Jump to content

Audi 80 B4 2.0 90hp


martin8806

Recommended Posts

Здр колеги изкам да попитам чул съм че завода ограничава скороста по някакав начин! Един приятел има същото ауди като моето дори е на повече км и на газ на газ върви повече това възможно ли е ако има ограничение каде е и как се маха на бензин!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо кажи с колко искаш да върви и след малко ще получиш "компетентен" отговор как да я доработиш за да си доволен от вървежа

:rolleyes:

Стой и гледай !!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр колеги изкам да попитам чул съм че завода ограничава скороста по някакав начин! Един приятел има същото ауди като моето дори е на повече км и на газ на газ върви повече това възможно ли е ако има ограничение каде е и как се маха на бензин!

При мен на газ отива до 7000- на 1 скорост както са ми къси предавките, стигам и до 60 км/ ч без да искам, на бензин мисля, че по-малко,защото ограничителят спира горивото, а този ограничител се намира в края на жилото за подаването на газ от страна на двг, някакъв прекъсвач беше.При моето АСЕ не виждам такава екстра и не се ограничава скоростта , а оборотите- 5800 или 6000

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз карам на бензин само френда ми е на газ както казах неговото ауди е на повече км от моето но и него се получава така като мине на бензин като го напавава до определени обороти набира нормално мисля че след 4 000 и половина нещо се едно го забавя става дума за бензин а като е на газ няма такова нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а при мен е така но двигателя е 115 коня АБК повече от 190 неиска тя на 4-та на 6000 удари точно 180 а на други приятели прави повече като макс скорост а двигателя ми го гледа приятел майстор и каза че не е изтормозен центровката съм и дал малко предварение ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато колата работи на бензин има ограничение на оборотите.Това става по електронен път.За АВТ мотор ограничението е на 6200 оборота.Датчика на Хол подава информация на ЕСU-то и при достигане на тези обороти се прекратява подаване на гориво от дюзата.Това е една полезна защита на двигателя.

Когато се кара на газ(АГУ) ECU-то не участва и няма това ограничение.В този случай може да се развият доста по-големи обороти, но не е препоръчително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато колата работи на бензин има ограничение на оборотите.Това става по електронен път.За АВТ мотор ограничението е на 6200 оборота.Датчика на Хол подава информация на ЕСU-то и при достигане на тези обороти се прекратява подаване на гориво от дюзата.Това е една полезна защита на двигателя.

Когато се кара на газ(АГУ) ECU-то не участва и няма това ограничение.В този случай може да се развият доста по-големи обороти, но не е препоръчително.

тази защита дето разправяш как меже да се махне :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На оборотомера има отбелязана червена зона.Това означава,че мотора вече влиза в критични обороти.Колко още искаш да върви колега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На оборотомера има отбелязана червена зона.Това означава,че мотора вече влиза в критични обороти.Колко още искаш да върви колега?

маи иска да извади буталата за основен ремонт :lol:

не ми стана ясно колегата цели да стигне до червената зона или ......

Редактирано от miki69
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маи иска да извади буталата за основен ремонт :lol:

не ми стана ясно колегата цели да стигне до червената зона или ......

явно скороста ми е малка :lol::):(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно скороста ми е малка :lol::lol::(

Имаше една тема дето един колега искаше да си "разпили"колата та да вървяла повече.Аудито мисля,че беше 1.8 карбуратор или моно.Скъсаха го от бъзик. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше една тема дето един колега искаше да си "разпили"колата та да вървяла повече.Аудито мисля,че беше 1.8 карбуратор или моно.Скъсаха го от бъзик. :lol:

ами то си е за смех изкам просто да стане някакси като на газ както е! дори и да ми дигне разхода малко Н.П. пак и ми е много интересно как така на газ върви повече от колкото на бенз би трябвало да е обратното :lol:

Редактирано от martin8806
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си вадиш изводи от два автомобила. Много голямо значение има конкретното състояние на всеки един от тях, и съответните настройки. А това за махане на ограничителя (за чипосване) на АБТ мотор ми звучи смешно. И аз карам Б4-ка с този мотор и мога само да ти кажа че от куция кон трудно ще направиш расов жребец! :lol: Тъй че карай си колицата и се радвай че данъка ти не е 200лв, а ако толкова ти се дават пари по колата по-добре си сложи една газова уретба хем да ти е по-евтино, хем да върви повече както ти казваш!

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си вадиш изводи от два автомобила. Много голямо значение има конкретното състояние на всеки един от тях, и съответните настройки. А това за махане на ограничителя (за чипосване) на АБТ мотор ми звучи смешно. И аз карам Б4-ка с този мотор и мога само да ти кажа че от куция кон трудно ще направиш расов жребец! :( Тъй че карай си колицата и се радвай че данъка ти не е 200лв, а ако толкова ти се дават пари по колата по-добре си сложи една газова уретба хем да ти е по-евтино, хем да върви повече както ти казваш!

не газ няма да сложа за мен това си е чисто унищожаване на колата :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не газ няма да сложа за мен това си е чисто унищожаване на колата :(

Много си прав колега(да ме прощават газаджиите).Моето купе е 2.0 16V.Сигурно гори 12л. в града обаче кефа е голям и за сега нямам проблеми с мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не газ няма да сложа за мен това си е чисто унищожаване на колата :(

За статистиката само да ти кажа, за 4 години 50 000км само на газ, а преди това колко е карана още на газ представа си нямам щото я купих с газовата уретба, и не съм успял да я унищожа! Нищо лично но как така като не ти е ясно що е то ограничител, има ли почва у нас, и кога работи и не работи, ти е ясно че карането на газ унищожава колата!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За статистиката само да ти кажа, за 4 години 50 000км само на газ, а преди това колко е карана още на газ представа си нямам щото я купих с газовата уретба, и не съм успял да я унищожа! Нищо лично но как така като не ти е ясно що е то ограничител, има ли почва у нас, и кога работи и не работи, ти е ясно че карането на газ унищожава колата!?

че може да не сам напреднал толко в материяла като теб това не значи че тапи работи нз газта унищожава живота 2 пати по барзо :(:(

Редактирано от martin8806
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли ми обяснил по точно как, с какво и на кое точно съкращава живота карането на газ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли ми обяснил по точно как, с какво и на кое точно съкращава живота карането на газ?

ами газта има по голямо топлинно число и гори всичко по барзо и износването е е 2 пати по барзо на газ :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чул си нещо от някъде но не си го запомнил както трябва а и вероятно този от когото си го чул толкова правилно го е казал.

За топлинно число не знам, но газта определено има по-високо октаново число (около 104-105 октана), гори с различна скорост от тази на бензина и за това когато се кара на газ е добре да се добавят няколко градуса преварение от заводски предписаните. Това за два пъти по-бързото износване как точно го премери, или и него си го чувал някъде?

Айде поздрави и от наще! :(

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами газта има по голямо топлинно число и гори всичко по барзо и износването е е 2 пати по барзо на газ :hilezh:

Колега, това да вкараш двигателя в критични обороти е много по-съсипващо от газта.

А за това дали да имаш или да нямаш газова преценяш сам.

Още повече, че ABT мотора е моноинжекция и е идеален за газиране.

При правилен монтаж газовата уредба не създава никакви проблеми(личен опит и не ангажирам никого с мнението си).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...