kokosf Публикувано 3 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2010 Аз съм съгласен с Влади,че колкото повече я гледам толкова повече се влюбвам в тази кола.Влади дано след 2-3 годинки да караме по една такава.Спорна е рази тема,на едни им харесва на други не.Това пък БМВ като тръгнат да го сравняват не знам какво ми става.Та то това е по-грозно от на баба ми задника.Тази тема накрая ще завърши с ключ така като я гледам.Ще се обадят разбирачите крашери и ще стане бълвоч.А6 е легенда и ще бъде такава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 3 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2010 (Редактирано) - в А7 цената на двата варианта е еднаква - предполагам и в А6 ще е така . Интересно защо някой би избрал дизела в такъв случайЩо ли?, ами щото възнамерявам да я купя втора употреба, затова! Ще взема тая кола, с по-малкия пробег, която е по-добре оборудвана, чийто цвят ми харесва т.н.Друга причина са 2-та литра по-нисък разход на гориво при дизела. Ако за теб са нищо, то за мен са си голям плюс. За вървеж, за мен и двете ще вървят предостатъчно, така че някакви 0,5 секунди до 100км/ч в полза на бензина не са ми интересни. Разликата в мощността ще бъде компенсирана от въртящия момент на дизела в доста ежедневни ситуации. Забележи,че не говоря за дисциплини, а за ситуации. Дисциплини с А6 и А8 са смешни неща за хората, които ги купуват. Уверявам те в това. Иначе всички щяхме да карме А3 и Голфове.Щом цената е еднаква, искаш ли да се обзаложим кой двигател ще бъде купуван повече?Може да се престрашиш да покараш някой дизел, но малко повече от кръгче. Не се бой, няма да умреш ! Редактирано 3 Декември 2010 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wasaby Публикувано 3 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2010 Капацитетите пак се изказват като крайна инстанция. Пичове, този автомобил, дето не ви грабва, не е правен за вас! Продажбите му ще покажат колко е успешен, но това го усещате и сами! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 3 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2010 (Редактирано) Хаха ,как ми скочи не е истина . Караш страхотен дизел , тва се знае . 3.2 ФСИ от същото време отстъпва по повечето значими показатели , но точно този 3.0 ТФСИ е доста , доста напред от атмосферката . Два литра разход са много за теб - при 60ина хилки очаквана цена след 2-3 години , поддръжка която ти най-добре знаеш колко е , тия 5 лева на 100км , не знам колко са от значение . така че някакви 0,5 секунди до 100км/ч в полза на бензина не са ми интереснислед като сме съгласни , че такива коли не за светофарни гонки , тогава какво значение има ускорението до 100 ? Защото след 100 км/ч разликата драстично ще нарасне и тези 60 кс отгоре ще си кажат думата .Щом цената е еднаква, искаш ли да се обзаложим кой двигател ще бъде купуван повече?- много ясно , че дизела , поради същата причина по която се купуват "хибриди" .Не искам да влизаме в баналния спор бензин-дизел , пожелавам ти да си купиш тази кола , възможно най-скоро и с мотора който най-ти допада Редактирано 3 Декември 2010 от acho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 3 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2010 шах и мат - Да, колкото и да ти е странно - воланът е от лявата страна... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 3 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2010 ... да около 65% от А8ците ще бъдат лява дирекция - и ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 3 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2010 - и ?Това значи, че шансът ти да станеш техен собственик прогресивно намалява, колега! А да ги регистрирате в страната пък клони към минус безкрайност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 3 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2010 Ради храни acho за десен волан Безценно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 3 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2010 Ради храни acho за десен волан Безценно Да те нахраня ли на мента и шуменско? Снимки искаш ли? А си трай, ако обичаш, да не качвам снимки на теб и Николай на десния бряг и двамата, седнали на коленце? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GENIUS Публикувано 3 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2010 От този клас петицата на БМВ е най-злобна с 3.5д Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 3 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2010 (Редактирано) Това значи, че шансът ти да станеш техен собственик прогресивно намалява, колега! А да ги регистрирате в страната пък клони към минус безкрайност.В такъв случай си вземам бечетри и почвам да спамя в "АУДИторитя" По темата :Providing 130 kW (177 hp) of power, the A6 2.0 TDI tips the scales at just 1,575 kilograms,Aluminum components make up more than 20 percent of the body,drag coefficient (Cd) of 0.26 in the base versionHead-up display and ambient lighting available as options- това звучи добре ...Four-cylinder with front-wheel drive, V6 with quattro drive standard or optional - quattro drive with new crown-gear center differential, optional sport differential- май пак няма да има 2.0 ТФСИ куатро ... Редактирано 3 Декември 2010 от acho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 3 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2010 АчкЬопека може и РС-ка да си вземе, но пред неговия запазен, много рядък, обратен, и с оригинален ангренажен ремък кофтор тя бледнее. По темата, колата все още е на картинка, нека я видим на живо и тогава да говорим за външен дизайн, а дай боже и повече от нас да я подкарат в най скоро време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V I P E R Публикувано 3 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2010 Ето и първите рендери на RS6. Малко повече са я свалили от необходимото, но все пак се добива някаква представа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 3 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2010 Малко снимки на стандартната версия и на S-line изпълнението.StandartS-lineЗараждането... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 3 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2010 (Редактирано) Капацитетите пак се изказват като крайна инстанция. Пичове, този автомобил, дето не ви грабва, не е правен за вас! Продажбите му ще покажат колко е успешен, но това го усещате и сами!Пич, и БМВ се продава мощно, но в никакъв случай също не мога да нарека интериора му привлекателен ...Успешен , не означава понякога, че даден автомобил е красив или грабва и омайва...Ергономията, също не е задължително качество за него. Примери колкото искаш...Дачия и Голф предполагам сам ще се сетиш , че могат също да се нарекат успешни...Освен дизайн има и други фактори, като трансмисия, динамика, здравина и надеждност...Все пак там Ауди има някой предимства, която оставят дизайна на второ място...А регулирането на подсветката са решени като при Ягуар... Редактирано 3 Декември 2010 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vicho Публикувано 3 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2010 Честно да си кажа като видях за първи път новото А6 ,нещо не ме грабна.Не знам,може би заради сходството с А8,което поне в моите очи говори за липса на уникалност.Обаче след като видях последните снимки показващи детайли на тази кола ,направо съм .Има и още нещо поне за мен,колите на живо в 90% са в пъти по красиви и изпипани отколкото като ги гледаш на снимка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 3 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2010 Историята на Ауди А6 (100) до момента в картинки:Ауди 100 C1 1968-1976Ауди 100 C2 1976-1982Ауди 100 C3 1982-1991Ауди 100 C4 1991-1997от 1994 - с рестайлинга става А6Ауди А6 C5 1997-2004Ауди А6 C6 (4F) 2004-2011A6 2011- Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wasaby Публикувано 3 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2010 (Редактирано) Принципно си прав само подсещам: обсъждаме автомобил в клас, мислен за определен слой хора от общества, в които не сме Голф и Дачия са успешни заради достъпна цена. А6 не е на достъпна цена Разбира се, всеки трябва да има лично мнение и вкус, молбата ми е да не е като крайна инстанция. Сигурен съм, че си разбрал добре предишния ми пост, съответно знаеш че не е насочен към теб п.п. Вертере, евала за картинките Редактирано 3 Декември 2010 от wasaby Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
incognito Публикувано 3 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2010 баси бозата.. а и вътре го размазаха с тази инкарнацияa4 = a6 a8 a7 a3просто да преименуват ауди на А4 и да си спестят няколко букви..междо другото, новата jetta видяхте ли я? 1995 КИА направо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 3 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2010 (Редактирано) Сигурен съм, че си разбрал добре предишния ми пост, съответно знаеш че не е насочен към теб Няма недоразумение, всичко е точно Аз държа да го видя на живо тва чудо...А интериора на А6 винаги е имал някакви недостатъци, но заради куатрото и добрите мотори съм склонен да не им обръщам внимание.... Редактирано 3 Декември 2010 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 3 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2010 Отвън не ме грабва много на нито една от снимките, особено с тая черната гумоподобна линия около вратите мяза на Ford 500. Отвътре е традиционно изключителна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TORNADO Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 отлична кола .някой ден ще се уредим надявам се ;-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 5 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2010 (Редактирано) баси бозата.. а и вътре го размазаха с тази инкарнацияa4 = a6 a8 a7 a3просто да преименуват ауди на А4 и да си спестят няколко букви..междо другото, новата jetta видяхте ли я? 1995 КИА направо.Стига с тия заучени глупости дето дрънкате. Не ви ли се каза че още от 80/90/100 аудитата си приличат та не спрехте да бучите, че били еднакви новите Аудита. Еле па А4 с А8 е нема толко различна кола, само некой мн голем сектант на дърти кошници може да каже че са еднакви А5 също е супер коренно различно изглеждаща кола от А4. По-назад имаше некви изказвания че трябвало да си личи че си дал пари за А8 а не за А4, такова изказване съм сигурен че само у нашата мизерна държавица може да съществува Ми слагайте си големи табели с надписи "Дадох 100000лв за колата" Киселее грозденцето ми се струва.... Обратно по темата, новата А6-ца много много ми допада, много е красива и от вътре и отвън. А колко лошо ще бъде RS изпълението на тая кола не ми се мисли Редактирано 5 Декември 2010 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thor Публикувано 5 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2010 .... Обратно по темата, новата А6-ца много много ми допада, много е красива и от вътре и отвън..... Нищо лично, но това да го каже човек, който си е сложил Q7 в подписа е леко ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chaos Публикувано 5 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2010 Моделът е точно това което се очакваше - интериор от А7 (с който дели и платформата) и леки промени във външния дизайн плюс новата решетка и фарове. Аз лично имах проблем с възприемането на задните светлини на всички Ауди-модели след 2007 (освен A5 Cabrio и А7). Задните светлини на А6 4J определено "казват" това което досегашните модели от новата линия не успяха и се перфектен завършек на автомобила. Достоен заместник на 4F, който ще изведе марката още напред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts