Toshko Публикувано 7 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2009 Искам да попитам, който е сипвал А98 на 1.8Т да сподели впечатления и дали може да има някакви проблеми?Този път на бензиностанцията до последно се чудих дали да не сипя 98 да видя как ще се държи с него колата, но ме хвана страх.1) Страх ме е поради по-големия октан да не прегоря нещо - клапани, сегменти...то този проблем май само при стари руски и иизточно гермаски коли го има, но знае ли човек...за това реших да питам.2) Ако от 98 започне да пада някакъв нагар може ли да прецака нещо по турбото?Общо взето само тези 2 неща ме притесняват, та ако някой има опит нека сподели.Идеята ми е не да карам винаги с 98, а да сипа един резервоар, за да видя дали нещо ще се промени в динамиката и разхода на автомобила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiCoupe85 Публикувано 7 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2009 слагай без да се плашиш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Capone Публикувано 7 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2009 Нищо няма да прегориш, спокойно в родината им тези коли са карани и с по-хубави бензини.Освен това нашенския 98 едва ли отговаря и на немския 95 >просто горивата ни са боклуци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makiavelli Публикувано 7 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2009 Карай смело.Последните 22 хиляди съм го карал само с такъв бензин от Лукойл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toshko Публикувано 7 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2009 Благодаря за бързите отговори!Другият път като отида на бензиностанцията, ще нахакам резервоара с 98, пък да видим дали ще се усети Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2009 Благодаря за бързите отговори!Другият път като отида на бензиностанцията, ще нахакам резервоара с 98, пък да видим дали ще се усети и вземи прочети тук,има интересни неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toshko Публикувано 7 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2009 (Редактирано) Добре де къде съгреших?Всеки път пускам теми с достатъчно изчерпателни заглавия.Питам, не да се заяждам, а ако съм допуснал грешка да се поправя за вбъдеще.в смисъл,че "А98 на 1.8Т" е доста скрито като въпрос,или твърдение,или нещо друго?Варианта "А98 на 1.8Т,да сипвам ли ,ще имам ли проблеми?" не е ли по-приятен? Редактирано 8 Септември 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Garelli Публикувано 7 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2009 Аз повече от половин година карах с Лукойл 98, сега от 2 месеца някъде с ОМВ 100 и незнам дали се втелясвам ама сякаш по-маняшки ми иде от лукойлския Ядове няма да имаш, даже ако си чипнат или обичаш да гониш е по-добре с по-силен бензин да караш95 пък много рядко слагам за 10-20 лв. ей тъй колкото да разнообразя диетата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 7 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2009 Карам само със 100 на ОМВ.Смятам , че разликата между "А95"/"А98"с "100" е осезателна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 7 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2009 Аз пък след експерименти с 98, супер 100, карера 95, 96 незнасикъФ и една каруца с пари пръснати по всички бензиностанции се върнах отново на нормалния 95. Със всички изброени изгъзици колата вървеше също толкова а понякога и по-зле от 95, появяваха се и вибрации и повишен разход. Особено зле беше с карера 95 от ОМВ. Тресеше като дизел, харчеше като камион и вървеше като трабант. Изгорих един резервоар и като си сложих нормалния 95 все едно друга кола подкарах. Сега пари да ми дават повече такива "тарикатски" бензини не слагам. Така че според мен наливай си 95 и не се занимавай с глупости Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesaint11 Публикувано 8 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2009 Впечатления на моята кола са следнитеГрадско я карам само с 95 от ОМВ.Карал съм я известно време и с 100 пак от ОМВ градско не се усеща никаква разлика, нито в разхода,нито в динамиката на колатаЗА извънградско обаче задължително 100 октана.Усеща се във високите обороти, да речем над 3500-4000 малко повече ресурс,а разхода... една идея по-нисък Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4VS2 Публикувано 9 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2009 1 идея = 1 литър поне .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 9 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2009 (Редактирано) 1 идея = 1 литър поне .... Чак пък литър ..ПОНЕ...Аз съм слагал 98 няколко пъти. И да гори по-малко е незнаяително..Поне аз не го усетих.За извънградско става въпрос. Редактирано 9 Септември 2009 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dully Публикувано 9 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2009 Аз мога да кажа, че при извънградско има доста голяма разлика с какво гориво си, осезаемо се усеща разликата при 400 км примерно. Като съм на 95 да харча около 30 литра, при 98 може да падне на 26-27.Не съм правил точни замервания/засичания, но БГ 95 е много голяма боза и това е основната причина да дава завишен разход. Колкото по качествено е горивото - по добре изгаря и т.н. - толкова по нисък разход ще получиш. Естествено за 20 км няма да го усетиш или в задръстванията в града, където караш на ниски убороти и висиш на светофар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makiavelli Публикувано 10 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2009 Разлика има единственоо ако караш с чип или редовно във високи обороти. Иначе бензина навсякъде в БГ си е в г..а Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yanmar Публикувано 10 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2009 Аз си мисля, че разлика във вървежа не може да има, а само ще гори по-малко. ЕКУ-то ще си направи постоянната корекция на горивото според показанията на ламбда сондата за няколко километра и ще дюзите ще почнат да пускат по-малко гориво за дадения въздух. А той е ограничен от бууст контрола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makiavelli Публикувано 10 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2009 Аз си мисля, че разлика във вървежа не може да има, а само ще гори по-малко. ЕКУ-то ще си направи постоянната корекция на горивото според показанията на ламбда сондата за няколко километра и ще дюзите ще почнат да пускат по-малко гориво за дадения въздух. А той е ограничен от бууст контрола.Тва може и да е верно,но само за сток мотор! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 10 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2009 Разлика във вървежа аз лично не усещам ,вероятно има малка разлика в разхода/според мен не повече от 100-200 гр./,но пък тя не оправдава по-високата цена на 98/100 ,рейсинг и т.н. търговски наименования и доста каране трябва да се избие.Затова и след няколко проби си карам с 95 от ромпетрол /най-често/,лукойл ,омв и шел.Изобщо съм забелязал,че разлика във вървенето не усещам от най разпространените методи за "силов тунинг" като филтър K&N,махане на катализатор и по-висок октан,в съчетание със спортна течност за чистачки,независимо от твърденията ,че ставали чудеса след прилагане на въпросните мерки.Явно чудесата стават ,но в главата,а не и на пътя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 10 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2009 Разлика във вървежа аз лично не усещам ,вероятно има малка разлика в разхода/според мен не повече от 100-200 гр./,но пък тя не оправдава по-високата цена на 98/100 ,рейсинг и т.н. търговски наименования и доста каране трябва да се избие.Затова и след няколко проби си карам с 95 от ромпетрол /най-често/,лукойл ,омв и шел.Изобщо съм забелязал,че разлика във вървенето не усещам от най разпространените методи за "силов тунинг" като филтър K&N,махане на катализатор и по-висок октан,в съчетание със спортна течност за чистачки,независимо от твърденията ,че ставали чудеса след прилагане на въпросните мерки.Явно чудесата стават ,но в главата,а не и на пътя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qckk Публикувано 10 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2009 Гледах едни тестове по дискавъри,но не помня кое предаване беше.Та от тестовете излезнаха,че на коли до 150-160 коня не се усеще някаква осезаема разлика-само 2-3 коня отгоре.При коли 200+ коня на тестовете им излезна,че с бензина с по-високо октаново чисело се вдигат 20 до 35 коня в зависимост от конете на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 10 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2009 При коли 200+ коня на тестовете им излезна,че с бензина с по-високо октаново чисело се вдигат 20 до 35 коня в зависимост от конете на колата.Бухаххахахах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 10 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2009 И аз съм го гледал това предаване.Дали бяха чак толкова коне,но и аз така съм запомнил,чак на колата с много коне се усети по-голяма разлика в мощността/сравняваха обикновена,беше някакъв Голф,средно мощна и много мощна,с обикновен и със супер бензин,май че и от три марки вериги бензиностанции/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 10 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2009 И аз съм го гледал това предаване.Дали бяха чак толкова коне,но и аз така съм запомнил,чак на колата с много коне се усети по-голяма разлика в мощността/сравняваха обикновена,беше някакъв Голф,средно мощна и много мощна,с обикновен и със супер бензин,май че и от три марки вериги бензиностанции/.Да неоспорим факт е, че на кола с голям мотор се усеща осезаемо...Аз имах BMW E38 740i, 286 коня V8...Разликата с 95 и с 98 беше осезаема!Обаче 25-30 коня са пъла глупост... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Garelli Публикувано 10 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2009 При сериозен силов тунинг на турбо мотор, наистина колкото стават повече конете, толкова по-голямо значение има с какво гориво се кара. Даже се правят различни настройки за road и racing fuel и замерена на динотест разликата в мощността може да стигне 100 и повече коня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hard Публикувано 10 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2009 Също карам с Карера100 на ОМВ и разликата му с останалите бензини е голяма.Сипвай си колега и не се претиснявай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване