cecko_tdi Публикувано 19 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2009 Здравейте съфорумци, пуснах тая тема да си изясня веднъж завинаги кодовете на климатроника, по специално за моята кола А4 Б5. Кой код за какво е, каква информация дава и какво трябва да се направи, ако има грешки да се изчистят. Пробвах някои кодове и ми станаха ясни тези за обороти на ДВГ, скорост, и температура външна/вътрешна, на някои други кодове като ги активирам започват да се сменят разни цифри и нищо не мога да разбера какво означават. Мисля, че ще има и други, които не са разбрали точно как да използват кодовете и системата за самотест на климатрониците на ауди. Мерси предварително и ще чакам коментари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 19 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2009 Мен ме интересува как се излиза от сервизен режим на климатроника,например като дам да показва оборотите после как се излиза ?И може ли да се обърка нещо,като се човърка там или показва само информация ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 19 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2009 И мене при А4 (Б5) Фейслифт-а ме интересува на кой канал къкво показва???Колега излиза се мисля като натиснеш копчето за Смяна на каналите или Циркулацията на Въздух а изцяло се излиза като го изгасиш или задържиш комбиняцията от копчетата които си натиснал за да влезнеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 20 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 (Редактирано) колеги за В5 са това кодовете:"Contents of 1 system error # system error2 actual value feeler virtually # actual VALUE sensor virtual3 actual value of interior feelers console # actual VALUE internal sensor CONSOLE4 actual value outside temperature feeler wasserkasten # actual VALUE outside temp sensor water reservoir5 actual value outside temperature feeler bumper # actual VALUE outside temp sensor more bumper6 actual value blowing out feeler floor space # actual VALUE bloweroutlet sensor footspace7 actual value blowing out feeler Mannanstroemer # actual VALUE bloweroutlet sensor dashboard8 display CHECKS #9 actual digital value answering potentiometer temperature flap # actual digitally VALUE feedback potentiometer temp valve10 debit digital value temperature flap # set digitally VALUE temp valve11 actual digital value answering potentiometer A/C flap12 debit digital value A/C flap13 actual digital value answering potentiometer Fuss/Def. Flap14 debit digital value Fuss/Def. Flap15 actual digital value answering potentiometer ram air flap16 debit digital value ram air flap17 driving speed (km/h) 1618 actual value of the blower voltage (volt) 19 desired value of the blower voltage (volt)20 actual value of the compressor/on-board voltage (volt)21 amount of of low-voltage events (not volatile)22 switching status of the high pressure feeler23 number of high pressure events (volatile)24 number of high pressure events (not volatile)25 A/D value kickdown switch26 A/D value hot light27 engine speed28 compressor number of revolutions29 coding30 software-Version31 software index of32 potentiometer error counters temperature flap of33 potentiometer error counters A/C flap of34 potentiometer error counters Fuss/def. Flap of35 potentiometer error counters ram air flap36 temperature flap impact coldly37 temperature flap impact warmly38 A/C flap impact closed39 A/C flap impact openly40 Fuss/Def. Impact Def folds.41 Fuss/Def. Impact foot42 ram air flap impact on43 ram air flap impact folds to44 operating cycle counters45 interior temperature counted (Nine) dig46 outside temperature filtered °C47 outside temperature not filtered °C48 ECOR of49 error counters Tachosignal50 service life in min51 engine temperature °C52 compressor power-off conditions (appendix)53 display more actively el. Outputs x x compressor circulating air valve x water valve54 rule code digit55 outside temperature °C of56 interior feelers virtually °C of57 interior feelers console °C58 temperature wasserkasten °C59 temperature bumper °C of60 blowing out feelers floor space °C of61 blowing out feelers Mannanstroemer °C62 sun intensity W/m² 363 sun intensity filtered W/m²64 delta exhaust rise65 delta A/C flap shift66 time constant 1.8 seconds of67 cold weather starting correction68 max. correcting variable for i or sectionsection section of69 actual value blowing out feeler foot (cnts)70 desired value blowing out feeler foot (cnts)71 deviation (Epsilon)72 proportion (+heizen - cool)"и на български:Промяна степен Температура ПокажиPress and hold the recirculation button. Натиснете и задръжте бутона рециркулация. Then press the temperature up ("+") button to switch between degrees Celsius & Fahrenheit on the Climate Control Temperature and Instrument Panel Outside Temperature displays. След това натиснете температура до ("+") бутон за превключване между градуса по Целзий & Фаренхайт върху климата контрол на температурата и инструмент панел Извън показва температура.Accessing On-Board Diagnostic codes Достъп до бордовите диагностични кодовеPress and hold the recirculation button. Натиснете и задръжте бутона рециркулация. Then press the manual flow control up arrow. You should see a 1c. След това натиснете ръчно управление на потока стрелка нагоре. Трябва да видите 1в. Press the temperature up ("+") or down ("-") buttons to select a code number. Then press the recirculation button again. The value should display. Press the temperature up or down button again to display another code. Натиснете температура ("+") или надолу ("-") бутони, за да изберете номер код. След това натиснете бутона отново кръговрат. Стойността трябва да показвате. Прес температурата нагоре или надолу бутона отново, за да покажете друг код.NOTE: Air Flow Motor (V 71) and Potentiometer (G 113) are not installed in USA/Canada vehicles. ЗАБЕЛЕЖКА: Air Flow Motor (V 71) и потенциометъра (G 113) не са инсталирани в САЩ / Канада превозни средства. Disregard values displayed for these components. Незачитане показват стойности за тези компоненти.Code Код Displayed Value Показан Стойност1 1 System malfunction - displayed as a Diagnostic Trouble Code (DTC), see chart below Неправилно функциониране на системата - показва като Trouble диагностика кодекс (DTC), виж таблицата по-долу2 2 Digital value of Interior Temperature Sensor, in Headliner (G 86) Цифрови стойност на вътрешните работи температурен сензор, в Headliner (G 86)3 3 Digital value of Interior Temperature Sensor, in Instrument Panel (G 56) Цифрови стойност на вътрешните работи температурен сензор, в инструмент Panel (G 56)4 4 Digital value of Fresh Air Intake Duct Temperature Sensor (G 89) Цифрови стойност на чист въздух доза Скоч температурен сензор (G 89)5 5 Digital value of Outside Air (Ambient) Temperature Sensor (G 17), front Цифрови стойност на външния въздух (Ambient) температурен сензор (G 17), предни6 6 Digital value of Outside Air (Ambient) Temperature Sensor Цифрови стойност на външния въздух (Ambient) температурен сензор7 7 Digital value of Ambient Temperature Sensor At Fresh Air Blower (G 109) Цифрови стойност на атмосферния температурен сензор В Fresh Air Blower (G 109)8 8 Digital value of Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer (G 92) Цифрови стойност на Температурен регулатор Flap Моторни потенциометъра (G 92)9 9 Delta value of Temperature Regulator Flap Делта стойност на температура регулатор Flap10 10 Non-corrected specified value of Temperature Regulator Flap Некоригирани определена стойност на Temperature Regulator Flap11 11 Digital value of Central Flap Motor Potentiometer (G 112) Цифрови стойност на Централна Flap Моторни потенциометъра (G 112)12 12 Specified value of Central Flap Определена стойност от Централна Flap13 13 Digital value of Footwell/Defroster Flap Motor Potentiometer (G 114) Цифрови стойност на краката / Defroster Flap Моторни потенциометъра (G 114)14 14 Specified value of Footwell/Defroster Flap Определена стойност на краката / Defroster Flap15 15 Digital value of Air Flow Flap Motor Potentiometer (G 113) Цифрови стойност на въздушния поток Flap Моторни потенциометъра (G 113)16 16 Specified value of Air Flow Flap Определена стойност на въздушния поток Flap17 17 Vehicle Speed (km/h) Скоростта на превозното средство (км / ч)18 18 Actual Air Blower voltage (Volts) Край на Air Blower напрежение (волта)19 19 Specified Fresh Air Blower voltage (Volts) Другаде Свеж въздух Вентилатор напрежение (волта)20 20 A/C Compressor (A/C Clutch) voltage (Volts) А / С компресор (A / C съединител) напрежение (волта)21 21 Number of low voltage occurrences, non-transient Брой на събития ниско напрежение, не са преходни22 22 Cycle condition of A/C Refrigerant High Pressure Switch (F 118) Цикъл състояние на A / C Refrigerant High Pressure Switch (Е 118)23 23 Cyclings of the A/C Refrigerant High Pressure Switch (F 118) Cyclings на A / C Refrigerant High Pressure Switch (Е 118)24 24 Cyclings of the switches, absolute non-fluctuating Cyclings на ключове, абсолютно не-променливи25 25 Analog/Digital value, Kick-Down Switch Analog / Digital стойност, Kick-надолу Switch26 26 Analog/Digital value, Engine Coolant Temperature (ECT) Warning Light Analog / Digital стойност, охлаждащия агент на двигателя Температура (ЕКТ) предупредителна светлина27 27 Coding value Кодиране на стойност28 28 Engine Speed (RPM) Оборотите на двигателя (RPM)29 29 A/C Compressor speed in rpm (Equals Engine Speed x 1.28) А / С компресор скорост в об. / мин (равно оборотите на двигателя х 1.28)30 30 Software version Версията на софтуера31 31 Display check (all segments of A/C Control Head display light up) Покажи проверка (всички сегменти на А / С контрол ръководител на осветлението на дисплея)32 32 Potentiometer malfunction counter, Temperature Regulator Flap Потенциометър неизправност брояч, Temperature Regulator Flap33 33 Potentiometer malfunction counter, Central Flap Потенциометър неизправност брояч, Централна Flap34 34 Potentiometer malfunction counter, Footwell/Defroster Flap Потенциометър неизправност брояч, краката / Defroster Flap35 35 Potentiometer malfunction counter, Air Flow Map Потенциометър неизправност брояч, Air Flow Карта36 36 Feedback value, cold end-stop, Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer (G 92) Обратна връзка стойност, студена крайна спирка, Temperature Regulator Flap Моторни потенциометъра (G 92)37 37 Feedback value, hot end-stop, Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer (G 92), max. Обратна връзка стойност, горещи крайна спирка, Temperature Regulator Flap Моторни потенциометъра (G 92), макс. stop спирам38 38 Feedback value, cold end-stop, Central Flap Motor Potentiometer (G 112) Обратна връзка стойност, студена крайна спирка, Централна Flap Моторни потенциометъра (G 112)39 39 Feedback value, hot end-stop, Central Flap Motor Potentiometer (G 112) Обратна връзка стойност, горещи крайна спирка, Централна Flap Моторни потенциометъра (G 112)40 40 Feedback value, cold end-stop, Footwell/Defroster Flap Motor Potentiometer (G114) Обратна връзка стойност, студена крайна спирка, на пода / Defroster Flap Моторни потенциометъра (G114)41 41 Feedback value, hot end-stop, Footwell/Defroster Flap Motor Potentiometer (G114) Обратна връзка стойност, горещи крайна спирка, на пода / Defroster Flap Моторни потенциометъра (G114)42 42 Feedback value, cold end-stop, Air Flow Map Motor Potentiometer (G 113) Обратна връзка стойност, студена крайна спирка, Air Flow Карта Моторни потенциометъра (G 113)43 43 Feedback value, hot end-stop, Air Flow Map Motor Potentiometer (G 113) Обратна връзка стойност, горещи крайна спирка, Air Flow Карта Моторни потенциометъра (G 113)44 44 Vehicle operation cycle counter Цикъл на експлоатация на превозното средство брояч45 45 Calculated interior temperature (internal software, in digits) Изчислено интериор температура (вътрешна софтуер, в цифри)46 46 Outside (ambient) temperature, filtered, for regulation (internal software) Извън (Ambient) температура, филтрирана, за регулиране (вътрешен софтуер)47 47 Outside (ambient) temperature, unfiltered, (internal software, in deg C) Извън (Ambient) температура, без филтър, (вътрешния софтуер, в градуса С)48 48 Outside (ambient) temperature, unfiltered, (in digits) Извън (Ambient) температура, без филтър, (в цифри)49 49 Malfunction counter for speedometer (vehicle speed) signal Неправилно функциониране брояч за измерване на скоростта (скорост на превозното средство) сигнал50 50 Standing time (in minutes) Постоянният време (в минути)51 51 Engine Coolant Temperature (ECT) in deg C Охлаждащия агент на двигателя Температура (ДЕО) в о С52 52 Graphics channel 1 - A/C compressor switch-off conditions are identified by illuminated segments of the “88.8” display. See chart below . Графика канал 1 - A / C компресор изключване условия са определени от светлинни сегменти на "88.8" дисплей. Виж таблицата по-долу.53 53 Graphics channel 2 - Climate system electrical outputs are identified by illuminated segments of the “88.8” display. See chart below . Графика канал 2 - климатичната система електрическа са идентифицирани с осветен сегменти на "88.8" дисплей. Виж таблицата по-долу.54 54 Control characteristics ХАРАКТЕРИСТИКИ НА УПРАВЛЕНИЕТО55 55 Outside (ambient) temperature, in deg C or deg F depending on setting on A/C control head Извън (Ambient) температура, в градуса С или F градуса в зависимост от създаването на А / С контрол на главата56 56 Temperature in deg C, from Interior Temperature Sensor, in Headliner (G 86) Температура в о С, от вътрешните работи температурен сензор, в Headliner (G 86)57 57 Temperature in deg C, from Interior Temperature Sensor, in Instrument Panel (G 56) Температура в о С, от вътрешните работи температурен сензор, в инструмент Panel (G 56)58 58 Temperature in deg C, from Fresh Air Intake Duct Temperature Sensor (G 89) Температура в о С, от Свеж въздух доза Скоч температурен сензор (G 89)59 59 Temperature in deg C, from Outside Air (Ambient) Temperature Sensor (G 17), front Температура в о С, от външния въздух (Ambient) температурен сензор (G 17), предни60 60 Temperature in deg C, from Ambient Temperature Sensor At Fresh Air Blower (G 109) Температура в о С, температура на околната среда от сензор В Fresh Air Blower (G 109)61 61 Software version (latest) Версията на софтуера (последно)"Интересува ме за В6 някой знае ли как се влиза в тоя режим на климатроника и дали изобщо се влиза?!??! Аз пробвах по описания за В5 начин , както и др. комбинации, но не става нищо!?! Редактирано 20 Декември 2009 от Ivanu6ka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_maniak Публикувано 20 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 AUDIКЛИМАТРОНИКДостъп до бордовите диагностични кодовеМодели В4, 100, А4, А6 до 1997г.Промяна на показанията на дисплея за температуратаНатиснете и задръжте бутона за циркулация на въздуха в купето. След това натиснете бутона за повишаване на температурата (“+”) , за да превключите показанието на дисплея за температурата между градуси по Целзий или Фаренхайт.Включване на бордовите диагностични кодовеНатиснете и задръжте бутона за циркулация на въздуха в купето. След това натиснете. На дисплея се изписва “1с” . Чрез натискане на бутоните за увеличаване (“+”) и намаляване (“-“) на температурата изберете желания номер на канал. След това натиснете бутона за циркулация на въздуха в купето отново. Съответната стойност се изписва на дисплея. Натиснете отново бутоните за увеличаване (“+”) и намаляване (“-“) на температурата за да изберете друг номер на канал. За излизане от режим на диагностика натиснете повторно едновременно бутона за циркулация на въздуха в купето и бутона за ръчно командване на клапата за въздуха към предното стъкло.101. Системна неизправност – изобразява се като “Диагностичен код” – виж диаграмата отдолу02. Цифрова стойност на вътрешен темп. датчик – плафон на тавана03. Цифрова стойност на вътрешен темп. датчик – датчик в таблото04. Цифрова стойност на темп. датчик във въздухозаборника за свеж въздух05. Цифрова стойност на темп. датчик за външен обкръжаващ въздух – отпред06. Цифрова стойност на темп. датчик за външен обкръжаващ въздух07. Цифрова стойност на темп. датчик във духалката за свеж въздух08. Цифрова стойност на потенциометъра на мотора на клапата за регулиране на температурата09. Делта стойност на клапата за регулиране на температурата10. Не коригирана специфична стойност на клапата за регулиране на температурата 11. Цифрова стойност на потенциометъра на мотора на централната клапа12. Специфична стойност на централната клапа13. Цифрова стойност на потенциометъра на мотора на клапата на /размразителя/14. Специфична стойност на клапата на /размразителя/15. Цифрова стойност на потенциометъра на клапата за въздушния дебит16. Специфична стойност на клапата за въздушния дебит17. Скорост на автомобила (km/h)18. Актуално напрежение на турбината за въздуха (v)19. Определена стойност на турбината за въздуха (v)20. Напрежение на клемата на компресора на климатика (v)21. Стойност на честотата на ниското напрежение – (непреходен процес)22. Моментно състояние на клапана за високо налягане на компресора на климатика23. Циклично състояние на клапана за високо налягане на компресора на климатика24. Циклично състояние на клапаните /вероятно на компресора/– абсолютна непроменлива25. Аналогова/цифрова стойност на клапана /вероятно на компресора/ за изключване26. Аналогова/цифрова стойност на температурата на охладителната течност на двигателя. Предупредителна лампа27. Програмируема стойност28. Обороти на двигателя (об/мин)29. Обороти на компресора на климатика (равнява се на оборотите на двигателя X 1.28)30. Версия на софтуера31. Проверка на дисплея (всички сегменти на климатроника светят)32. Брояч на грешките на потенциометъра на клапата за регулиране на температурата33. Брояч на грешките на потенциометъра на централната клапа234. Брояч на грешките на потенциометъра на клапата на /размразителя/35. Брояч на грешките на потенциометъра на клапата за въздушния дебит36. Стойност на обратната връзка на потенциометъра на мотора на клапата за регулиране на температурата (ограничител в студената страна)37. Стойност на обратната връзка на потенциометъра на мотора на клапата за регулиране на температурата (ограничител в топлата страна)38. Стойност на обратната връзка на потенциометъра на мотора на централната клапа (ограничител в студената страна)39. Стойност на обратната връзка на потенциометъра на мотора на централната клапа (ограничител в топлата страна)40. Стойност на обратната връзка на потенциометъра на мотора на клапата на /размразителя/ (ограничител в студената страна)41. Стойност на обратната връзка на потенциометъра на мотора на клапата на /размразителя/ (ограничител в топлата страна)42. Стойност на обратната връзка на потенциометъра на мотора на клапата за въздушния дебит (ограничител в студената страна)43. Стойност на обратната връзка на потенциометъра на мотора на клапата за въздушния дебит (ограничител в топлата страна)44. Брояч на работните цикли на автомобила45. Зададена вътрешна температура (цифрова стойност)46. Външна обкръжаваща температура, филтрирана за регулиране (вътрешен софтуер)47. Външна обкръжаваща температура, нефилтрирана (вътрешен софтуер в градуси)48. Външна обкръжаваща температура, нефилтрирана (цифрова стойност)49. Брояч на грешките на сигнала за спидометъра50. Престой (в минути)51. Температура на охлаждащата течност на двигателя (в градуси)52. Графичен канал за диагностика на компресора на климатика (виж графиката по-долу)53. Графичен канал за диагностика на ел.изходите на климатика (виж графиката по-долу)54. Контролни характеристики55. Външна (заобикаляща) температура (в градуси)56. Температура в градуси според вътрешен темп. датчик – плафон на тавана57. Температура в градуси според вътрешен темп. датчик – датчик в таблото58. Температура в градуси според темп. датчик във въздухозаборника за свеж въздух59. Температура в градуси според темп. датчик за външен обкръжаващ въздух – отпред60. Температура в градуси според темп. датчик във духалката за свеж въздух61. Версия на софтуера (последна)3Значения на диагностичните кодове за системна неизправностДиагностичен код Описание на неизправността00.0 Няма установена неизправност02.1 Вътрешен температурен датчик (плафон на тавана) – постоянно отворен, *02.1 – виж бележките към таблицата*02.2 Вътрешен температурен датчик (плафон на тавана) – постоянно затворен, *виж 02.1*02.3 Вътрешен температурен датчик (плафон на тавана) – непостоянно отворен02.4 Вътрешен температурен датчик (плафон на тавана) – непостоянно затворен03.1 Вътрешентемпературен датчик (датчик в таблото) – постоянно отворен, *виж 02.1*03.2 Вътрешентемпературен датчик (датчик в таблото) – постоянно затворен, *виж 02.1*03.3 Вътрешентемпературен датчик (датчик в таблото) – непостоянно отворен03.4 Вътрешентемпературен датчик (датчик в таблото) – непостоянно затворен04.1 Температурен датчик във въздухозаборника за свеж въздух – постоянно отворен, *04.1 - виж бележките към таблицата*04.2 Температурен датчик във въздухозаборника за свеж въздух – постоянно затворен, *виж 04.1*04.3 Температурен датчик във въздухозаборника за свеж въздух – непостоянно отворен04.4 Температурен датчик във въздухозаборника за свеж въздух – непостоянно затворен05.1 Температурен датчик за външен обкръжаващ въздух – отпред – постоянно отворен, *05.1 – виж бележките към таблицата05.2 Температурен датчик за външен обкръжаващ въздух – отпред – постоянно затворен, *05.1 – виж бележките към таблицата*05.3 Температурен датчик за външен обкръжаващ въздух – отпред – непостоянно отворен05.4 Температурен датчик за външен обкръжаващ въздух – отпред – непостоянно затворен06.1 Температурен датчик на охлаждащата течност на двигателя – постоянно отворен, *06.1 – виж бележките към таблицата* 406.2 Температурен датчик на охлаждащата течност на двигателя – постоянно затворен, *виж 06.1*06.3 Температурен датчик на охлаждащата течност на двигателя – непостоянно отворен06.4 Температурен датчик на охлаждащата течност на двигателя – непостоянно затворен07.1 Температурен. датчик в духалката за свеж въздух – постоянно отворен, *07.1 – виж бележките към таблицата*07.2 Температурен. датчик в духалката за свеж въздух – постоянно затворен, *виж 07.1*07.3 Температурен. датчик в духалката за свеж въздух – непостоянно отворен07.4 Температурен. датчик в духалката за свеж въздух – непостоянно затворен08.1 Потенциометъра на мотора на клапата за регулиране на температурата – постоянно отворен, *08.1 виж бележките към таблицата*08.2 Потенциометъра на мотора на клапата за регулиране на температурата – постоянно затворен, *виж 08.1*08.3 Потенциометъра на мотора на клапата за регулиране на температурата – непостоянно отворен08.4 Потенциометъра на мотора на клапата за регулиране на температурата – непостоянно затворен08.5 Клапа за регулиране на температурата – постоянно блокирала, *08.5 виж бележките към таблицата*08.6 Грешка на потенциометъра на мотора на клапата за регулиране на температурата08.7 Клапа за регулиране на температурата – непостоянно блокирала11.1 Потенциометъра на мотора на централната клапа – постоянно отворен, *11.1 виж бележките към таблицата*11.2 Потенциометъра на мотора на централната клапа – постоянно затворен, *виж 11.1*11.3 Потенциометъра на мотора на централната клапа – непостоянно отворен11.4 Потенциометъра на мотора на централната клапа – непостоянно затворен11.5 Централна клапа – постоянно блокирала11.6 Грешка на потенциометъра на мотора на централната клапа11.7 Централна клапа – постоянно блокирала13.1 Потенциометъра на мотора на клапата на /размразителя/ - постоянно отворен, *13.1 виж бележките към таблицата*13.2 Потенциометъра на мотора на клапата на /размразителя/ - постоянно затворен, *виж 13.1* 513.3 Потенциометъра на мотора на клапата на /размразителя/ - непостоянно отворен13.4 Потенциометъра на мотора на клапата на /размразителя/ - непостоянно затворен13.5 Клапата на /размразителя/ - постоянно блокирала13.6 Грешка на потенциометъра на клапата на /размразителя/13.7 Клапата на /размразителя/ - непостоянно блокирала15.1 Потенциометъра на клапата за въздушния дебит – постоянно отворен, *15.1 виж бележките към таблицата*15.2 Потенциометъра на клапата за въздушния дебит – постоянно затворен, *виж 15.1*15.3 Потенциометъра на клапата за въздушния дебит – непостоянно отворен15.4 Потенциометъра на клапата за въздушния дебит – непостоянно затворен15.5 Клапата за въздушния дебит – постоянно блокирала15.6 Грешка на потенциометъра на клапата за въздушния дебит15.7 Клапата за въздушния дебит – непостоянно блокирала17.0 Скорост на автомобила – грешен сигнал18.1 Постоянно напрежение на духалката за свеж въздух /not OK/18.3 Непостояно напрежение на духалката за свеж въздух /not OK/20.1 Постоянно напрежение на компресора на климатика /not OK/, *20.1 виж бележките към таблицата*20.3 Непостоянно напрежение на компресора на климатика /not OK/22.1 Клапана за високо налягане на компресора на климатика – постоянно отворен, *22.1 виж бележките към таблицата*22.3 Клапана за високо налягане на компресора на климатика – непостоянно отворен22.5 Клапана за високо налягане на компресора на климатика – 120Х отворен, *22.5 виж бележките към таблицата*29.1 Датчик на предпазния колан – постоянно “мек”29.2 Датчик на предпазния колан – постоянно “твърд”29.3 Датчик на предпазния колан – непостоянно “мек”29.4 Датчик на предпазния колан – постоянно “твърд”Пояснения към диагностичните кодове за системна неизправност02.1 – цифровата стойност по подразбиране програмирана при дефект на датчика04.1 – Стойност поддържана за темп.датчик ако същия дефектира05.1 - Стойност поддържана за темп.датчик ако същия дефектира605.2 – Цифрова стойност по подразбиране програмирана при дефект и на двата датчика G89 и G17 .06.1 – Температурата на охладителната течност на двигателя се калкулира по подразбиране ако датчика е дефектирал или липсва; диагностиката отчита само около 0ºС07.1 – Програмираната поправителна стойност = 008.1 - Мотора на клапата за регулиране на температурата не може да бъде контролиран автоматично, достъпна е само ръчна настройка08.5 – Мотора е в циклично състояние, софтуера се опитва да елиминира блокирането11.1 - Мотора на централната клапа не може да бъде контролиран автоматично, достъпна е само ръчна настройка11.5 – Мотора е в циклично състояние, софтуера се опитва да елиминира блокирането13.1 - Мотора на клапата на /размразителя/ не може да бъде контролиран автоматично, достъпна е само ръчна настройка13.5 - Мотора е в циклично състояние, софтуера се опитва да елиминира блокирането15.1 – Цифровата стойност е вътрешно програмирана за “отпуснат” режим15.5 - Мотора е в циклично състояние, софтуера се опитва да елиминира блокирането20.1 – Компресора на климатика остава изключен докато напрежението не се повиши над 10.8V за повече от 25 сек.22.1 - Компресора на климатика остава изключен докато клапана се затваря22.5 – Цикъл на превключване на компресора на климатика, VAG 1551 сканираща функцияГрафичен канал за диагностика на компресора на климатика /канал 52/При наличие на условия за изключване на компресора на климатика, сегментите на дисплея ще светят както е описано по-долу.7Сегмент Състояниеa1 Блокиране на клапана за високо налягане на компресора на климатика – 120Хb1 Обороти на двигателя по-малко от 200-500c1 Обороти на двигателя повече от 6000d1 Обороти на двигателя повече от 6000e1 Функциониране на системата ОКf1 Функциониране на системата ОКa2 Климатика е изключен ръчноb2 Ниско ниво на напрежениетоc2 Изключващ клапан(ключ), компресора е изключен за 12сек.d2 Включена е предупредителната лампа за температурата на охлаждащата течност на двигателяe2 Клапан за ниско налягане на фреона на климатикаf2 Клапан за високо налягане на фреона на климатикаa3 Включен е икономичен режимb3 Системата е изключенаc3 Външната обкръжаваща температура е твърде нискаd3 Компресора ще остане изключен за 3-12сек.e3 Честотата на високото налягане е повече от 30f3 Датчика за обкръжаваща температураg1,g2,g3 Функциониране на системата ОК (g1,g2,g3 трябва да светят едновременно)Точкасвети Компресора на климатика е включенТочкаНе свети Компресора на климатика е изключенГрафичен канал за диагностика на ел.изходите на климатика /канал 53/8Сегмент Състояниеa1 Вентилатор за вътрешен темп.датчикb1 Клапа за свеж въздух затворена – режим рециркулацияc1 Клапа на радиатора на парното затворенаd1 Двупосочна връзка работиe1 Компресора на климатика – включенf1 Вентилатор на радиатора включен на първа степенa2 Клапата за въздушния дебит - отворенаb2 Клапата за въздушния дебит - отворенаc2 Клапата за въздушния дебит – затворенаd2 Клапата на /размразителя/ е в “footwell” позицияe2 Клапата на /размразителя/ е в “footwell” позицияf2 Клапата на /размразителя/ е в позиция размразяванеa3 Централна клапа в позиция “изход към панела на таблото”b3 Централна клапа в позиция “изход към панела на таблото”c3 Централна клапа в позиция “изход към тръбата на размразителя”d3 Клапа за регулиране на температурата е в позиция “студен въздух”e3 Клапа за регулиране на температурата е в позиция “студен въздух”f3 Клапа за регулиране на температурата е в позиция “горещ въздух”g1,g2,g3 Функциониране на системата ОК (g1,g2,g3 трябва да светят едновременно)9 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest Ivanu6ka Публикувано 20 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 Интересува ме за В6 някой знае ли как се влиза в тоя режим на климатроника и дали изобщо се влиза?!??! Аз пробвах по описания за В5 начин , както и др. комбинации, но не става нищо!?!?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko_tdi Публикувано 20 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 Браво бандити, много благодарско за тези данни, но на моя имам кодове до 74 . Още маааалко... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon67 Публикувано 20 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 Не си единствения със 74 канала. Аз ги бях търсил останалите кодове преди около 3 години, но без резултат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko_tdi Публикувано 20 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 (Редактирано) За това я направих тая тема, виж как от 2-рия коментар се разбра 90% от това което ми трябва, а откакто съм регистриранвъв форума и съм търсил информация по този въпрос, намирам все някакви оскъдни неща тук. Както е въпроса за User Manual - за моята кола така и не мога да намера Редактирано 20 Декември 2009 от cecko_tdi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deli77 Публикувано 1 Март 2010 Доклад Share Публикувано 1 Март 2010 Не мен ми е намалено осветлението на киломтрите (пробега) почти до 0 когато светят фаровете, при изгасени - всичко е ОК. Някой да знае код за този проблем? Аудито е А4 комби '96 мисля Б5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 2 Март 2010 Доклад Share Публикувано 2 Март 2010 ..........Проблема ти е, че не знаеш, че врътката за часовника ти е потенциометър с който регулираш подсветката на таблото и дисплейа на климатроника при светнати фарове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deli77 Публикувано 2 Март 2010 Доклад Share Публикувано 2 Март 2010 Проблема ти е, че не знаеш, че врътката за часовника ти е потенциометър с който регулираш подсветката на таблото и дисплейа на климатроника при светнати фарове на истина не го знам! Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 3 Март 2010 Доклад Share Публикувано 3 Март 2010 Интересува ме за В6 някой знае ли как се влиза в тоя режим на климатроника и дали изобщо се влиза?!??! Аз пробвах по описания за В5 начин , както и др. комбинации, но не става нищо!?!?!Иванушка, не става брато при Б6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimittar Публикувано 25 Март 2010 Доклад Share Публикувано 25 Март 2010 Мен ме интересува как се излиза от сервизен режим на климатроника,например като дам да показва оборотите после как се излиза ?И може ли да се обърка нещо,като се човърка там или показва само информация ?Да и мен ме интересува живо. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Март 2010 Доклад Share Публикувано 26 Март 2010 Да и мен ме интересува живо. това вероятно е един от най-задаваните и съответно отговорени въпроси във форума(климатроник кодове/процедури/прийоми при А4 Б5),използвай търсачката моля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrey_mz Публикувано 29 Април 2010 Доклад Share Публикувано 29 Април 2010 А за B5 фейслифта с по новия климатроник същите ли са кодовете и по същият начин се влиза в диагностиката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_a_r_t_o Публикувано 18 Май 2010 Доклад Share Публикувано 18 Май 2010 Защо при мен на позиция 26/където показва температурата на охлаждащата течност на двигателя/ ми показва 17 примерно, при положение, че двигателя вече е достигнал 60-70градуса?С Б4 съм, но климатроника е с двата дисплея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko_tdi Публикувано 18 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2010 Имам едно предложение към администраторите на форума - да направят тема в която да систематизират информацията по тази тема с кодовете на климатроника като напишат за моделите за които сега е ставало въпрос и съответно кодовете му с описанието им на български. Това както и много други такива важни теми трябва да се напишат в теми с по 1 обширен коментар и само с влизане в конкретната тема да се разбере с един прочит на коментара за какво иде реч. А сега всеки пуска тема (разбираемо) за нещата които го вълнуват и след някой друг коментар разбира, че има още няколко подобни теми, но от нито една не се разбира всичко наведнъж, трябва да се зарови човек и да търси буквално с часове. Просто тази анархия я няма в никой друг такъв форум за автомобили. Време е да се сложи край на това ровене с часове за неща, които са толкова обикновенни!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CID Публикувано 17 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2010 (Редактирано) здр колеги, ето че и аз имам едно питане,четох какво четох, но така и не открих една данна. става дума за МОМЕНТЕН РАЗХОД при А4 В5въобще има ли такова показание (което човек да може да наблюдава на климатроника) ? ...и ако "да има" - кой е кода ? мерси Редактирано 17 Юли 2010 от CID Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 17 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2010 (Редактирано) Имам едно предложение към администраторите на форума..................имам контрапредложение, ти да се захванеш със задачката и когато си готов да направиш съответната тема, а аз поемам отговорността да я сложа където трябва и както трябва, съгласен?Все пак това е форум и има нещо като "екип", който би трябвало да работи заедно.Ще помогнеш ли по въпроса?........... МОМЕНТЕН РАЗХОД при А4 В5..................няма такова показание климатроника, виж ако имаш бордови компютър ще следиш моментния. Редактирано 17 Юли 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DIDOO Публикувано 18 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2010 МОМЕНТЕН РАЗХОД при А4 В5 С лаптопа в колата и Вагкома ще го следиш..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko_tdi Публикувано 19 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2010 Бих помогнал NIKO, но нямам много свободно време и което е най - важното не съм сигурен дали ще намеря точната и цяла информация по "случая". Само като гледам колко често колко различни мнения се пишат по дадена тема и понякога колко са абсурдни повечето мнения . Иначе може да се помъчим да видим дали някой от нас ще намери вярната информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CID Публикувано 20 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2010 cecko_tdi, колега я изплюй камъчето...че някои от нас са невежи - т'ва окей, ама ако знаеш и премълчаваш, значе подпомагаш да има такива... я по-добре кажи от'де и какво да си купя, та да мога да си следя моментния разход. кинти, фирма и т.н.няма нужда от разпънати лукуми и една камара питанки, нали ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko_tdi Публикувано 20 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2010 Ама не само караш кат' изтърван в един коментар над мен пише, че трябва да имаш бордови компютър и едно нещо наречено FIS (дисплей) на таблото пред теб, което ти изкарва определена информация. Има теми за монтиране на FIS дисплей на старото табло, аз лично нямам представа точно как става, защото на моята кола си го има. А и в темата става въпрос за кодовете за самодиагностика през климатроника, кой модел ауди колко кода има коя позиция какво означава и прочее. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokosf Публикувано 7 Август 2010 Доклад Share Публикувано 7 Август 2010 А аз на моя климатроник имам 87 кода.Става въпрос за 2.5 ТДИ 2000 година.От къде да ги намеря с точност,защото дадените тук кодове не отговарят.Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване