sweep Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 Аз имах 5000к докато не ми откраднаха фаровете. След това няможах да намеря 5 и взех 6000к. Светят по-добре според мене. Лекичкия (наистина е лек) синкав отенък осветява по-добре.Колегата над мене - регулирай си фаровете защото светят много на късо. Смисъл ако си свикнал така си ги остави, но си далеч от заслепяващите граници. При рефлектор и ксенон светлината е много по-наситена, но и много по-на късо растояние пред колата. При лупата светят по-слабо, но по-далече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 Наистина са малко ниско, но два пъти ми ги регулираха в D&N и в СБА. И двата пъти бяха дори по-ниско Сега съм ги вдигнал малко. Беше ме страх да не опърля на някой веждите ако ги вдигна още Ти на дългите какво сложи? Аз се чудя за 55в на късите, а тоя да го преместя на дългите... ама пусто нямам излишни 150 кинта в момента Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 На дългите съм с 8к и с 5к на късите става ден , ама докато загрее....ебана работап.п.Някой мерил ли е срещу стена от земята до линията на осветяване каква е височината в см и колко трябва да е според Вас?Аз три пъти ходя в Бош и все не ми ги правят както трябва,т.е. бият много високо.С фейслифт съм? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 Никой ли не знае/настройвал така фаровете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 (Редактирано) Лъча на фаровете трябва да пада с 5% на метър... Нещо такова беше. Мериш височината на фара и след 10 метра трябва да е паднал лъча на половината на височината на фара. Коефициента на падане трябва да го пише на фаровете, дали е 3 или 5 или 9358732752 Аз на дългите съм с нормална крушка. Не карам извънградско и дълги не ползвам. Късите смятам, че са ми настроени перфектно и виждам на къси почти колкото ти на дълги Настройвам си ги сам, ама процедурата ми отне близо седмица и доста въртене с отверката Редактирано 11 Февруари 2010 от sweep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 17 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2010 Приди ходих на реглаж на фаровете след това сложих би-ксенон Н4 4300к 35W и веднага отидох пак на реглаж оказа се, че заради изместване на светлинния поток фаровете светят много по високо от преди с около 50%регулираха ми ги и до момента нито един насрещно движещ се автомобил не ми е показал че го заслепявам. Ксенон на рефлекторен фар се монтира и става идеално проблема е в това, че след монтажа гъзовете спестяват 15 лв за реглаж и вадят очите на останалите шофери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pancho1982 Публикувано 27 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2010 (Редактирано) Здравейте колеги значи лупите светят много добре и пръскат светлината по равномерно от обикновенният рефлектор там е работата че ако лупата е повредена тя започва да свети слабо при А4 фейслифта както беше при мен като отворих фара видях че покритието на лупата отвътре е излющено мн малко и точно този фар светеше мн малко по слабо от другия почти незабележимо дори за мен но имаше разликаЗдравейте колеги значи лупите светят много добре и пръскат светлината по равномерно от обикновенният рефлектор там е работата че ако лупата е повредена тя започва да свети слабо при А4 фейслифта както беше при мен като отворих фара видях че покритието на лупата отвътре е излющено мн малко и точно този фар светеше мн малко по слабо от другия почти незабележимо дори за мен но имаше разликаДнес обърнах внимание,че моя лав фар свети доста по-слабо от десния.Мисля да го сваля,като се постопли малко и да видя какъв ще му е проблема,но си мисля ,ако е както при теб олющено покритието на лупата,се чудя какво правим тогава??? Ти разрешили по-някакъв начин твоя проблем??? Редактирано 27 Февруари 2010 от pancho1982 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokosf Публикувано 27 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2010 Днес обърнах внимание,че моя лав фар свети доста по-слабо от десния.Мисля да го сваля,като се постопли малко и да видя какъв ще му е проблема,но си мисля ,ако е както при теб олющено покритието на лупата,се чудя какво правим тогава??? Ти разрешили по-някакъв начин твоя проблем???Погледни и да не са различни марки,защото при мен единия е Валео другия Депо и така светят различно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mininova Публикувано 28 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2010 (Редактирано) От дне и аз съм с Н7 ксенон на късите 35w 6000к. В Бургас намерих едно магазинче където има по 65лв. но бяха с дебели баласти, аз взех за 110 с тънки баласти които монтирах на долната страна на фара. То там си има едно очертано квадратче като за нещо подобно. Искаше ми се баласта да влезе във фара, но моторчето за регулиране малко пречи и неуспях. Не че е невъзможно, но трябваше да вадя моторчето 1-во а става доста трудно.Още не съм ги пробвал навън, с нетърпение ще дочакам да се стъмни да видя разликата. Редактирано 28 Февруари 2010 от mininova Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pancho1982 Публикувано 28 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2010 От дне и аз съм с Н7 ксенон на късите 35w 6000к. В Бургас намерих едно магазинче където има по 65лв. но бяха с дебели баласти, аз взех за 110 с тънки баласти които монтирах на долната страна на фара. То там си има едно очертано квадратче като за нещо подобно. Искаше ми се баласта да влезе във фара, но моторчето за регулиране малко пречи и неуспях. Не че е невъзможно, но трябваше да вадя моторчето 1-во а става доста трудно.Още не съм ги пробвал навън, с нетърпение ще дочакам да се стъмни да видя разликата.Ще чакаме снимки тогава,за да видим ефекта. Поздравления за придобивката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mininova Публикувано 4 Март 2010 Доклад Share Публикувано 4 Март 2010 (Редактирано) Ще чакаме снимки тогава,за да видим ефекта. Поздравления за придобивкатаТези ги нащтраках с телефона преди 2 вечери, асвалта беше мокър и все пак си светеха добре. Е както в мокро светят малко по малко, но е далеч по добре.Тамън се бях засилил да я махам тая кола, ама явно сега като си я понаправя ще си я карам още малко. Редактирано 4 Март 2010 от mininova Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enviro Публикувано 4 Март 2010 Доклад Share Публикувано 4 Март 2010 Тези ги нащтраках с телефона преди 2 вечери, асвалта беше мокър и все пак си светеха добре. Е както в мокро светят малко по малко, но е далеч по добре.Тамън се бях засилил да я махам тая кола, ама явно сега като си я понаправя ще си я карам още малко.От същия магазин ли взе този модел с тънките баластри и аз съм от бургас дай да се уговорим да го видя как свети че едно приятелче мислише да си взима от същия магазин пък ми бяха казали че продавали на някои места ксенони светели добре но само на визията на колата иначе нищо не осветявали А ти за кой магазин говориш този който е на москва или? Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penmark Публикувано 4 Март 2010 Доклад Share Публикувано 4 Март 2010 (Редактирано) Лъча на фаровете трябва да пада с 5% на метър... Нещо такова беше. Мериш височината на фара и след 10 метра трябва да е паднал лъча на половината на височината на фара.Глупости са това, колега. Процента е 1,2-1,3. Съответно на 10 метра лъча трябва да пада с 12-13 см. На колегата mininova, на снимката срещу вратата на гаража, ми се струва, че фокуса на едната крушка е изместен, или фотоапарата прави някакви отблясъци. Редактирано 4 Март 2010 от penmark Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mininova Публикувано 4 Март 2010 Доклад Share Публикувано 4 Март 2010 На колегата mininova, на снимката срещу вратата на гаража, ми се струва, че фокуса на едната крушка е изместен, или фотоапарата прави някакви отблясъци. Ами незнам, снимката е с телефон. Иначе нямам и представа как се променя фокуса на фар с лупа. Почти същото изглежда като на снимката и на живо. Но и преди с обикновенните крушки пак така си светеха (ама по слабо) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penmark Публикувано 4 Март 2010 Доклад Share Публикувано 4 Март 2010 Колега, ето за това петно си мисля, че крушката няма фокус. И двата фара, особено при лупите трябва да светят еднакво. Ама щом казваш, че и с обикновенната крушка е било така, може и фара нещо да не е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mininova Публикувано 5 Март 2010 Доклад Share Публикувано 5 Март 2010 Колега, ето за това петно си мисля, че крушката няма фокус. И двата фара, особено при лупите трябва да светят еднакво. Ама щом казваш, че и с обикновенната крушка е било така, може и фара нещо да не е добре. Ами да тои единия (левия) е оригинален Валео, другоя (десния) е сменян и е някакъв друг. ама според мен свети по добре дали щото е по нов Калника е посурван някога и явно и фара е бил закачен (нали е мигача заедно) но е направено у Немско и почти не си