Jump to content

Тампони на носачите на Б4


xristo

Recommended Posts

Вземи си Лемфьордер от КОКО, няма да съжеляваш, от както съм с такива забравих за тоя проблем, иначе преди това ги сменях през 3-4 месеца. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 66
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Понеже видях, че съм писал за последно 2010-та година аз, да споделя, че лупането тогава се оказа от кормилните накрайници. В момента колата е в колегата SoSsEr още с тези втулки, които монтирах преди и няма проблем. Здрави са. Като пробег това е някъде над 10-15к км предполагам. От Ауто+ Лемфьордер, но ще излъжа по колко ги плащах, че не помня. Мисля, че тези при КОКО 100% са същите, като тези, които купих аз и подкрепям мнението на колегата писал преди мен :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже видях, че съм писал за последно 2010-та година аз, да споделя, че лупането тогава се оказа от кормилните накрайници. В момента колата е в колегата SoSsEr още с тези втулки, които монтирах преди и няма проблем. Здрави са. Като пробег това е някъде над 10-15к км предполагам. От Ауто+ Лемфьордер, но ще излъжа по колко ги плащах, че не помня. Мисля, че тези при КОКО 100% са същите, като тези, които купих аз и подкрепям мнението на колегата писал преди мен :respekt:

А ломбуркаш ли си доволно у десно под таблото flipoff.gif

Не за друго,ама напоследък не слушам силно музика и все едно некой ми барабани по черния дроб flipoff.gif

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това си го имаше винаги каквото и да сменявах. Потупкването не се махна, но си мисля, че е било от амортисьорите, ма нямаше смисъл да бъдат сменявани щом не са изтървали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ломбуркаш ли си доволно у десно под таблото flipoff.gif

Не за друго,ама напоследък не слушам силно музика и все едно некой ми барабани по черния дроб flipoff.gif

То това си е диагноза за всяко 80, минало вече на части за източно европейския пазар :hilezh: Познавах една читава бройка до скоро, ама и тя се разтропа след година и половина по нашите пътища...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега всички говорят до 15 000 и нямат проблеми ,да комбито ми е около 20 000 от Елиткар тампоните и също няма проблеми но и карам повече извънградско ,а седана е само градско и нямаше проблем до тази зима/20 000 /,за 2000 приключиха и двата носача с огромни луфтове на тампоните ,все едно си киснал обикновена гума в масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лупа доста из дупките , а ако са тотал щета удря на желязо носача в магарето . Като ритнеш гумата не трябва да мърда почти , ако са здрави тампоните .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още 1 + за феби.Вече над година с тампони на носачите и на реактивната щанга.Днес ги гледах и не са мръднали.

И един ОГРОМЕН + за биалетките на TRW(пластмасови са не са от жИлязо) и те са над година време или казано над 20к км.

При мен винаги се обаждаха първо биалетките,после тампоните на реактивната щанга и накрая тампони носачи.

Това с ритането на гумата ... как да кажа не ми харесва.Нможеш да добиеш реална представа колко са заминали тампоните.

Аз правя следното.На канал , подпирам предните колела с по 1 трупче отпред и отазад , някой бута колата.

Така се виждата тампоните на носачите + тампоните на магарето в какво състояние са.

За биалетките и тампоните на реактивната щанга,колата се клати от някой Амал странично.

Много хора правят грешката като качват колата на подемник и посредством с щанга завират къде ли не и казват:

- Здрава е ! А реално колата лопа и тропа при най малката неравност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз правя следното.На канал , подпирам предните колела с по 1 трупче отпред и отазад , някой бута колата.

Така се виждата тампоните на носачите + тампоните на магарето в какво състояние са.

За биалетките и тампоните на реактивната щанга,колата се клати от някой Амал странично.

Много хора правят грешката като качват колата на подемник и посредством с щанга завират къде ли не и казват:

- Здрава е ! А реално колата лопа и тропа при най малката неравност.

Много правилно :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:zustimm:

Това ако може да се набие у главите и на повечето паркетни мастери в разните му лъскави сервизи, на които им е под достойнството да влизат у канал... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още 1 + за феби.

Съгласен съм Наско и ти си със сигурност с усилените Феби.

Много добри неща имат истинските Феби, но тук съм доста резервиран. :gruebel:

Аз обаче не рискувам и винаги и само Лемфьордер-Боге. За незнаещите - двете марки имат един собственик. SACHS също е в групата. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с фебита и за сега няма проблеми година стана на левия носач и янколко месеца на десния.

затягани са при спусната кола.обаче с тези биалетки не знам какво да правя и тампоните на реактивната щанга с 2.6 съм

ако някой е слагал някакви читави биалети да споделя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко поста по назад съм писал за биалетките... явно няма кой да чете.

Взимаш си TRW пластмасови. Цената им варира от 30 до 45 лв

Номера им е :JTS147

Изглеждат така :

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С такива съм в момента колега и не сам сигурен дали е от тях 100%

По възможно е от тампонките на щангата струваха по 2-3 лева броиката.

А някой тук слуайно да е с powerflex че имам мерак да си сложа такива да пробвам на реактивната и отзаде по окачването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...