Jump to content

Audi A4 B6 (8E) 1.9 TDI PD


Recommended Posts

Здравейте колеги,

искам да попитам, от доста време насам разглеждам обяви за b6-ци... Ами честно да ви кажа се плаша. Външно всичко е ок, боята 6+, линия, стойка, обаче вътре салоните са в кофти състояние... особено бутоните на климатроника и този за фаровете. Почнах да се чудя вече, некачествена е пластмасата или прост тея коли са страшни милионници... :rolleyes::bia:

Търсих из форума няква тема да почета за B6 обаче няма, кой знае колко. Някой може ли да даде линк да прочета малко, освен укипедията. Другото, което ме интересува, чувам различни отзиви за 1.9 TDI P.D. 131hp. Има хора казват, че е хубав, други, че не бил... Аз се возих в такава комби с 1.9TDI и останах изумен, мн ми хареса! Скъпо ли е обслужването на тоя мотор... Общо взето, някой ако даде повечко инфо екстра, защото пак казвам няма мн мн теми или ако аз не съм намерил се извинявам. :)

Редактирано от EvgeniLalov1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 72
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Привет колега ...

Едно добро мнение и препоръка може да ти даде колегата Райно ... относно модела А4 (В6)

Неговото е едно от най-лачените и със 101% сигурност подържано и гледано във форума.

Успех на теб в избора ... ако случайно не харесаш (В6) върни се при (В5)-оунърите с модификацията Фейслифт :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега принципно повечето Б6-ци са с такива копчета,просто материала от който са направени е доста ниско качествен и се белят много лесно,това незначи че са коли на много километри.Това за фаровете можеш да си го купиш ново за около 30-40 лв.Иначе лично моето мнение че това е един от най хубавите и икономички автомобилите (говоря за 1.9 ТДИ 131 к.с.).За две години експлотация на мойта Б6-ца съм сменял основно консумативите (масла,филтри,накладки), дебитомер - 250 лв. BOSH, Обтегач на пистовият ремък -300 лв.,демферна ролка на алтернатора - 80 лв., спирачна помпа 90-300лв. зависи от каде.Едно обслужване на двигателя - масло,въздушен филтър,маслен филтър,филтър купе е около 220-240 лв.Предни дискове Брембо + комплект накладки Текстар около 250 лв. По окачването за 2 години и всички дупки които успях да нацеля с тази кола (в това число 3 пъти влизам в дупки и късам чисто нова гума) не помръдна.Ако си решил да взимащ такава кола просто я закарай в сервиз за да я вържат на компютър(обърни внимание най вече на дюзите) За мен най правилният избор по отношение динамика,икономичност,здравина е 1.9 ТДИ.Надявам се да съм бил полезен.

Редактирано от rrrado
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер кола е Б6цата.

Мотора 1.9 131к.с. според мен е идеално съчетание от вървеж и икономия.За 60 000км. съм сменил един терностат и един маркуч на турбото.Колата ми е на 160 000км. и е с фабричното окачване без признаци на проблем.Отностно интериора,зависи кой я е карал и как.Благодарение на "нискокачествения материал" интериора изглежда наистина премиум и лично според мен не е хич с некачествено покритие.В моята кола няма нито едно издрано копче,единствено леко са се позахабили дръжките на вратите,в колата на М примерно е пак така,а е на 190 000км.

Обслужването ми излиза около 250лв. с оригинални филтри и масло,с алтернативни може и по-евтино да ти излезне,но не ти ги препоръчвам.

Най-важния съвет,който мога да ти дам е да не гледаш обяви за Б6 с 1.9 под 14-15 000лв.Много хора ще ме критикуват за това изказване,но не ме интересува.В тази кола има заложени скъпи звена и ако е изморена,няма ресурс ще те вкара в сериозни разходи-турбо,дюзи,маховик и тн.

Вчера ги гледах в мобиле.бг и не видях нито една,която да ми хареса,иска си търсене и не се подлъгвай по екстри,гледай състояние.

Ако искаш пиши ми ЛС с конкретни въпросчета за Б6 и особено 1.9 131к.с.,че темата е много обширна и ако тръгна да пиша всичко,което ми е в главата ще си пиша с часове.

Можеш да ми се обадиш да покараш моята или да ти помогна с оглед.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега ...

Едно добро мнение и препоръка може да ти даде колегата Райно ... относно модела А4 (В6)

Неговото е едно от най-лачените и със 101% сигурност подържано и гледано във форума.

Успех на теб в избора ... ако случайно не харесаш (В6) върни се при (В5)-оунърите с модификацията Фейслифт :bia:

Мн ми се струва, че така ще стане колега... :rolleyes: иначе колегата Райно, веднага ще го притесня :P

Колега принципно повечето Б6-ци са с такива копчета,просто материала от който са направени е доста ниско качествен и се белят много лесно,това незначи че са коли на много километри.Това за фаровете можеш да си го купиш ново за около 30-40 лв.Иначе лично моето мнение че това е един от най хубавите и икономички автомобилите (говоря за 1.9 ТДИ 131 к.с.).За две години експлотация на мойта Б6-ца съм сменял основно консумативите (масла,филтри,накладки), дебитомер - 250 лв. BOSH, Обтегач на пистовият ремък -300 лв.,демферна ролка на алтернатора - 80 лв., спирачна помпа 90-300лв. зависи от каде.Едно обслужване на двигателя - масло,въздушен филтър,маслен филтър,филтър купе е около 220-240 лв.Предни дискове Брембо + комплект накладки Текстар около 250 лв. По окачването за 2 години и всички дупки които успях да нацеля с тази кола (в това число 3 пъти влизам в дупки и късам чисто нова гума) не помръдна.Ако си решил да взимащ такава кола просто я закарай в сервиз за да я вържат на компютър(обърни внимание най вече на дюзите) За мен най правилният избор по отношение динамика,икономичност,здравина е 1.9 ТДИ.Надявам се да съм бил полезен.

Да колега, мен точно това ме дразни! Хич няма да се кефя да си влеза в колата вечерта и да ми свети на облаци, червената светлниа по бутоните на климат. или през деня.... просто изключително мн ме дразни! :D За обслужването, като съдя по това, което пишеш тоест не е ефтино, някви нормални суми са все пак за кола след 2001 нагоре... Има хора, които ми споделиха някви безбожни суми и ми твърдяха, че окачването било кофти,. Аз мисля, че тук във форума съм чел, че е подобрено от при B5 и е по устойчиво. Да ти кажа и от моето на B5-цата не се оплаквам, зависи и как се кара колата. Пазил съм я, обслужвал съм я и не ми е създавала проблеми. Мн ми харесват тея B6-ци да му се невиди! :bia:

Колега а турбинините, при теб създавала ли епроблем?

Редактирано от EvgeniLalov1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер кола е Б6цата.

Мотора 1.9 131к.с. според мен е идеално съчетание от вървеж и икономия.За 60 000км. съм сменил един терностат и един маркуч на турбото.Колата ми е на 160 000км. и е с фабричното окачване без признаци на проблем.Отностно интериора,зависи кой я е карал и как.Благодарение на "нискокачествения материал" интериора изглежда наистина премиум и лично според мен не е хич с некачествено покритие.В моята кола няма нито едно издрано копче,единствено леко са се позахабили дръжките на вратите,в колата на М примерно е пак така,а е на 190 000км.

Обслужването ми излиза около 250лв. с оригинални филтри и масло,с алтернативни може и по-евтино да ти излезне,но не ти ги препоръчвам.

Най-важния съвет,който мога да ти дам е да не гледаш обяви за Б6 с 1.9 под 14-15 000лв.Много хора ще ме критикуват за това изказване,но не ме интересува.В тази кола има заложени скъпи звена и ако е изморена,няма ресурс ще те вкара в сериозни разходи-турбо,дюзи,маховик и тн.

Вчера ги гледах в мобиле.бг и не видях нито една,която да ми хареса,иска си търсене и не се подлъгвай по екстри,гледай състояние.

Ако искаш пиши ми ЛС с конкретни въпросчета за Б6 и особено 1.9 131к.с.,че темата е много обширна и ако тръгна да пиша всичко,което ми е в главата ще си пиша с часове.

Можеш да ми се обадиш да покараш моята или да ти помогна с оглед.

Тази в която ме возиха беше комби и вървеше мн!! :bia:

Относно материалите, точно и на мен не ми се иска да повярвам, че са некачествени. Имайки в предвид състоянието на мойта B5-ца и материалите при нея, в добро състояния са, не мога да си представя, как на тази кола 2002/3 г. нормално експлоатирана и до няква степен пазена ще се ожулят! До скоро във форума се продаваше една B6-ца на един колега от Габрово. Колата беше на 209000 км и той беше снимал доста добре всички бутони и си бяха в топ състояние... Относно цената колега, изобщо не съм си мислил за под тези пари... :bia: В мобиле.бг имаше единствено преди около половин месец една сива със 17" джанти, оригиналните (като спици, които слагат на RS4 b5) мисля, че 2.5TDI беше мотора на 14500лв. внос от Германия. Тя беше в мн прилично състояние и също салона и бутоните бях супер!. Благодаря за поканата, със сигурност ще имаш Л.С. а може и да те изтормозя за един кръг с твоята. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги :bia: Искам и аз да изкажа едно положително мнение в подкрепа на Audi A4 B6. Към края на миналата година един мой познат се заимства с такова Audi А4 и не след дълго след като си продадох хубавата Б4-ка, и аз закупих А4 B6 1,9 TDI PD 131к.с. За първи път карам дизел на Audi и много ми харесва - динамика, икономичност, 6-те скорости и още много други неща. Колегите вече са писали относно обслужване... Интериора (пластмасите) е с доста чувствително покритие и много зависи кой как го е ползвал. Мисля, че човек ако си пази точно тези пластмаси не са никакъв проблем. Когато ходих да гледам моята останах изумен, че е като нова относно пластмасите. Вътре си я чистя само аз, а не някой по автомивките. Съгласен съм и с колегата, че цената на хубав автомобил под 14 - 15000лв. не е адекватна. На скоро разглеждах mobile.bg и не ми хареса нито една. В България е пълно с Италиянски автомобили. Докато в mobile.de има стойностни коли и на реални цени - макар и високи според някои. На колегата, който си търси искам да му пожелая успех и "умната" :bia:))

Редактирано от KireTTo_RS2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата наистина си заслужава и е много добър избор!

Моят мотор също е 1.9TDI PD/AVF/,много съм доволен и като ускорение,вървеж,разход на гориво.

От много хора съм чувал,че това е един от най сполучливите мотори на марката.

Аз я карам вече четири години и наистина мога да кажа,че съм изключително доволен!

Окачването наистина е здраво напук на всички слухове и твърдения в обратното.

Сменяш си консумативите навреме и нямаш проблем,естествено следай да са качествени иначе може да си навлечеш по-големи проблеми.

Аз заради един температурен датчик за 20лв/не съм го избирал аз такъв ми сложиха/ми смениха термостат,нов датчик,диагностика за към 400лв в сервиза на Ауди.

Относно покритието на пластмасите зависи как се пази и подържа колата.

Естествено,че като гледаш само италиянски боклуци на 500 хил км по автокъщите ще си разочарован от интериора.

Намери си читава кола от Германия,а ако имаш възможност ходи и си я купи оттам и ще видиш,че няма нищо общо с колите на Горубляне.

Всичко е въпрос на късмет!И от магазина да я купиш,пак може да не излезе читава!

А относно немските коли,те и "швабите" се изтарикатиха и започнаха да купуват коли от Италия и след пререгистрация да ги продават за немски.

Така,че успех дано попаднеш на добра кола!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е на 225к и няма олющено копче-въпрос на отношение явно. Първоначлното обслужване е около 600 лв. Частите не са особено евтини, но то пък кое ли е евтино за ниския ни стандарт. Иначе масов проблем си е температурния датчик за охл. течност, термостат, обтегачи на ремъка на алтернатора и др. такива дребни нещица. При правилна поддръжка смятам, че колата ще те слуша доволно. аз не съм сменял все още нищо по турбопътища и вакууми, така че при мен поне такива проблеми няма. Колата върви доволно добре и бързо, динамиката е добра и харчи малко(около 6/100 смесено). Друг е въпроса, че трудно се уцелва читав екземпляр...но все пак това си е риска на 2-та ръка. Ако ти се иска кола без забележки, купи нова(хипотетично де) ;)! Имаше някакви фабии за по 15 к лв...същите пари, а чисто нова и в гаранцийка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би съм се изразил неправилно като съм написал "некачествени материали" за копчетата ,но си е всеизвестен факт че почти няма такова ауди което да няма поизтрити или обелени копчета.Както и да е ,както е написал колегата по горе ако е само за копчетата те се сменят.Лично аз съм нямал проблем с турбината.Колегата Райно правилно ти е казал да обърнеш повече внимание на избора при такава кола,а не да се мяташ на първата която ти изглежда малко по добре.Ако ти се наложи да сменяш съединител,демпфер, прискателен диск или дюзи ще се видиш в приключение и определено ще намразиш колата си.Само за пример ще ти кажа че 1 дюза струва оригинална от порядъка на 1500 лв.,а те са 4.Демпфер,маховик съединител около 1600 лв ако не ме лъже паметта.Иначе за окачването комплект предни носачи(4 бр.) за едното колело оригинлни преди година и нещо бяха около 900 лв.,сега може да са паднали цените. Най добре ще е ако можеш да си купиш такава кола от познат или поне да си запознат с историята на автомобила.Иначе можеш да си намериш и читава Б6-ца за около 13-15 000 лв,но всичко е въпрос на късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Читава под 14-15 лева трудно ще намери(изобщо не визирам БГ автокъщите,че там е ясен филма :birthday: ) като в момента в Германия и Швейцария са скочили малко цените.Другия вариант е да се търси от човек във форума с някаква що годе ясна история.Поддръжката не е толкова страшна и единственото по скъпо нещо(в сравнение с предишното поколение 1,9-110к.с) са тия помпа-дюзи,които са 800-900лв. вече нови ,а втора употреба има по 150лв.Така ,че скачай смело и си отваряй очите като търсиш :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи кой е карал колата преди това. Ако се натискат бутоните с нокти се издраскват за отрицателно време. На мен дръжката на вратата беше много надрана явно от пръстени, купих си нова пластмаса за 35 лева. Иначе първоначално обслужване-ремъци, ролки, водна помпа, термостат, масло и филтри ми излезе 600 лева, като на частите ми направиха много добра отстъпка. За окачването колеги във форума продават комплект носачи на добри цени, така, че и това не е страшно. Вчера счупих задна пружина и нова струваше 70 лева, шведска някаква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добър автомобил колега, няма слабо място. Това за пластмасите - гледаш коли карани от мърлячи. Върви доволно, гори малко. Не е най-бързият автомобил който съществува има и други страхотни коли - Мерцедес, БМВ и т.н, но усещането да седнеш зад волана на АУДИ и ръцете ти да намират всичко от което наистина имаш нужда още преди главата ти да си е помислила, че ти трябва - НЕЗЕМНО УСЕЩАНЕ :) .

Карам Б6 авант, 1,9 тди, 131 к.с. AVF, от 2 години и не мисля скоро да го сменям. Това е най-красивото комби което съм виждал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз търся от една година такава и найстина за под 14к лева няма хубави ония ден един приятел с познат който продаваше една от Италия я купил преди 4 години сега я продава на мен имаше страшно лош външен и вътрешен вид карах я, изтрелваше се много качествено окачването не тропаше доста беше шумоизолирана нищо не можеш да чуеш дали тропа но се отказах само заради външния и вътришния вид много на драна от сякаде за 12к не ми се рескуваше такаче не вярвай на познати могат да те издокарат и да съжаляваш трябва да е много твой човек да се довериш. В това отношение всеки гледа да вземе парата.

Незнам дали си заслужава с Quatro 1.9 има една продават.

Audi A4 1.9TDiQUATRO

Редактирано от VeNoM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясни са ми, че има мурдари. Просто се отвращавам, като гледам....

Обслужването и консумативите с две думи си е като на B5, като изключим турбина дюзи и и т.н.т., но те пък и за сметка на това съм на мнение аз, че ако се намери чиатава няма и да създава проблем. Аз се возих в комби точно този мотор, ами кво да кажа, мн върви тая кола! Mн готин дизел! :gut: И другото, както каза колегата е доста добре шумоизолирана, а и отвън си работи приатно!

До колкото гледам, май нямата такъв проблем с FIS-а, като при B5-ците и то е нормално де на по-малко време са:hilezh: Ам виждам обаче, че май има разлика във FIS-а между годините. Преди 2001/02 са с червения FIS, а 2003 нагоре са с малко по цветен или се бъркам... Други разлики по интериора и екстериора не съм забелязал все още, като разлика между годините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава кола, стига да намериш запазена...Трябва ли да е куатро, става още по-трудно...

Скоро читава не съм виждал...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава кола, стига да намериш запазена...Трябва ли да е куатро, става още по-трудно...

Скоро читава не съм виждал...

не благодаря quattro :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото гледам, май нямата такъв проблем с FIS-а, като при B5-ците и то е нормално де на по-малко време са:flehan: Ам виждам обаче, че май има разлика във FIS-а между годините. Преди 2001/02 са с червения FIS, а 2003 нагоре са с малко по цветен или се бъркам... Други разлики по интериора и екстериора не съм забелязал все още, като разлика между годините.

Това с ФИС-а, колега е въпрос на поръчка. Може и с монохромен дисплей да е, а може и с цветен. Както е поръчана от магазина, така. В повечето случаи, когато е с цветен, това значи, че е и с навигация, макар и малката. А относно проблемите при Б5 с поугасващия на места ФИС, то тях при Б6 ги няма. Просто е оправен дефект.

Колкото до модела, определено няма нищо общо с Б5. Струва ми се, че ВСИЧКО е променено и дооправено. И окачването е по-здраво и возията е далеч по-мека, единствено това с интериора е неоспоримо. Допуснали са грешка с покритието. Тя при Б7 пък е оправена. Да, но при Б7 го няма тоз перфектен мотор 1.9/131 к.с., така че идеален модел няма. Комбинацията обаче от Б6 авант с 1.9 п.д./131 и ако може да е куатро е просто мечта. Търси упорито, колега и ще намериш, но си поотпусни кесията. То после се отплаща.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно на мен ми се случва като видя с цветен да е все 2003-та или поне така пише в немското мобиле. :) За материала смятам, че малко по внимателно трябва да се бурави с бутоните и няма да има проблем, така си мисля аз поне. А такива мога ли да се купят от някъде нови или трябва да се търсят втора ръка от здраво управление на климатр. Е при B7 2.0 TDI :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото гледам, май нямата такъв проблем с FIS-а, като при B5-ците и то е нормално де на по-малко време са:) Ам виждам обаче, че май има разлика във FIS-а между годините. Преди 2001/02 са с червения FIS, а 2003 нагоре са с малко по цветен или се бъркам... Други разлики по интериора и екстериора не съм забелязал все още, като разлика между годините.

Щом има навигация( малко или голяма) винаги ФИС-а е цветен.Няма начин да си поръчаш само него.

Имам съвет към теб да покараш доста такива Б6ци с този мотор,за да добиеш наистина представа.Казвам го защото ако нещо малко не е наред на конкретен екземпляр,то колата се спъва доста,а ти като нямаш база за сравнение не можеш да усетиш това нещо.

Колегата Bobu търсеше такава Б6ца една година и беше гледал и карал доста.Един път се видяхме за по кафе и му дадох да покара моята и интересното е,че той беше изумен от вървежа,обесняваше че нито една от тези,които е тествал не е вървяла и звучала така.Точно затова,за да хващаш разликите между екземплярите не пропускай да покараш.

Инспириран от твойта тема направих едно търсене на Б6ци 131к.с. и ти казвам,че в мобиле.бг поне няма нито една заслужаваща си.

Копчета се купуват и не са скъпи.

2.0ТДИ П.Д.не гледай.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом има навигация( малко или голяма) винаги ФИС-а е цветен.Няма начин да си поръчаш само него.

Имам съвет към теб да покараш доста такива Б6ци с този мотор,за да добиеш наистина представа.Казвам го защото ако нещо малко не е наред на конкретен екземпляр,то колата се спъва доста,а ти като нямаш база за сравнение не можеш да усетиш това нещо.

Колегата Bobu търсеше такава Б6ца една година и беше гледал и карал доста.Един път се видяхме за по кафе и му дадох да покара моята и интересното е,че той беше изумен от вървежа,обесняваше че нито една от тези,които е тествал не е вървяла и звучала така.Точно затова,за да хващаш разликите между екземплярите не пропускай да покараш.

Инспириран от твойта тема направих едно търсене на Б6ци 131к.с. и ти казвам,че в мобиле.бг поне няма нито една заслужаваща си.

Копчета се купуват и не са скъпи.

2.0ТДИ П.Д.не гледай.

Колега, мн хубаво ме съветваш, ама малко не ми е ясно, къде ще ги карам. :):P Предвидил съм си евентуално, при следващото ми идване на София да ти се обадя твойта да видя. :P Естествено, че винаги, когато човек има база за сравнение е доста по-добър в избора си:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2-3 години може би са се намирали добри екземпляри, но в момента е невъзможно.

Поне аз не успях да си намеря, като имаш предвид че имам възможност за внос по поръчка от Италия и Германия.

Не си го бях поставил за цел на всяка цена, иначе със сисурност щях да намеря някаква кола.

В крайна сметка се отказах от В6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...