Jump to content

A4 2.5 TDI или BMW 2.5 TDS


Recommended Posts

Абе незнам изобщо кво обсъждате тва ТДС.Маината му на чисто техническите проблеми - те са решими с пари и/или добро състояние.Проблема е че тва е уникално куца комбинация - предкамерен дизел с електроника :flehan: .Разхода винаги ще е висок заради ниското КПД ,а заради паразитната топлина винаги ще прегрява при надуване на мощноста(пък те са си заводски надути за предкамерен дизел).Изобщо от БМВ са се опитали да направят много неща ма накрая е излезнал един посредствен кенеф.Има нео предимство пред 2,5 и то е че е редови и е по-лесен за обслужване.За сметка на това следващия им дизел е с комън-рейл (директно впръскване) и "къса сниджира (има 4-5 награди двигател на годината) ,ма той е бая цифра 10 000++.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 66
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да така си е, комън-рейл на БМВ и ПД на Ауди са вече "друга бира", но и цената им е друга :lol: Както казаха колегите - бягай надалеч от евтин дизел и то на години... За тези пари - бенз. А и 1.8Т е по-добре във всяко отношене от 2.5ТДИ 150. Този дизел не се взема за икономия а за вървене, щото много върви и на голмите скорости и доускоренията ще е страшен ама и разхода е сходен с бензинова кола от рода на 1.8Т. Въпроса е че не може да го избереш пред безина заради разхода, а и дори едно дребно "ремонтче" да направиш по него и цялата икономия ще иде на кино. Особенно ако е за тези пари много е вероятно да "изникнат" такива ремонтчета :flehan: Да не говорим че ако си попрочел из форума значи си видял че хроничните му поблеми са достатъчно плашещи за което колегите го наричат "душегуб" :)

Така че се ориентирай към 1.8Т който е много по добре от БМВ 320 150, затова горе ти написаха за 323 ако ще е 3-ката :) 1.9ТДИ си имаш затова го пропускаме, а по големите от 2.5 вече не "не се пипат"... Така че за тоз бюджет остава бензинката...

Успех с покупката и гледай да е запазена колата, че хубава и евтина няма (или има ама за много кратко време :flehan: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:wall: Мерси, ем така като слушам 1.8т ще е пък а6-цата няма да я продавам,кат няма кинти за бензин ще си карам 1.9-ката :wall:

Приятелю, ако за 6 бона ще си на ръба да вземеш някоя окепазена А4, както казват колегите или пък нещо не те кефи БМВ-то и имаш съмнения, за тези парички можеш да си вземеш една С класичка, 202-ка Мерцедес, С 250 турбодизел, автоматик. Няма да споря кое ще бие на старт и т.н. Просто МБ ще ти е кола с например двойно по-здрава предница и също поне двойно по-ниски цени за направата й, ако нещо следва да се ремонтира. А и като цяло цените за обслужване и ремонти са далеч, далеч по-надолу. Ако пък имаш съмнения за автомата, просто търси ръчка :)

Ако пък не искаш да изневеряваш на марката Ауди, това е твоята кола и късмет :)

Редактирано от 4kraga
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 250 ТД важи абсолютно същото - архаичен предкамерен дизел -висок разход и слаб въртящ момент.С автоматика напрао :hilezh: .Здравината вярно е на ниво което го няма в новите коли ама ръждата(това са годините в които МБ се изкаха на пометеното) и архаичния интериор си казват думата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 250 ТД важи абсолютно същото - архаичен предкамерен дизел -висок разход и слаб въртящ момент.С автоматика напрао :) .Здравината вярно е на ниво което го няма в новите коли ама ръждата(това са годините в които МБ се изкаха на пометеното) и архаичния интериор си казват думата.

Аз затова горе упоменах, ако много на човека не му дреме яко ли дърпа колата или не. А пък и 2.5 турбодизел не мисля, че е мудна кола на общия фон от тези сходни класове. Да, за ръждата си прав, както и за интериора. Въпрос на вкус. Няма спор, че Аудито е по-обличко на интериор, абе по-красиво е отвътре, няма какво. Но зависи къде си готов да си с компромисите. Ако предпочиташ да даваш пари за скъпи ремонти и да ти се чупи колата по-често, но в същото време да ти е по-приятно вътре и да късаш хората по сфетофарите, а и не само там-да се взима Аудито. Ако обаче искаш да се наслаждаваш на возия, управление, здравина и доста по тънки и редки ремонти, 202-ката е по-добрия избор. Както виждате, БМВ-то въобще не го и коментирам :) Настина хубави коли, ама като нови, иначе доста често са им взели здравето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова горе упоменах, ако много на човека не му дреме яко ли дърпа колата или не. А пък и 2.5 турбодизел не мисля, че е мудна кола на общия фон от тези сходни класове. Да, за ръждата си прав, както и за интериора. Въпрос на вкус. Няма спор, че Аудито е по-обличко на интериор, абе по-красиво е отвътре, няма какво. Но зависи къде си готов да си с компромисите. Ако предпочиташ да даваш пари за скъпи ремонти и да ти се чупи колата по-често, но в същото време да ти е по-приятно вътре и да късаш хората по сфетофарите, а и не само там-да се взима Аудито. Ако обаче искаш да се наслаждаваш на возия, управление, здравина и доста по тънки и редки ремонти, 202-ката е по-добрия избор. Както виждате, БМВ-то въобще не го и коментирам :) Настина хубави коли, ама като нови, иначе доста често са им взели здравето.

Чесно да ти кажа взимам я за да ми служи,но и да не е мн тромава,защото съм голям фен на високите скорости и да знам че мога да я зоря като ми дойде музата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю, ако за 6 бона ще си на ръба да вземеш някоя окепазена А4, както казват колегите или пък нещо не те кефи БМВ-то и имаш съмнения, за тези парички можеш да си вземеш една С класичка, 202-ка Мерцедес, С 250 турбодизел, автоматик. Няма да споря кое ще бие на старт и т.н. Просто МБ ще ти е кола с например двойно по-здрава предница и също поне двойно по-ниски цени за направата й, ако нещо следва да се ремонтира. А и като цяло цените за обслужване и ремонти са далеч, далеч по-надолу. Ако пък имаш съмнения за автомата, просто търси ръчка :)

Ако пък не искаш да изневеряваш на марката Ауди, това е твоята кола и късмет :)

Каква здрава предница на С -класа, вие виждали ли сте за какво става въпрос там ? Това е най-счупения Мерцедес правен някога, с динамика на товарен влак. Дори и чисто хипотетично да се приеме, че предницата е по-здрава, то за 200-300лв спестени за 5 години , не си струва такова наказание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би имам колега с една такава C-класичка от тези супер здравите дето му изпи соса на кредитната линия пък незнам колко са му ефтини ремонтите.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз мисля че цетката изобщо не може да се класира с е39 и а4 б5 нема такъв кибрит отврат за здравината предполагам че е доста здрава ходовата част ама тва тежи и си гори и не върви и най-важното подръждасва си

Редактирано от stangata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз мисля че цетката изобщо не може да се класира с е39 и а4 б5 нема такъв кибрит отврат за здравината предполагам че е доста здрава ходовата част ама тва тежи и си гори и не върви и най-важното подръждасва си

Ами аз до колкото виждам, създателят на темата говори за 325, а не за 5-ца, каквато е Е39 :flehan: Естествено , че не сравнявам Цедка 202 с Е39. Него може да го сравнявам с коли от същия клас и година на производство, т.е. например А6 и МБ w210.

Не знам кой колко е запознат, но преди време именно по този въпрос пуснах тема тук, тъй като един приятел се колебаеше именно между А4 и 202. 99% от хората тук в този форум казаха, че А4 е много по-скъпа за ремонт и първоначално обслужване, както и е с много по-чуплива предница. Не става дума А4 дали е добра или лоша кола. Не един и двама, включително и мнения на всеки майстор е, че частите на А4 са по-скъпи от на 202, както и доста по често се разбива предницата. Това мисля е безспорно. Не знам от къде черпите информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така е за предницата аз на мойта кола вече и врътнах 12 хиляди за 1 година в софия и околностите става въпрос за б5 смених големите тампони на задния носач и ми поумекнаха предните аморт. ианче засега е трупче и дано скоро да не се разбуха :hilezh:

малко обърках с една друга тема нищо де пък ако става въпрос за е 36 тдс по добре да си вземе ауди б4 щото тва е36 незнам защо ми се струва много селска кола то не че и аудитата не ги карат селяци :hilezh:

Редактирано от stangata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко отклонение.Карам ауди,но мерцедеса си е мерцедес.Особено дизела.Единствено задното ме дразнеше зимата.

Аз и горе казах. Не искам спорове коя кола е по-добра като цял. Просто отразявам по кои критерии МБ е по-добър, не само според моето мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и горе казах. Не искам спорове коя кола е по-добра като цял. Просто отразявам по кои критерии МБ е по-добър, не само според моето мнение.

По всички критерии мерцедес е много по напред.Като говорим за един и същи клас и година.За бмв не мога да дам мнение,резервиран съм.Знам,че тук не е мястото ,но ауди не оправдава цената си,която държи на пазара.С риск да ядосам много от вас,но за жалост е така.Извинявам се,ако съм засегнал някой....,но все пак в моята класация ауди е най-красивата кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не изобщо ц класата не може да се сравни с а4 дори скоро се качих в една ц класа 99г бензинова 1.8 комби верно и адр е муден обаче тя е доста по зле иначе хубаво вози като дизайн вътре вън е пълна скръб даже и той си го казва че гадна уж била здрава ше я видиме след некоя година като я нападне ръждицата и все пак за това са създадени различните марки за различните вкусове това че държи висока цена и има търсене говори за каква кола става въпрос ^_^

а забравих да добавя че аз мерцедес който да не харчи не съм видял освен 2.0д и 250 д тази красавица си гълта 12-13 градско тя е и бая тежичка

Редактирано от stangata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като зяло A4 B5 vs w202

а4 - по-ссъвременни вървежни и икономични мотори (1.9tdi 1.8t), малко по просторен ОТПРЕД, и много тесен отзад, за много хора по-красив интериор, но това е въпрос на вкус. Много шумна кола при движение 130 км, независиво от мотора (може би единственото изключение са бензиновите 6-ци, но като цяло не е добре обезшумена). За мен предното си е минус, за сруги плюс, но 4 по 4 е друга бира. Поддръжката определено е по-скъпа и по-чуплива от w202. Почти всички А4-ки на БГ пазара са с климатроник и сравнително богато оборудване.

w202 - много по-комфортна и тиха. Прекрасен 2.2 комън реал дизел, и безмислен обикновен 2,2 чист дизел. Оптималния бензинов мотор - 2,2 бензин - не толкова пъргав като 1,8т, но достатъчно вървежен и с приличен разход. Моделите с климатроник не са толкова чести колкото при ауди.

Като цяло е важно и какво ще ти влезе в сърцето, но лично аз не бих си купил а4 б5 ауди най-вече заради шума, предното предаване, некомфортното задно окачване (предното е ОК) и недоброто съотношение на тежестта в предната и задната част.

Редактирано от DJ_Vasko_C
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен е изключително тъпо някой да робува на дадена марка.. или даден модел или даден тип двигатели .. Като ти харесва ОК.. ама като нямаш средства да си позволиш това което искаш .. защо трябва да се натискаш да е АУДИ или БМВ.. Тук виждам ,че създателя на темата е против бензин.. защо ? Защото е карал само дизели.. Страх те е от новото ли ? хм.. 1.8Т върви повече, по-безшумен е , по-икономичен (ако се сложи газов инжекцион) , по-пъргав.. от 2те ТДИ-та които предлагат марките.. а вие продължавате да си блъскате главата ДИЗЕЛ ДИЗЕЛ ДИЗЕЛ.. На мнение съм ,че трябва да се мисли по-мащабно .. Колкото до тези 2 коли.. при ауди-мотора е доста по шумен.. докато бмв-то "трака" по-добре.. Но не мога да се съглася с поста на DJ_Vasko_C ,че бмв са по-обезшумени от ауди.. тия Е36.. са такива моргели и вътре си като в тир.. И хвалбите за Куатрото.. наистина е много добра система.. ама тежи.. повреди ли се става лошо и папа гориво.. и предното върши достатъчно добра работа.. а задно.. задно... задно........ ще си замълча ,че тази зима с бмв-то на 1 приятел от бутане ни изпадаха рацете.. зависи каде живееш ,но в Хасково от кадето съм аз.. има много "баири" и си е ужас с тва задно..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разлика от ТДС обаче 2.5 поне върви яко(с чип праи чудеса от храброст та на А4 с предно незнам даже как ще го одържаш)

Колега , продължаваш да сипеш глупости !

Какви са тея чудеса от храброст , че не мога да се сетя - ти мощна кола , карал ли си , да видиш какво означава "не може да се удържи" - щот 180 коня (чипосано ТДИ) за мене е безкрайно далеч от неудържима машина , но всеки си има критерий де :hilezh:

гоРи малко за разлика от тва недоразумение ТДС

ти колко кара и мери разхода та знаеш , защото аз (и мноого други хора) си мислят , че разхода е еднакъв .

Съветвам те да се качиш да пробваш и 1.8Т - изобщо не е като дръгливите атмосферни бензинки - има си въртящ момент почти като на дизел,разхода е поносим,чипва се също перфектно ,а ако отделиш и 1500 лева за газова почва да върви за безпари.

Уникален съвет . Първо тягата на 1.8Т е 210 НМ :hilezh: на кой дизел е 210 НМ , че не мога да се сетя . Ама така , всеки си мисли , щом е турбо има тяга - ами точно тоя НЕ , просто е в по-широк диапазон , за разлика от повечето турбо мотори .

За чипа - да , ама тоя тарикатски номер - турбо+газ+чип ама хич не го одобрявам . Вместо на турбо да му сипваш 98 или 100 да бяга повече , му нахакваш газ ? Верно , че газта падна а бензина отиде в небесата , но един дизел е по-добър вариант ако търсиш икономия .

изобщо не е като дръгливите атмосферни бензинки
- ти атмосферка с повече от 147НМ карал ли си ?

Някой , някъде спомена за 25ТД да му слагаш кулер и да надуваш турбината - по-голяма простотия не бях чувал - да зимаш праисторически дизел на 1 0000000000 км и да му правиш перформанс тунинг е супер простотия !

Мое мнение , че който и от двата дръгела да вземеш , все ще сгрешиш . Ако искаш Е36 - 323и , ако искаш Б5 - 1,8Т или 2,4и (това при положение , че имаш 1,9тди)- това са коли със приличен вървеж , а разхода е много по-нисък от слуховете , стига да знаеш как да си караш колата .

ПС:интериора на Е36 ми допада доста - всичко е завъртяно около шофьора и няма как да ти хареса , при положение , че се возиш , а не караш ;)

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Уникален съвет . Първо тягата на 1.8Т е 210 НМ :hilezh: на кой дизел е 210 НМ , че не мога да се сетя . Ама така , всеки си мисли , щом е турбо има тяга - ами точно тоя НЕ , просто е в по-широк диапазон , за разлика от повечето турбо мотори .

За чипа - да , ама тоя тарикатски номер - турбо+газ+чип ама хич не го одобрявам . Вместо на турбо да му сипваш 98 или 100 да бяга повече , му нахакваш газ ? Верно , че газта падна а бензина отиде в небесата , но един дизел е по-добър вариант ако търсиш икономия .

- ти атмосферка с повече от 147НМ карал ли си ?

Н..

Всичките скапани дизели от тези години са макс с 210 нм, с изключение на 2.5. Ти сам се сети кфо означава еднакви нютони на дизел и бензин. А па за тия коментари за газта и чиповете даже няма да се хаба да ти обяснвам така и так от дума не отбираш ама то ти и по принцип от нищо не отбираш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичките скапани дизели от тези години са макс с 210 нм, с изключение на 2.5. Ти сам се сети кфо означава еднакви нютони на дизел и бензин. А па за тия коментари за газта и чиповете даже няма да се хаба да ти обяснвам така и так от дума не отбираш ама то ти и по принцип от нищо не отбираш.

1.8Т - 150кс - 210НМ , 180кс - 235 НМ

2.5TDS - 270NM

2.5 TDI V6 - 310 NM

Пределно ми е ясно какво са еднакви нютони на дизел и бензин , само че в случая просто не са еднакви , не че тръца не бяга повече от ТДС и ТДИто , но мотора , който наистина е със равна тяга на дизелите е 2,7 би-турбо , та там малко по-различно :steinigung:

Добре ги знаеш нещата , няма спор а коментарите за гъзарията турбо+чип+газ няма и нужда да ми го проясняваш , не съм толкова извисен да го осъзная , тея неща :steinigung:

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масата 1.9 мотори са в тоя диапазон 210-260 Нм и 1.8Т е напълно сравним с тях.2.5 на предно става "неудържим"(в лошия смисъл на думата) не щото има няква мощност или е мега бегачка ,а щото нютон метрите почват да му хвръкват над 400 и в завой ако падедш газ дори на сух асфалт (иска се малко прашец да има) си хвръкваш като пич в околните дръвчета.Отделно ако от 150 коня на 200 само с чип и до 240 със смяна на турбина дюзи ти се струват малко за 13 годишна дизелова бангия струваща 7000-8000 лева сигурно по цял ден караш РС-ки и М-ки <_< Пък за разхода не ми се коментира - ако знаеше кво е директно впръскване и кво предкамера изобщо нямаше да питаш.

Добре ги знаеш нещата , няма спор а коментарите за гъзарията турбо+чип+газ няма и нужда да ми го проясняваш , не съм толкова извисен да го осъзная , тея неща :hilezh:

Тва ,че на теб не ти стиска да го направиш от старх да не си чупиш дръгела не занчи ,че трябва да се присмиваш на хората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бах тая ц класа колега ти я изкара че е с класа сравнение с а4 б5 а за вървежа няма да коментирам за шума също само единствено съм съгласен с здравината на ходавата част и може би возията да е една идея по добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Квото и да се говори, 1.8Т в случая е най добрия избор!Върви повече от гореспоменатите дизели, а с ГИ разхода е перфектен!Приятелката ми има А3 1.8Т автомат на предно и в момента гори 11.5 лв в града!Това всеки да си го смята на колко литра дизел се равнява на сегашните цени и кои са тия автомобили дето могат да го постигнат тоя разход!Няма смисъл да споменавам че разлика между газ и бенз няма или е толкова минимална, че не може да се забележи!Напълно са прави колегите, които казват, че за 6К бюджет е пълна тъпотия да се купува дизелов автомобил на безброй левги, съдран от каране в Немско, а довода че 1.8 има прблеми с турбото...... ами ТДИ-то и ТДС-а, те да не би да нямат турбини?Успех на автора, макар че за мен е безумно да има дилема в случая!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масата 1.9 мотори са в тоя диапазон 210-260 Нм и 1.8Т е напълно сравним с тях.2.5 на предно става "неудържим"(в лошия смисъл на думата) не щото има няква мощност или е мега бегачка ,а щото нютон метрите почват да му хвръкват над 400 и в завой ако падедш газ дори на сух асфалт (иска се малко прашец да има) си хвръкваш като пич в околните дръвчета.

Тва ,че на теб не ти стиска да го направиш от старх да не си чупиш дръгела не занчи ,че трябва да се присмиваш на хората.

Ей като почнете да ги сучете и овъртате , направо .... Та , първо бееше казал - 1.8Т е със тяга на дизел - ние говорехме за 2.5 ТДС и 2.5 ТДИ - ами те са със тягата на 2.7 би-турбо , а сега да за говориш , че АФН който е 110 кс и 225 НМ , малко не на място , скоро ще намесиш и 1.9 Д . По принцип , тягата на дизел и бензин няма нищо общо , макар мерните единици да са едни , но това друга тема.

Не знам за тебе колко е силен пауър стиъринга на чипосан 2.5 ТДИ , но за мен е елементарно да се контролира в завой , ако се качваш от 90 коня кола , обаче , може и странно да ти бъде <_< Сега ако си тръгнал да даваш рязко газ в завой и с ЙЕСка можеш да се натрошиш ...

Отделно ако от 150 коня на 200 само с чип

...Аладин и вълшебната лампа ... или просто има промоция на 20ина коня , ма то 180 или 200 коня , все тая :hilezh:

Пък за разхода не ми се коментира - ако знаеше кво е директно впръскване и кво предкамера изобщо нямаше да питаш.

Аз не питам а директно ти казвам - това , че едното е с директно впръскване , според теб автоматично значи , че е по-икономично ли ? Двата тракалника са с еднакъв разход - тва е ...

Тва ,че на теб не ти стиска да го направиш от старх да не си чупиш дръгела не занчи ,че трябва да се присмиваш на хората.

- съжелявам , че карам на бензин , знам че е тъпо , че не искам да си чупя "дръгела" ама има и такива хора , все пак :flehan: Не се присмивам на хората , които карат на газ , още повече , че от 1-2 месеца стана наистина далвера , по-скоро не мога да разбера , тея дето парадират с това и едва ли не го изкарват , че който не го е направил е смотан и не може да си сметне парите :flehan:

ПС: като каза , че мойто дръгел - ти какво караш :blink:

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...