Dental Публикувано 6 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2010 Колеги доиде ред да сменям акумулатора.Сега и аз нз какъв е но искам да сложа нещо хубаво на моита дизеларка!Даите съвет каква мерка да взема,за ампеража знам че трябва да е към 80А.Колата е 1.9 ТДИ 90 к.с.Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 6 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2010 Препоръчвам марката да е Banner. Ползвал съм и бях много доволен. Австрийски са и въпреки това не са особено скъпи. Малко над българските марки са, а като качество са дооста напред. Може да се обърнеш за изгодна оферта към колегата Коко 100 С4. За сегашните БОШ-ове не съм чул добри отзиви, нещо им е свалено нивото. Вартите пък масово били китайски съм чувал. Според мен не бива да се прави компромис с акумулатора, защото иде зима и попаднеш ли случайно на боклук ще си скубеш косите някоя сутрин.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 6 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2010 именно заради зимата искам от към ток да съм на 10000 % сигурен!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pesxo Публикувано 6 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2010 И аз като колегата ти препорачбам BANNER-680EN 72Ah.Аз използвах такъв на предишната си кола 1.7d,използвах го 5г.преди да я продам.няма да збъркаш и късмет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 6 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2010 именно заради зимата искам от към ток да съм на 10000 % сигурен!!!B A N N E R!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 6 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2010 Коко да каже Аз си взех скоро един от него и съм мега доволен. Забравих ква марка беше обаче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 6 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2010 (Редактирано) B A N N E R!!!Тонка, за голямо съжаление и без да говоря в нечий интерес ще кажа, че последните доставки на Банер към Руди96 са дали до 10 % фабрични дефекти, което е напълно недопустимо за такава реномирана марка.Поради тази причина вече 2 години Руди96 прекрати вноса на Банер. Разбира се сега се внася ако не се лъжа от дъщерната им фирма тук.На колегата мога да съм полезен с италиански на фирмата Midac, какъвто взех на Иво-corso. Гаранцията е 2 години със задължителна заверка на всеки 6 месеца.Препоръчвам ти 80 А/ч със стартов ток 680 А по EN. С такива параметри е оригиналния. Редактирано 6 Септември 2010 от KOKO 100 C4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стойчо Точев Публикувано 6 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2010 И аз си взех "Midac" от Коко. От края на миналата година до днес акумулатора се държи отлично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 6 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2010 .. Midac, какъвто взех на Иво-corso. ..Само да кажа, че след смяната на клемореда ми имам следната аномалия - чистачките и работят и без да е на контакт колата. Та ако не беше якия акумулатор, дето кокича ми даде, щех да духам супата.Случката е, че си остявам колата на служебния паркинг. Валеше дъжд и много бързах, та съм зарязал колата без да я огледам. Та качвам на служебната и отпрашвам за Пловдив. Връщам се вечерта и установявам, че колата е била на габарити и чистачките и работят (и предните и задната) вече 10 часа. Та пъхам аз ключа със свито сърце... и хоп! Бръм, запали все едно нищо не е било Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 6 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2010 ====Ивчо, съвета ми е да го свалиш и дозаредиш напълно не по-късно от средата на октомври.Радвам се, че толкова дълго е издържал! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 6 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2010 Ивчо, съвета ми е да го свалиш и дозаредиш напълно не по-късно от средата на октомври.Радвам се, че толкова дълго е издържал! Коко, тва се случи преди повече от 4 месеца Заредлил съм го 100 пъти със каране по магистралите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
assfull Публикувано 16 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2010 Колеги, да питам за ТДИ_то ahf Що го дават в дата-та 63 ah?Странна работа, ако някой знае И после да питам колегата за някаква цена на тези Midac, може и на лично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 17 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2010 Колеги, да питам за ТДИ_то ahf Що го дават в дата-та 63 ah?Странна работа, ако някой знае И после да питам колегата за някаква цена на тези Midac, може и на лично.Моя AHF го пали Varta 72Ah вече 3 години без да съм го зареждал или доливал течност - не се налага. Незнам защо не се препоръчва Varta в този форум, но аз съм изключително доволен. Вече 2 зими на -15 градуса колата си пали от 1-2 оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 17 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2010 72Ah Banner Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 17 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2010 72Ah BannerКолега писал съм вече, че е 80 А/ч 680 А. Точно по каталога на Банер. На няколко форумци сме взимали такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 17 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2010 Оригинално си идва със 72.Даже някой във ФВ форума беше изкарал по спецификация 60 и нещо.Впрочем в Ауто дата би трябвало да пише.То е ясно ,че и с 80 няма да има грижи ,ама не виждам къв е смисала да се дават повече пари и то с риск да не зарежда добре и лека-полека акомулатора да замине(впрочем и за тва имаше голями дискусия във ФВ форума).Изобщо забравям за тва ,че ТДИ пали безгрижно студен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 18 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2010 Моя AHF го пали Varta 72Ah вече 3 години без да съм го зареждал или доливал течност - не се налага. Незнам защо не се препоръчва Varta в този форум, но аз съм изключително доволен. Вече 2 зими на -15 градуса колата си пали от 1-2 оборота.Колега...Варта са много добри, ма тука ги продават само с 2 години гаранция...при това положение как да го предпочете човек ....инак и мойта каляска дойде с 72Аh Варта на незнайни години....и даже работеше известно време след това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 18 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2010 Бе тя Varta-та е перфектна ,ама Banner е със същите качества ,а е значително по евтин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 18 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2010 тука ги продават само с 2 години гаранция...А единия от вносителите ги продава въобще без гаранция. Иначе 2 години си е напълно нормално, а 3 г. е за най-скъпите серии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalpazanski Публикувано 21 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2010 Здравейте колеги.След 2-3 часа ровене в нета се спрях на 2 модела акумулатори за моето 1.9TDI AFN.1. Bosh S5 Silver technology 85Ah 800A ~ 250лв. с 3г. гаранция.2. Berga Power-Block Ca/Ca technology 80Ah 740A ~ 225лв. с 2г. гаранция.Моля за помощ при избора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 21 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2010 Лично аз избрах S5...само че по-малкия модел /74Аh май беше/ за същия двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalpazanski Публикувано 22 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2010 Благодаря за отговора.И аз мислих доста и си поръчах Bosh S5 85Ah 800А.Дано ми се падне читав :S Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ken Публикувано 22 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2010 Извинявам се предварително,че пиша в темата за 1.9.Колеги преди време някой беше ровил в каталози незнам си кво и бяхте драснали,че за АЕЛ акумулатора трябва да е следния : 450 А / 92 Ач.Ако да потвърдете,ако не кажете какъв да е.Още веднъж се извинявам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 23 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2010 Нещо си се объркал, колега. AEL-а си го дават с 74ah. Тъй като акумулатора се намира под задната седалката си доста ограничен от към място. Незнам как ще успееш да напъхаш 92ah. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ken Публикувано 24 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2010 По данни на оригиналния каталог1.8-Тоя го няма,но за него е като 2.0 - 300 А/63 Ач1.9тди - 380 А / 64 Ач2.0 - при 101 коня е 220 А/ 40 Ач. При 115 коня и 140 300 А / 63 Ач2.3- 300 А/63 Ач2.5ТДИ - ААТ и АЕЛ 450 А / 92 Ач2.6 - 300 А / 63 Ач2.8 - 300 А / 63 АчАми от тук гледам,щото нали каталог сте отваряли ,иначе прочетох друг вариант като този :Съжелявам не мога да намеря да цитирам и в момента забравих как точно се казваше темата,но беше нещо от рода на 74 Ач и 680 А. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване