Jump to content

Audi 1.8 20v quattro


Recommended Posts

Здравейте колеги,

харесал съм едно такова ауди, но бих искал някой, който е ползвал такова да ми даде мнение за разход на гориво, вървене/ все пак е 4х4 дали не е прекалено спънато/,недостатъци...

Общо взето всяка информация би ми била полезна. :(

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гори. Много. В софия под 15 трудно ще слезеш. Извън града е по-оптимистично: 7-8. Обаче пък мотора се обича с всички газови изпълнения и няма да имаш проблеми. Надежден е, но невървящ. Не че е чак толкова спрял де, но го сравняват с 1.8Т и затова такова мнение има за него. Става за ежедневно каране и работа. В никакъв случай не е "вървелка".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еха, при 15 градско не е ли по-добре да се кара 2.6 quattro

Колега, дали не ме разубеди с този коментар :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гори. Много. В софия под 15 трудно ще слезеш. Извън града е по-оптимистично: 7-8. Обаче пък мотора се обича с всички газови изпълнения и няма да имаш проблеми. Надежден е, но невървящ. Не че е чак толкова спрял де, но го сравняват с 1.8Т и затова такова мнение има за него. Става за ежедневно каране и работа. В никакъв случай не е "вървелка".

така си е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вярно е от купето с което си (а аз съдя и по картинката която си си сложил с таблото което и двете стрелки са опрели долу) минимум 1.8Т

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че е мъртвец-мъртвец е ,ама пак по-малко мъртвец е ако е след незнам кой месец на 98г.

Всмукателните колектори са пластмасови,с променлива геометрия,обтегача на разпределителните валове се управлява електронно и други разни дреболийки са променени. Като резултат от това ,достигането на максималният въртящ момент пада с 600 оборота Mакaр и самият той да спада от 173,на 170 N/m ,колата се държи доста по-добре в града

По важното е ,че преди въпросната модернизация ,максималният въртящият момент е 128 N/m при 1400 оборота ,а след нея имаме 130 N/m още при 1000 оборота ,което не е малка разлика за в града

1.8Т разполага с 140 N/m още при 1000 оборота което не е кай-знае каква разлика ,но пък достига максималният си въртящ момент от завидните 210 N/m още при 1750 оборота което го прави истинска фурия

Само за сравнение:

1.6 при 2000 оборота има 128 N/m ,а максималните 145 N/m идват чак на 3800 оборота и то само ако му е изправна променливата геометрия на всмукателните колектори. Този двигател вече наистина си е мъртвец

п.п. Така че, все пак е редно да се прави разлика между 1.8 и 1.8 ,макар и двете да са несравними с 1.8Т де :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не спрете с глупостите,а?15 градско знаеш ли кога ще даде?Във Варна ми дава 11-с 20лв около 80-90км минавам.Мотора си върви прилично 125 коня двувалка е все пак не е 1.4 70 коня за изпреварвания и нормално каране си е напълно достатъчно.Мотора е здрав и рядко дава проблеми.По вървеж е малко повече от 1.9тди афн,но и двата вървят бая по-малко от 1.8Т и няма смисъл да се сравняват с него.Та не е лош мотора пробвай го ако не ти стига скачай на 1.8Т.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във Варна ми дава 11-с 20лв около 80-90км минавам.

Така лъжеш в разхода, че направо си роден за дизелджия бе :lol:

С мноого внимателно каране съм я свалял до 13/100 в Плевен. В София 15 ги има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм тръгнал да обеждавам никой аз си знам как да я карам така,че да ми гори 11 в среден трафик сега ясно,че в час пик ще скочи от постоянното тръгване и спиране ама то това важи за всеки един мотор,а не само за 1.8 на ваг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В София и аз съм сигурен сега зимата,че няма да е по 13-14 литра на 100 пък и щом е quattro няма как с малко но качва разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е момчета незнам аз ли не карам истинско градско , или колата ми харчи малко , мойто адр-че го карам всяка сутрин до орлов мост и по цариградско , и поне веднъж по центъра до всяко зареждане ,зимата над 10 газ трудно качва , лятото пада на 9 без да пускам клима разбира се , верно не върви ,а почва да бяга към 3000- те хиляди но за тази тежест и екстри колата харчи малко според мене да не пропусна да кажа че съм с Г.И

Редактирано от stangata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи аз не затварям кранче колата си има Г.И и върви еднакво на бензин и газ , не я карам нито бързо нито бавно гледам да не я вкарвам много над 3000 оборота

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митове и легенди колеги ауди 1.8 adr да гири малко. Под 13 не може да се свали както и да караш, и с колкото си щеш да караш. Тез аудита им дават по каталог да си лапат 12.5!!!!!! Иначе извън града е поносима 7-8(при скорост 100-110).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колеги как ги докарвате тези разходи под 10 на газ, явно опъвате педала на газта нагоре, а не го натискате. И таз любовна песен за еднаквия вървеж на газ и бензин не я вярвам! Макар и с газов инжекцион. Карам 1.8 Т quattro, колата по принцип е и на метан. Градско във Варна - под 15 не пада на бензин! Вярно че и крака ми е тежичък, ама да си вземеш такъв мотор и да буташ колата, че да не ти гори, не го разбирам.......Тези разходи под 10 за 150 коня quattro някак не ми се връзват....Няма смисъл да ме нападат сега много колеги, които ще кажат и моята не гори, и моята не гори. Просто споделям мнение за хора, които искат да си вземат такъв мотор, да го имат предвид - настъпваш ли, такива разходи са илюзорни....:hilezh: Айде със здраве!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно мнение и от един нов съфорумец.

Карам avant 1,8 qattro ADR 125к.с. с обикновенна АГУ.

Понеже разхода на градско е много относителен (зависи дали я караш на 1км, 3км, или не се спира само градско - режим такси) за това и не мога да кажа какъв е..., варира от 12 дооо.....30,40/100 (зимата не мога да мина и 30км с 10литра като се кара на по 2км сутрин и вечер..., бръмчи по 10мин. на място пред детската докато оставя детето и т.н.).

Извънградско при икономично каране (без климатик, педала на гаста се гали и повече от 90 не се вдига), разхода пада и на 9л/100км газ. При нормално каране с клима. разхода е 10-11л/100км

По въпроса за вървенето - дооооста тромава. Не знам дали е само моята така, дали е от куатрото (все пак тия тръби и полуоски докато се завъртят си трябва енергия). Иначе скорост си поддържа дори почти 200 вдигах с нея, ама е голямо мъчение, много мудна, много тромава, ако трябва да се изпреварва на къс участък връщаш две на долу..., върви чак при 4000-4500. Опитвал съм да си правя "ластици" с други коли и горе долу се барабари с с 90к.с голф и сие.

Общо взето зависи какво търсиш и как си свикнал да караш. Ако ти трябва динамика и да си пръв от светофар до светофар ти трябва или дизел или 1,8Т, ако пък си караш колицата нормално и не очакваш от нея кой знае какво вземай, поне мотора е солиден и вероятността от турбо главоболия е нулева.

ПП

Най-важното е състоянието на конкретния автомобил, а и сумата с която си склонен да се разделиш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че е мъртвец-мъртвец е ,ама пак по-малко мъртвец е ако е след незнам кой месец на 98г.

Всмукателните колектори са пластмасови,с променлива геометрия,обтегача на разпределителните валове се управлява електронно и други разни дреболийки са променени. Като резултат от това ,достигането на максималният въртящ момент пада с 600 оборота Mакaр и самият той да спада от 173,на 170 N/m ,колата се държи доста по-добре в града

По важното е ,че преди въпросната модернизация ,максималният въртящият момент е 128 N/m при 1400 оборота ,а след нея имаме 130 N/m още при 1000 оборота ,което не е малка разлика за в града

1.8Т разполага с 140 N/m още при 1000 оборота което не е кай-знае каква разлика ,но пък достига максималният си въртящ момент от завидните 210 N/m още при 1750 оборота което го прави истинска фурия

Само за сравнение:

1.6 при 2000 оборота има 128 N/m ,а максималните 145 N/m идват чак на 3800 оборота и то само ако му е изправна променливата геометрия на всмукателните колектори. Този двигател вече наистина си е мъртвец

п.п. Така че, все пак е редно да се прави разлика между 1.8 и 1.8 ,макар и двете да са несравними с 1.8Т де :)

:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове при мен в Плевен с 18Т-2001 -при напьлно нормално каране сьс ГИ -11.5-максимум 12 ;сьщия разход и извьн града с климатроникпри умерено натискане 130-150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега повечето колеги пак ще кажат басни ама тая която карам е адр 99 година с пластамсовите тръби не е куатро но разхода направо ме учуди , а откакто смених свещи , кабели , термостат се радвам на добра икономия пак казвам тоя 9 разход смесено при нормално каране , тя и б3 ката 1.8 90 коня харчи около 10 на тва каране , та ако колегите карат газ спирачка и после пак газ е нормално да си харчи 12-13

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митове и легенди колеги ауди 1.8 adr да гири малко. Под 13 не може да се свали както и да караш, и с колкото си щеш да караш. Тез аудита им дават по каталог да си лапат 12.5!!!!!! Иначе извън града е поносима 7-8(при скорост 100-110).

А3 1.8 на предно дава около 11 градско по преки наблюдения . Б5 куатро,просто няма как да падне под 13-14 . . .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
А3 1.8 на предно дава около 11 градско по преки наблюдения . Б5 куатро,просто няма как да падне под 13-14 . . .

hahahahah 11 градско

е момчета незнам аз ли не карам истинско градско , или колата ми харчи малко , мойто адр-че го карам всяка сутрин до орлов мост и по цариградско , и поне веднъж по центъра до всяко зареждане ,зимата над 10 газ трудно качва , лятото пада на 9 без да пускам клима разбира се , верно не върви ,а почва да бяга към 3000- те хиляди но за тази тежест и екстри колата харчи малко според мене да не пропусна да кажа че съм с Г.И

ахахахаха

пичове те по каталог му дават 12-13, нова с хубав бензин. какво ги направихте вие тия коли.... :D

......................... :hilezh:;) ;) :wall: :wall: :wall:

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...