Jump to content

Съединителя отделя високо


Plamen Kolev

Recommended Posts

Здравейте, Колеги!

Въпроса е ясен .. :> .. автомобила също .. :> .. нямам шумове (тропане, кръцане и т.н.) .. няма нужда от допълнителна сила или сложни движения за да превключвам скоростите .. просто левия педал си върши работата когато почти съм премахнал натиска .. :>

Очаквам да си споделите опита, с надеждата всичко да е наред ..

Благодаря Ви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.. да го тествам дали буксува .. само да ме светнеш как точно .. :> .. иначе .. тая сутрин .. ми се наложи да потегля рязко .. никакви проблеми отлепих за части от секундата .. а вчера .. при около 3000 оборота .. на 5-та .. пробвах да видя какво ще стане ако подам рязко газ .. еми всичко беше нормално .. мигновено реагира колата и започнах да ускорявам .. без забележки ..

Редактирано от Plamen Kolev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Ауди попринцип си отделя високо.И моя е така.Аз лично съм чувал противоречиви мнения за това от къде трябва да отделя здравия съединител.Според мен при всяка марка си е различно и немогат да се правят генерални изводи.Щом не приплъзва и буксува няма какво да му мислиш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДА щом колата не ти тресе например когато тръгваш на първа, щом засепва плавно не се притеснявай.тва е обща болест за А4 - отделят си над половината ход на съединителя- вкл. и моя :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Високо ок, но не и на края на хода на педала. Аз мога да ти кажа от опит, че при мен на А4-ката преди смяната беше точно както при колегата, а след смяната отделя малко над средата. Съединителя, както не приплъзваше така за 2,3 седмици така се скапа, че едва качвах по-стръмните улици(живея в гората и там имаме такива :hilezh: ).

Plamen Kolev след като не приплъзва ок. Дано изкара повече, но въпреки това го имай предвид :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приготви си пари за смяна и ги задели настрана да са ти готови. :huh:

Може да изкара още 10 000, може и утре да приплъзне - а приплъзне ли - сменяй веднага - да не даваш пари и на пътна помощ. :lol:

Все пак - това малко или много е консуматив - макар и доста скъп.

А каква е цената на комплект неоригинален съединител някои да знае?

Като продадеш старите носачи - кажи колко си земал и ние ще сметнем колко тряя да додадеш. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приготви си пари за смяна и ги задели настрана да са ти готови. :hilezh:

Може да изкара още 10 000, може и утре да приплъзне - а приплъзне ли - сменяй веднага - да не даваш пари и на пътна помощ. :bia:

Все пак - това малко или много е консуматив - макар и доста скъп.

Като продадеш старите носачи - кажи колко си земал и ние ще сметнем колко тряя да додадеш. :hilezh:

Не се ебавай ве няма кинти кво да направя.Не всички сме паралии :mukkies: .Та някои да знае ценатана съединителя?Нали се сещаш като си на 20 години и си дадеш всичките пари за кола кво се случва после :lol: Ама кеф цена няма!

Редактирано от qckk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя колко високо отделя, ще се уплашиш... :respekt: Не приплъзва, но гледам да му пазя животеца, карай си я и не се притесняваш гледай всичко друго да е изправно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И повече може с труда и маховика.

Маховика не е ли към съединителя?Не може ли без да се сменя маховика и как от 230лв за комплект стават 1000?Я дайте пояснения малко :respekt: Колата ми е 96г. и доколкото знам е с обикновен маховик,а не демпферен и излиза по-евтино.

Редактирано от qckk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И повече може с труда и маховика.

Не е задължително да сменя маховика освен ако не се налага. Труда от това което съм чул е от 120 до 220лв. На мен ми взеха 150.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро сменях съединителя, първите 150-200 км беше много мек и отделяше точно на средата на хода, след това вероятно улегна и се върна на нивото на твърдост на предишния диск и започна да отделя пак високо, почти накрая на хода. Вероятно просто така си отделя на А4-ките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да провериш съединителя дали приплъзва:

1) Опъваш ръчната спирачка

2) Включваш на 2-ра предавка

3) Натискаш съединителя и стартираш мотора

4) Форсираш мотора до 2000-3000 оборота

5) Отпускаш съединителя

Ако двигателят угасне - супер - съединителят предава въртящия момент, ако не угасне - съединителят буксува(приплъзва) и е за смяна. :littleangel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Как да провериш съединителя дали приплъзва:

1) Опъваш ръчната спирачка

2) Включваш на 2-ра предавка

3) Натискаш съединителя и стартираш мотора

4) Форсираш мотора до 2000-3000 оборота

5) Отпускаш съединителя

Ако двигателят угасне - супер - съединителят предава въртящия момент, ако не угасне - съединителят буксува(приплъзва) и е за смяна. :rolleyes:

Пускаш плавно съединителя или рязко го отпускаш като държиш 2500-3000 оборота

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя отделя високо и на сестра ми на Б4-ката също беше така. аз до колкото знам си е въпрос на регулиране и съм чувал че за Б5 може да се регулира, както и за хонда сивик (предната ми кола), та предполагам че за повечето коли си е регулируемо, само че за Б5цата ми казаха че мн трябвало да се разглабя колата за да се регулира и съответно мн пари за труд. след време като сменям ремък така и така ще се разглабя и евентуално може да искам такава корекция, въпреки че то вече.. си свикнах..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето написал е човека

Как да провериш съединителя дали приплъзва:

1) Опъваш ръчната спирачка

2) Включваш на 2-ра предавка

3) Натискаш съединителя и стартираш мотора

4) Форсираш мотора до 2000-3000 оборота

5) Отпускаш съединителя

Ако двигателят угасне - супер - съединителят предава въртящия момент, ако не угасне - съединителят буксува(приплъзва) и е за смяна. ;)

въпреки, че аз знам, че се включва на 3та, не 2ра....
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...