akulata Публикувано 21 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2010 Колеги,привет.От известно време имам дразнещ проблем,а именно сутрин/или като е истинала напълно,да речем 2-3 часа вън на студа/ пали от 2 път/понякога и от 3-тия път/.Паля я винаги без да подавам газ и я чакам поне 3 мин. да позагрее и тогава тръгвам.Ходил съм на диагностика-всичко е точно-кабели-6,свещите са добри,делкото,капачка,палец-6.Мериха налягане в инжекциона и беше с леки отклонения-оправиха го./искам да отбележа,че хората,които ми мериха налягането на инжекциона са проверени и доказани/темп. датчик/тоя синия дето е горе на тройника/ е в ред,работи.Като запали в първата минута работи много неравномерно и с ниски обороти-тресе и т.н.след минута вече всичко е ток и оборотите ги заковава,но ако и дам малко газ ги връща до около 600-700 някъде и после заспиват на около 1000.След това като я покарам и я спра,при следващо палене пали от раз и без никви дертове.някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanmp Публикувано 21 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2010 Колега,На бензин ли караш или на газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 21 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2010 (Редактирано) забравих да уточнясамо бензгаз не е ималакато я запаля и поработи 4-5 мин. става бетон-проблема е първото палене и работоенето на празен ход първата минута Редактирано 21 Януари 2010 от akulata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanmp Публикувано 21 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2010 Възможно е да ти е ниско нивото на горивото,и след като престои една вечер и после става трудно паленето докато не покачи колкото гориво е нужно.Това е моето мнение дано съм ти бил полезен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borumen Публикувано 22 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 (Редактирано) Колеги,привет.От известно време имам дразнещ проблем,а именно сутрин/или като е истинала напълно,да речем 2-3 часа вън на студа/ пали от 2 път/понякога и от 3-тия път/.Паля я винаги без да подавам газ и я чакам поне 3 мин. да позагрее и тогава тръгвам.Ходил съм на диагностика-всичко е точно-кабели-6,свещите са добри,делкото,капачка,палец-6.Мериха налягане в инжекциона и беше с леки отклонения-оправиха го./искам да отбележа,че хората,които ми мериха налягането на инжекциона са проверени и доказани/темп. датчик/тоя синия дето е горе на тройника/ е в ред,работи.Като запали в първата минута работи много неравномерно и с ниски обороти-тресе и т.н.след минута вече всичко е ток и оборотите ги заковава,но ако и дам малко газ ги връща до около 600-700 някъде и после заспиват на около 1000.След това като я покарам и я спра,при следващо палене пали от раз и без никви дертове.някакви идеи?А какъв е мотора,бедна смес,манджаааа му трябва. Редактирано 22 Януари 2010 от borumen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 23 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2010 Недейте да пренебрегвате фактора "качествени" БГ горива , вода в резервоара и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sunnynon Публикувано 23 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2010 (Редактирано) Моята също не пали от първото завъртане, но като изчакам 30-тина секунди пали веднага. Знам си го това и не се притеснявам, винаги е било така, когато е студено. Редактирано 23 Януари 2010 от Sunnynon Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 23 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2010 Провери си стартовата дюза.Възможно е да е запушена.Моята поне от там се оправи.Извади я и завърти стартера.Ако всичко е наред трябва да пръска на мъгла в зависимост от температурата до 10-тина секунди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 23 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2010 мотора е JN сместа е коригирана от тея въпросните хора,споменати по-горе.а тази стартова дюза коя точно е?може ли снимка да видя къде стои?мерси за отговорите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 23 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2010 Стартовата дюза е на всукателния колектор... точно след дроселите на газта... в нея влиза един горивопровод и една букса с 2 или 3 кабела. Но се съмнявам, че е от нея... тя пръска гориво само като въртиш стартера... а аз доколкото разбирам колата ти пали ама веднага гасне... ако е така... и и аз страдам от същия проблем даже днеска от 4-5 път запали. Съмнявам се в стъпковото моторче (шибъра за въздух)... може и от друго да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 24 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2010 И аз имам подобен проблем. Пали от първото въртене, но просто гасне, дари да и подам леко газ.При 2рото завъртане на ключа пали и не гасне повече, но е дразнещо. Освен това при студено време, първите 20-30 сек. ако пусна педела на газста гасне веднага, след това си държи 850-900 оборота? Докато позагрее леко колата "глъхне" от 1600-2000 оборота? Кода е KV 2.2E 10V.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaCeTo Публикувано 24 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2010 Ще се намеся и аз със подобен проблем. Двигателя е ADA 1.6 101к.с. При темперетура под -5 градуса няма палене. Смених свещите преди няма и 500 км. Мислех че проблемът е в тях , но уви - не се получи подобрение. Когато е по-топло няма отказ - пали веднага и много лесно , което ме навежда на мисълта за някой Т-датчик. Гледам че са 2 бр. на тройника. В етката видях че единия(сивия) показва на таблото и е с ключе сигурно за лампата при 120 градуса. Може би другия трябва да сменя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maverickpl Публикувано 24 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2010 Ако сте убедени, че синия датчик за температурата работи коректно, почистете си дюзата за студения старт на ултразвук (особено тези които карат на газ) и 99% ще се изненадате от студения старт сутрин в големите студове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaCeTo Публикувано 24 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2010 Лично аз говорех за ADA двигател. Там поне не съм виждал дюза за студен старт. А иначе незнам дали ми работи синия датчик. КАК да го проверя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 24 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2010 Ако сте убедени, че синия датчик за температурата работи коректно, почистете си дюзата за студения старт на ултразвук (особено тези които карат на газ) и 99% ще се изненадате от студения старт сутрин в големите студове. taq startoea duza e spomenatata po-gore ot oldtimer nali taka?az nqmam gazowo ama trqbwa da go probwam towa pochistwane s ultrazwuk da widim kwo she stanemersi za sawetap.p. sori za maimunicata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 И аз нямам газова. Тоест до колкото знам никога не е имала и никога няма да има. А къде могат да ми я прочистат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 И аз се присъединявам към търсещите за почистване на стартовата дюза???Иначе знам, че дюзите на мотора на тези механични инжекции нямат чистене.... имат подмяна на гумички или смяна на самата дюза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaCeTo Публикувано 26 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2010 Ами при мен не е проблема в синия датчик. Един френд ми каза да пробвам с други свещи. Довечера ще ги сменя и ако не стане отново - айде при Евелин на дигноза. Иначе стартова дюза търсих , но не видях да има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 26 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2010 ...една букса с 2 или 3 кабела.Два пина, буксата е синя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 26 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2010 Да. Датчика за пускане на старт дюзата и струва 199лв- бош. Без нея зимата нема палене. И на брат ми колата го имаше тоя проблем с трудно палене студена и кофти обороти до като е студена. Реших генерално проблема с едно кранче за газова. Махнах го онова дето служи за регулиране на празните обороти. То е биметална пластина и се влияе от топлината на колектора за това на колегата като поработи 4-5 мин и сичко става бетон после според мене. А студения старт ми е с едно ключе. Бутонче по скоро. Сутрин натискаш палиш чакаш2- 3 мин на място и после пееш и на газ и на бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 28 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 значи проблема може да и в самия датчиккак се тества датчика дали работи коректно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 14 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2010 колеги,оказа се много проста работата!пак върнах ст. моторче/преди го бях шунтирал с реглажен кран/,като преди това го свалих и с помощта на гайката отзад наместих пластинката вътре в самото моторче да е по-отворена.След това запалих и О ЧУДО!!!!!!!!стабилни обороти,като бетон!като загря оборотите паднаха на около 750 и от винтчето на дросела ги вдигнах на около 900!преди малко пак я палнах и всичко е 6+всичко това се осъществи с ОГРОМНОТО съдействие на veselin_velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване