Jump to content

Отзиви за маслa с марката Meguin


Recommended Posts

Днес сменях масло и от всичките,реших да пробвам това-при все,че не бе никак евтино.Направи ми впечатление,че бе единственото масло на чиято ТУБА,а не ЕТИКЕТ пишеше''Made In Germany'',както и че надписа е релефен и се получава при отливането на самата туба.С други думи,това масло ми се видя най-истинско.Сега ми се струва,че колата някакси се форсира малко по-бързо и мотора работи по-тихо!

Споделете впечатления и вие колеги,ако имате такива.

Редактирано от Lion_Heart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И маслата и горичните добавки на Meguin са с доста високо качество :hilezh:

Ментетата са още много малко (ако ги има изобщо предвид не голямата популярност все още)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Mинерално сложих,ще я карам и тази смяна с минерално.Харчи ми малко масло и си го обяснявам с новите сегменти и ремонта на единия цилиндър(сигурно не са се напаснали както трябва все още),или може би не трябва толкова често да я карам в обороти :zustimm: .Ако понамалее харча за тези 10 000 км,другия път може да сложа полусинтетика!

Редактирано от Lion_Heart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм го доста км на бензинов мотор (не ауди - форд 2.3 - dohc 4 цилиндъра 16 клапана) полусинтетичното мегуин (почти 100к), не съм имал някакъв сериозен проблем. Много шумен обаче стана накрая газоразпределителния механизъм, особено сутрин.

Последно сипах от кастрола на пловдивския маслар и мисля че сутришното палене е по безшумно - тракането на повдигачите е по кратко. Филтъра е същия модел разбира се.

Засега не мога да кажа категорично, ще караме и ще видим.

Редактирано от nmm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Meguin правят масла от 120 години. Държат около 18% от германския пазар. Повечето от останалите производители имат опит от по 100 години. Правят базови масла, които се купуват от Арал, Лики Моли и т.н., шлифоват се и се продават в нови опаковки. Лики Моли винаги са правели масла от Мегуин и накрая купиха контролния пакет на фирмата. Явно са по-добри в продажбите. Цените са конкурентни и е за предлочитане Meguin /вносът в БГ е ограничен, има само 1 или 2 фирми, които го предлагат/ пред Castrol с неясен произход.

Редактирано от Casamia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недейте се заяжда ся,човека продава масла и си ги хвали :sporty: ,със същия текст както и във ФВ форума в тема със същото заглавие,вероятно и в други форуми, където по същия начин патили...ползвали де ,споделят как им се струвало,че като запали мотора в началото все едно триел на сухо и похлопвал и след това се оправял след смяна с негарантираото качество на кастрол,мобил или мотул B) менте . Най-важното е,че правят масла от повече време от реномираните производители и нооо ги разбират.В този ред на мисли те и англичаните измислили футбола,ама не мога се сетя от кога им е първата и последна световна титла. За кастрола и мотула няма гаранция,ама ето на човека дава за мегуина ,само те са истинските,че и на конкурентна цена и пак сте недоволни :)

Редактирано от 4ring avus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недейте се заяжда ся,човека продава масла и си ги хвали.

Здравейте. Защо така с лошо, колега? :sporty:

Мегуин се продават в България от Гест Трейд ЕООД. Ние нямаме нищо общо с тази фирма. Това, което ние правим e нещо съвсем различно, което го няма никъде в България. В Европа има само едно подобно нещо и то се казва Опие. Там обаче имат един основен проблем. Няма да го посочвам нарочно.

Аз работя ежедневно до 2 часа през нощта от 11 месеца и вярвам, че това, което правим е полезно не само за нас. Защото вие тук разбирате от коли и за вас е лесно. Но има хора, които наистина не разбират. Има хора, които не знаят какъв двигател карат.

Това, което сме направили е да създадем огромна база данни - за да може един човек да въведе марката, модела и двигателя си и хем да разбере какво масло трябва да си сложи без да си скапе двигателя, хем да направи сравнение между цените дадени от .... я сега да видим: 36 производителя!

Т.е. ние не продаваме Мегуин. Ние предлагаме продукта на Гест Трейд ЕООД заедно с продуктите на още 35 марки за да може човек да получи всичко синтезирано и сам да отсее шарлатаните от сериозните вносители. Можеш да влезнеш, да разцъкаш и да сравниш. Да си избереш сам. Всичко ти е подготвено. Над 7000 двигателя са въведени ръчно, над 1000 продукти - масла са въведени ръчно, около 2000 вида филтри - въведени са ръчно. Над 25 хиляди връзки са направени ръчно между определен двигател и определено моторно масло, което е подходящо за именно този двигател. Над 3000 картинки са обработени ръчно лично от мен за да може ти да видиш как изглежда това, което купуваш докато го сравняваш с другото.

Свързали сме се и сме се договорили с над 36 фирми официални вносители на определена марка за да не ни каже някой някога, че сме му доставили менте. И знаеш ли какво? С някои от тези фирми работим на загуба. Те ни дават търговска отстъпка от 10-15%, което е нищо, но толкова могат да ни предложат. И няма за това да се откажем от безплатната доставка, нито ще се откажем от този конкретен продукт, Защото ние държим да го има, да присъства, Защото ние искаме да може потребителя да го вземе и него предвид, когато си прави съпоставка и си избира с какво да кара. Нашата инициатива не се изчерпва с това да боднем Важна темичка в 2-3 форумчета, където да заявим 20% сконто за всички членове на клуба за да продадем 1-2 туби Мобил тая седмица и да изкараме 20 лв.

Най-лесно за нас е да продаваме продуктите, на които имаме най-добра отстъпка /Мегуин не са сред тях/. Това са естествено най-силните на пазара. Но не това е целта. Целта е потребителят да е доволен, а той е най-доволен когато получи разумна цена за качествен продукт. Мегуин е качествен продукт и цените за техните неща са конкурентни спрямо другите продукти на другите производители в България. Не са никак ниски, да. Но има хора, които търсят именно това масло.

Колкото до нашата инициатива: не виждам нищо лошо в популяризирането й по различните форуми, защото тези форуми имат информативна функция. Ние даваме възможност на евентуалните купувачи да ползват огромна и уникална база данни за да се информират: какво им трябва и какво струва това, което им трябва. И това е съвсем безплатно. Продажбите са между другото и има още много продажби да направим за да си платим за набития труд в тази база данни. B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С това трябваше да започнеш,че се занимаваш с търговия,в което няма нищо лошо,особено и ако е в подходящия за това раздел.Нямаше да напиша предния си пост,ако се беше представил както сега.Успехът в начинанието , в голяма степен ,е обвързан с честността към потребителите.

Редактирано от 4ring avus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от наблюденията си върху различните масла и коли съм стигнал до следния извод:

- Всяко масло, което не е менте и е съобразено с даден двигател е добро, независимо от марката

- Всеки двигател, който е износен харчи масло, трака и накрая се предава....

Ей сега съм почти 6000 км. с наливен МОБИЛ 10-40, който е толкова оплют, че и в Турция май го правят....ами само около 2-3 мм. ми е спаднало маслото на щеката. Имам лек теч от капака на клапаните. Мотора си работи нормално. Не правя аз лично разлика с ТОТАЛ и МОТУЛ, които съм сипвал по-рано :sporty:

На гадно масло съм попадал веднъж на старото Б3, ВАЛВОЛИН МАКС ЛАЙВ, ама го смених щом го усетих.

Така, че всичко друго са приказки за пазара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, точно такъв вариант на израз за търговска отстъпка не бях чувал. Много ми хареса. :rolleyes:

можеш да срещнеш и "рабат" също

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

на www.meguin.bg вече можете да получите пълна информация за марката и продуктите,както и да пазарувате!В момента тече промоция 30% отстъпка на всички продукти!Също така за всяка туба от 5л. получавате подарък добавка за горивната система или за двигателя!!!Промоцията е по повод стартирането на сайта!!!

post-61823-0-82881600-1315640806_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от наблюденията си върху различните масла и коли съм стигнал до следния извод:

- Всяко масло, което не е менте и е съобразено с даден двигател е добро, независимо от марката

- Всеки двигател, който е износен харчи масло, трака и накрая се предава....

Ей сега съм почти 6000 км. с наливен МОБИЛ 10-40, който е толкова оплют, че и в Турция май го правят....ами само около 2-3 мм. ми е спаднало маслото на щеката. Имам лек теч от капака на клапаните. Мотора си работи нормално. Не правя аз лично разлика с ТОТАЛ и МОТУЛ, които съм сипвал по-рано :zustimm:

На гадно масло съм попадал веднъж на старото Б3, ВАЛВОЛИН МАКС ЛАЙВ, ама го смених щом го усетих.

Така, че всичко друго са приказки за пазара.

Тъкмо мислех да пускам нова тема относно маслата но долу горе мненията ни се припокриват.Близо 80к. съм минал само с Мотул 6100+, нямах никакви проблеми само като наближеше смяната му на към 8к. започваха чат пат да се чуват повдигачите на първото палене на студен мотор.С навлизането на кризата :lol: , реших да ползвам услугите на Кокича и си взех Кроон ойл 10 на 40 и до смяната съм чул повдигачи 1 или 2 пъти (филтъра вероятно и той има значение).Този Кроон е точно на половината на Мотула като цена а може и малко повече.Не правя реклама на Кокича нито пък искам да се тълкува че видиш ли големите марки масла не са качествени, сега в момента съм налял Статойл уж е произведено в Норвегия и по бар код (не че не може да се манипулира и това), за Източна Европа знам че с ебутилира в Полша но може и да съм попаднал на читава серия -малко вероятно разбирта се.Та мисълта ми е дали големите марки просто не продават на база името си и да завишават цените двойно, а ето с двойно по-евтино масло колата пак се държи добре.Нямам разбира се лабораторни условия с кое масло износването ще е по-малко, но за 20 годишен автомобил мисля и това върши работа.Малко като с мита за здравите Мерцедеси се получава.Та отсега нататък ако не мога да заделя по-големи финанси мисля да слагам все такива неизвестни марки масла (е не и нещо от ранга на Приста,Тексако) а също и Репсол.За Статойл-а е още рано да си правя изводи но като цяло от Кроона съм много доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кроон (купуван от Коко) ползвам на другата кола и съм много доволен. Преди по сервизите му сипваха Тексако мисля и работеше покъртително зле, след като налях Кроон-а и разбрах, че можел и тихо да работи тоя двигател. На Аудито винаги сипвам Кастрол и нямам оплаквания :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от Кроон не съм доволен./Emperol 5w40/

След 5000км, почерня и стана на вода.

Сега съм с Мотул 5w40, X-CESS и ще видим.

И аз бях изненадан по същия начин от Кроона - Emperol 5W-40 на Форд Галакси. Почерняването може само да те радва(значи маслото "измива"), но и при мен сякаш загуби вискозитет след около 8 хил. км и се разреди. Отчитай обаче, че вана се кара при отвратителни условия - градско с много спирания на двигателя, зимата никога не е загрят и пр.

Това, че аз предлагам Кроон не значи, че трябва само да го хваля. Ще пробвам с друга серия на Кроон. :zustimm:

Според мен това има доста сериозно значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кокич, не съм съгласен с първото твърдение за отмиването.

Няма как 5000км да е ОК, и да не е почерняло, и изведнъж между 5-6000 да измие нещо.

Като цяло го отдавам на момента, че маслата им са хидрокрак, т.е. и самата технология, но и изпълнението.

Ако имаш път насам свиркай за :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...