Jump to content

Ел. бензинова помпа на карбуратор?


vilik

Recommended Posts

Мисля да сменя бензиновата помпа на карбуратора с електрическа. Някой правил ли е процедурата? Карам предимно на газ и ми се ще да си спирам помпата, когато ми е кеф. Някой знае ли характеристиките на помпите с мембрани (стандартните), главно налягането и литри в час, някъде в порядъка на 0,5 бара трябва да е налягането, но все пак. В Интернет попаднах на подобни модели:

18812.jpg

Също ако на някого му хрумне съвместим модел, би било чудесно!

Плюсовете от процедурата ще са много, но всички са далеч от повишаване на мощността, преди да ме полазят батките :taunt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената пич ще те разочарова. Хубава помпа струва към 120-140 лева. Аз ако на 5000-ката имах възможност без функция фрезоване да монтирам механична не бих се замислил вобще.

Не си струва интервенцията, мех. помпа не и пречи да си работи през филтъра/тройника всичко си се връща в резорвоара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то и да се монтира ел. помпа, даже и дебита и да е голям, би трябвало излишното гориво пак да се връща в резервоара, както при механичната. За налягането вече нямам идея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

помпата е около 70-80 лв нова

На тия легенди се наслушах преди 1 година когато разкарах 5000-ката, всички викат 80 лева като кажа дай да видиме и се оказва че това била цена случайно видяна преди години някъде си дето вече го нямало магазина.

Единствената която намери беше някаква немска ( но не Валбро) за сумата посочена от мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола я купих с електрическа помпа,но не знам от какво е.Върти ми се в главата,че е от ЗАЗ,ама не съм сигурен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм си мислел за тази интервенция, би била полезна при комбинацията крбуратор-газ, но май ми мина мерака...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновата помпа на Хонда Прелюд 1.8 с два карбуратора, или Прелюд БА4 Б20а9 мотор (такава имах преди години) са външни, 0,5 до 0,9 бара, 80 лева струват на БОШ и скоро си купих такава за 80-тката!

2-ра ръка може да се намери и около 40-тина лева!

Да не говорим за 91-ва Пасат 1.6 с кабуратор, че и той е с външна помпа (прилича на траф честно казано), връзва се лесно и върши работа!

п.п - ето за това говоря :

http://www.euro07.bg/catalog/catalog.php?a...Car&id=4860

3 7506036 7506036 HOFFER ПОМПА ЕЛ.БЕНЗИНОВА (за карб.уредби) 88 , 73 лв.

post-1691-1290155103.jpg

post-1691-1290155103.jpg

Редактирано от Iltcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, Iltcho, можел ли да ми напишеш номера на помпата при Прелюд? Поне да търся Бош, че към Евро 07 съм малко скептично настроен:hilezh:

Редактирано от vilik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E8023 E8023 AIRTEX

E8269H E8269H AIRTEX

E8371 E8371 AIRTEX

Prelude 1 36531-PC7-664, 682, - 11011 11100

PE1-662, PH2-004

Accord

1985-1984 1.8L (ES3) 112" 1 36531-PD6-662, 11056

1987-1986 2.0L (AZ0AE) 119" 1 36531-PH2-004, PH4-661, 11011 11100

682, PH7-732

по каталог на Tomco, но нямам идея за цена. Питай в Косер.

Номер по бош е болдирания, другия след запетаята е на заместителя, който се предлага от Tomco.

Виж по каталозите на Карго ако имаш под ръка. Ще потърся и аз де...

Вили, честно казано такова японско лай*о няма да сложа на колата си.

п.п. Става и с 3 барова от мотроник и трипътник от Голф с карбурация.

3-тия вариант е да си направиш 3-пътник с рестрикция към карбуратора.

Редактирано от Iltcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...