Васил Публикувано 26 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2010 Здравейте!Става въпрос за Audi A4 B6 131PS PD AVF мотор.Въпросната кола я карам вече 3 години и половина и досега като загрее стрелката не е мърдала от 90 градуса ни зиме,ни лете,ни понадолнище или наннагорнище.От няколко дни насам забелязах,че като карам извън града стрелката взе да пада под 90,може би 80-85 градуса.Та въпроса ми е дали термостата започва да прави проблеми,или?Иначе градско си държи 90 градуса.Благодаря за вниманието предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 26 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2010 100% термостат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teto Публикувано 26 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2010 Същия проблем и при мен-вчера поръчах термостат-56лв+4лв уплатнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slay Публикувано 26 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2010 Васко и при мен беше така.Миналата година го смених.Взех си от Гинков,мисля че беше 24 лв.За сега съм доволен.Така и не се видяхме да побъбрим за Аудита. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 26 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2010 Със същия мотор съм и ти казвам ,че е термостат . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 26 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2010 Благодаря на всички!И аз така си мислех,но не бях сигурен.Предстои ми смяна на масло и филтри и ще го сменя и него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 26 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2010 Сменя се сравнително лесно . Задължително си купи гумичката към термостата(продава се отделно) иначе изпуска антифриз и също си купи и една бутилка концентрат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dido1234 Публикувано 2 Март 2010 Доклад Share Публикувано 2 Март 2010 колегата Васил: На колко хил. км ти е колата ? предполагам че на определени км се бъгва термостата... та да се ориентирам и аз кога ще трябва да го сменям мерси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 2 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2010 колегата Васил: На колко хил. км ти е колата ? предполагам че на определени км се бъгва термостата... та да се ориентирам и аз кога ще трябва да го сменям мерси.На 210 000км реални,не като повечето внос в бг на по 80-90 000км.Колата беше на година и половина и 160000км като я купих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sako8222 Публикувано 7 Март 2010 Доклад Share Публикувано 7 Март 2010 Колеги,Аз карам по-старото ауди А4, 2,5 тди и имам абсолютно същите грижи.Някой може ли да ми каже, какво се случва при недостигане на 90 градуса?Къде се намира тоя термостат и лесно ли се сменя - вече си го купих всъщност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 7 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2010 Моята стига 90 градуса,но градско изляза ли извън града пада на около 80. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 7 Март 2010 Доклад Share Публикувано 7 Март 2010 И аз съм така. Двигателя ми е AWX 131кс.-почти същата работа. и моята е на 210000 и прави същите магарии! Термостат съм купил, но чакам времето да се оправи, за да го сменя! Имах проблем и с темп. датчик...прекъсваше и чукваше грешка, та смених него първо, но съм си и за термостат! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 7 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2010 И аз сменях датчика за температурата.На мен същпо ми даваше грешка и при проверка излезе датчика за температурата.Самия датчик е с два датчика,в смисъл единия отчита температурата на таблото,а другия подава инфо към компа.При мен се беше прецакал втория. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 7 Март 2010 Доклад Share Публикувано 7 Март 2010 Абсолютно същия случай! на таблото показанието ми беше стабилно ,но компа се шашкаше и ми включваше подгрев в средата на лятото и периодични излизаше грешка. Датчика е същия дето споменаваш и явно това си им е някакъв недостатък, прекъсват след време от вибрации ли що ли ! И стува 40 кинта, а са 2 термосъпротивления дето са стотинки сигурно(господ да ги убие тез търгаши) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 7 Март 2010 Доклад Share Публикувано 7 Март 2010 Датчика е същия дето споменаваш и явно това си им е някакъв недостатък, прекъсват след време от вибрации ли що ли ! И стува 40 кинта, а са 2 термосъпротивления дето са стотинки сигурно(господ да ги убие тез търгаши) Всеки може да си го смени ако не му се дават толкова пари.Само да има нерви да разчопли на две датчика.По 1,80лв са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 22 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2010 Здравейте на всички!Смених въпросния термостат,ама май на вятъра!Есента ми се наложи да сменям температурен датчик.За Бога ако ви се наложи не слагайте такъв от 20-30лв,а си купете от Порше за 60лв и после нямате тези грижи като мен... В една друга тема бях писал,че ми писна от гаражни и прехвалени майстори и реших да ходя в Порше за обслужване.Както по-горе съм писал от известно време температурата взе да пада!Както всички от вас и аз бях сигурен,че е термостат./поне при старото Ауди беше така/Отивам онзи ден в Порше Варна за смяна на масло и филтри и казах да ми сменят и термостата./щот не загрява/Оставих колата,след 3-4 часа ми се обадиха,че е готова.Карам си и си свиркам,щото мисля че всичко е ок! Като се има предвид че и доста се изръсих! Да ама не!Температурата пак не се качи повече от 75 градуса!Прибирам се в Добрич и им звъня в Порше.Казвам термостата не бачка! Записах си днес час за диагностика на охлаждащата система и смяна на спирачната течност./между другото в момента е на промоция:течност+смяна 49лв/Оставих пак колата и след 3 часа беше готова.Този път всичко беше ок а проблема се оказа шибания датчик за 20лв,който ми излезе повече от 300лв!Термостата беше 70,смяната му 100,днешната диагностика 60,датчик 60+смяна-30+стар датчик 20лв=340лвТака че ако ви падне стрелката направете първо диагностика и тогава сменяйте термостат!Уверете се че показваната температура съвпада с тази която излиза на компютъра в самата система на колата.Незнам дали VAG-COM кабелите показват температурата на двигатела,ама там я видяха.Може и да имат друг достъп до данни и системи в самата кола!п.с.-Доста се изръсих за един шибан датчик,ама сега новия и термостата са ми с две години гаранция! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 22 Април 2010 Доклад Share Публикувано 22 Април 2010 Така се случва често. Ако ходиш в Порше им кажи какви са ти оплакванията, а не им казвай какво да сменят. Те така или иначе ще си свършат работата, но поне да не сменяш излишни части, защото все пак няма как да ти откажат услуга щом си я заръчал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 22 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2010 И те така ми казаха,че уважават желанието на клиента за смяна без проверка!Онзи ден се бях ядосал и мислех като отида днес да им кажа да ми сменят дизеловия мотор с бензинов,че ми е шумен този!Да видим дали щяха да ми го сменят,ама се отказх! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 23 Април 2010 Доклад Share Публикувано 23 Април 2010 ...да ми сменят дизеловия мотор с бензинов,че ми е шумен този!Да видим дали щяха да ми го сменят,ама се отказх! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
berbatov Публикувано 18 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2012 Здр и аз днес смених термостат и датчик но полза няма, температурата на таблото не ми отчита и термостатът не отваря. Половината от антифриза го няма в казанчето.. какво по дяволите ще да е.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
davido Публикувано 18 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2012 Колеги, а някой следил ли си е температурата по показанията на климатроника в движение и да ги сравни с показанията на таблото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 18 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2012 На B6 няма такава функция! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
davido Публикувано 18 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2012 Неможеш да си изкараш температурата на диагностичните канали на климатроника? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galko_13 Публикувано 20 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2012 мисля че и аз трябва да сменям температурен датчик,миналата зима смених термостат всичко беше ок до снощи когато се прибирах и забелязах че показателите на температурата взеха да падат а в колата жега голяма парното на 6 спрях огасих двигателя и пак запалих показа ми около 90 градуса и след малко падна до малко над 50. Къде точно се намира тоя температурен датчик ? ако някой знай нека да сподели нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 21 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 Датчика е вляво и отзад на двигателя(гледано отпред на колата). Зад ЕГР клапана ако знаеш какво е,и по-ниско. Има тема в която съм го качил на схемка, но и с това упътване ще го намериш . За да имаш по-лесен достъп трябва да свалиш въздуховодите преди въздушния филтър и капака на самия филтър. Държи го една платмасова скоба...внимавай да не я счупиш. Вадиш скобата, разкачаш жиците и дърпаш. Ще ти шурне антифриза, така че или го източи преди това...или ще си доливаш после...или му сложи някаква тапа(има ги по 2 лв ) докато сменяш датчика да не изтече много. Датчика ако е неизправен бие грешка на вагком...така, че не е лошо да закачиш преди да разтуряш всичко колата и да видиш дали въобще е в него проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване