Plamen Kolev Публикувано 2 Август 2010 Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 Здравейте, Колеги!Въпроса е ясен .. :> .. автомобила също .. :> .. нямам шумове (тропане, кръцане и т.н.) .. няма нужда от допълнителна сила или сложни движения за да превключвам скоростите .. просто левия педал си върши работата когато почти съм премахнал натиска .. :>Очаквам да си споделите опита, с надеждата всичко да е наред .. Благодаря Ви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 2 Август 2010 Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 Здравейте, Колеги!Въпроса е ясен ..тества ли го вече дали боксува ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 2 Август 2010 Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 ЗдрастиНа 5-та при 3000 оборота подай разко газ и ще разбереш дали приплъзва. За мен е пътник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen Kolev Публикувано 2 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 (Редактирано) .. да го тествам дали буксува .. само да ме светнеш как точно .. :> .. иначе .. тая сутрин .. ми се наложи да потегля рязко .. никакви проблеми отлепих за части от секундата .. а вчера .. при около 3000 оборота .. на 5-та .. пробвах да видя какво ще стане ако подам рязко газ .. еми всичко беше нормално .. мигновено реагира колата и започнах да ускорявам .. без забележки .. Редактирано 2 Август 2010 от Plamen Kolev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Murphy Публикувано 2 Август 2010 Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 На Ауди попринцип си отделя високо.И моя е така.Аз лично съм чувал противоречиви мнения за това от къде трябва да отделя здравия съединител.Според мен при всяка марка си е различно и немогат да се правят генерални изводи.Щом не приплъзва и буксува няма какво да му мислиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRESLAV1980 Публикувано 2 Август 2010 Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 ДА щом колата не ти тресе например когато тръгваш на първа, щом засепва плавно не се притеснявай.тва е обща болест за А4 - отделят си над половината ход на съединителя- вкл. и моя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 2 Август 2010 Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 Високо ок, но не и на края на хода на педала. Аз мога да ти кажа от опит, че при мен на А4-ката преди смяната беше точно както при колегата, а след смяната отделя малко над средата. Съединителя, както не приплъзваше така за 2,3 седмици така се скапа, че едва качвах по-стръмните улици(живея в гората и там имаме такива ). Plamen Kolev след като не приплъзва ок. Дано изкара повече, но въпреки това го имай предвид Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qckk Публикувано 2 Август 2010 Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 А каква е цената на комплект неоригинален съединител някои да знае? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 2 Август 2010 Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 Приготви си пари за смяна и ги задели настрана да са ти готови. Може да изкара още 10 000, може и утре да приплъзне - а приплъзне ли - сменяй веднага - да не даваш пари и на пътна помощ. Все пак - това малко или много е консуматив - макар и доста скъп.А каква е цената на комплект неоригинален съединител някои да знае?Като продадеш старите носачи - кажи колко си земал и ние ще сметнем колко тряя да додадеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokosf Публикувано 2 Август 2010 Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 А като се тръгва от 1-ва и колата претриса леко пак ли е за смяна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qckk Публикувано 2 Август 2010 Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 (Редактирано) Приготви си пари за смяна и ги задели настрана да са ти готови. Може да изкара още 10 000, може и утре да приплъзне - а приплъзне ли - сменяй веднага - да не даваш пари и на пътна помощ. Все пак - това малко или много е консуматив - макар и доста скъп.Като продадеш старите носачи - кажи колко си земал и ние ще сметнем колко тряя да додадеш. Не се ебавай ве няма кинти кво да направя.Не всички сме паралии .Та някои да знае ценатана съединителя?Нали се сещаш като си на 20 години и си дадеш всичките пари за кола кво се случва после Ама кеф цена няма! Редактирано 2 Август 2010 от qckk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 2 Август 2010 Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 Към 230лв беше преди 2 години комплект закс от Коко 100 Ц4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qckk Публикувано 2 Август 2010 Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 (Редактирано) Пф аз си мислех нещо от порядъка на 600-700 лева. Редактирано 2 Август 2010 от qckk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 2 Август 2010 Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 И повече може с труда и маховика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Machok Публикувано 2 Август 2010 Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 Моя колко високо отделя, ще се уплашиш... Не приплъзва, но гледам да му пазя животеца, карай си я и не се притесняваш гледай всичко друго да е изправно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qckk Публикувано 2 Август 2010 Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 (Редактирано) И повече може с труда и маховика.Маховика не е ли към съединителя?Не може ли без да се сменя маховика и как от 230лв за комплект стават 1000?Я дайте пояснения малко Колата ми е 96г. и доколкото знам е с обикновен маховик,а не демпферен и излиза по-евтино. Редактирано 2 Август 2010 от qckk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 2 Август 2010 Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 И повече може с труда и маховика.Не е задължително да сменя маховика освен ако не се налага. Труда от това което съм чул е от 120 до 220лв. На мен ми взеха 150. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokosf Публикувано 2 Август 2010 Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 А като тръгвам на 1-ва и претриса пак ли е заминал съединителя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vikik Публикувано 3 Август 2010 Доклад Share Публикувано 3 Август 2010 Наскоро сменях съединителя, първите 150-200 км беше много мек и отделяше точно на средата на хода, след това вероятно улегна и се върна на нивото на твърдост на предишния диск и започна да отделя пак високо, почти накрая на хода. Вероятно просто така си отделя на А4-ките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Acho-Sm Публикувано 3 Август 2010 Доклад Share Публикувано 3 Август 2010 Как да провериш съединителя дали приплъзва:1) Опъваш ръчната спирачка2) Включваш на 2-ра предавка3) Натискаш съединителя и стартираш мотора4) Форсираш мотора до 2000-3000 оборота5) Отпускаш съединителяАко двигателят угасне - супер - съединителят предава въртящия момент, ако не угасне - съединителят буксува(приплъзва) и е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobaresa Публикувано 4 Август 2010 Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 spokoino si4ki audita sa taka.spokoino si4ki audita sa taka. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJORDAN Публикувано 24 Август 2010 Доклад Share Публикувано 24 Август 2010 Как да провериш съединителя дали приплъзва:1) Опъваш ръчната спирачка2) Включваш на 2-ра предавка3) Натискаш съединителя и стартираш мотора4) Форсираш мотора до 2000-3000 оборота5) Отпускаш съединителяАко двигателят угасне - супер - съединителят предава въртящия момент, ако не угасне - съединителят буксува(приплъзва) и е за смяна. Пускаш плавно съединителя или рязко го отпускаш като държиш 2500-3000 оборота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tovarisht.dmitry Публикувано 24 Август 2010 Доклад Share Публикувано 24 Август 2010 моя отделя високо и на сестра ми на Б4-ката също беше така. аз до колкото знам си е въпрос на регулиране и съм чувал че за Б5 може да се регулира, както и за хонда сивик (предната ми кола), та предполагам че за повечето коли си е регулируемо, само че за Б5цата ми казаха че мн трябвало да се разглабя колата за да се регулира и съответно мн пари за труд. след време като сменям ремък така и така ще се разглабя и евентуално може да искам такава корекция, въпреки че то вече.. си свикнах.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJORDAN Публикувано 24 Август 2010 Доклад Share Публикувано 24 Август 2010 Да но как точно се тества, аз това искам да знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tovarisht.dmitry Публикувано 24 Август 2010 Доклад Share Публикувано 24 Август 2010 ето написал е човекаКак да провериш съединителя дали приплъзва:1) Опъваш ръчната спирачка2) Включваш на 2-ра предавка3) Натискаш съединителя и стартираш мотора4) Форсираш мотора до 2000-3000 оборота5) Отпускаш съединителяАко двигателят угасне - супер - съединителят предава въртящия момент, ако не угасне - съединителят буксува(приплъзва) и е за смяна. въпреки, че аз знам, че се включва на 3та, не 2ра.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване