Михаил Радославов Публикувано 4 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2010 Днеска всичко си работеше ОК !!! До момента в който се прибрах у нас слезнах от колата и не чух моторчето на централното и ключалките си останаха в горно положение - не прибрани, следователно вратите отключени ... Викам си нещо съм грешка отключих и пак заключих колата и пак няма централно ... иначе аларма има ... Пробвах и с ключа от шофъорската врата, от пасажерската врата и от багажника, все нищо ... заключил съм ги на ръка в момента и съм си пуснал алармата от какво може да е това ... Четох темите из форума, но не намерих решение ... Бушон ли е заминал или някъде другаде да търся проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgixristov Публикувано 4 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2010 Днеска всичко си работеше ОК !!! До момента в който се прибрах у нас слезнах от колата и не чух моторчето на централното и ключалките си останаха в горно положение - не прибрани, следователно вратите отключени ... Викам си нещо съм грешка отключих и пак заключих колата и пак няма централно ... иначе аларма има ... Пробвах и с ключа от шофъорската врата, от пасажерската врата и от багажника, все нищо ... заключил съм ги на ръка в момента и съм си пуснал алармата от какво може да е това ... Четох темите из форума, но не намерих решение ... Бушон ли е заминал или някъде другаде да търся проблема? Провери колега отзад като вдигнеш багажника има 2 пластмасови капака вадиш десния дето е ключалката има има една джиджавка елипсовидна на форма с едно метално лостче, на мен ми се беше извадило лостчето и не става вакум и не ми се заключаше колата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 5 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2010 ... слезнах от колата и не чух моторчето на централното...не става вакум и не ми се заключаше колата!Едва ли му е в това проблема, моторчето не се чува, по думите на колегата.Може би просто са се окислили буксите на централното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
varvarina Публикувано 5 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2010 Проблема колега е в компресорчето за централното....В багажника в десния калник. Решенията са две стискане на пластинките отдолу и ако не стане втора употреба като задължително си с колата да го пробваш. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Радославов Публикувано 5 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2010 тръгна днеска, без да правя каквото и да било ... пробвах го многократно в продължение на 1-2 часа (което не значи че съм седял при колата постояно) ... но сега работи ... слава богу ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
varvarina Публикувано 5 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2010 така е ще тръгва и ще спира докато накрая спре... намаля силата на бубинката затова трябва да се стиснат отзад двете крачета на платката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Радославов Публикувано 5 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2010 а да изкара тай още 2-3 години и ще се разберем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobkataaa Публикувано 6 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2010 да да сигорно е това проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К.С. Публикувано 8 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2010 Извинявам се, ама този компресор за централното няма ли си някакво точно място - става въпрос знам къде стои, като си взех колата, висяха само кабелите и тръбичките - демек нямаше го, купих си втора ръка, свързах, работи всичко и т.н, ама съм го сложил просто между резервоара за задната чистачка и едни пластмаси, даже го увих горе с гума, че тракаше - няма ли някакво специфично място за поставяне, гледах там навсякъде, дето се вика няма къде хуй да пъхнеш, камо ли компресора.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 8 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2010 Ако В4-та е тази от аватара ти мисля,че беше в задния десен калник.Отвори багажника,махни кората на калника и огледай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deeper Публикувано 8 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2010 Да използвам темата и аз-имам подобен проблем.Колата ми се заключва само от дистанционното на алармата (нямам ключалка),но когато опитам да я заключа,лостчето (ба ли го как се казва) на шофьорската врата слиза само малко и после се връща и отключва цялата кола.Мислех,че някаде запира и не може да слезе до край,но не...не запира.Идейки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К.С. Публикувано 8 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2010 Ако В4-та е тази от аватара ти мисля,че беше в задния десен калник.Отвори багажника,махни кората на калника и огледай.Да де, в задния десен калник, махнал съм капака отвътре, натикал съм го, свързал съм го, ама просто си виси на кабелите подпрян на калника вътре, няма ли специално място, където да се захване, ниша, нещо такова? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auditos Публикувано 8 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2010 (Редактирано) Да използвам темата и аз-имам подобен проблем.Колата ми се заключва само от дистанционното на алармата (нямам ключалка),но когато опитам да я заключа,лостчето (ба ли го как се казва) на шофьорската врата слиза само малко и после се връща и отключва цялата кола.Мислех,че някаде запира и не може да слезе до край,но не...не запира.Идейки?проблема ти е в машинката на шофьорската врата аз го отстраних с нова (втора ръка) Редактирано 8 Януари 2010 от auditos Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 И при мен един ден така запираше, но на другия ден нищо му нямаше. Вече един месец от случката колата си се закючва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 ако жилото което служи за отваряне на вратата от вътре е много обтегнато, пак се получава този вариант.... А това оптягане се получава при неправилно поставяне на самото жило! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kds679 Публикувано 17 Август 2013 Доклад Share Публикувано 17 Август 2013 Да не пускам нова тема:При мен се оказа обратното,неще да се отключи пущината,само ръчно става през всички врати,дърпаш на ръка и задните врати,извадих задната кора в дясно,на комбито е напасващ монтажа на нея и ми се видя кофти, а шурна внезапен дъжд вчера и я затворих веднага,махнах компресорчето,сложих го на операционната маса за скъсани пътечки и спойки и нищо.Презапоих някой спойки които ме съмняваха,сложих го и пак не тръгна.Имам втора/същата/кола вадя компресорчето от нея и всичко си тръгна както трябва,значи белята е в компресорчето и по точно в платката.Разбирам малко от електроника,затова ще помоля колегите от форума да ме насочат къде може да е проблема в платката и да се насоча към даден чарк,платката от предния собственик е залята направо от колофон,зная че и той се е борил с плафоните които не са работили в забавено полужение на изгасване,колегата е от форума! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
head_up Публикувано 28 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2017 Колеги, имам сходна ситуация - при мен от време на време помпата работи по-дълого от нормалното. В повечето време - няма проблеми. Но в напоследък изобщо отказва - и на заключване и на отключване - просто не реагира.. Мога да цъкам бутоните на дистанционното като тетрис или да въртя ключа в която и да е ключалка, но не сработва. Проблема е, че днес е един от тези дни. И не ще да отключи. И дребния проблем е, че бензина намалява, а резервоара - заключен. Когато съм изпадал в тази ситуация преди един майстор ме подучи - бъркам през задната жабка, напипвам вакуум клапанчето, на остта (шиша) има една гумичка и с връха на пръстите успявам да върна шиша до отключено положение. Това упражнение съм го правил 3-4 пъти. Добре, ама днес шиша не мръдна, а гумичеката се навря на вътре и край - нямам сила в двата си пръста да преодолея налягането в системата (колкото и да е то). Мъчих се доста, включително и да натикам шиша с вилица (само това имах под ръка с такава здравина, дължина и кривина), но уви - не мога. Сега... положението е лошо. Как се отключва на audi 80 B4 Avant вратичката на резервоара, ако централното не ще да сработи? Последния път се бях заканил, че ще счупя пластината на вратичката и ще си купя капачка с ключ, ама... сърце не ми даде да оризиля колата. Ако няма някакъв хитър начин за отваряне, с какво мога да подходя от страната на шиша? ПП: Въпросът по погрешка попадна в друга тема, тук ми се струва е по-правилно да попитам. Модераторите моля да ме извинят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6matkar Публикувано 29 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2017 (Редактирано) Няма как да отключиш вратичката на резервоара при неработещо централно. Чак си готов да чупиш вратичката за тая глупост. Купи си втора ръка вакуум машинка, толкова ли е сложно. В мегапартс тамън има 2 на по 50-60 лв. Нова такава джаджа ми казаха в един магазин, че е около 600 лв. Аз също съм с втора ръка и за сега работи перфектно. Редактирано 29 Октомври 2017 от 6matkar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 29 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2017 В ОЛХ вървят по 20лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6matkar Публикувано 29 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2017 Още по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
head_up Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 Е, не я счупих. Но с малко сръчност и изкривената вилица разбрах как да я отвря - има-няма 30 секунди и бях вътре. Заминала си беше само пластмаската на ухото (моя грешка), но на самото ухо - нищо му няма. Сега централно - няма. Обаче не мисля, че проблемът е във VDO-то - мерих на големия конектор, на който се предполага, че трябва да дойде 12 волта - няма никой. Подозирам, че всичко започва някъде от към алармата - и тя толкова работи. Има ли реле, което да прекъсва подаването на напрежение към VDO-то? Ясно, че има и сноп контролни сигнали, но нека първо да оправя напрежението към него, пък после ако не сработи - по-реда. Някой да има под ръка електрическата схема на заключването? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване