Jump to content

Кодовете на климатроника на А4 отново!


cecko_tdi

Recommended Posts

Здравейте съфорумци, пуснах тая тема да си изясня веднъж завинаги кодовете на климатроника, по специално за моята кола А4 Б5. Кой код за какво е, каква информация дава и какво трябва да се направи, ако има грешки да се изчистят. Пробвах някои кодове и ми станаха ясни тези за обороти на ДВГ, скорост, и температура външна/вътрешна, на някои други кодове като ги активирам започват да се сменят разни цифри и нищо не мога да разбера какво означават. Мисля, че ще има и други, които не са разбрали точно как да използват кодовете и системата за самотест на климатрониците на ауди. Мерси предварително и ще чакам коментари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ме интересува как се излиза от сервизен режим на климатроника,например като дам да показва оборотите после как се излиза ?

И може ли да се обърка нещо,като се човърка там или показва само информация ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мене при А4 (Б5) Фейслифт-а ме интересува на кой канал къкво показва???

Колега излиза се мисля като натиснеш копчето за Смяна на каналите или Циркулацията на Въздух а изцяло се излиза като го изгасиш или задържиш комбиняцията от копчетата които си натиснал за да влезнеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги за В5 са това кодовете:

"Contents of 1 system error # system error

2 actual value feeler virtually # actual VALUE sensor virtual

3 actual value of interior feelers console # actual VALUE internal sensor CONSOLE

4 actual value outside temperature feeler wasserkasten # actual VALUE outside temp sensor water reservoir

5 actual value outside temperature feeler bumper # actual VALUE outside temp sensor more bumper

6 actual value blowing out feeler floor space # actual VALUE bloweroutlet sensor footspace

7 actual value blowing out feeler Mannanstroemer # actual VALUE bloweroutlet sensor dashboard

8 display CHECKS #

9 actual digital value answering potentiometer temperature flap # actual digitally VALUE feedback potentiometer temp valve

10 debit digital value temperature flap # set digitally VALUE temp valve

11 actual digital value answering potentiometer A/C flap

12 debit digital value A/C flap

13 actual digital value answering potentiometer Fuss/Def. Flap

14 debit digital value Fuss/Def. Flap

15 actual digital value answering potentiometer ram air flap

16 debit digital value ram air flap

17 driving speed (km/h) 16

18 actual value of the blower voltage (volt) 19 desired value of the blower voltage (volt)

20 actual value of the compressor/on-board voltage (volt)

21 amount of of low-voltage events (not volatile)

22 switching status of the high pressure feeler

23 number of high pressure events (volatile)

24 number of high pressure events (not volatile)

25 A/D value kickdown switch

26 A/D value hot light

27 engine speed

28 compressor number of revolutions

29 coding

30 software-Version

31 software index of

32 potentiometer error counters temperature flap of

33 potentiometer error counters A/C flap of

34 potentiometer error counters Fuss/def. Flap of

35 potentiometer error counters ram air flap

36 temperature flap impact coldly

37 temperature flap impact warmly

38 A/C flap impact closed

39 A/C flap impact openly

40 Fuss/Def. Impact Def folds.

41 Fuss/Def. Impact foot

42 ram air flap impact on

43 ram air flap impact folds to

44 operating cycle counters

45 interior temperature counted (Nine) dig

46 outside temperature filtered °C

47 outside temperature not filtered °C

48 ECOR of

49 error counters Tachosignal

50 service life in min

51 engine temperature °C

52 compressor power-off conditions (appendix)

53 display more actively el. Outputs x x compressor circulating air valve x water valve

54 rule code digit

55 outside temperature °C of

56 interior feelers virtually °C of

57 interior feelers console °C

58 temperature wasserkasten °C

59 temperature bumper °C of

60 blowing out feelers floor space °C of

61 blowing out feelers Mannanstroemer °C

62 sun intensity W/m² 3

63 sun intensity filtered W/m²

64 delta exhaust rise

65 delta A/C flap shift

66 time constant 1.8 seconds of

67 cold weather starting correction

68 max. correcting variable for i or sectionsection section of

69 actual value blowing out feeler foot (cnts)

70 desired value blowing out feeler foot (cnts)

71 deviation (Epsilon)

72 proportion (+heizen - cool)"

и на български:

Промяна степен Температура Покажи

Press and hold the recirculation button. Натиснете и задръжте бутона рециркулация. Then press the temperature up ("+") button to switch between degrees Celsius & Fahrenheit on the Climate Control Temperature and Instrument Panel Outside Temperature displays. След това натиснете температура до ("+") бутон за превключване между градуса по Целзий & Фаренхайт върху климата контрол на температурата и инструмент панел Извън показва температура.

Accessing On-Board Diagnostic codes Достъп до бордовите диагностични кодове

Press and hold the recirculation button. Натиснете и задръжте бутона рециркулация. Then press the manual flow control up arrow. You should see a 1c. След това натиснете ръчно управление на потока стрелка нагоре. Трябва да видите 1в. Press the temperature up ("+") or down ("-") buttons to select a code number. Then press the recirculation button again. The value should display. Press the temperature up or down button again to display another code. Натиснете температура ("+") или надолу ("-") бутони, за да изберете номер код. След това натиснете бутона отново кръговрат. Стойността трябва да показвате. Прес температурата нагоре или надолу бутона отново, за да покажете друг код.

NOTE: Air Flow Motor (V 71) and Potentiometer (G 113) are not installed in USA/Canada vehicles. ЗАБЕЛЕЖКА: Air Flow Motor (V 71) и потенциометъра (G 113) не са инсталирани в САЩ / Канада превозни средства. Disregard values displayed for these components. Незачитане показват стойности за тези компоненти.

Code Код Displayed Value Показан Стойност

1 1 System malfunction - displayed as a Diagnostic Trouble Code (DTC), see chart below Неправилно функциониране на системата - показва като Trouble диагностика кодекс (DTC), виж таблицата по-долу

2 2 Digital value of Interior Temperature Sensor, in Headliner (G 86) Цифрови стойност на вътрешните работи температурен сензор, в Headliner (G 86)

3 3 Digital value of Interior Temperature Sensor, in Instrument Panel (G 56) Цифрови стойност на вътрешните работи температурен сензор, в инструмент Panel (G 56)

4 4 Digital value of Fresh Air Intake Duct Temperature Sensor (G 89) Цифрови стойност на чист въздух доза Скоч температурен сензор (G 89)

5 5 Digital value of Outside Air (Ambient) Temperature Sensor (G 17), front Цифрови стойност на външния въздух (Ambient) температурен сензор (G 17), предни

6 6 Digital value of Outside Air (Ambient) Temperature Sensor Цифрови стойност на външния въздух (Ambient) температурен сензор

7 7 Digital value of Ambient Temperature Sensor At Fresh Air Blower (G 109) Цифрови стойност на атмосферния температурен сензор В Fresh Air Blower (G 109)

8 8 Digital value of Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer (G 92) Цифрови стойност на Температурен регулатор Flap Моторни потенциометъра (G 92)

9 9 Delta value of Temperature Regulator Flap Делта стойност на температура регулатор Flap

10 10 Non-corrected specified value of Temperature Regulator Flap Некоригирани определена стойност на Temperature Regulator Flap

11 11 Digital value of Central Flap Motor Potentiometer (G 112) Цифрови стойност на Централна Flap Моторни потенциометъра (G 112)

12 12 Specified value of Central Flap Определена стойност от Централна Flap

13 13 Digital value of Footwell/Defroster Flap Motor Potentiometer (G 114) Цифрови стойност на краката / Defroster Flap Моторни потенциометъра (G 114)

14 14 Specified value of Footwell/Defroster Flap Определена стойност на краката / Defroster Flap

15 15 Digital value of Air Flow Flap Motor Potentiometer (G 113) Цифрови стойност на въздушния поток Flap Моторни потенциометъра (G 113)

16 16 Specified value of Air Flow Flap Определена стойност на въздушния поток Flap

17 17 Vehicle Speed (km/h) Скоростта на превозното средство (км / ч)

18 18 Actual Air Blower voltage (Volts) Край на Air Blower напрежение (волта)

19 19 Specified Fresh Air Blower voltage (Volts) Другаде Свеж въздух Вентилатор напрежение (волта)

20 20 A/C Compressor (A/C Clutch) voltage (Volts) А / С компресор (A / C съединител) напрежение (волта)

21 21 Number of low voltage occurrences, non-transient Брой на събития ниско напрежение, не са преходни

22 22 Cycle condition of A/C Refrigerant High Pressure Switch (F 118) Цикъл състояние на A / C Refrigerant High Pressure Switch (Е 118)

23 23 Cyclings of the A/C Refrigerant High Pressure Switch (F 118) Cyclings на A / C Refrigerant High Pressure Switch (Е 118)

24 24 Cyclings of the switches, absolute non-fluctuating Cyclings на ключове, абсолютно не-променливи

