Jump to content

Полиуретанови тампони и втулки???


Recommended Posts

Колегите дайте инфо от първа ръка, бива ли ги?

Гледам Дакс-а, последно се е оплакал от тях, взели да скърцат. :steinigung:

Други ги хвалят.

Как са цените в Бг? От къде могат да се купят?

Смених носач, сложих тампони на макферсона MEYLE, сега на ред са тампоните на магарето. Ако са на поносима цена тея тампончета, ще взема да сменя пак и тампоните на носачите.

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, взех да търся от тези тампони, но се оказва, че магарето няма. А може би аз не откривам.

Един колега се мъчи да помогне, но и при него ще излезе, че няма.

Ето тук като гледам, моста не фигурира, има само за задния мост

http://www.powerflex.co.uk/products/Coupe+...6%29-102/1.html

Възможно ли е да не правят за преден мост??? :rolleyes:

Я кажете тампоните еднакви ли са или са различни, до колкото помня бяха 4бр на моста.

Би трябвало да са такива http://shikov.hit.bg/avtomobili/audi/audi6.htm, но не знам защо си мисля, че бяха два по два различни.

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля си за един човек, може би може да помогне, но нещо се скатава...

Боби, нямаш ли инфо относно тези тампони?

От къде бих могъл да ги купя и колко струват?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж в америка на фирмата Energy Suspension.

Powerflex прекратиха всички доставки, целия им слад и фабрика е пометена от пожар.

В каталога им присъства само А3, друг модел няма :steinigung:

А и Powerflex, не правят въпросните тампони, по не в каталозите и схемите им ги няма.

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи тампоните на предния мост са 4. 2 са точно като тоя дето си показал на втория линк, а другите 2 са малко по различни кофти че нямам снимка на моите да ти ги покажа какво представляват. И тези тампони се водят че не се сменяват и е проблемно намирането, няколко дни им трябваше на тия от юнитрейд да ми намерят :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако в сайта на POWERFLEX ги намирате означава че се произвеждат за конкретния модел автомобил .

Нищо не ми пречи да проверя какво има по складове .

Схемите с видовете тампони POWERFLEX и цените в левове може да ги видите на

http://www.adventurecar.com/catalogo.racing.bl.php

http://www.adventurecar.com/bulcategorie/POWERFLEXBG1.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам друг вариант за усилени тампони на носачи и мостове - едно майсторче ги изгаря и излива нови от много яка гума - става много по стегнато от сток и много по комфортно от полиуретан. (ако не си карал кола с поли-тампони първо пробвай на някой да видиш какво е, преди да си го причиниш на собствената кола)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр колега за мен по добре е лемфордер :hilezh:) но пък ценичката им е малко висока ако искаш нещо по така има и други марки а и познавам човек който вкарва полер флекс за бг пазар .аз продавам части ако нещо има звани ако мога ще помогна :hilezh:тела ми е 0887-544-192 младе :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Нейскам да почвам нова тема, след като има няколко такива. Доколкото разбрах от други форуми и информация в нета, горе-долу всяка година трябва да се свалят и да се смазват тези тампони, така ли е? Смисал веднъж годишно да ги смазваш, не е проблем. Също така могат да бъдат закупени от POWERFLEX?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Полиуретановите втулки и тампони трябва да се мажат със специална грес преди монтажа, за да не скърцат след това.

Аз не би си взел. Според мен гумените са по-добри, но естествено се скапват по-рано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не би си взел. Според мен гумените са по-добри, но естествено се скапват по-рано.

Тва не е вярно, полиуретана се скапва много по-бързо от гуменяците/особено оргиналните/ на него играта му е да дава подобрено пътно поведение, а не здравина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Нищо подобно, полиуретана е в пъти по издържлив от коя да е гума, маслоустойчив е на всичкото отгоре.....от по твърдия полиуретан дори се правят сита за чакъл......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре бе хаиде някой да ми разясни на мен.Какво се случва като сложиш поли тампони.Какво получаваш реално за 600 лева.

По-директно управление добре а как е с комфорта.Друсат ли не друсат ли,вечни ли са или не са,общо казано какви са им предимствата пред сток окачването

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друсат, но помагат за поведението. С четене не можеш да добиеш представа, возиш се в някоя бегачка и разбираш.

Защо питам - всеки ден тъпча по кал и чакъл/за до вилата,за до вкъщи все е офроуд/,и сток окачването ми започна да се пообажда.Тези тампони ще ми решат ли проблема,гледам предлагат и рециклаж на шарнири.

Редактирано от DAKINE
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам друг вариант за усилени тампони на носачи и мостове - едно майсторче ги изгаря и излива нови от много яка гума - става много по стегнато от сток и много по комфортно от полиуретан. (ако не си карал кола с поли-тампони първо пробвай на някой да видиш какво е, преди да си го причиниш на собствената кола)

Пусни един тел. на това майсторче /още ги няма ЛС/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Защо питам - всеки ден тъпча по кал и чакъл/за до вилата,за до вкъщи все е офроуд/,и сток окачването ми започна да се пообажда.Тези тампони ще ми решат ли проблема,гледам предлагат и рециклаж на шарнири.

Колега всичко е компромис с едното за сметка на другото - полиуретана трае много повече от стандартния гумен тампон, износо и маслоустойчив е, не втвърдява чак толкова возията колкото го спрягат, и е мит че изхабява по бързо шарнирите.

Имам познат от Германия дето има две коли изцяло на полиуретан, и близо 4 години нищо не е пипнал, освен смазване веднъж на 2 години. Сега верно че условията в България са по различни, но те касаят най вече повечето прах и кал по нашите пътища, който действат в пъти повече като абразив на кой да е тампон, така че отново полиуретана е за предпочитане. Доколкото знам тия дето почнаха да ги правят от 2 години в България горещо препоръчваха морската грес за смазването им при монтаж. В Стара Загора мисля че беше фирмата производител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-лесно ли ще намеря такива тампони за задните носачи на мойто ауди (В4 quattro) от оригиналните и дали ще са по-добър избор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ли не слушах за тея поли-тампони и един няма дето да каже -Аз съм с такива,доволен съм,не съм доволен.

Единственно разбрах че управлението става в пъти по-добро нали всеобщо мнение а за устойчивостта им само легенди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От вчера съм вече с такива полиуретанови тампони на носачите.

За съжаление не мога да дам все още никакво мнение, тъй като лошото време развали плановете ми да проверя качествата им като се прибирах от Варна за Бургас.

След някоя друга седмица ще мога да споделя впечатления. За сега мога да кажа единствено, че возията стана малко по твърда, а управлението една идея по директно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...