Jump to content

Темпомат (Cruise control) A4 B5


stilko

Recommended Posts

  • Отговори 134
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Един съвет към всички, които имат проблем с подкарването на саден темпомат или на заводски.

При мен имаше проблем с темпомата, понякога отказваше да работи, понякога работеше...спираше да работи докато си работи, мизерии, общо казано.

Първо проверих бутоните на педалите /спирачка и съединител/ там беше ок.

После и лоста проверих, също ок.

Оказа се, че проблема е в нормалните за Ауди студени или напукани спойки в управлението на круиза.

След намеса с поялника, всичко се оправи без допълнителни ремонти.

Спойките при мен бяха толкова зле /като на табло на Б4 :hilezh: /, че не се наложи да ползвам лупа... :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако проследиш кабелите от ключовете /машинките/ на педалите ще то намериш.

 

Управлението/компютъра/ се намира монтиран от дясната страна на централната конзола, до десния крак на шофьора, трябва да се свали кората под волана и да се гледа/рови до управлението на климатика.

 

За да няма объркване, колата, за която говоря  е 1998г. А4 Б5 АСК двигател.

 

Кутията е нещо такова

http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-A8-D2-A6-C5-A4-B5-VW-Passat-Cruise-Control-Module-4D0907305-/191425103009?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c91d344a1

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Посочения модул е проблемен при коли с жило на газта. Колега има тема за почистване на лостчето, много често то е проблема. Потърси темата, че не я откривам в момента.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако проследиш кабелите от ключовете /машинките/ на педалите ще то намериш.

 
Управлението/компютъра/ се намира монтиран от дясната страна на централната конзола, до десния крак на шофьора, трябва да се свали кората под волана и да се гледа/рови до управлението на климатика.
 
Това управление го имат само бензиновите модели при дизела няма управление Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да поясня че моята е с ел газ. На другата кола съм с жило, но още не съм стигнал до монтажа на темпомата.

 

Ако имаш темпомат и въпроси питай с удоволствие ще ти съдействам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Въпросите ще дойдат като се постопли времето, тогава смятам да го монтирам на колата с жило на газта :)

При другата с ел газ трябва да потествам малко и ако има още чуденки ще питам и там.

Редактирано от gemballa.bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,за да не пускам нова тема,ще използвам тази и дано никой не се сърди :razz:

Набавих си всички нужни части за темпомат на кола с жило на газта,а именно Audi A4 B5,1.8T AEB,но смятам че сам ще ми е доста трудно.

Ще помоля ако някой вече е минал по този път и иска да помогне в монтажа да се включи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

GiN -e, ти АБСОЛЮТНО сигурен ли си, че този модул се намира там където си описал? Защото, моя е зад жабката, колата е същата. Съмнява ме Ауди да ги монтират "където дойде"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригинално би трябвало да е около пасажерския аербег, над жабката. Моя примерно го монтирах под волана, защото имаше място и не ми се опъваха излишно дълги жици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GiN -e, ти АБСОЛЮТНО сигурен ли си, че този модул се намира там където си описал? Защото, моя е зад жабката, колата е същата. Съмнява ме Ауди да ги монтират "където дойде"

На 100% съм сигурен, понеже, моя спря да работи.

Наложи се да преглеждам ключовете на педалите, вакум клапата на газта и съответно компютъра /управлението/ на автопилота.

При мен се намира от шофьорската страна, маха се само кората под волана, до управлението на климатроника, малка правоъгълна кутия с две букси, една 4 пинова, другата не я помня вече с колко пина беше.

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не те затруднява, би постнал едно фото и парт номер.

Редактирано от KCV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да попитам:За А4 фейслифт 1.9ТДИ с код на мотора AVG,свързването на 6-те кабела от темпомата който идват-на тези позиции ли трябва да се свържат?

 

19. Свържете 1-ви пин на лоста за темпомат със 7-ми пин на 15 пиновата БЯЛА букса под ECU-то.
20. Свържете 2-ри пин на лоста за темпомат с 8-ми пин на 15 пиновата БЯЛА букса под ECU-то.
21. Свържете 3-ти пин на лоста за темпомат с 9-ти пин на 15 пиновата БЯЛА букса под ECU-то.
22. Направете "мост" между 4-ти пин на лоста за темпомат и 6-ти пин на лоста за темпомата.
23. Свържете 6-ти пин на лоста за темпомат с 10-ти пин на 15 пиновата БЯЛА букса под ECU-то.
24. Свържете 5-ти пин на лоста за темпомат към +12V (за предпочитане е S-контакт).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да това са позицийте на бялата букса като я погледнеш с лупа се вижда обозначението на пиновете пише 1-ви 8-ми 15-ти да не се чудиш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

http://gyazo.com/1bb7cb5a7b218b60425e8bcc9dc7fd46

http://gyazo.com/bbaefb29e9b66dd1eb4a15e35c1cb2f2

http://gyazo.com/28f5dd938e809df64195901bf3e2ddf8

Това е комп-а на круиза при мен.

Снимал съм го след като свалих таблото.

За съжаление, надписите са от другата страна на кутията.

С две букси е, зелена-управление и бялата-захранване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...