Konstantin993 Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 (Редактирано) Моят въпрос е следния.Нормално ли е според вас след току що загряла кола на 90 градуса да падне до 80-75 като се пусне парното на макс.темперетура и макс. сила.Говори ме за студено време.И дайте идея как най-ефикасно да разбера дали термостата е за смяна.Карах със 130 по магистралата не мръдна от 90. Редактирано 3 Ноември 2010 от Konstantin993 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKU Публикувано 12 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 Колеги днес питах за каналите на климатроника как се влиза в менюто един колега ми даде темата прочетох даже си записах. Но моят климатроник не става май не е като другите защото градусите са фарадеи ане градус ако ме разбирате. Пробвах както беше написано и нищо не се появява ако може някой да даде съвет ако съе сблъсквал с такъв тип колата е както вече писах. 1.8. бензин, АДР. мотор, 125 коня, 97г. БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 12 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 Климатроника ти е същия, а ако прочетеш ще видиш, че си има и отделно комбинация за смяна Фаренхайт - Целзий. Някъде бъркаш. Я кажи какво точно правиш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ninkopinko Публикувано 12 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 Но моят климатроник не става май не е като другите защото градусите са фарадеи ане градус ако ме разбирате. Пробвах както беше написано и нищо не се появява ако може някой да даде съвет ако съе сблъсквал с такъв тип колата е както вече писах. 1.8. бензин, АДР. мотор, 125 коня, 97г. БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО... Заповядай:"...и на български:Промяна степен Температура ПокажиPress and hold the recirculation button. Натиснете и задръжте бутона рециркулация. Then press the temperature up ("+") button to switch between degrees Celsius & Fahrenheit on the Climate Control Temperature and Instrument Panel Outside Temperature displays. След това натиснете температура до ("+") бутон за превключване между градуса по Целзий & Фаренхайт върху климата контрол на температурата и инструмент панел Извън показва температура...." Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagu Публикувано 12 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 искам и аз да използвам темата и да ви кажа че и аз май имам проблем с термостата.На 51 канал ми изписва 90 градуса а на 49 сащата като на таблото загрява бавно.Горния маркуч е топал долния леко топал мисля си че термостата е останал в отворено положение .Като загрее на 90 градуса и се спускам или карам с жисока скорост температурата пада на 70 60 като спра пак се покачва ако може да ми кайете каде се намира термостата колата ми е Audi a4 b5 ADR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroelskov Публикувано 16 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2010 така аз да споделя на 49 канал си ми е -60 градуса и не мърда никога някой ще каже ли кой е този датчик къде се намира,а също и този на 51 канал той къде се намира,той пък както си показва 90 градуса гася колата паля и вече показва 30 градуса как е възможно водата не може да изтине за секунди нещо е полудял!къде се намират тези датчици? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1989 Публикувано 16 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2010 пичове аз съм със афн 96 и на 49 и на 51 ми показва някжи 6.4 0.4 некви такива не знам пробвах на едно куатро със същия мотор и ро показва същото и това е при загрял мотор на 90 градуса не знам не ми показва както на вас не знам дане би да има разлика в климатрониците защото преди време бях чел че някои имат по малко канали от мен а някои повече и така не съм мн запознат просто споделям Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mi4kataGr Публикувано 16 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2010 При АФН 96г. на 49 канал показва 0(нула),на 51к е температурата на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1989 Публикувано 16 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2010 ми ще видя утре но не ми показва никакви такива градуси както на мен така и на това куатро не знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroelskov Публикувано 16 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2010 (Редактирано) пичове аз съм със афн 96 и на 49 и на 51 ми показва някжи 6.4 0.4 некви такива не знам пробвах на едно куатро със същия мотор и ро показва същото и това е при загрял мотор на 90 градуса не знам не ми показва както на вас не знам дане би да има разлика в климатрониците защото преди време бях чел че някои имат по малко канали от мен а някои повече и така не съм мн запознат просто споделямами различни са и аз така знам, моите са 72 кода мисля някой са 50 и нещо,но моя е 72 Редактирано 16 Декември 2010 от miroelskov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroelskov Публикувано 22 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 да бутнем темата на предзначи аз си мисля,че да ми показва на 49 канал минус 60 и да не мърда това означава че датчика не работи(абсурд е да е термостат),та някой ще каже ли кой е този датчик да го махна и да сложа нов...той този датчик на кое дава информация 51 е за парното това разбрах вече този 49 най вероятно дава инфо при запалването на колата да регулира оборотите така си мисля аз само да го знаех кой е........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boko88 Публикувано 22 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 На мен също на 49 ми дава -56 или нещо от сорта... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 22 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 Айде и аз да се включа...и на мен на 49-ти канал ми показва -60 и никога не помръдва.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 22 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 На 49 канал ми показва 0. На 51 се качва наравно със стрелката и при достигане на стрелката на 90 на 51 канал ми показва 83-85 градуса. Преди не ми работеше термостата, но го хванах по стрелката - не загряваше повече от 75 градуса, а в студовете 70. В писанията които имам пише, че 49 канал е брояч на грешките на спидометъра и понеже нищо грешно или нищо сигнализиращо не ми се е появявало на таблото, можеби за това ми е 0. Ето обаче, че има колеги на които показва 0, -60, 85-102 и разни такива. От къде е разликата?Вариантите според мен са: различни блокове за управление на климатрониците различни датчици и оборудване на автомобилаДруго немога да кажа. Може да се пробва като се сменят 2 различно показващи модула за управление на 2 коли и да се види какво ще се покаже там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boko88 Публикувано 23 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2010 Аз имам и друга мизерия, стрелката на таблото много трудно се катери, ако въобще помръдне от начална позиция, а на 51ви канал пише 97... така да речем, че спра за 5 минути и запаля колата- на таблото кове 90тката, а на 51ви канал продължава да си показва 97. Перката не се е включвала никога до сега, двигателя е топъл, като отворя капачката на антифриза си съска... та мисълта ми е тоя мой датчик явно се е откачил и при движение се охлажда от въздушната струя... много рядко градско си ми седи на 90. Разхода си ми е нормален... мисля...Още нещо, Leo, нейде бях чел, че това инфо за каналите не е съвсем съвместимо с наще коли, имам предвид, че имало някои различия- тоест при нас показва някаква температура, но така и не разбрах на блока ли, на антифриза ли или другаде.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 23 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2010 (Редактирано) И аз честно казано незнам кой датчик къде подава информация. А по твоя проблем дето си описал аз бях така преди да сменя термостата.Карам си няма значение къде и как и повече от 75 не се вдигаше стрелкта. Спирам, гася за 5 мин. паля и стрелката е заковала на 90. Тръгвам да карам и след километър 2 пак пада на 70-75. Проблем: При движение интензивно се охлажда и неможе да достигне нормална работна течпература. При спиране няма охлаждане и топлината от мотора се отделя изцяло под капака и така се покачва температурата на датчика. При следващо палена след кратък престой стрелката е на 90. След ивестно време каране пак изстива от интензивното охлаждане и показанието на уреда спада. Извод: Постоянно отворен термостат. След смяната му стрелката си стои на 90. Редактирано 23 Декември 2010 от leo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1989 Публикувано 3 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2011 ето мойте наблюдения със малко снимков материял дано съм полезен на някои бацка на 51ви канал ми достига 90 градуса и не мърта на 49ти налал ми показва като имаме в предвид че таблото си кове 90 (извинявам се за лошата снимка правена е в движение) според мен тва е някой от датчиците но не знам кой по точно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ninkopinko Публикувано 3 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2011 значи и аз съм като теб,ма с малко по висока темп.на 49!Напиши с ква кола си,модел,година,букви на двигателя,брой общо канали на климатр.,че някои имат 2 датчика,други само един?Но в общи линии ако си с един темп.датчик,който управлява и стрелката на таблото и 49 канал,се намира върху(влиза във) фланеца(така се води в представителството на Audi!)отзад горе на блока(поне при А4-B5)под дебелия пласмасов въздуховод.51 канал изобщо не пее в хора и не го гледай!В момента пускам и аз тема за охладител.система като цяло... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1989 Публикувано 3 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2011 а4 1.9тди афн мотор 96та година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ninkopinko Публикувано 3 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2011 Колега,с твое позволение,ако нямаш нищо напротив пускам препратка към 2 други подобни теми:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=92957&st=0&gopid=1427050entry1427050http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=88183 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lizard Публикувано 4 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2011 И при мен я има аномалията с -60 на 49 канал! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex88 Публикувано 5 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2011 Да попитам и Аз вчера докато се прибирах от работа реших да прегледам как вървят темп. на климатроника,на вън беше -7градуса и за 15км изминати с пуснат климатроник 49ти канал 68-70, 51канал 54-56 нормално ли е ?Това градско,но като се има в предвид,че нямаше никой по улиците и не съм спирал на никакви светофари П.П С малкия дисплей съм! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ninkopinko Публикувано 5 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2011 Е загрей я ма ХУБАВО и тогава гледай кво показват уредите->стрелка+канали,щото за 15 км...според мен би трябвало да е загряла до работна темп-ра,но ако си запалил и веднага си тръгнал от място по право нанадолнище без трафик и сфетофари може и да не е успяла да си стигне необходимите 90 гр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 6 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2011 Да попитам и Аз вчера докато се прибирах от работа реших да прегледам как вървят темп. на климатроника,на вън беше -7градуса и за 15км изминати с пуснат климатроник 49ти канал 68-70, 51канал 54-56 нормално ли е ?Това градско,но като се има в предвид,че нямаше никой по улиците и не съм спирал на никакви светофари П.П С малкия дисплей съм!Ако за 15 мин не е успяла да загрее до 90С и по стрелка и по климатроник да знаеш, че си за смяна на термостата. Останал ти е отворен и за това неможе да загрее до 90С. Може да опиташ така: Палиш от работа, караш до вкъщи, гледаш си температурата като пристигнеш колко ти показва стрелката. Гасиш мотора и след 5 мин. даваш на контакт. Ако стрелката на температурата преди те и седяла на около 70С а сега след престоя е стигнала на 90С или може и по малко (важно е да има пивишение) със сигурност си за термостат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 6 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2011 Това обаче на климатроник, че таблото такива малко промени не признава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване