Jump to content

Audi A4 1.8tq Б6


Recommended Posts

Здравейте на всички :lol: На 17 години съм и ноември месец започвам курсовете :Д Февруари живот и здраве ставам правоспособен шофьор.. Като 1-ва кола съм се насочил към Ауди А4 б6 1.8TQ (навил съм баща ми). От 2-3 дена чета из форума с цел да изровя някакво инфо, но освен "супер кола, мн е яка и т.н. " не намерих примерно някой да е споделил колко на 100 му гори градско и извън ( досега четох темата "на кой колко му гори" или нещо от сорта) също ме интересува колко долу/горе излиза обслужването на колата. Ако може някой да ми каже а знам, че има разбирачи във форума или поне да ми дадът линк кум подобна тема ;)) мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кво ти пука

тати плаща :respekt:

това не е модел за първа кола, според мен

не ти знам шофьорските способности, ама....

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е вие пък веднага решавате да нападнете човека. Вижте поне се е насочил към quattro мисли поне за безопасността си в завой , лед, сняг и други такива.

Само да споделя , моята първа кола на която съм се учил беше рено 5 1.1.

Когато взех книжка, мога да твърдя че от мен не ставаше нищо, в смисъл мислех само за педалите в краката си а какво става там отпреде пред капака , тати му мислеше.

След като карах 1 година рено 5 после минах фиат браво, което беше най- голямото падаение от техничекса гледна точка. Не сикам да споделям защо- просто ще кажа ФИАТ.

И вече от година и половина , даже две съм на АЕБ.

И малко да се похваля. Като фен ентусиаст и съответно като за първа кола, нали все пак съм млад убиец петичнката си я преправих собственоръчно в това: renault 5 :)  

P.S. Извинявам се за спама. Айде колеги с Б6 ударете по едно рамо!

Редактирано от KPACEH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой съвет е първо изкарай книжката бъдещи колега ... пък след това се ориентирай в търсенето на автомобил. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май не го приеха това.

Чл. 151. (Изм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г.) (1) (Доп. - ДВ, бр. 51 от 2007 г., изм. - ДВ, бр. 54 от 2010 г., в сила от 19.01.2013 г.) Минималната възраст на водача за управление на моторно превозно средство е:

1. шестнадесет години - за управление на моторно превозно средство от категория АМ;

2. шестнадесет години - за управление на моторно превозно средство от категория А1;

3. осемнадесет години - за управление на моторно превозно средство от категория А2;

4. двадесет и четири години - за управление на моторно превозно средство от категория А, или:

а) двадесет години - ако водачът притежава свидетелство за управление на мотоциклет от категория А2 от не по-малко от две години;

б) двадесет и една години - за управление на триколесни моторни превозни средства с мощност, превишаваща 15 kW;

5. седемнадесет години - за управление на моторно превозно средство от категория В1;

6. осемнадесет години - за управление на моторно превозно средство от категории В и ВЕ;

7. осемнадесет години - за управление на моторно превозно средство от категории С1 и С1Е, като не се ограничава прилагането на разпоредбите за управление на такива превозни средства, определени в наредбата по чл. 7б, ал. 5 от Закона за автомобилните превози;

8. двадесет и една години - за управление на моторно превозно средство от категории С и СЕ, като не се ограничава прилагането на разпоредбите за управление на такива превозни средства, определени в наредбата по чл. 7б, ал. 5 от Закона за автомобилните превози;

9. двадесет и една години - за управление на моторно превозно средство от категории D1 и D1Е, като не се ограничава прилагането на разпоредбите за управление на такива превозни средства, определени в наредбата по чл. 7б, ал. 5 от Закона за автомобилните превози;

10. двадесет и четири години - за управление на моторно превозно средство от категории D и DЕ, като не се ограничава прилагането на разпоредбите за управление на такива превозни средства, определени в наредбата по чл. 7б, ал. 5 от Закона за автомобилните превози;

11. двадесет и една години - за управление на трамвайна мотриса от категория Ттм;

12. осемнадесет години - за управление на колесен трактор от категория Ткт по републиканските и общинските пътища.

(2) (Доп. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Свидетелство за управление на моторни превозни средства се издава от органите на Министерството на вътрешните работи на лице, завършило основно образование, което е физически годно да управлява моторни превозни средства за съответната категория, преминало е обучение за водач на моторно превозно средство и за оказване на първа долекарска помощ и е успешно издържало изпит за водач на моторно превозно средство.

(3) (Нова - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Свидетелство за правоспособност за работа със самоходните машини от Българската армия и за тяхното управление се издава при условия и по ред, определени от министъра на отбраната.

(4) (Отм., предишна ал. 3 - ДВ, бр. 51 от 2007 г., изм. - ДВ, бр. 54 от 2010 г., в сила от 19.01.2013 г.) Кандидатите за придобиване на правоспособност за управление на моторни превозни средства от категориите С1, С, D1, D и Ттм (трамвайна мотриса) трябва да са и психологически годни.

(5) (Нова - ДВ, бр. 54 от 2010 г.) Свидетелство за управление на моторно превозно средство се издава на лица, които са установили обичайното си пребиваване в Република България, за което обстоятелство подписват декларация или представят доказателство, че се обучават във висше училище по чл. 17, ал. 1 от Закона за висшето образование или в училище по чл. 26, ал. 1 от Закона за народната просвета в страната не по-малко от 6 месеца.

(6) (Нова - ДВ, бр. 54 от 2010 г.) Кандидатите за придобиване на правоспособност за управление на моторно превозно средство трябва да отговарят на изискванията на ал. 5.

(7) (Нова - ДВ, бр. 54 от 2010 г.) Едно и също лице може да притежава само едно свидетелство за управление на моторно превозно средство, издадено от държава - членка на Европейския съюз.

(8) (Нова - ДВ, бр. 54 от 2010 г., в сила от 19.01.2013 г.) Когато на водач на моторно превозно средство са наложени ограничения за управление на превозни средства, в свидетелството му за управление чрез съответния код на Европейския съюз, определен в наредбата по чл. 159, ал. 1, се указват условията, при които водачът има право да управлява моторно превозно средство.

(9) (Нова - ДВ, бр. 54 от 2010 г.) При издаване на дубликат или при подмяна на българско свидетелство за управление на моторно превозно средство или на свидетелство за управление на моторно превозно средство, издадено от държава - членка на Европейския съюз, или друга страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или Конфедерация Швейцария, не се изисква копие от документ за завършено най-малко основно образование. Подмяна на свидетелство за управление на моторно превозно средство се извършва при изтичане срока на валидност, при подмяна на стар образец с нов и при промяна в данните на водача. Дубликат на свидетелството за управление на моторно превозно средство се издава при повреждане, унищожаване, изгубване или кражба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такова ауди не е за тебе, нищо че тати плаща.

1.8 Т и за теб не е. Газифицирал си го.

Мизерник. Всеки, който газифицира 1.8 Т е мизерник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8 Т и за теб не е. Газифицирал си го.

Мизерник. Всеки, който газифицира 1.8 Т е мизерник.

Нали вече ти казах бе. Газифирах го щото не иска да върви на пикня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

братче завиждам ти най - благородно!!!

Ах що не съм аз на 18 г. и баща ми иска да ми купи желаната от мен /сега на 30 г./ кола!!!

Ако и той ще я поддържа - няма какво да се чудиш!!! Скачай!

Редактирано от ppetkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си дизел..... По- малко гори повече върви. Вземи си 1,9ТДИ 131коня с куатро и 6 скорости...... Това е истината съответно и мечтата ми :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си дизел..... По- малко гори повече върви. Вземи си 1,9ТДИ 131коня с куатро и 6 скорости...... Това е истината съответно и мечтата ми :hilezh:

... и на мен, ама тая комбинация е много рядка. Особено пък на седан.

2.5ТДИ 180 коня (с код на мотора започващ с В) куатро мисля е доста добре. Като го чипнеш става 220 коня ... баси и разхода трябва да ти е под 10 смесено (с ръчната кутия де). Непретенциозен към нафта и масло като ПД. Аз към такава съм се насочил да търся....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Ехх братлета, измина се цяла година откакто съм шофЕр.Сега карам Рено канго 1.9д - 65 коня, не е много зле, но са му малко конете :Д т.е. пак се връщаме в изходна позиция ----> Audi 1.8tq b6, НО (едно голямо "НО") сега се замислямЕ много сериозно и за варианта 1.9tdi. Нямам достатъчно време да се зачитам по-дълбоко,но в резюме знам,че 1.8тк върви повече от 1.9тди, но от към гореж , дизелът е по-икономичен. Та ако може повече хора да ме посъветват какво точно да избера и 131 коня достатъчно ли са за леки градски гонки ?! :Д

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карах над 100 000 км. Б6 с 1.9 ТДИ, много хубав мотор, върви и харчи малко. От 1 месец карам 1.8 Т и ми харесва много повече. С моето каране, по моите маршрути смесения разход на 1.9 беше 7.6л./100км. , на 1.8 Т ми е 9.2л./100км. Разликата в разхода не ми се вижда много имайки предвид тишината и вървежа предлаган от бензиновия мотор.За обслужване са еднакви, за ремонти по и около мотора дизела е по-скъп.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лекичко само с градските гонки, че нали ги виждаш тия рейсърчета. Кой помел спирка, кой влязъл в детска градина през оградата, а пешеходните пътеки за нищо ги нямат...

С един чип на дизела ще стигнеш и подминеш 1.8T по коне, но пък винаги можеш да сложиш чип и на бензина. Чувал съм че 131 коня на това купе(Б6) се държат съвсем прилично, но за рейсърки изпълнения със сигурност няма да си от най-бързите.

1)Ако държиш на многото коне и не те притеснява по-високия разход на гориво, вземи си 1.8Т и му сложи чип.

2)Ако държиш на многото коне, но те притеснява по-високия разход на гориво, вземи си 1.8Т и му сложи газ и евентуално чип.

3)Ако те притеснява високия разход и не ти се занимава с газ, тогава 1.9tdi е твоя вариант, със или без чип в зависимост от това колко държиш на повечко коне.

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като млад и ВНИМАТЕЛЕН шофьор се чудя следното, кой от 2-та мотора има по-голяма мощ в ниските обороти, понеже градско не карам с повече от 100 км/ч ,а извън също толкова(понеже има камери :Х ) Иначе съм спокоен и карам разумно, само на светофарите се изкушавам да смачквам газта :Д

п.с. Предполагам че отговора е ясен ---> 1.8тк ,а и разхода не ме притеснява понеже съм свикнал на 10-11/100 от Кангото и...

п.с.2 А какво ще кажете за 1.8т б5 /1.9тди б5 ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като млад и ВНИМАТЕЛЕН шофьор се чудя следното, кой от 2-та мотора има по-голяма мощ в ниските обороти, понеже градско не карам с повече от 100 км/ч ,а извън също толкова(понеже има камери :Х ) Иначе съм спокоен и карам разумно, само на светофарите се изкушавам да смачквам газта :Д

п.с. Предполагам че отговора е ясен ---> 1.8тк ,а и разхода не ме притеснява понеже съм свикнал на 10-11/100 от Кангото и...

п.с.2 А какво ще кажете за 1.8т б5 /1.9тди б5 ??

На мен лично В5 повече ми харесва - имам две такива в момента в САЩ.Ако се интересуваш за кола от там - пиши с какви пари разполагаш и може и да помогна с нещо. Най-добре е да вземеш 1.8Т куатро - автоматик с изведени скорости на волана.И аз си търся такъв читав екземпляр в момента...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен лично В5 повече ми харесва - имам две такива в момента...

Обясни на нас непросветените с какво точно ти хареса повече В5, освен интересния факт че имаш два такива в момента. Щот така стоейки си в неведение, на някой непредубеден спортен наблюдател, може да му се прокрадне мисълта че си идиот. :rolleyes:

Редактирано от IVO
  • Like 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обясни на нас непросветените с какво точно ти хареса повече В5, освен интересния факт че имаш два такива в момента. Щот така стоейки си в неведение, на някой непредубеден спортен наблюдател, може да му се прокрадне мисълта че си идиот. :rolleyes:

Колега,изказал съм личното си мнение - няма какво да го обяснявам - въпрос на вкус. Никога и никъде не съм твърдял , че В5 е по-добро от В6. И не давам квалификации на за пишещите в този форум по техните мнения...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре е да вземеш 1.8Т куатро - автоматик с изведени скорости на волана.

Аз пък не харесвам автомата..предпочитам ръчка,защото предлага по-голяма възможност за динамично каране. Интересувам се и от б5 ама данъка нещо на 150 коня ме притеснява, чувал съм за данъци от сорта на 270 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре е да вземеш 1.8Т куатро - автоматик с изведени скорости на волана.

Аз пък не харесвам автомата..предпочитам ръчка,защото предлага по-голяма възможност за динамично каране. Интересувам се и от б5 ама данъка нещо на 150 коня ме притеснява, чувал съм за данъци от сорта на 270 лв.

Моята А6 е 250 к.с. и данъка ми е около 300 лева, така че за 1.8Т в която и община да живееш би трябвало да е под 150 лева...

Какво мислите за тази ----> http://www.cars.bg/u736827 ?

Изглежда добре - цената е съмнително ниска - трябва да се види какво е включено в нея , а и ако някъде можеш да провериш километрите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...