Jump to content

Бензиново Audi A6 или Бензиново Волво S60 от 2000-2001-ва година?


Recommended Posts

Здравейте, тъй като не съм карал нито едната от двете коли да попитам тука, видях другата подобна тема, но тя е за Allroad vs. XC60 - които не са ми по джоба, за това да питам за малко по-достъпните, но пак ГОЛЕМИ (в буквален и преносен смисъл) коли: Бензиново Audi A6 или Бензиново Волво S60 набор 2000-2001 с РЪЧНИ скорости (калашници не искам - не мога да си позволя поддръжката)?

Май Аудито като продажна цена идва една идея по-скъпо от Волвото, гледах снимки на окачването на Аудито - супер сложно ми се вижда и като чета темите повечето пишат, че на 20-30 к км сдава багажа. Също така четох мнения, че за този пробег (20-30 хил. км.) на една А6-ца отиват 5-6 хил. лева за поддръжка. Отделно гледах, че на Аудито за една смяна на ангренаж се сваля броня, радиатор, точене на антифриз, това само за 1,8Т двигателя ли е или на 2,4 пак се сваля броня, радиатор, маска, фарове?

За волвата се говори, че са супер надеждни и корави, но май това се отнася за старите екземпляри, новите май се внасят от ... Мото-Пфое (с извинение) <_< което ще рече - Форд, така ли е, или Мото-Пфое е само вносител? Вярно ли е, че Волвото не-дозавива? С реното не мога да направя обратен завой на извънградско шосе без да върна поне веднъж задна, а с опела с пълен ляв можех да направя обратния завой - това също е от значение.

Ше ви помоля за обективни мнения най-вече за: цена на резервни части, простота и надеждност на окачване, обезшуменост на купето и удобна возия. Коя кола е по-надеждна като цяло, по-рядко влиза в бокса и по-рядко и се сменя гарнитура на главата, като цяло с по-здрав мотор?

Редактирано от batececo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът е кои бензинови модели на двете марки? А6 се предлага с относително масов и надежден 1.8 Т 150 кс - вероятно тук ще ти препоръчат него, иначе 6-цилиндровите са много варианти, ама са по-скъпи за поддръжка.

Волво С60 е масово с 2.4 бензин 140 кс или 170 кс. - но това са модели за американския пазар, не са много пъргави, горят градско много. Има и една рядка версия 2.0 Т 163 и 180 кс. Друг вариант е 2.5Т с 210 КС - петцилиндров турбо бензин, изглежда сполучлив, на негова база се правят моторите за Форд Фокус СТ и РС, както и Мондео СТ.

С60 е доста тясно отзад, далеч не е конкурент на Ауди А6 С5. Не е особено маневрено. Но като возия няма нищо общо с Мондео 2001-2007.

Редактирано от lucho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате Цецо, не се притеснявай друже относно качеството! То че не е като на старите Волва е безспорно, но това си се отнася като правило за цялото световно автомобилостроене. Но да го сравняваш с Форд няма смисъл. Далеч, далеч по-качествено е и въобще си е автомобил. Аз лично го харесвам S60 много и ако трябва да избирам между 1.8Т на А6 и 2.0Т на S60 ще бъда дооста затруднен.

Тежък избор те чака, да знаеш. <_<

Успех!

П.П. Волвото е с брутално скъпи части, особено едрогабаритните (фарове, стопове, стъкла и т.н.), не го забравяй! Много от чарковете ги няма на склад доколкото знам и се чакат дълго, но...за сметка на това струват поне 5 пъти повече от на Аудито. :rolleyes:

Редактирано от daks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качество на кое ще е фордово? Ауди Ц5 няма славата на безпроблемен в техническо отношение автомобил. А и за да го държиш в кондиция наливането е много повече отколкото при съответния форд/волво. Това разбира се не важи за тези собственици на Ц5, които карат докато спре колата, а после кърпят положението и продават на безценица. Добре, че е масовия 1.8Т, иначе един свестен бензинов мотор нема за т'ва купе, дето да не харчи като змей и да не те предразполага към самоубийствено шофиране :hilezh: Иначе, съвета ми е - взимай Аудито, и нека да е quattro, pls!

Редактирано от monz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря за бързите отговори, значи Волвото е по-добро от форда все пак...

А кое е по-надеждно от двете А6/S60? Кое по-рядко посещава в бокса и по-малко бърка в джоба за поддръжка? За тромавото вървеене - не ми е проблем изобщо, а разхода ще го туширам с един газов инжекцион...

Иначе S60-тката като ширина на задните седалки щом е по-тясна от А6, колкото А4 ли е тясна или е някъде между двете?

Окачването пак ли е с много носачи?

P.S. Кое Ауди А6 е C5 - това между 2000-2001-2002 година C5 ли е?

Качество на кое ще е фордово?

На Волвото, понеже се внася от Мото-Пфое, но май ще дойде по-добро от форда като чета горните мнения...

Редактирано от batececo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......................Иначе S60-тката като ширина на задните седалки щом е по-тясна от А6, колкото А4 ли е тясна или е някъде между двете?

Окачването пак ли е с много носачи?

P.S. Кое Ауди А6 е C5 - това между 2000-2001-2002 година C5 ли е?

На Волвото, понеже се внася от Мото-Пфое, но май ще дойде по-добро от форда като чета горните мнения...

С5 е в производство от 1997/8 -2004 г. със същото многораменно окачване като на А4В5 и еквивалентния и като клас модел от волво е по-скоро S80,а 60-тката /откакто S 40 качено на платформа на фокус седан се премести един клас надолу /,би трябвало да се води в един клас с А4 ,като в действителност е някъде по средата между А4 и А6,нещо като пасат 3В :hilezh: S60 изглежда съвсем прилично и ако те влече да пробваш как е извън сектата лошо няма.Единствето си остава проблема с кофтия фордовски сервиз и необосновано скъпия чаркалък и по-ограничения избор втора употреба,но пък там какъвто ти е късмета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз чат пат покарвам Волво Ес 60 Д5 2008 г. декември и имам наблюдения върху колата.

1. Дизела си апе каишката - 180 коня и сичките са расови - бяга много. За бензиновите мотори не знам.

2. Мощн акола на предно не си е работа при потегляне с ръчка - ако не се дърпаш, няма ядове.

3. Качеството на интериора е много добро - няма скърцане, хлопане и тн - но все пак колата е на 35 000 все още.

4. Отзад е по-тясно от А4 - баси - освен деца, друго не може да возиш - а отвън е по-голяма от А6.

5. Багажникът е много малък

6. Вози много добре и е стабилна в завои

7. Окачването е с по 1 носач - железен - не като на Ауди с по 6 алуминиеви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много плюсове, но тези двата минуса направо могат да ме откажат:

4. Отзад е по-тясно от А4 - баси - освен деца, друго не може да возиш - а отвън е по-голяма от А6.

5. Багажникът е много малък

Мислех, че е голяма кола, поне външно така изглежда...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много плюсове, но тези двата минуса направо могат да ме откажат:

Мислех, че е голяма кола, поне външно така изглежда...

Не.

Супер тясна е. Ама много - служебната ми Корса има повече пространство отзад, отпред централната конзола на Волвото е много масивна и също не е много просторно, но се трае.

А6 е доста по-широко.

Багажникът е 2 пъти по-малък от на А6 - за седан става дума.

Говоря за кола с кожен салон, но и при платнения, предполагам, е същото. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не.

Супер тясна е. Ама много - служебната ми Корса има повече пространство отзад, отпред централната конзола на Волвото е много масивна и също не е много просторно, но се трае.

А6 е доста по-широко.

Багажникът е 2 пъти по-малък от на А6 - за седан става дума.

Говоря за кола с кожен салон, но и при платнения, предполагам, е същото. :bia:

Не е добре това за волвото... ще обиколя тези дни по автокъщите да ги пробвам и на живо... Реното ми в момента ми е широко като обем, на по-тясно не ми се навира... А6-цата ме кефи доста, спор няма - супер машина е, но ме плашат 1001-те носача и солената им цена и честата им смяна... т.е. финансовата страна ме плаши...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май Аудито като продажна цена идва една идея по-скъпо от Волвото, гледах снимки на окачването на Аудито - супер сложно ми се вижда и като чета темите повечето пишат, че на 20-30 к км сдава багажа. Също така четох мнения, че за този пробег (20-30 хил. км.) на една А6-ца отиват 5-6 хил. лева за поддръжка...

Колега, това ми се вижда малко преувеличено.

От 2 години имаме А6 С5 1.8Т, изминали сме малко над 40 000 км и засега не сме сменили един носач, само една биалетка. За поддръжка сме дали не повече от 1500-1800 лв (не мога да кажа с точност), в това число смяна на съединител, маслена помпа, обтегач на веригата, едно каре и май това беше всичко съществено като ремонт.

Колата като цяло е доста здрава, комфортна, с достатъчно пространство. Багажникът е направо огромен.

От мен един глас за А6-цата. Ако намериш читав екземпляр ще останеш доволен. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С повече търсене би трябвало да може. :bia: Успех ти желая и не забравяй да се похвалиш, каквото и да вземеш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това звучи добре :lol:

А 10-годишна А6-ца в добро състояние за 8-10 хилки може ли да с намери?

Те цените нямат много общо с реалното състояние. Така, че гледай обявите, все някъде ще изкокне нещо.

За скъпата поддръжка го разправят само хора които имат б4, на тех всичко им се вижда скъпо. За почти вече 80 000 км съм сменил кормилните накрайници и два от горните носача. Тази година мисля да си купя цял комплект (12 части) за около 300 лева от ибей и да сменя ако има нещо за смяна. Толкова за скъпата и чуплива предница на а6-цата. А и съединител смених преди седмица 215 лева Sachs - феродов, притискателен и лагерче. Мотора е 1.8Т. Всички ремъци и ролките за са малко над 300 лева от ауто 1 за първоначалното обслужване. И тех сам си ги смених. АКо и това ти е скъпо, не взимай ц5. Вече са старички ц5 и цените на всички части са доста надолу. Така, че всичките тия легенди за скъпа поддръжка вече не са актуални.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това ми се вижда малко преувеличено.

От 2 години имаме А6 С5 1.8Т, изминали сме малко над 40 000 км и засега не сме сменили един носач, само една биалетка. За поддръжка сме дали не повече от 1500-1800 лв (не мога да кажа с точност), в това число смяна на съединител, маслена помпа, обтегач на веригата, едно каре и май това беше всичко съществено като ремонт.

Колата като цяло е доста здрава, комфортна, с достатъчно пространство. Багажникът е направо огромен.

От мен един глас за А6-цата. Ако намериш читав екземпляр ще останеш доволен. :lol:

Подкрепям напълно казаното по-горе!

Към колегата:

На мен също ми харесва много ЕС60, но имай предвид че то е в класа на А4 (като седнеш на задните седалки ще разбереш) :lol:, ЕС60 както и аудито е с много качествени материали в купето и за разлика от А4 обаче е с много приятна возия.

Относно двигателя за това Волво, мисля избора е един и той се нарича Д5 163 к.с.

Колкото до А6 Ц5 ('97-'04) като голям плюс бих посочил най-просторния салон в класа, мн. добър мотор 1.8Т, здрав, надежден, динамичен и харчещ не повече от обикновен 1.8 бензинов мотор на която и да е марка. Относно скъпата подръжка твърдя, че това са СИЛНО преувеличени слухове. Няма нищо такова!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S60 е с шаси на Focus, т.е. А6 е по-висок клас кола с всичките си плюсове и минуси.

Бухахахахахаххахахаха = ей, аве като не разбирате и сте чули само нещо от някого на опашката за хляб рано сабахлем, защо говорите глупости?

Ес 60 се прави от 2000 или 2001 - тогава Волво нямаха нищо общо с Форд.

Ес 40 (новия модел - нов, нов...2004 е май) е на базата на Фокус.

Ес 60 е от класа на А4 - също толкова тясно отзад, но с доста комфортна возия и Д5 мотор, за който не съм чул лошо - за разлика от душегуба примерно. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОЛЕГИ ОПОРАОЧАВАТЕ ТЕМА НА ЧОВЕК, КОЙТО МАЛКО ИЛИ МНОГО ВИ СЕ ДОВЕРЯВА!!!!

И ДОВЕРИЕТО Е ВЕЧЕ ПАРИ В БЪЛГАРИЯ!!!!

НЕ СЕРЕТЕ НА ТРУДА НА ЧОВЕКА!!!!!

ТРУД=ДОВЕРИЕ= - ПАРИ!!!!

КОЛЕГА СКАЧАШ НА ДВЕ РАСОВИ МАШИНИ!!!!

ЗА ВОЛВОТО ТОВА КОЕТО ЗНАМ Е: части менте няма особенно козметичните.

незнам з другите как е.

а това с цените можеш и сам да си го провериш: харесваш си модели на колите и отиваш 2- 3 магазина за авточасти и си готов.

това с интернет доставките е малко кавалска работа за мен лично!!!

пазарувам редовно от там.

КЪСМЕТ С ИЗБОРА!!!

аз давам глас за А6 комби казвам избора като семеен човек с дете и десетина пъти в годината пътувам БУРГАС-ПЛЕВЕН.

ПОМИСЛИ СИ ИСКАШ ЛИ да се лишаваш от удобства и каква е цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

упс, имах предвид S40 :)

:hilezh:

Човекът пита за Ес 60.

Карам и служебен Фокус - 2009 - последния фейс - отзад е по-широк от Волво Ес 60 - не знам как става, но е факт. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...