Jump to content

Кодове на климатроника - температури


DLS

Recommended Posts

Моят въпрос е следния.Нормално ли е според вас след току що загряла кола на 90 градуса да падне до 80-75 като се пусне парното на макс.темперетура и макс. сила.Говори ме за студено време.И дайте идея как най-ефикасно да разбера дали термостата е за смяна.Карах със 130 по магистралата не мръдна от 90.

Редактирано от Konstantin993
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • Отговори 83
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги днес питах за каналите на климатроника как се влиза в менюто един колега ми даде темата прочетох даже си записах. Но моят климатроник не става май не е като другите защото градусите са фарадеи ане градус ако ме разбирате. Пробвах както беше написано и нищо не се появява ако може някой да даде съвет ако съе сблъсквал с такъв тип колата е както вече писах. 1.8. бензин, АДР. мотор, 125 коня, 97г.

БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатроника ти е същия, а ако прочетеш ще видиш, че си има и отделно комбинация за смяна Фаренхайт - Целзий. Някъде бъркаш. Я кажи какво точно правиш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но моят климатроник не става май не е като другите защото градусите са фарадеи ане градус ако ме разбирате. Пробвах както беше написано и нищо не се появява ако може някой да даде съвет ако съе сблъсквал с такъв тип колата е както вече писах. 1.8. бензин, АДР. мотор, 125 коня, 97г.

БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО... ;)

Заповядай:

"...и на български:

Промяна степен Температура Покажи

Press and hold the recirculation button. Натиснете и задръжте бутона рециркулация. Then press the temperature up ("+") button to switch between degrees Celsius & Fahrenheit on the Climate Control Temperature and Instrument Panel Outside Temperature displays. След това натиснете температура до ("+") бутон за превключване между градуса по Целзий & Фаренхайт върху климата контрол на температурата и инструмент панел Извън показва температура...."

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам и аз да използвам темата и да ви кажа че и аз май имам проблем с термостата.На 51 канал ми изписва 90 градуса а на 49 сащата като на таблото загрява бавно.Горния маркуч е топал долния леко топал мисля си че термостата е останал в отворено положение .Като загрее на 90 градуса и се спускам или карам с жисока скорост температурата пада на 70 60 като спра пак се покачва ако може да ми кайете каде се намира термостата колата ми е Audi a4 b5 ADR

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така аз да споделя на 49 канал си ми е -60 градуса и не мърда никога някой ще каже ли кой е този датчик къде се намира,а също и този на 51 канал той къде се намира,той пък както си показва 90 градуса гася колата паля и вече показва 30 градуса как е възможно водата не може да изтине за секунди нещо е полудял!къде се намират тези датчици? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове аз съм със афн 96 и на 49 и на 51 ми показва някжи 6.4 0.4 некви такива не знам пробвах на едно куатро със същия мотор и ро показва същото и това е при загрял мотор на 90 градуса не знам не ми показва както на вас

не знам дане би да има разлика в климатрониците защото преди време бях чел че някои имат по малко канали от мен а някои повече и така не съм мн запознат просто споделям

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове аз съм със афн 96 и на 49 и на 51 ми показва някжи 6.4 0.4 некви такива не знам пробвах на едно куатро със същия мотор и ро показва същото и това е при загрял мотор на 90 градуса не знам не ми показва както на вас

не знам дане би да има разлика в климатрониците защото преди време бях чел че някои имат по малко канали от мен а някои повече и така не съм мн запознат просто споделям

ами различни са и аз така знам, моите са 72 кода мисля някой са 50 и нещо,но моя е 72

Редактирано от miroelskov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да бутнем темата на пред

значи аз си мисля,че да ми показва на 49 канал минус 60 и да не мърда това означава че датчика не работи(абсурд е да е термостат),та някой ще каже ли кой е този датчик да го махна и да сложа нов...той този датчик на кое дава информация 51 е за парното това разбрах вече този 49 най вероятно дава инфо при запалването на колата да регулира оборотите така си мисля аз само да го знаех кой е........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 49 канал ми показва 0. На 51 се качва наравно със стрелката и при достигане на стрелката на 90 на 51 канал ми показва 83-85 градуса.

Преди не ми работеше термостата, но го хванах по стрелката - не загряваше повече от 75 градуса, а в студовете 70.

В писанията които имам пише, че 49 канал е брояч на грешките на спидометъра и понеже нищо грешно или нищо сигнализиращо не ми се е появявало на таблото, можеби за това ми е 0.

Ето обаче, че има колеги на които показва 0, -60, 85-102 и разни такива.

От къде е разликата?

Вариантите според мен са: различни блокове за управление на климатрониците

различни датчици и оборудване на автомобила

Друго немога да кажа. Може да се пробва като се сменят 2 различно показващи модула за управление на 2 коли и да се види какво ще се покаже там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам и друга мизерия, стрелката на таблото много трудно се катери, ако въобще помръдне от начална позиция, а на 51ви канал пише 97... така да речем, че спра за 5 минути и запаля колата- на таблото кове 90тката, а на 51ви канал продължава да си показва 97. Перката не се е включвала никога до сега, двигателя е топъл, като отворя капачката на антифриза си съска... та мисълта ми е тоя мой датчик явно се е откачил и при движение се охлажда от въздушната струя... много рядко градско си ми седи на 90. Разхода си ми е нормален... мисля...

Още нещо, Leo, нейде бях чел, че това инфо за каналите не е съвсем съвместимо с наще коли, имам предвид, че имало някои различия- тоест при нас показва някаква температура, но така и не разбрах на блока ли, на антифриза ли или другаде....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз честно казано незнам кой датчик къде подава информация. А по твоя проблем дето си описал аз бях така преди да сменя термостата.

Карам си няма значение къде и как и повече от 75 не се вдигаше стрелкта. Спирам, гася за 5 мин. паля и стрелката е заковала на 90. Тръгвам да карам и след километър 2 пак пада на 70-75.

Проблем: При движение интензивно се охлажда и неможе да достигне нормална работна течпература. При спиране няма охлаждане и топлината от мотора се отделя изцяло под капака и така се покачва температурата на датчика. При следващо палена след кратък престой стрелката е на 90. След ивестно време каране пак изстива от интензивното охлаждане и показанието на уреда спада.

Извод: Постоянно отворен термостат. След смяната му стрелката си стои на 90.

Редактирано от leo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

ето мойте наблюдения със малко снимков материял дано съм полезен на някои бацка :rolleyes:

на 51ви канал ми достига 90 градуса и не мърта

на 49ти налал ми показва като имаме в предвид че таблото си кове 90 (извинявам се за лошата снимка правена е в движение)

според мен тва е някой от датчиците но не знам кой по точно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи и аз съм като теб,ма с малко по висока темп.на 49!Напиши с ква кола си,модел,година,букви на двигателя,брой общо канали на климатр.,че някои имат 2 датчика,други само един?Но в общи линии ако си с един темп.датчик,който управлява и стрелката на таблото и 49 канал,се намира върху(влиза във) фланеца(така се води в представителството на Audi!)отзад горе на блока(поне при А4-B5)под дебелия пласмасов въздуховод.

51 канал изобщо не пее в хора и не го гледай!

В момента пускам и аз тема за охладител.система като цяло... :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,с твое позволение,ако нямаш нищо напротив пускам препратка към 2 други подобни теми:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=92957&st=0&gopid=1427050entry1427050

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=88183

:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам и Аз вчера докато се прибирах от работа реших да прегледам как вървят темп. на климатроника,на вън беше -7градуса и за 15км изминати с пуснат климатроник :) 49ти канал 68-70, 51канал 54-56 нормално ли е ?Това градско,но като се има в предвид,че нямаше никой по улиците и не съм спирал на никакви светофари :lol:

П.П С малкия дисплей съм!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е загрей я ма ХУБАВО и тогава гледай кво показват уредите->стрелка+канали,щото за 15 км...според мен би трябвало да е загряла до работна темп-ра,но ако си запалил и веднага си тръгнал от място по право нанадолнище без трафик и сфетофари :dance: може и да не е успяла да си стигне необходимите 90 гр. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам и Аз вчера докато се прибирах от работа реших да прегледам как вървят темп. на климатроника,на вън беше -7градуса и за 15км изминати с пуснат климатроник :lol: 49ти канал 68-70, 51канал 54-56 нормално ли е ?Това градско,но като се има в предвид,че нямаше никой по улиците и не съм спирал на никакви светофари :)

П.П С малкия дисплей съм!

Ако за 15 мин не е успяла да загрее до 90С и по стрелка и по климатроник да знаеш, че си за смяна на термостата. Останал ти е отворен и за това неможе да загрее до 90С. Може да опиташ така: Палиш от работа, караш до вкъщи, гледаш си температурата като пристигнеш колко ти показва стрелката. Гасиш мотора и след 5 мин. даваш на контакт. Ако стрелката на температурата преди те и седяла на около 70С а сега след престоя е стигнала на 90С или може и по малко (важно е да има пивишение) със сигурност си за термостат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...