RUCKO Публикувано 22 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2009 здр. всички какво сипвате в нафтата да не замразва? освен спирт и газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 22 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2009 На първо време си наливай качествено гориво от реномирани бензиностанции. Иначе може и малко бензин, но съвсем малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 22 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2009 (Редактирано) сърце не му дава да сипе качествена Редактирано 22 Декември 2009 от SLAF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 22 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2009 С пистолета за горещ въздух ще го размразява и това е... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor parakozov Публикувано 22 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2009 сърце не му дава да сипе качественаЧе то в България каде е това качество,че нещо несъм го срещал досега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 22 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2009 И аз съм чувал,че на дизел зимата е хубаво да се слага малко бензин,хем отпушвал и дюзите.Обаче в какво съотношение се слага.Например на 10 литра нафта колко бензин ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djdaka Публикувано 22 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2009 2-ра зима добавям по малко бензин към нафтата в съотношение 5 л бензин на един резервоар нафта около 50 литра . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 22 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2009 около 8-10 % се добавя... До колкото си спомням от тестовете на нафтата които бяха направили колегите от офроуд форума, ОМВ алпин дизел замръзваше на много по ниска температура спрямо другите типове на дизел от останалите производители. Е в крайна сметка алпин дизела си е просто дизел с добавка, но изглежда че добавката е добра. Много колеги от дизел форума препоръчват бензин в нафтата...то така или иначе цената на нафта + бенз или ОМВ алпин дизел излиза почти еднакво. Така че тук вече е въпрос на предпочитание . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 22 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2009 За София не виждам нужда от какъвто и да е специален дизел. Имам наблюдение върху "ретро" дизелови двигатели без турбо и т.н., с обикновената нафта от Лукойл досега никога не са имали проблем с паленето, камо ли със замръзване.С Алпин дизела помпа дюза моторът ми пали още преди да съм му показал ключа, но предполагам, че ще си пали така и със всяка друго гориво, поне при температурите, които достигат в София.Ти си от Русе, там нещата може и да са по-други.А какви точно са преимуществата на бензина в дизела, освен че играе ролята на незамръзваща течност? Какво става с горенето в цилиндрите? Разход/мощност как се променят? Те и старите майстори разправят, че е хубаво яко да изфорсираш мотора преди да го угасиш, че да подкачи гориво за следващото палене :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 22 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2009 (Редактирано) сега ще ви дам един бърз пример.....онзи ден в събота (когато беше доста студено) дизела в на брата мареата замръзна- беше обикновена нафта, а моята нафта небеше замръзна - сипвам от ОМВ алпин дизел ..неискам да прозвучи като няква реклама на ОМВ алпин дизел, сигурно има и по добра нафта - незнам Редактирано 22 Декември 2009 от knejata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 22 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2009 (Редактирано) От сума ти години карам дизел (а и много мои приятели) и никога не ми е замръзвала нафтата. Как го постигате тва, не знам. В България било такова, па онакова, е аз да не живея в Африка. Сипвайте си нафта от големите вериги бензиностанции и гаранция до -20 градуса, няма да имате проблеми.Аа и друго. Тва, че колата не може да запали, не винаги значи, че е замръзнала нафтата. Щото всеки втори, дето не му пали дизела зимата вика- "нафтата е замръзнала, тия гадове са ме преебали" Редактирано 22 Декември 2009 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 22 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2009 нафтата може да им замръзва ако си държат колите по 2-3 дни без да ги палят на -10 градуса.. Както каза колегата, затрудненото палене може да се държи на съвсем други фактори. Лошото на нафтата е след като "замръзне" е че не минава лесно през хартиен филтър какъвто всъщност е горивния Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skiller_1 Публикувано 22 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2009 (Редактирано) Аз лично бих влял алпин само ако наистина не би замръзнал но няколко пъти си правя експеименти и сипвам алпин но не ми харсва кака върви колата харчи с 1л повече (от скоро карам дизел) иначе си сипвам на ЕКО и съм много доволен и там имат скъп дизел но незнма дали е с добавка да не замръзва или някаква друга. Поздрави. Редактирано 22 Декември 2009 от skiller_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 23 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2009 От сума ти години карам дизел (а и много мои приятели) и никога не ми е замръзвала нафтата. Как го постигате тва, не знам. В България било такова, па онакова, е аз да не живея в Африка. Сипвайте си нафта от големите вериги бензиностанции и гаранция до -20 градуса, няма да имате проблеми.Аа и друго. Тва, че колата не може да запали, не винаги значи, че е замръзнала нафтата. Щото всеки втори, дето не му пали дизела зимата вика- "нафтата е замръзнала, тия гадове са ме преебали"Аз пък ще ти кажа моите наблюдения. Имах 1 Ситроен дизел - при него се получаваше следния номер - при -10-15 гр. паля трудничко, но паля и тръгвам и след 3-4 км започва да губи мощност, да мени обороти, да се опитва да загасне. Това на вече загрял мотор и загрял филтър, защото беше закачен на блока на мотора. Това ми го е правило поне 10 пъти. Ако успеех без да ме спират много светофари не ми угасваше. Но 1 път угасна, теглиха ме и накрая пак запали. Аз си го обяснявам, че като тръгна и замръзва или се сгъстява много някъде по тръбичките, защото се охлаждат от движението. При това съм слагал и газ за горене и бензин. Тогава само на Шел слагах нафта.Виждал съм в резервоар да стои пръчка права в нафтата - толкова е сгъстена. Е как да запалиш с такава нафта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 23 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2009 Имено за това говоря...не минава през хартията на филтъра... Ето теста на колегите от offroad форума Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 23 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2009 (Редактирано) Е добре, де пак да ви питам, на мен що не ми се е случвало никога. Последните 10 години (с малко прекъсване), карам само дизели и карам постоянно цяла зима. Защо на никой мой познат с дизел (а вече почти всички се метнаха на дизели) не се случват такива неща ? Редактирано 23 Декември 2009 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest Jivko_s4 Публикувано 23 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2009 ...Аз си го обяснявам, че като тръгна и замръзва или се сгъстява много някъде по тръбичките, защото се охлаждат от движението. При това съм слагал и газ за горене и бензин...До 2004 г. крах дизел. Никога не ми е замръзвала нафтата. Дори при -18 С. Веднъж ми се наложи да точа нафта от резервоара при работещ мотор и нафтата беше гореща. До тогава не знаех, но се оказва че дизела връща част от горивото което е изпратено до двигателя обратно в резервоара. Затоплено.(незнам как и защо).Така че запалиш ли - няма гаснене.Поне според мен.И по дизел технология от 90та г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 23 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2009 След 93 години, има едни трипътни клапанчета (ПВЦ) на филтъра, с тяхна помощ топлатата (върната от дюзите) нафта остава в по голямото количество във филтъра а не се връща към резервоара. След достигане на някаква температура вече започва въртене в по големи количества към резервоара (обяснявам си го като малкия и големия кръг на антифриза). Та може би затова не се получава замръзване на таратайките ни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 23 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2009 (Редактирано) От сума ти години карам дизел (а и много мои приятели) и никога не ми е замръзвала нафтата. Как го постигате тва, не знам. ..Взе и думите от устата! Замръзвала им нафтата! Аз съм си правил експерименти секви. Със алпин дизел, с обикновен, с добавки, без добавки и никога не ми е замръзвала! До -20 не виждам как е възможно да замръзне една обикновена нафта по спецификации! (всъщност май и дават -25 или -24 беше) Единствения шанс да замръзне при -15 или -20 е, ако нафтата е некъв гаден боклук!До 2004 г. крах дизел. Никога не ми е замръзвала нафтата. Дори при -18 С.Точно при -18, -19 съм си палил на обикновена нафта от омв без никви добавки, спомням си, че нарочно си правих експеримент без добавки, да видя къв е смисъла от тех. Редактирано 23 Декември 2009 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gecata_stamboliev Публикувано 23 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2009 здр. всички какво сипвате в нафтата да не замразва? освен спирт и газДобавка против замръзване Кастрол ТДА ... - не помня точно модела, трябва да погледна, но я сипвам рядко при най-големите студове, превантивно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ibonev85 Публикувано 23 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2009 От сума ти години карам дизел (а и много мои приятели) и никога не ми е замръзвала нафтата. Как го постигате тва, не знам. В България било такова, па онакова, е аз да не живея в Африка. Сипвайте си нафта от големите вериги бензиностанции и гаранция до -20 градуса, няма да имате проблеми.Аа и друго. Тва, че колата не може да запали, не винаги значи, че е замръзнала нафтата. Щото всеки втори, дето не му пали дизела зимата вика- "нафтата е замръзнала, тия гадове са ме преебали"Взе и думите от устата! Замръзвала им нафтата! Аз съм си правил експерименти секви. Със алпин дизел, с обикновен, с добавки, без добавки и никога не ми е замръзвала! До -20 не виждам как е възможно да замръзне една обикновена нафта по спецификации! (всъщност май и дават -25 или -24 беше) Единствения шанс да замръзне при -15 или -20 е, ако нафтата е некъв гаден боклук!Точно при -18, -19 съм си палил на обикновена нафта от омв без никви добавки, спомням си, че нарочно си правих експеримент без добавки, да видя къв е смисъла от тех.и аз се присъединявам към вас ... единственото замръзване което ми се получи (на вито 2,3 ТД) беше преди 3-4 години, когато имаше температури под -20 . Това е нормално за нафтата, замръзва около -20 до -25 . На - 18, -19 ми се случваше почти всеки път да запаля и тръгна от Люлин и на моста на Захарна фабрика да придърпа и да изгасне даже. Последния пример е от оня ден. Комшията е с А4 1,9 ТДИ, вика ми абе замръзна ми нафтата и няма палене.. на - 10..-12 Вика ми уж сипвам само на ОМВ Разберете, ако не ви се занимава с добавки, бензини, спирт и какво ли още не просто нафта само на ЛУКОЙЛ всичко идва от там и всеки си сипва какви ли не добавки... ако пък намерите някоя може и малка бензиностанция ама проверена с горива от Гърция ще е супер, до скоро имаше такива ама вече не знам дали някой зарежда от там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 23 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2009 .. Комшията е с А4 1,9 ТДИ, вика ми абе замръзна ми нафтата и няма палене.. на - 10..-12 ..Aаххаха На крива ракета, горивото и виновно! На -10 треа да пали и без работещи свещи, само на компресия! Ако е читаво всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ibonev85 Публикувано 23 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2009 Aаххаха На крива ракета, горивото и виновно! На -10 треа да пали и без работещи свещи, само на компресия! Ако е читаво всичко.хаха да...това пропуснах да напиша ... колата е кукличка, скоро я купи, била поддържана супер..днес като се позатопли го видях сутринта, че я запали от първия път Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 23 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2009 Само искам като ги говорите тези "хитрини" за добавяне на бензин и други екстри в нафтата за да не замръзвала как някой играч ще се излъже на тоталните ви малумщини и директно ще прати своя комон-рейл или пумпе-дюзе на ремонт за няколко хиляди лева Сладури! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RED-AUDI Публикувано 23 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2009 На -10 треа да пали и без работещи свещи, само на компресия! Ако е читаво всичко.Пробвах по погрешка на такива градуси да паля без подгрев. Запали като бензинов дръгел с нови акумулатор и свещи П.п. Алпин дизелът не прави проблем на сериозни минусови температури, това не само съфорумджиите-колеги от съседния ауто форум са го открили. Миналата зима го карах без никакви добавки - само качествена нафта от алпите, тази зима ще преобладава със същите характеристики. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване