thekiller Публикувано 5 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2015 На черната букса под екуто кой номер пин е за темп .на маслото или поне какви цветове кабел търсим ? Слушай внимателно няма да повтарям.... Буксата за налягането е свързана на датчика, тръгваш по кабела назад и стигаш до едно разклонение където кабела за Т на маслото е прегънат и около тръбите за маслоохладителя има едно гофре и там с една свинска опашка е захваната заветната обувка. Неудобно място е и не се вижда като го гледаш отгоре, а трябва да го напипаш. Нямам снимка да ти пратя за да се ориентираш. Та този кабел излиза при мен на черна букса под ЕКУто, но спира до там. От там трябва да прекараш един кабел до съответния пин на зелената букса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 6 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 Виж на снимката къде е забодена пробната лампа, там цвета на проводника е Бял/Син, там излиза кабела от датчика за Т на маслото. Куплунга е черен при мен, а преди него имам кафяв куплунг - на него има само един жълт проводник. НО това важи за 1.9 ТДИ 98г. за други модели и години не знам дали са същите куплунзи. По-горе в темата колегата беше писал че при него жълтият проводник се намира на син куплунг а при мен няма такъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 7 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2015 (Редактирано) Същите са и при мен колега . Абсолютно едно към едно с теб , само че аз съм бензин. На кафявата букса ми е жълтия за изчисление на харча , на зелената на таблото имах празен пин и го преместихме и закачихме на него жълтия , май беше на пин 21 на зелената букса , и до кафявата букса ми е черната като при теб едно към едно , защото и моята е 98-ма година просто съм бензин . Но цветовете са едно към едно.Долния край на този кабел бял/син дали е закачен директно. ??? Тоест сега като го свържа трябва да почне да ми отчита и темп. на маслото ? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 9 Декември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 7 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2015 Сега, това което виждаш на снимката, бяло/синия кабел стига до горния куплунг на буксата. Ти трябва от там да пуснеш един проводник до буксата на таблото. По същия начин стои въпроса със жълтата букса. От там до таблото няма проводник т.е. трябва да пуснеш и тук нов проводник до таблото, за да ти показва разхода. Относно проводника за Температурата на маслото - АКО нямаш датчик и НЕ СИ открил буксата за този датчик, няма как да ти покаже температурата на маслото. Предполагам това е ясно но все пак да си кажа. Ако имаш други въпроси може да ползваш телефона под текста ми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 Кабелите са пуснати от таблото до двигателния отсек. Запоих кабела за температурата на същото място като теб , но ми прехвърля максимума от 180градуса. явно трябва да сложа някакво съпротивление там за да показва правилно , защото датчика работи. Каква е стандартната температура на маслото при загрял двигател ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 (Редактирано) Най вероятно някъде си го окъсил към маса. При мен при нормално загрял двигател на 90 градуса маслото показва между 60 и 80, но не съм карал по продължително време да речем час за да видя колко ще стане Т на маслото. Иначе когато е студена водата по бързо достига 90 от колкото маслото. Има и вариант датчика да не е точно същия за измервателната система. Аз моя го взех от колата донор. Направи експеримент извади буксата на датчика и виж дали ще иде на нула или пак ще остане над 180. Ако иде към нула то проводника, който си пуснал е добре и търсиш причината в датчика, а ако пак си остане над 180, то причината е в кабела и някъде е замасен. Това е при положение че таблото си е наред. Редактирано 17 Декември 2015 от apekov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 20 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 (Редактирано) Кабела който пуснах е наред. Лично съм го пускал. Без да е вързан никъде кабела, стрелката не помръдва. Със съпротивление ~3К стрелката отива до средата. Доста ми се вижда съпротивлението. Някъде по нета бях чел, че датчика при 120 градуса трябва да дава вътрешно съпротивление 100 Ома. Но при таблото на Емо, уредът реагира адекватно със стойности над 2К Ома. Редактирано 20 Декември 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 20 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 Явно уреда е друг или сменен. Мога по-късно да видя на колко градуса колко ома отговаряха че съм на работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 Това би ни било много полезно. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 21 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 Съжалявам колега не го намирам, а е напълно възможно да съм се заблудил с датчика на охлаждащата течност. 90гр - 110 ома, 120гр. - 50ома, но това е за водата. Вземи един потенциометър 10к и го свържи на мястото на датчика и си върти докато стрелката дойде на нужните градуси и след това мери с уреда така най-лесно ще хванеш обхвата на датчика. Извинявам се още веднъж че съм ви подвел с инфото че имам данните за датчика. Все пак ще преровя още веднъж цялата информация която имам от колегите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 21 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 (Редактирано) Ето какво открих при колегите от фолксваген форума по темата за температурния датчик за маслото. http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=423579 Редактирано 21 Декември 2015 от apekov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 Явно ще го връзвам на тример. Лошото е, че в къщи най малкия тример ми е 47к Ома. Ще си купя с по-ниска стойност при следващото ми ходене в Comet Electronics. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 23 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2015 Най вероятно датчика е килоомов. Вчера мислех да направя няколко замервания, но имам проблеми с рейката а покрай нея излязоха още два три и не ми беше до него. Лошото е че дори водата да показва 90гр. този на маслото показва рразлично веднъж 60, 70, 80 и то зависи от натоварването на двигателя. най добре е да се свали и да се премери при 20градуса каква му е стойността. Лошото е че никъде не можах да открия тези стойности на този датчик. Затова мисля че ще е най-добре с потенциометър да измериш при различните показания на уреда колко ома е потенциометъра. Гадното е че като го вземеш от моргата или от магазина най-много температурата му да е 15-20 градуса, а таблото започва да отчита от 60. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 6 Април 2016 Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 Вече и аз съм с фис благодарение на колегата @toshkov81. Оказа се обаче, че стрелките ми са разместени и трябва да ги насторя ръчно. Разбрах, че има някакъв тест, който слага стрелките на средата. Как мога да го пусна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 6 Април 2016 Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 Това става през ваг кома. Влизаш в модула на таблото и има бутонче за тест. Натискаш и стрелките на километража, оборотомера, температурата и горивото застават в определени положения. Горивото и температурата на средата а оборотомера май на 3000об. а километража беше май на 90км. за последното не съм сигурен. Гледаш с колко и в каква посока се разминават от точните стойности разглабяш наново таблото и с толкова презацепваш стрелките. Аз моите ги извадих наново и след това съвсем леко ги натиснах, пуснах теста видях с колко се разминават и ги наместих, след това нов тест и пак донаместване ако е нужно и накрая ги натиснах да си щракнат на местата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 6 Април 2016 Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 Благодаря за бързия отговор. Довечера ако остане време ще си поиграя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
REISTAR Публикувано 30 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 30 Май 2016 Доклад Share Публикувано 30 Май 2016 На 4.12.2015 г. at 17:34, thekiller написа: На черната букса под екуто кой номер пин е за темп .на маслото или поне какви цветове кабел търсим ? колега много мразя отговорите от сорта "прочети написаното" но точно на предния пост съм пуанал една снимка с една пробна лампа забодена в буксата и цвета на проводника също. Вервай ми в тази букса има само един проводник със същия цвят който се намира само на горната част от буксата а на долната и част има дупка- т.е. Няма пин. Е те това е проводника който трябва ти да пуснеш от тази букса до таблото за да ти се задейства стрелката на термометъра за Т на маслото. И то само при условие , че си сложил датчика за температурата и си намерил въпросната букса в оня сноп под масления филтър и си а включил в датчика. Иначе ще напишеш още питанко от къде , кой и защо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KPACEH Публикувано 5 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 Здрастиии да освежа малко темата. Екуто ми е старото с многото букси отзад. Следвайки инструкциите на нашия съфорумец, буксата след екуто с жълтия кабел, който е за сигнал за разхода, свързвайки го към пин1 на 20 пиновата букса не отчита разхода. Явно не е това кабела. Идея за старото еку кой ще е кабела за сигнал за разход. Много мерсаж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 6 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2016 Колега след като го монтира покара ли колата или само запали на място. При мен започна да показва разхода след като покарах малко иначе на място показваше 0/100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KPACEH Публикувано 6 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2016 Хм Не се сетих. Не би ли следвало като подам газ също да сменя показанията. Иначе сега просфирих жълтия кабел отива в кафявата букса с ливава щипка на пин 12. Значи все пак съм намерил правилния кабел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KPACEH Публикувано 6 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2016 Излезе грешка на airbag с новото табло 01025 Trigger for On Board Diagnostic Lamp; Malfunction 31-00 Open or Short to Ground Със старото табло след изчистване грешката не се появява. Идей. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 6 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2016 Махаш крушката и караш така... И аз се борих с тази грешка, след доста четене по чуждите форуми, оправия няма. При някой се появява при някой не../ Sent from my iPhone 6S using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 6 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2016 Кои са номерата на старото и "новото" табло? След една от годините ( 1999 - 2000, нямам точен спомен ) сменят поляритета на сигнала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 6 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2016 При мен става дума за по старите табла до 1997 година. Sent from my iPhone 6S using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts