Jump to content

Трудно пали като е студена.


akulata

Recommended Posts

Колеги,привет.От известно време имам дразнещ проблем,а именно сутрин/или като е истинала напълно,да речем 2-3 часа вън на студа/ пали от 2 път/понякога и от 3-тия път/.Паля я винаги без да подавам газ и я чакам поне 3 мин. да позагрее и тогава тръгвам.

Ходил съм на диагностика-всичко е точно-кабели-6,свещите са добри,делкото,капачка,палец-6.Мериха налягане в инжекциона и беше с леки отклонения-оправиха го./искам да отбележа,че хората,които ми мериха налягането на инжекциона са проверени и доказани/

темп. датчик/тоя синия дето е горе на тройника/ е в ред,работи.

Като запали в първата минута работи много неравномерно и с ниски обороти-тресе и т.н.

след минута вече всичко е ток и оборотите ги заковава,но ако и дам малко газ ги връща до около 600-700 някъде и после заспиват на около 1000.След това като я покарам и я спра,при следващо палене пали от раз и без никви дертове.

някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забравих да уточня

само бенз

газ не е имала

като я запаля и поработи 4-5 мин. става бетон-проблема е първото палене и работоенето на празен ход първата минута

Редактирано от akulata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да ти е ниско нивото на горивото,и след като престои една вечер и после става трудно паленето докато не покачи колкото гориво е нужно.Това е моето мнение дано съм ти бил полезен :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,привет.От известно време имам дразнещ проблем,а именно сутрин/или като е истинала напълно,да речем 2-3 часа вън на студа/ пали от 2 път/понякога и от 3-тия път/.Паля я винаги без да подавам газ и я чакам поне 3 мин. да позагрее и тогава тръгвам.

Ходил съм на диагностика-всичко е точно-кабели-6,свещите са добри,делкото,капачка,палец-6.Мериха налягане в инжекциона и беше с леки отклонения-оправиха го./искам да отбележа,че хората,които ми мериха налягането на инжекциона са проверени и доказани/

темп. датчик/тоя синия дето е горе на тройника/ е в ред,работи.

Като запали в първата минута работи много неравномерно и с ниски обороти-тресе и т.н.

след минута вече всичко е ток и оборотите ги заковава,но ако и дам малко газ ги връща до около 600-700 някъде и после заспиват на около 1000.След това като я покарам и я спра,при следващо палене пали от раз и без никви дертове.

някакви идеи?

А какъв е мотора,бедна смес,манджаааа му трябва.

Редактирано от borumen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята също не пали от първото завъртане, но като изчакам 30-тина секунди пали веднага. Знам си го това и не се притеснявам, винаги е било така, когато е студено.

Редактирано от Sunnynon
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си стартовата дюза.Възможно е да е запушена.Моята поне от там се оправи.Извади я и завърти стартера.Ако всичко е наред трябва да пръска на мъгла в зависимост от температурата до 10-тина секунди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мотора е JN сместа е коригирана от тея въпросните хора,споменати по-горе.

а тази стартова дюза коя точно е?

може ли снимка да видя къде стои?

мерси за отговорите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стартовата дюза е на всукателния колектор... точно след дроселите на газта... в нея влиза един горивопровод и една букса с 2 или 3 кабела. Но се съмнявам, че е от нея... тя пръска гориво само като въртиш стартера... а аз доколкото разбирам колата ти пали ама веднага гасне... ако е така... и и аз страдам от същия проблем даже днеска от 4-5 път запали. Съмнявам се в стъпковото моторче (шибъра за въздух)... може и от друго да е :gmorning:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам подобен проблем. Пали от първото въртене, но просто гасне, дари да и подам леко газ.При 2рото завъртане на ключа пали и не гасне повече, но е дразнещо. Освен това при студено време, първите 20-30 сек. ако пусна педела на газста гасне веднага, след това си държи 850-900 оборота? Докато позагрее леко колата "глъхне" от 1600-2000 оборота? Кода е KV 2.2E 10V.

Поздрави :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се намеся и аз със подобен проблем. Двигателя е ADA 1.6 101к.с. При темперетура под -5 градуса няма палене. Смених свещите преди няма и 500 км. Мислех че проблемът е в тях , но уви - не се получи подобрение. Когато е по-топло няма отказ - пали веднага и много лесно , което ме навежда на мисълта за някой Т-датчик. Гледам че са 2 бр. на тройника. В етката видях че единия(сивия) показва на таблото и е с ключе сигурно за лампата при 120 градуса. Може би другия трябва да сменя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сте убедени, че синия датчик за температурата работи коректно, почистете си дюзата за студения старт на ултразвук (особено тези които карат на газ) и 99% ще се изненадате от студения старт сутрин в големите студове. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз говорех за ADA двигател. Там поне не съм виждал дюза за студен старт. А иначе незнам дали ми работи синия датчик. КАК да го проверя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сте убедени, че синия датчик за температурата работи коректно, почистете си дюзата за студения старт на ултразвук (особено тези които карат на газ) и 99% ще се изненадате от студения старт сутрин в големите студове. :flehan:

taq startoea duza e spomenatata po-gore ot oldtimer nali taka?

az nqmam gazowo ama trqbwa da go probwam towa pochistwane s ultrazwuk da widim kwo she stane

mersi za saweta

p.p. sori za maimunicata :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се присъединявам към търсещите за почистване на стартовата дюза???

Иначе знам, че дюзите на мотора на тези механични инжекции нямат чистене.... имат подмяна на гумички или смяна на самата дюза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при мен не е проблема в синия датчик. Един френд ми каза да пробвам с други свещи. Довечера ще ги сменя и ако не стане отново - айде при Евелин на дигноза. :hilezh: Иначе стартова дюза търсих , но не видях да има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Датчика за пускане на старт дюзата и струва 199лв- бош. <_< Без нея зимата нема палене. И на брат ми колата го имаше тоя проблем с трудно палене студена и кофти обороти до като е студена. Реших генерално проблема с едно кранче за газова. Махнах го онова дето служи за регулиране на празните обороти. То е биметална пластина и се влияе от топлината на колектора за това на колегата като поработи 4-5 мин и сичко става бетон после според мене. А студения старт ми е с едно ключе. Бутонче по скоро. Сутрин натискаш палиш чакаш2- 3 мин на място и после пееш и на газ и на бензин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

колеги,оказа се много проста работата!

пак върнах ст. моторче/преди го бях шунтирал с реглажен кран/,като преди това го свалих и с помощта на гайката отзад наместих пластинката вътре в самото моторче да е по-отворена.След това запалих и О ЧУДО!!!!!!!!

стабилни обороти,като бетон!

като загря оборотите паднаха на около 750 и от винтчето на дросела ги вдигнах на около 900!

преди малко пак я палнах и всичко е 6+

всичко това се осъществи с ОГРОМНОТО съдействие на veselin_velchev

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...