AS.SA Публикувано 6 Март 2012 Доклад Share Публикувано 6 Март 2012 Вземи си Лемфьордер от КОКО, няма да съжеляваш, от както съм с такива забравих за тоя проблем, иначе преди това ги сменях през 3-4 месеца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 7 Март 2012 Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 Понеже видях, че съм писал за последно 2010-та година аз, да споделя, че лупането тогава се оказа от кормилните накрайници. В момента колата е в колегата SoSsEr още с тези втулки, които монтирах преди и няма проблем. Здрави са. Като пробег това е някъде над 10-15к км предполагам. От Ауто+ Лемфьордер, но ще излъжа по колко ги плащах, че не помня. Мисля, че тези при КОКО 100% са същите, като тези, които купих аз и подкрепям мнението на колегата писал преди мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 7 Март 2012 Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 (Редактирано) Понеже видях, че съм писал за последно 2010-та година аз, да споделя, че лупането тогава се оказа от кормилните накрайници. В момента колата е в колегата SoSsEr още с тези втулки, които монтирах преди и няма проблем. Здрави са. Като пробег това е някъде над 10-15к км предполагам. От Ауто+ Лемфьордер, но ще излъжа по колко ги плащах, че не помня. Мисля, че тези при КОКО 100% са същите, като тези, които купих аз и подкрепям мнението на колегата писал преди мен А ломбуркаш ли си доволно у десно под таблото Не за друго,ама напоследък не слушам силно музика и все едно некой ми барабани по черния дроб Редактирано 7 Март 2012 от Fitil4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 7 Март 2012 Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 Това си го имаше винаги каквото и да сменявах. Потупкването не се махна, но си мисля, че е било от амортисьорите, ма нямаше смисъл да бъдат сменявани щом не са изтървали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 7 Март 2012 Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 А ломбуркаш ли си доволно у десно под таблото Не за друго,ама напоследък не слушам силно музика и все едно некой ми барабани по черния дроб То това си е диагноза за всяко 80, минало вече на части за източно европейския пазар Познавах една читава бройка до скоро, ама и тя се разтропа след година и половина по нашите пътища... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 7 Март 2012 Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 До сега всички говорят до 15 000 и нямат проблеми ,да комбито ми е около 20 000 от Елиткар тампоните и също няма проблеми но и карам повече извънградско ,а седана е само градско и нямаше проблем до тази зима/20 000 /,за 2000 приключиха и двата носача с огромни луфтове на тампоните ,все едно си киснал обикновена гума в масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 7 Март 2012 Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 Какви са симптомите за това нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 7 Март 2012 Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 Лупа доста из дупките , а ако са тотал щета удря на желязо носача в магарето . Като ритнеш гумата не трябва да мърда почти , ако са здрави тампоните . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 7 Март 2012 Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 Още 1 + за феби.Вече над година с тампони на носачите и на реактивната щанга.Днес ги гледах и не са мръднали.И един ОГРОМЕН + за биалетките на TRW(пластмасови са не са от жИлязо) и те са над година време или казано над 20к км.При мен винаги се обаждаха първо биалетките,после тампоните на реактивната щанга и накрая тампони носачи.Това с ритането на гумата ... как да кажа не ми харесва.Нможеш да добиеш реална представа колко са заминали тампоните.Аз правя следното.На канал , подпирам предните колела с по 1 трупче отпред и отазад , някой бута колата.Така се виждата тампоните на носачите + тампоните на магарето в какво състояние са.За биалетките и тампоните на реактивната щанга,колата се клати от някой Амал странично.Много хора правят грешката като качват колата на подемник и посредством с щанга завират къде ли не и казват:- Здрава е ! А реално колата лопа и тропа при най малката неравност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 7 Март 2012 Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 Аз правя следното.На канал , подпирам предните колела с по 1 трупче отпред и отазад , някой бута колата.Така се виждата тампоните на носачите + тампоните на магарето в какво състояние са.За биалетките и тампоните на реактивната щанга,колата се клати от някой Амал странично.Много хора правят грешката като качват колата на подемник и посредством с щанга завират къде ли не и казват:- Здрава е ! А реално колата лопа и тропа при най малката неравност.Много правилно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 7 Март 2012 Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 Това ако може да се набие у главите и на повечето паркетни мастери в разните му лъскави сервизи, на които им е под достойнството да влизат у канал... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 7 Март 2012 Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 Още 1 + за феби.Съгласен съм Наско и ти си със сигурност с усилените Феби.Много добри неща имат истинските Феби, но тук съм доста резервиран. Аз обаче не рискувам и винаги и само Лемфьордер-Боге. За незнаещите - двете марки имат един собственик. SACHS също е в групата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Crunk_Style Публикувано 8 Март 2012 Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 И аз съм с фебита и за сега няма проблеми година стана на левия носач и янколко месеца на десния.затягани са при спусната кола.обаче с тези биалетки не знам какво да правя и тампоните на реактивната щанга с 2.6 съм ако някой е слагал някакви читави биалети да споделя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 8 Март 2012 Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 Няколко поста по назад съм писал за биалетките... явно няма кой да чете.Взимаш си TRW пластмасови. Цената им варира от 30 до 45 лв Номера им е :JTS147Изглеждат така : Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 8 Март 2012 Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 А коя е реактивната щанга? Тази която се свързва с биалетките ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 8 Март 2012 Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 Да и се захваща за магарето с два тампона . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Crunk_Style Публикувано 8 Март 2012 Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 С такива съм в момента колега и не сам сигурен дали е от тях 100% По възможно е от тампонките на щангата струваха по 2-3 лева броиката.А някой тук слуайно да е с powerflex че имам мерак да си сложа такива да пробвам на реактивната и отзаде по окачването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване