновени. Моите са подсилени,уж.
:hilezh:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 години взех от и-бей целият комплект, докараха ми го до вратата срещу 18лв от Германия. KFZ носачи, според продавача усилени, цената с доставката беше 320лв. За 29 000км горен десен отпред се разтропа, защото пропаднах няколко пъти в дупки на водния цикъл, до сега вече 33 000км и другите не са мръднали още. Предполагам в нормален град биха изкарали 35 000км поне.. : )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Имам познат, който се бори с това окачаване и за сега най-много километри е изкарал с комплекта на SWAG. Какви ли не марки пробва и това се оказа най-издръжливо. Изчетох цялата тема и не видях някой да е написал отзиви за него. Цената му е конкурентна спрямо другите големи производители.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ... Засега има един пълен чувал с носачи ... Навивам го за рециклиране. От по скъпите MEYLE-то е най-зле. Всеки път помагам със смяната и не съм намерил обяснение във форума, защо А4 В6 няма проблем с носачите. Имам наблюдение над такова 60 000 никакъв проблем.

Редактирано от МММ1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4/В6 няма проблем с носачите,защото окачването е подобрено и е по различно от на В5.Немците са си взели поука от несполучливото окачване със вечните проблеми при В5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,как ли пък В6 нямат проблем с окачването и то по българските пътища  :huh:

130.000 или над 5 години не съм имал проблем с моето окачване на В5 ...

Колата пътува предимно Дупница - София но има пътувания и из цяла България.

Джанти 16-ки за зимата и 17-ки за лятото ако това има някакво значение.

 

 

п.п Докато не се престане със спекулациите и подвеждащото мнение че видиш ли В5 е с калпаво окачване и се троши като вафла,всяка тема или мнение ще е спам ...  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коли на по 300+ к км са си с оригиналното окачване.

Това ако е за а4 В5 и аналогичните А6 и Пасат го възприемам за шега.

Ако може някой да обясни промяната в кинематичната схема между а4Б5 и А4В6 ще му бъда благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Б5 и вече 6 години я карам тази кола. За над 140 к км, които съм минал съм сменил само един горен носач. Смених го с един нов още като взех колата и то защото ударих много сериозно в две последователни дупки, в последствие след няколко стотин км носача се разклопа. Не знам дали е от дупките или просто си му бе дошло времето. Интересното е, че миналата година смених отново същия носач, защото се разклопа. Всички други "кокали" по окачването са си здрави вече над 140 хиляди и при това всичките са по нашите "перфектни" пътища...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, може ли да споделя и моя....скромен опит?

Може?

ОК.

Значи/ами (така се почва изречение в наше време), преди време в пристъп на еуфория си позволих да си позволя и поръчах от вносителя ЕДИН от големите носачи, "ориджинал" дет` му се казва. Действието се развива преди......, момент да си спомня......, четири и нещо годинкииии, близо пет да кажем.....Досега ЕДИНСТВЕНО този носач не е дал фирА, всичко друго е сменяно поне два пъти с разни....неща.

Цената не я коментирам, както споменах, поръчката беше еуфорична за момента, но е някъде половинката от разпространените в момента "евтини" комплекти.

Марка - с изтрито фабрично лого, но с релефче на Ауди емблемката(нищо трудно за правене).

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ако е за а4 В5 и аналогичните А6 и Пасат го възприемам за шега.

  Няма шега колега. Оргиналното окачване минава над 200000км без проблем. Немските собственици на нашите автомобили сигурно изобщо не предполагат за проблемите, които имаме с това окачване :razz: .

 

В момента имам носачи Лемфьордер на около 60000км. Ще пиша като се разхлопат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е на около 245к км и си е с оригиналните кокали, единственият проблем, който имам с тях е че на по-студено време леко се разскърцват, иначе не тропат. А тия км колко са реални един господ знае...

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...