25 25 Analog/Digital value, Kick-Down Switch Analog / Digital стойност, Kick-надолу Switch

26 26 Analog/Digital value, Engine Coolant Temperature (ECT) Warning Light Analog / Digital стойност, охлаждащия агент на двигателя Температура (ЕКТ) предупредителна светлина

27 27 Coding value Кодиране на стойност

28 28 Engine Speed (RPM) Оборотите на двигателя (RPM)

29 29 A/C Compressor speed in rpm (Equals Engine Speed x 1.28) А / С компресор скорост в об. / мин (равно оборотите на двигателя х 1.28)

30 30 Software version Версията на софтуера

31 31 Display check (all segments of A/C Control Head display light up) Покажи проверка (всички сегменти на А / С контрол ръководител на осветлението на дисплея)

32 32 Potentiometer malfunction counter, Temperature Regulator Flap Потенциометър неизправност брояч, Temperature Regulator Flap

33 33 Potentiometer malfunction counter, Central Flap Потенциометър неизправност брояч, Централна Flap

34 34 Potentiometer malfunction counter, Footwell/Defroster Flap Потенциометър неизправност брояч, краката / Defroster Flap

35 35 Potentiometer malfunction counter, Air Flow Map Потенциометър неизправност брояч, Air Flow Карта

36 36 Feedback value, cold end-stop, Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer (G 92) Обратна връзка стойност, студена крайна спирка, Temperature Regulator Flap Моторни потенциометъра (G 92)

37 37 Feedback value, hot end-stop, Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer (G 92), max. Обратна връзка стойност, горещи крайна спирка, Temperature Regulator Flap Моторни потенциометъра (G 92), макс. stop спирам

38 38 Feedback value, cold end-stop, Central Flap Motor Potentiometer (G 112) Обратна връзка стойност, студена крайна спирка, Централна Flap Моторни потенциометъра (G 112)

39 39 Feedback value, hot end-stop, Central Flap Motor Potentiometer (G 112) Обратна връзка стойност, горещи крайна спирка, Централна Flap Моторни потенциометъра (G 112)

40 40 Feedback value, cold end-stop, Footwell/Defroster Flap Motor Potentiometer (G114) Обратна връзка стойност, студена крайна спирка, на пода / Defroster Flap Моторни потенциометъра (G114)

41 41 Feedback value, hot end-stop, Footwell/Defroster Flap Motor Potentiometer (G114) Обратна връзка стойност, горещи крайна спирка, на пода / Defroster Flap Моторни потенциометъра (G114)

42 42 Feedback value, cold end-stop, Air Flow Map Motor Potentiometer (G 113) Обратна връзка стойност, студена крайна спирка, Air Flow Карта Моторни потенциометъра (G 113)

43 43 Feedback value, hot end-stop, Air Flow Map Motor Potentiometer (G 113) Обратна връзка стойност, горещи крайна спирка, Air Flow Карта Моторни потенциометъра (G 113)

44 44 Vehicle operation cycle counter Цикъл на експлоатация на превозното средство брояч

45 45 Calculated interior temperature (internal software, in digits) Изчислено интериор температура (вътрешна софтуер, в цифри)

46 46 Outside (ambient) temperature, filtered, for regulation (internal software) Извън (Ambient) температура, филтрирана, за регулиране (вътрешен софтуер)

47 47 Outside (ambient) temperature, unfiltered, (internal software, in deg C) Извън (Ambient) температура, без филтър, (вътрешния софтуер, в градуса С)

48 48 Outside (ambient) temperature, unfiltered, (in digits) Извън (Ambient) температура, без филтър, (в цифри)

49 49 Malfunction counter for speedometer (vehicle speed) signal Неправилно функциониране брояч за измерване на скоростта (скорост на превозното средство) сигнал

50 50 Standing time (in minutes) Постоянният време (в минути)

51 51 Engine Coolant Temperature (ECT) in deg C Охлаждащия агент на двигателя Температура (ДЕО) в о С

52 52 Graphics channel 1 - A/C compressor switch-off conditions are identified by illuminated segments of the “88.8” display. See chart below . Графика канал 1 - A / C компресор изключване условия са определени от светлинни сегменти на "88.8" дисплей. Виж таблицата по-долу.

53 53 Graphics channel 2 - Climate system electrical outputs are identified by illuminated segments of the “88.8” display. See chart below . Графика канал 2 - климатичната система електрическа са идентифицирани с осветен сегменти на "88.8" дисплей. Виж таблицата по-долу.

54 54 Control characteristics ХАРАКТЕРИСТИКИ НА УПРАВЛЕНИЕТО

55 55 Outside (ambient) temperature, in deg C or deg F depending on setting on A/C control head Извън (Ambient) температура, в градуса С или F градуса в зависимост от създаването на А / С контрол на главата

56 56 Temperature in deg C, from Interior Temperature Sensor, in Headliner (G 86) Температура в о С, от вътрешните работи температурен сензор, в Headliner (G 86)

57 57 Temperature in deg C, from Interior Temperature Sensor, in Instrument Panel (G 56) Температура в о С, от вътрешните работи температурен сензор, в инструмент Panel (G 56)

58 58 Temperature in deg C, from Fresh Air Intake Duct Temperature Sensor (G 89) Температура в о С, от Свеж въздух доза Скоч температурен сензор (G 89)

59 59 Temperature in deg C, from Outside Air (Ambient) Temperature Sensor (G 17), front Температура в о С, от външния въздух (Ambient) температурен сензор (G 17), предни

60 60 Temperature in deg C, from Ambient Temperature Sensor At Fresh Air Blower (G 109) Температура в о С, температура на околната среда от сензор В Fresh Air Blower (G 109)

61 61 Software version (latest) Версията на софтуера (последно)"

Интересува ме за В6 някой знае ли как се влиза в тоя режим на климатроника и дали изобщо се влиза?!??! Аз пробвах по описания за В5 начин , както и др. комбинации, но не става нищо!?!

Редактирано от Ivanu6ka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AUDI

КЛИМАТРОНИК

Достъп до бордовите диагностични кодове

Модели В4, 100, А4, А6 до 1997г.

Промяна на показанията на дисплея за температурата

Натиснете и задръжте бутона за циркулация на въздуха в купето. След това натиснете бутона за повишаване на температурата (“+”) , за да превключите показанието на дисплея за температурата между градуси по Целзий или Фаренхайт.

Включване на бордовите диагностични кодове

Натиснете и задръжте бутона за циркулация на въздуха в купето. След това натиснете. На дисплея се изписва “1с” . Чрез натискане на бутоните за увеличаване (“+”) и намаляване (“-“) на температурата изберете желания номер на канал. След това натиснете бутона за циркулация на въздуха в купето отново. Съответната стойност се изписва на дисплея. Натиснете отново бутоните за увеличаване (“+”) и намаляване (“-“) на температурата за да изберете друг номер на канал. За излизане от режим на диагностика натиснете повторно едновременно бутона за циркулация на въздуха в купето и бутона за ръчно командване на клапата за въздуха към предното стъкло.

1

01. Системна неизправност – изобразява се като “Диагностичен код” – виж диаграмата отдолу

02. Цифрова стойност на вътрешен темп. датчик – плафон на тавана

03. Цифрова стойност на вътрешен темп. датчик – датчик в таблото

04. Цифрова стойност на темп. датчик във въздухозаборника за свеж въздух

05. Цифрова стойност на темп. датчик за външен обкръжаващ въздух – отпред

06. Цифрова стойност на темп. датчик за външен обкръжаващ въздух

07. Цифрова стойност на темп. датчик във духалката за свеж въздух

08. Цифрова стойност на потенциометъра на мотора на клапата за регулиране на температурата

09. Делта стойност на клапата за регулиране на температурата

10. Не коригирана специфична стойност на клапата за регулиране на температурата

11. Цифрова стойност на потенциометъра на мотора на централната клапа

12. Специфична стойност на централната клапа

13. Цифрова стойност на потенциометъра на мотора на клапата на /размразителя/

14. Специфична стойност на клапата на /размразителя/

15. Цифрова стойност на потенциометъра на клапата за въздушния дебит

16. Специфична стойност на клапата за въздушния дебит

17. Скорост на автомобила (km/h)

18. Актуално напрежение на турбината за въздуха (v)

19. Определена стойност на турбината за въздуха (v)

20. Напрежение на клемата на компресора на климатика (v)

21. Стойност на честотата на ниското напрежение – (непреходен процес)

22. Моментно състояние на клапана за високо налягане на компресора на климатика

23. Циклично състояние на клапана за високо налягане на компресора на климатика

24. Циклично състояние на клапаните /вероятно на компресора/– абсолютна непроменлива

25. Аналогова/цифрова стойност на клапана /вероятно на компресора/ за изключване

26. Аналогова/цифрова стойност на температурата на охладителната течност на двигателя. Предупредителна лампа

27. Програмируема стойност

28. Обороти на двигателя (об/мин)

29. Обороти на компресора на климатика (равнява се на оборотите на двигателя X 1.28)

30. Версия на софтуера

31. Проверка на дисплея (всички сегменти на климатроника светят)

32. Брояч на грешките на потенциометъра на клапата за регулиране на температурата

33. Брояч на грешките на потенциометъра на централната клапа

2

34. Брояч на грешките на потенциометъра на клапата на /размразителя/

35. Брояч на грешките на потенциометъра на клапата за въздушния дебит

36. Стойност на обратната връзка на потенциометъра на мотора на клапата за регулиране на температурата (ограничител в студената страна)

37. Стойност на обратната връзка на потенциометъра на мотора на клапата за регулиране на температурата (ограничител в топлата страна)

38. Стойност на обратната връзка на потенциометъра на мотора на централната клапа (ограничител в студената страна)

39. Стойност на обратната връзка на потенциометъра на мотора на централната клапа (ограничител в топлата страна)

40. Стойност на обратната връзка на потенциометъра на мотора на клапата на /размразителя/ (ограничител в студената страна)

41. Стойност на обратната връзка на потенциометъра на мотора на клапата на /размразителя/ (ограничител в топлата страна)

42. Стойност на обратната връзка на потенциометъра на мотора на клапата за въздушния дебит (ограничител в студената страна)

43. Стойност на обратната връзка на потенциометъра на мотора на клапата за въздушния дебит (ограничител в топлата страна)

44. Брояч на работните цикли на автомобила

45. Зададена вътрешна температура (цифрова стойност)

46. Външна обкръжаваща температура, филтрирана за регулиране (вътрешен софтуер)

47. Външна обкръжаваща температура, нефилтрирана (вътрешен софтуер в градуси)

48. Външна обкръжаваща температура, нефилтрирана (цифрова стойност)

49. Брояч на грешките на сигнала за спидометъра

50. Престой (в минути)

51. Температура на охлаждащата течност на двигателя (в градуси)

52. Графичен канал за диагностика на компресора на климатика (виж графиката по-долу)

53. Графичен канал за диагностика на ел.изходите на климатика (виж графиката по-долу)

54. Контролни характеристики

55. Външна (заобикаляща) температура (в градуси)

56. Температура в градуси според вътрешен темп. датчик – плафон на тавана

57. Температура в градуси според вътрешен темп. датчик – датчик в таблото

58. Температура в градуси според темп. датчик във въздухозаборника за свеж въздух

59. Температура в градуси според темп. датчик за външен обкръжаващ въздух – отпред

60. Температура в градуси според темп. датчик във духалката за свеж въздух

61. Версия на софтуера (последна)

3

Значения на диагностичните кодове за системна неизправност

Диагностичен

код Описание на неизправността

00.0 Няма установена неизправност

02.1 Вътрешен температурен датчик (плафон на тавана) – постоянно отворен, *02.1 – виж бележките към таблицата*

02.2 Вътрешен температурен датчик (плафон на тавана) – постоянно затворен, *виж 02.1*

02.3 Вътрешен температурен датчик (плафон на тавана) – непостоянно отворен

02.4 Вътрешен температурен датчик (плафон на тавана) – непостоянно затворен

03.1 Вътрешентемпературен датчик (датчик в таблото) – постоянно отворен, *виж 02.1*

03.2 Вътрешентемпературен датчик (датчик в таблото) – постоянно затворен, *виж 02.1*

03.3 Вътрешентемпературен датчик (датчик в таблото) – непостоянно отворен

03.4 Вътрешентемпературен датчик (датчик в таблото) – непостоянно затворен

04.1 Температурен датчик във въздухозаборника за свеж въздух – постоянно отворен, *04.1 - виж бележките към таблицата*

04.2 Температурен датчик във въздухозаборника за свеж въздух – постоянно затворен, *виж 04.1*

04.3 Температурен датчик във въздухозаборника за свеж въздух – непостоянно отворен

04.4 Температурен датчик във въздухозаборника за свеж въздух – непостоянно затворен

05.1 Температурен датчик за външен обкръжаващ въздух – отпред – постоянно отворен, *05.1 – виж бележките към таблицата

05.2 Температурен датчик за външен обкръжаващ въздух – отпред – постоянно затворен, *05.1 – виж бележките към таблицата*

05.3 Температурен датчик за външен обкръжаващ въздух – отпред – непостоянно отворен

05.4 Температурен датчик за външен обкръжаващ въздух – отпред – непостоянно затворен

06.1 Температурен датчик на охлаждащата течност на двигателя – постоянно отворен, *06.1 – виж бележките към таблицата*

4

06.2 Температурен датчик на охлаждащата течност на двигателя – постоянно затворен, *виж 06.1*

06.3 Температурен датчик на охлаждащата течност на двигателя – непостоянно отворен

06.4 Температурен датчик на охлаждащата течност на двигателя – непостоянно затворен

07.1 Температурен. датчик в духалката за свеж въздух – постоянно отворен, *07.1 – виж бележките към таблицата*

07.2 Температурен. датчик в духалката за свеж въздух – постоянно затворен, *виж 07.1*

07.3 Температурен. датчик в духалката за свеж въздух – непостоянно отворен

07.4 Температурен. датчик в духалката за свеж въздух – непостоянно затворен

08.1 Потенциометъра на мотора на клапата за регулиране на температурата – постоянно отворен, *08.1 виж бележките към таблицата*

08.2 Потенциометъра на мотора на клапата за регулиране на температурата – постоянно затворен, *виж 08.1*

08.3 Потенциометъра на мотора на клапата за регулиране на температурата – непостоянно отворен

08.4 Потенциометъра на мотора на клапата за регулиране на температурата – непостоянно затворен

08.5 Клапа за регулиране на температурата – постоянно блокирала, *08.5 виж бележките към таблицата*

08.6 Грешка на потенциометъра на мотора на клапата за регулиране на температурата

08.7 Клапа за регулиране на температурата – непостоянно блокирала

11.1 Потенциометъра на мотора на централната клапа – постоянно отворен, *11.1 виж бележките към таблицата*

11.2 Потенциометъра на мотора на централната клапа – постоянно затворен, *виж 11.1*

11.3 Потенциометъра на мотора на централната клапа – непостоянно отворен

11.4 Потенциометъра на мотора на централната клапа – непостоянно затворен

11.5 Централна клапа – постоянно блокирала

11.6 Грешка на потенциометъра на мотора на централната клапа

11.7 Централна клапа – постоянно блокирала

13.1 Потенциометъра на мотора на клапата на /размразителя/ - постоянно отворен, *13.1 виж бележките към таблицата*

13.2 Потенциометъра на мотора на клапата на /размразителя/ - постоянно затворен, *виж 13.1*

5

13.3 Потенциометъра на мотора на клапата на /размразителя/ - непостоянно отворен

13.4 Потенциометъра на мотора на клапата на /размразителя/ - непостоянно затворен

13.5 Клапата на /размразителя/ - постоянно блокирала

13.6 Грешка на потенциометъра на клапата на /размразителя/

13.7 Клапата на /размразителя/ - непостоянно блокирала

15.1 Потенциометъра на клапата за въздушния дебит – постоянно отворен, *15.1 виж бележките към таблицата*

15.2 Потенциометъра на клапата за въздушния дебит – постоянно затворен, *виж 15.1*

15.3 Потенциометъра на клапата за въздушния дебит – непостоянно отворен

15.4 Потенциометъра на клапата за въздушния дебит – непостоянно затворен

15.5 Клапата за въздушния дебит – постоянно блокирала

15.6 Грешка на потенциометъра на клапата за въздушния дебит

15.7 Клапата за въздушния дебит – непостоянно блокирала

17.0 Скорост на автомобила – грешен сигнал

18.1 Постоянно напрежение на духалката за свеж въздух /not OK/

18.3 Непостояно напрежение на духалката за свеж въздух /not OK/

20.1 Постоянно напрежение на компресора на климатика /not OK/, *20.1 виж бележките към таблицата*

20.3 Непостоянно напрежение на компресора на климатика /not OK/

22.1 Клапана за високо налягане на компресора на климатика – постоянно отворен, *22.1 виж бележките към таблицата*

22.3 Клапана за високо налягане на компресора на климатика – непостоянно отворен

22.5 Клапана за високо налягане на компресора на климатика – 120Х отворен, *22.5 виж бележките към таблицата*

29.1 Датчик на предпазния колан – постоянно “мек”

29.2 Датчик на предпазния колан – постоянно “твърд”

29.3 Датчик на предпазния колан – непостоянно “мек”

29.4 Датчик на предпазния колан – постоянно “твърд”

Пояснения към диагностичните кодове за системна неизправност

02.1 – цифровата стойност по подразбиране програмирана при дефект на датчика

04.1 – Стойност поддържана за темп.датчик ако същия дефектира

05.1 - Стойност поддържана за темп.датчик ако същия дефектира

6

05.2 – Цифрова стойност по подразбиране програмирана при дефект и на двата датчика G89 и G17 .

06.1 – Температурата на охладителната течност на двигателя се калкулира по подразбиране ако датчика е дефектирал или липсва; диагностиката отчита само около 0ºС

07.1 – Програмираната поправителна стойност = 0

08.1 - Мотора на клапата за регулиране на температурата не може да бъде контролиран автоматично, достъпна е само ръчна настройка

08.5 – Мотора е в циклично състояние, софтуера се опитва да елиминира блокирането

11.1 - Мотора на централната клапа не може да бъде контролиран автоматично, достъпна е само ръчна настройка

11.5 – Мотора е в циклично състояние, софтуера се опитва да елиминира блокирането

13.1 - Мотора на клапата на /размразителя/ не може да бъде контролиран автоматично, достъпна е само ръчна настройка

13.5 - Мотора е в циклично състояние, софтуера се опитва да елиминира блокирането

15.1 – Цифровата стойност е вътрешно програмирана за “отпуснат” режим

15.5 - Мотора е в циклично състояние, софтуера се опитва да елиминира блокирането

20.1 – Компресора на климатика остава изключен докато напрежението не се повиши над 10.8V за повече от 25 сек.

22.1 - Компресора на климатика остава изключен докато клапана се затваря

22.5 – Цикъл на превключване на компресора на климатика, VAG 1551 сканираща функция

Графичен канал за диагностика на компресора на климатика /канал 52/

При наличие на условия за изключване на компресора на климатика, сегментите на дисплея ще светят както е описано по-долу.

7

Сегмент Състояние

a1 Блокиране на клапана за високо налягане на компресора

на климатика – 120Х

b1 Обороти на двигателя по-малко от 200-500

c1 Обороти на двигателя повече от 6000

d1 Обороти на двигателя повече от 6000

e1 Функциониране на системата ОК

f1 Функциониране на системата ОК

a2 Климатика е изключен ръчно

b2 Ниско ниво на напрежението

c2 Изключващ клапан(ключ), компресора е изключен за 12сек.

d2 Включена е предупредителната лампа за температурата

на охлаждащата течност на двигателя

e2 Клапан за ниско налягане на фреона на климатика

f2 Клапан за високо налягане на фреона на климатика

a3 Включен е икономичен режим

b3 Системата е изключена

c3 Външната обкръжаваща температура е твърде ниска

d3 Компресора ще остане изключен за 3-12сек.

e3 Честотата на високото налягане е повече от 30

f3 Датчика за обкръжаваща температура

g1,g2,g3 Функциониране на системата ОК (g1,g2,g3 трябва да

светят едновременно)

Точка

свети Компресора на климатика е включен

Точка

Не свети Компресора на климатика е изключен

Графичен канал за диагностика на ел.изходите на климатика /канал 53/

8

Сегмент Състояние

a1 Вентилатор за вътрешен темп.датчик

b1 Клапа за свеж въздух затворена – режим рециркулация

c1 Клапа на радиатора на парното затворена

d1 Двупосочна връзка работи

e1 Компресора на климатика – включен

f1 Вентилатор на радиатора включен на първа степен

a2 Клапата за въздушния дебит - отворена

b2 Клапата за въздушния дебит - отворена

c2 Клапата за въздушния дебит – затворена

d2 Клапата на /размразителя/ е в “footwell” позиция

e2 Клапата на /размразителя/ е в “footwell” позиция

f2 Клапата на /размразителя/ е в позиция размразяване

a3 Централна клапа в позиция “изход към панела на таблото”

b3 Централна клапа в позиция “изход към панела на таблото”

c3 Централна клапа в позиция “изход към тръбата на размразителя”

d3 Клапа за регулиране на температурата е в позиция

“студен въздух”

e3 Клапа за регулиране на температурата е в позиция

“студен въздух”

f3 Клапа за регулиране на температурата е в позиция

“горещ въздух”

g1,g2,g3 Функциониране на системата ОК (g1,g2,g3 трябва да

светят едновременно)

9

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересува ме за В6 някой знае ли как се влиза в тоя режим на климатроника и дали изобщо се влиза?!??! Аз пробвах по описания за В5 начин , както и др. комбинации, но не става нищо!?!?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво бандити, много благодарско за тези данни, но на моя имам кодове до 74 :flipoff: . Още маааалко... :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това я направих тая тема, виж как от 2-рия коментар се разбра 90% от това което ми трябва, а откакто съм регистриранвъв форума и съм търсил информация по този въпрос, намирам все някакви оскъдни неща тук. Както е въпроса за User Manual - за моята кола така и не мога да намера :hilezh:

Редактирано от cecko_tdi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Не мен ми е намалено осветлението на киломтрите (пробега) почти до 0 когато светят фаровете, при изгасени - всичко е ОК. Някой да знае код за този проблем? Аудито е А4 комби '96 мисля Б5

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..........

Проблема ти е, че не знаеш, че врътката за часовника ти е потенциометър с който регулираш подсветката на таблото и дисплейа на климатроника при светнати фарове :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ти е, че не знаеш, че врътката за часовника ти е потенциометър с който регулираш подсветката на таблото и дисплейа на климатроника при светнати фарове :steinigung:

на истина не го знам! Благодаря :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересува ме за В6 някой знае ли как се влиза в тоя режим на климатроника и дали изобщо се влиза?!??! Аз пробвах по описания за В5 начин , както и др. комбинации, но не става нищо!?!?!

Иванушка, не става брато при Б6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
Мен ме интересува как се излиза от сервизен режим на климатроника,например като дам да показва оборотите после как се излиза ?

И може ли да се обърка нещо,като се човърка там или показва само информация ?

Да и мен ме интересува живо. :steinigung:

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и мен ме интересува живо. :steinigung:

това вероятно е един от най-задаваните и съответно отговорени въпроси във форума(климатроник кодове/процедури/прийоми при А4 Б5),използвай търсачката моля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Защо при мен на позиция 26/където показва температурата на охлаждащата течност на двигателя/ ми показва 17 примерно, при положение, че двигателя вече е достигнал 60-70градуса?

С Б4 съм, но климатроника е с двата дисплея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едно предложение към администраторите на форума - да направят тема в която да систематизират информацията по тази тема с кодовете на климатроника като напишат за моделите за които сега е ставало въпрос и съответно кодовете му с описанието им на български. Това както и много други такива важни теми трябва да се напишат в теми с по 1 обширен коментар и само с влизане в конкретната тема да се разбере с един прочит на коментара за какво иде реч. А сега всеки пуска тема (разбираемо) за нещата които го вълнуват и след някой друг коментар разбира, че има още няколко подобни теми, но от нито една не се разбира всичко наведнъж, трябва да се зарови човек и да търси буквално с часове. Просто тази анархия я няма в никой друг такъв форум за автомобили. Време е да се сложи край на това ровене с часове за неща, които са толкова обикновенни!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

здр колеги, ето че и аз имам едно питане,

четох какво четох, но така и не открих една данна. става дума за МОМЕНТЕН РАЗХОД при А4 В5

въобще има ли такова показание (което човек да може да наблюдава на климатроника) ?

...и ако "да има" - кой е кода ? мерси :bia:

Редактирано от CID
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едно предложение към администраторите на форума..................

имам контрапредложение, ти да се захванеш със задачката и когато си готов да направиш съответната тема, а аз поемам отговорността да я сложа където трябва и както трябва, съгласен?Все пак това е форум и има нещо като "екип", който би трябвало да работи заедно.

Ще помогнеш ли по въпроса?

........... МОМЕНТЕН РАЗХОД при А4 В5..................

няма такова показание климатроника, виж ако имаш бордови компютър ще следиш моментния.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих помогнал NIKO, но нямам много свободно време и което е най - важното не съм сигурен дали ще намеря точната и цяла информация по "случая". Само като гледам колко често колко различни мнения се пишат по дадена тема и понякога колко са абсурдни повечето мнения :). Иначе може да се помъчим да видим дали някой от нас ще намери вярната информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

cecko_tdi, колега я изплюй камъчето...

че някои от нас са невежи - т'ва окей, ама ако знаеш и премълчаваш, значе подпомагаш да има такива... :)

я по-добре кажи от'де и какво да си купя, та да мога да си следя моментния разход. кинти, фирма и т.н.

няма нужда от разпънати лукуми и една камара питанки, нали ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама не само караш кат' изтърван в един коментар над мен пише, че трябва да имаш бордови компютър и едно нещо наречено FIS (дисплей) на таблото пред теб, което ти изкарва определена информация. Има теми за монтиране на FIS дисплей на старото табло, аз лично нямам представа точно как става, защото на моята кола си го има. А и в темата става въпрос за кодовете за самодиагностика през климатроника, кой модел ауди колко кода има коя позиция какво означава и прочее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

А аз на моя климатроник имам 87 кода.Става въпрос за 2.5 ТДИ 2000 година.От къде да ги намеря с точност,защото дадените тук кодове не отговарят.Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...