личи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Acho-Sm Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 Колеги, имам 1 такъв въпрос: Имам А4 1,8 Avant-96г. с обикновените, стари рефлекторни фарове(едносекционни). От доста време ми правеше впечатление, че светлината на късите е много слаба, направо хич я нямаше. Вчера ги разглобих фаровете и проверих за утечки по ел. веригата(мислех че проблема е от там), но всичко си беше ОК-напрежението си беше 12v, после поразгледах крушките и видях, че дясната е яко "опушена" отвътре, лявата си беше наред. Сега съм решил да ги сменя да видим дали ще има някаква разлика, изчетох темите за тези КСЕНОНИ, но един от колегите твърди, че е неподходящо да се слагат ксенони на рефлекторни фарове(много заслепявали), друг твърди, че след добър реглаж няма проблем и с рефлекторните фарове. Та питането ми е: 1) дали да си купя някакви по-добри обикновени крушки с нажежаема жичка - прочетох, че Phillips Blue Vision били много добри2) дали да сложа от тези ксеноновите и мога ли да купя само такива ксенонови крушки или имам нужда и от някакви допълнителни приставкиДа отбележа, че не смятам да сменям целите фарове, а само крушките!Благодаря предварително и безаварийно каране на всички колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 Да отбележаКсенон на едносекционния фар h4 на ауди е много зле! Зле за теб! Много зле за останалите. Рефлектора е без никаква преграда, голям е (за разлика от 2 и 3 секционните фарове). Ще заслепяваш много. За да си сложиш ксенон ти трябва - ксенон комплект - кабели, пластини за закрепване, баласти и крушки. ~140lв. Говоря за читави, по мое мнение.Крушки има най-разлинчни - 12-20лв. Харесай си някакви. само да не са некви синкави - нема сми от тях.Аз карах със същия като твоя фар и искам да ти кажа, че светлината не беше лоша, може би имаш проблем с крушките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Acho-Sm Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 Благодаря, Bobu! Май ще сменя само крушките за сега да видим дали ще има разлика, че 140 лв. сега не ми се дават за фарове (-; Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 140 лв е ксеноновия комплектако тръгнеш да слагаш фарове с лупи ~260 лв комплекта Мисля че с едни читави крушки ще усетиш разлика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 22 Март 2010 Доклад Share Публикувано 22 Март 2010 Аз за форда купих Осрам Силвър 50+ за 26 лв., трябва да ти кажа, че съм много доволен. Много хора ги препоръчаха и аз ти ги препоръчвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penmark Публикувано 22 Март 2010 Доклад Share Публикувано 22 Март 2010 Аз бих ти препоръчал да си погледнеш горната част на рефлекторите. Тая част отразява светлината за къси. Ако ти е повреден рефлектора, каквито и крушки да сложиш, дори и ксенон, няма да светне на пътя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Acho-Sm Публикувано 23 Март 2010 Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 Здравейте, колеги!Да ви се похваля - вчера си купих халогенни крушки Philips Blue Vision(доста ми ги нахвалиха), на опаковката пише, че светлината излъчвана от тях се равнява на тази от 4300К ксенонови крушки - надявам се, че наистина е така. Те са малко по-скъпички около 55лв., но чрез приятел, който ползва отстъпка станаха на 35лв. Сега нямам време да ги монтирам, но към края на седмицата мисля, че ще мога да дам отзиви за тях А иначе рефлекторите и на двата фара са си ОК, покритието си е на мястото, не са зацапани!Поздрави на всички и благодаря за отговорите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VentzY Публикувано 27 Март 2010 Доклад Share Публикувано 27 Март 2010 Здравейте, имам B5 1.8TQS 1998г., произведено е в Америка, и имам някви оранжеви габарити и обикновени фарове с нажежаема жичка преполагам, които определено не харесвам особено много.. Искам да ви попитам, за да си сложа напълно нови ксенонови фарове, колко биха ми стрували(и двата фара естествено и като тези от снимките) и някъв човек ми каза, че страничния калник трябвало да се смени, че фаровете били по различни, за което се осъмних.. Бихте ли ме насочили към някои сайт, място където да ги сменя и някои препоръки от по-опитните от вас разбирасе, хич не ги разбирам тия работи и ще съм ви много благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 27 Март 2010 Доклад Share Публикувано 27 Март 2010 КСЕНОН, Фарове Dayline, Angel Eyes, Плазмени циферблати, стопове и аксесоари Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване