vilik Публикувано 17 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2010 Мисля да сменя бензиновата помпа на карбуратора с електрическа. Някой правил ли е процедурата? Карам предимно на газ и ми се ще да си спирам помпата, когато ми е кеф. Някой знае ли характеристиките на помпите с мембрани (стандартните), главно налягането и литри в час, някъде в порядъка на 0,5 бара трябва да е налягането, но все пак. В Интернет попаднах на подобни модели:Също ако на някого му хрумне съвместим модел, би било чудесно! Плюсовете от процедурата ще са много, но всички са далеч от повишаване на мощността, преди да ме полазят батките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 17 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2010 Цената пич ще те разочарова. Хубава помпа струва към 120-140 лева. Аз ако на 5000-ката имах възможност без функция фрезоване да монтирам механична не бих се замислил вобще.Не си струва интервенцията, мех. помпа не и пречи да си работи през филтъра/тройника всичко си се връща в резорвоара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L&R Публикувано 17 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2010 помпата е около 70-80 лв нова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 17 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2010 Навремето карах един Ford Escort 1985, който вместо оригиналната си бензинова помпа имаше поставена такава от парното на ЗАЗ.Работеше перфектно. няма никакъв проблем да сложиш ел помпа външна от каквато и да екола...например wv audi ....просто преди карбуратора сложи тройник даотвежда излишното гориво в резервоара за да може поплавъка дазатваря....мойта механична помпа даде фира и поради липса на такаваоригинална си реших проблема така....ако имаш и газова уредба махнимагнетвинтила който спира и пуска притока на бензин и на негово мястосложи помпата -при мен е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 17 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2010 Бензинова помпа от ЗАЗ Таврия е 30 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
telsho Публикувано 17 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2010 Бензинова помпа от ЗАЗ Таврия е 30 лвкарам зазбурджини таврияле и нямат ел помпа оригинално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 17 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2010 то и да се монтира ел. помпа, даже и дебита и да е голям, би трябвало излишното гориво пак да се връща в резервоара, както при механичната. За налягането вече нямам идея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 17 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2010 помпата е около 70-80 лв новаНа тия легенди се наслушах преди 1 година когато разкарах 5000-ката, всички викат 80 лева като кажа дай да видиме и се оказва че това била цена случайно видяна преди години някъде си дето вече го нямало магазина.Единствената която намери беше някаква немска ( но не Валбро) за сумата посочена от мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 17 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2010 Моята кола я купих с електрическа помпа,но не знам от какво е.Върти ми се в главата,че е от ЗАЗ,ама не съм сигурен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 17 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2010 от ЗАЗ 968 от парното /то си е печка/ имам такава и дебита и е наистина добър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen_manolov Публикувано 19 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2010 И аз съм си мислел за тази интервенция, би била полезна при комбинацията крбуратор-газ, но май ми мина мерака... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iltcho Публикувано 19 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2010 (Редактирано) Бензиновата помпа на Хонда Прелюд 1.8 с два карбуратора, или Прелюд БА4 Б20а9 мотор (такава имах преди години) са външни, 0,5 до 0,9 бара, 80 лева струват на БОШ и скоро си купих такава за 80-тката! 2-ра ръка може да се намери и около 40-тина лева! Да не говорим за 91-ва Пасат 1.6 с кабуратор, че и той е с външна помпа (прилича на траф честно казано), връзва се лесно и върши работа!п.п - ето за това говоря : http://www.euro07.bg/catalog/catalog.php?a...Car&id=48603 7506036 7506036 HOFFER ПОМПА ЕЛ.БЕНЗИНОВА (за карб.уредби) 88 , 73 лв. Редактирано 19 Ноември 2010 от Iltcho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 19 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2010 (Редактирано) Благодаря ти, Iltcho, можел ли да ми напишеш номера на помпата при Прелюд? Поне да търся Бош, че към Евро 07 съм малко скептично настроен Редактирано 19 Ноември 2010 от vilik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iltcho Публикувано 19 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2010 (Редактирано) E8023 E8023 AIRTEX E8269H E8269H AIRTEX E8371 E8371 AIRTEX Prelude 1 36531-PC7-664, 682, - 11011 11100PE1-662, PH2-004 Accord1985-1984 1.8L (ES3) 112" 1 36531-PD6-662, 11056 1987-1986 2.0L (AZ0AE) 119" 1 36531-PH2-004, PH4-661, 11011 11100682, PH7-732по каталог на Tomco, но нямам идея за цена. Питай в Косер. Номер по бош е болдирания, другия след запетаята е на заместителя, който се предлага от Tomco. Виж по каталозите на Карго ако имаш под ръка. Ще потърся и аз де... Вили, честно казано такова японско лай*о няма да сложа на колата си. п.п. Става и с 3 барова от мотроник и трипътник от Голф с карбурация. 3-тия вариант е да си направиш 3-пътник с рестрикция към карбуратора. Редактирано 19 Ноември 2010 от Iltcho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване