Jump to content

температура при А4 В6-AVF


Васил

Recommended Posts

Здравейте!

Става въпрос за Audi A4 B6 131PS PD AVF мотор.

Въпросната кола я карам вече 3 години и половина и досега като загрее стрелката не е мърдала от 90 градуса ни зиме,ни лете,ни понадолнище или наннагорнище.

От няколко дни насам забелязах,че като карам извън града стрелката взе да пада под 90,може би 80-85 градуса.

Та въпроса ми е дали термостата започва да прави проблеми,или?

Иначе градско си държи 90 градуса.

Благодаря за вниманието предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Васко и при мен беше така.Миналата година го смених.Взех си от Гинков,мисля че беше 24 лв.За сега съм доволен.Така и не се видяхме да побъбрим за Аудита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички!

И аз така си мислех,но не бях сигурен.

Предстои ми смяна на масло и филтри и ще го сменя и него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменя се сравнително лесно . Задължително си купи гумичката към термостата(продава се отделно) иначе изпуска антифриз и също си купи и една бутилка концентрат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата Васил: На колко хил. км ти е колата ?

предполагам че на определени км се бъгва термостата.

.. та да се ориентирам и аз кога ще трябва да го сменям :flipoff: мерси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата Васил: На колко хил. км ти е колата ?

предполагам че на определени км се бъгва термостата.

.. та да се ориентирам и аз кога ще трябва да го сменям :flipoff: мерси.

На 210 000км реални,не като повечето внос в бг на по 80-90 000км.

Колата беше на година и половина и 160000км като я купих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Аз карам по-старото ауди А4, 2,5 тди и имам абсолютно същите грижи.

Някой може ли да ми каже, какво се случва при недостигане на 90 градуса?

Къде се намира тоя термостат и лесно ли се сменя - вече си го купих всъщност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм така. Двигателя ми е AWX 131кс.-почти същата работа. и моята е на 210000 и прави същите магарии! Термостат съм купил, но чакам времето да се оправи, за да го сменя! Имах проблем и с темп. датчик...прекъсваше и чукваше грешка, та смених него първо, но съм си и за термостат!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз сменях датчика за температурата.

На мен същпо ми даваше грешка и при проверка излезе датчика за температурата.

Самия датчик е с два датчика,в смисъл единия отчита температурата на таблото,а другия подава инфо към компа.

При мен се беше прецакал втория.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно същия случай! на таблото показанието ми беше стабилно ,но компа се шашкаше и ми включваше подгрев в средата на лятото и периодични излизаше грешка. Датчика е същия дето споменаваш и явно това си им е някакъв недостатък, прекъсват след време от вибрации ли що ли :)! И стува 40 кинта, а са 2 термосъпротивления дето са стотинки сигурно(господ да ги убие тез търгаши) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика е същия дето споменаваш и явно това си им е някакъв недостатък, прекъсват след време от вибрации ли що ли :respekt:! И стува 40 кинта, а са 2 термосъпротивления дето са стотинки сигурно(господ да ги убие тез търгаши) :2gunsfiring_v1:

Всеки може да си го смени ако не му се дават толкова пари.Само да има нерви да разчопли на две датчика.По 1,80лв са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте на всички!

Смених въпросния термостат,ама май на вятъра!

Есента ми се наложи да сменям температурен датчик.

За Бога ако ви се наложи не слагайте такъв от 20-30лв,а си купете от Порше за 60лв и после нямате тези грижи като мен...

В една друга тема бях писал,че ми писна от гаражни и прехвалени майстори и реших да ходя в Порше за обслужване.

Както по-горе съм писал от известно време температурата взе да пада!

Както всички от вас и аз бях сигурен,че е термостат./поне при старото Ауди беше така/

Отивам онзи ден в Порше Варна за смяна на масло и филтри и казах да ми сменят и термостата./щот не загрява/

Оставих колата,след 3-4 часа ми се обадиха,че е готова.

Карам си и си свиркам,щото мисля че всичко е ок! :hilezh: Като се има предвид че и доста се изръсих! :hilezh:

Да ама не!Температурата пак не се качи повече от 75 градуса!

Прибирам се в Добрич и им звъня в Порше.

Казвам термостата не бачка! :hilezh:

Записах си днес час за диагностика на охлаждащата система и смяна на спирачната течност./между другото в момента е на промоция:течност+смяна 49лв/

Оставих пак колата и след 3 часа беше готова.Този път всичко беше ок а проблема се оказа шибания датчик за 20лв,който ми излезе повече от 300лв!

Термостата беше 70,смяната му 100,днешната диагностика 60,датчик 60+смяна-30+стар датчик 20лв=340лв

Така че ако ви падне стрелката направете първо диагностика и тогава сменяйте термостат!

Уверете се че показваната температура съвпада с тази която излиза на компютъра в самата система на колата.

Незнам дали VAG-COM кабелите показват температурата на двигатела,ама там я видяха.

Може и да имат друг достъп до данни и системи в самата кола!

п.с.-Доста се изръсих за един шибан датчик,ама сега новия и термостата са ми с две години гаранция!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така се случва често. Ако ходиш в Порше им кажи какви са ти оплакванията, а не им казвай какво да сменят. Те така или иначе ще си свършат работата, но поне да не сменяш излишни части, защото все пак няма как да ти откажат услуга щом си я заръчал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И те така ми казаха,че уважават желанието на клиента за смяна без проверка!

Онзи ден се бях ядосал и мислех като отида днес да им кажа да ми сменят дизеловия мотор с бензинов,че ми е шумен този!

Да видим дали щяха да ми го сменят,ама се отказх!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...да ми сменят дизеловия мотор с бензинов,че ми е шумен този!

Да видим дали щяха да ми го сменят,ама се отказх!

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здр и аз днес смених термостат и датчик но полза няма, температурата на таблото не ми отчита и термостатът не отваря. Половината от антифриза го няма в казанчето.. какво по дяволите ще да е..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля че и аз трябва да сменям температурен датчик,миналата зима смених термостат всичко беше ок до снощи когато се прибирах и забелязах че показателите на температурата взеха да падат а в колата жега голяма парното на 6 спрях огасих двигателя и пак запалих показа ми около 90 градуса и след малко падна до малко над 50. Къде точно се намира тоя температурен датчик ? ако някой знай нека да сподели нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика е вляво и отзад на двигателя(гледано отпред на колата). Зад ЕГР клапана ако знаеш какво е,и по-ниско. Има тема в която съм го качил на схемка, но и с това упътване ще го намериш :). За да имаш по-лесен достъп трябва да свалиш въздуховодите преди въздушния филтър и капака на самия филтър. Държи го една платмасова скоба...внимавай да не я счупиш. Вадиш скобата, разкачаш жиците и дърпаш. Ще ти шурне антифриза, така че или го източи преди това...или ще си доливаш после...или му сложи някаква тапа(има ги по 2 лв ) докато сменяш датчика да не изтече много. Датчика ако е неизправен бие грешка на вагком...така, че не е лошо да закачиш преди да разтуряш всичко колата и да видиш дали въобще е в него проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...