Jump to content

Новото А6 2011


Gecata

Recommended Posts

Аз съм съгласен с Влади,че колкото повече я гледам толкова повече се влюбвам в тази кола.Влади дано след 2-3 годинки да караме по една такава.Спорна е рази тема,на едни им харесва на други не.Това пък БМВ като тръгнат да го сравняват не знам какво ми става.Та то това е по-грозно от на баба ми задника.Тази тема накрая ще завърши с ключ така като я гледам.Ще се обадят разбирачите крашери и ще стане бълвоч.А6 е легенда и ще бъде такава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 174
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

- в А7 цената на двата варианта е еднаква - предполагам и в А6 ще е така . Интересно защо някой би избрал дизела в такъв случай

Що ли?, ами щото възнамерявам да я купя втора употреба, затова! Ще взема тая кола, с по-малкия пробег, която е по-добре оборудвана, чийто цвят ми харесва т.н.

Друга причина са 2-та литра по-нисък разход на гориво при дизела. Ако за теб са нищо, то за мен са си голям плюс. За вървеж, за мен и двете ще вървят предостатъчно, така че някакви 0,5 секунди до 100км/ч в полза на бензина не са ми интересни. Разликата в мощността ще бъде компенсирана от въртящия момент на дизела в доста ежедневни ситуации. Забележи,че не говоря за дисциплини, а за ситуации. Дисциплини с А6 и А8 са смешни неща за хората, които ги купуват. Уверявам те в това. Иначе всички щяхме да карме А3 и Голфове.

Щом цената е еднаква, искаш ли да се обзаложим кой двигател ще бъде купуван повече?

Може да се престрашиш да покараш някой дизел, но малко повече от кръгче. Не се бой, няма да умреш ! :rolleyes:

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капацитетите пак се изказват като крайна инстанция. Пичове, този автомобил, дето не ви грабва, не е правен за вас! Продажбите му ще покажат колко е успешен, но това го усещате и сами!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха ,как ми скочи не е истина . Караш страхотен дизел , тва се знае . 3.2 ФСИ от същото време отстъпва по повечето значими показатели , но точно този 3.0 ТФСИ е доста , доста напред от атмосферката . Два литра разход са много за теб - при 60ина хилки очаквана цена след 2-3 години , поддръжка която ти най-добре знаеш колко е , тия 5 лева на 100км , не знам колко са от значение .

така че някакви 0,5 секунди до 100км/ч в полза на бензина не са ми интересни

след като сме съгласни , че такива коли не за светофарни гонки , тогава какво значение има ускорението до 100 ? Защото след 100 км/ч разликата драстично ще нарасне и тези 60 кс отгоре ще си кажат думата .

Щом цената е еднаква, искаш ли да се обзаложим кой двигател ще бъде купуван повече?

- много ясно , че дизела , поради същата причина по която се купуват "хибриди" .

Не искам да влизаме в баналния спор бензин-дизел , пожелавам ти да си купиш тази кола , възможно най-скоро и с мотора който най-ти допада :rolleyes:

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- и ?

Това значи, че шансът ти да станеш техен собственик прогресивно намалява, колега! А да ги регистрирате в страната пък клони към минус безкрайност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ради храни acho за десен волан :flehan: Безценно :birthday::flipoff:

Да те нахраня ли на мента и шуменско? Снимки искаш ли? А си трай, ако обичаш, да не качвам снимки на теб и Николай на десния бряг и двамата, седнали на коленце?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това значи, че шансът ти да станеш техен собственик прогресивно намалява, колега! А да ги регистрирате в страната пък клони към минус безкрайност.

В такъв случай си вземам бечетри и почвам да спамя в "АУДИторитя" :birthday:

По темата :

Providing 130 kW (177 hp) of power, the A6 2.0 TDI tips the scales at just 1,575 kilograms,

Aluminum components make up more than 20 percent of the body,

drag coefficient (Cd) of 0.26 in the base version

Head-up display and ambient lighting available as options

- това звучи добре ...

Four-cylinder with front-wheel drive, V6 with quattro drive standard or optional - quattro drive with new crown-gear center differential, optional sport differential

- май пак няма да има 2.0 ТФСИ куатро ...

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АчкЬопека може и РС-ка да си вземе, но пред неговия запазен, много рядък, обратен, и с оригинален ангренажен ремък кофтор тя бледнее.

По темата, колата все още е на картинка, нека я видим на живо и тогава да говорим за външен дизайн, а дай боже и повече от нас да я подкарат в най скоро време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и първите рендери на RS6. Малко повече са я свалили от необходимото, но все пак се добива някаква представа.

Audi_RS6_impressie_02.jpg

Audi_RS6_impressie_03.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капацитетите пак се изказват като крайна инстанция. Пичове, този автомобил, дето не ви грабва, не е правен за вас! Продажбите му ще покажат колко е успешен, но това го усещате и сами!

Пич, :hilezh: и БМВ се продава мощно, но в никакъв случай също не мога да нарека интериора му привлекателен ...Успешен , не означава понякога, че даден автомобил е красив или грабва и омайва...Ергономията, също не е задължително качество за него. Примери колкото искаш...Дачия и Голф предполагам сам ще се сетиш , че могат също да се нарекат успешни...

Освен дизайн има и други фактори, като трансмисия, динамика, здравина и надеждност...Все пак там Ауди има някой предимства, която оставят дизайна на второ място...

А регулирането на подсветката са решени като при Ягуар...

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно да си кажа като видях за първи път новото А6 ,нещо не ме грабна.Не знам,може би заради сходството с А8,което поне в моите очи говори за липса на уникалност.Обаче след като видях последните снимки показващи детайли на тази кола ,направо съм :hilezh: .Има и още нещо поне за мен,колите на живо в 90% са в пъти по красиви и изпипани отколкото като ги гледаш на снимка. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Историята на Ауди А6 (100) до момента в картинки:

Ауди 100 C1 1968-1976

3756379.jpeg

Ауди 100 C2 1976-1982

3756381.jpeg

Ауди 100 C3 1982-1991

3756383.jpeg

Ауди 100 C4 1991-1997

3756385.jpeg

от 1994 - с рестайлинга става А6

3756387.jpeg

Ауди А6 C5 1997-2004

3756389.jpeg

Ауди А6 C6 (4F) 2004-2011

3756391.jpeg

A6 2011-

3756117.jpeg

3756119.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно си прав :) само подсещам: обсъждаме автомобил в клас, мислен за определен слой хора от общества, в които не сме ;) Голф и Дачия са успешни заради достъпна цена. А6 не е на достъпна цена ;) Разбира се, всеки трябва да има лично мнение и вкус, молбата ми е да не е като крайна инстанция. Сигурен съм, че си разбрал добре предишния ми пост, съответно знаеш че не е насочен към теб :2gunsfiring_v1:

п.п. Вертере, евала за картинките

Редактирано от wasaby
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

баси бозата.. а и вътре го размазаха с тази инкарнация

a4 = a6 a8 a7 a3

просто да преименуват ауди на А4 и да си спестят няколко букви..

междо другото, новата jetta видяхте ли я? 1995 КИА направо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен съм, че си разбрал добре предишния ми пост, съответно знаеш че не е насочен към теб :)

;) Няма недоразумение, всичко е точно ;)

Аз държа да го видя на живо тва чудо...А интериора на А6 винаги е имал някакви недостатъци, но заради куатрото и добрите мотори съм склонен да не им обръщам внимание.... :bia:

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвън не ме грабва много на нито една от снимките, особено с тая черната гумоподобна линия около вратите мяза на Ford 500. Отвътре е традиционно изключителна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

баси бозата.. а и вътре го размазаха с тази инкарнация

a4 = a6 a8 a7 a3

просто да преименуват ауди на А4 и да си спестят няколко букви..

междо другото, новата jetta видяхте ли я? 1995 КИА направо.

Стига с тия заучени глупости дето дрънкате. Не ви ли се каза че още от 80/90/100 аудитата си приличат та не спрехте да бучите, че били еднакви новите Аудита. Еле па А4 с А8 е нема толко различна кола, само некой мн голем сектант на дърти кошници може да каже че са еднакви ;) А5 също е супер коренно различно изглеждаща кола от А4. По-назад имаше некви изказвания че трябвало да си личи че си дал пари за А8 а не за А4, такова изказване съм сигурен че само у нашата мизерна държавица може да съществува ;) Ми слагайте си големи табели с надписи "Дадох 100000лв за колата" ;) Киселее грозденцето ми се струва.... Обратно по темата, новата А6-ца много много ми допада, много е красива и от вътре и отвън. А колко лошо ще бъде RS изпълението на тая кола не ми се мисли ;)

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... Обратно по темата, новата А6-ца много много ми допада, много е красива и от вътре и отвън..... :D

Нищо лично, но това да го каже човек, който си е сложил Q7 в подписа е леко ..... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моделът е точно това което се очакваше - интериор от А7 (с който дели и платформата) и леки промени във външния дизайн плюс новата решетка и фарове.

Аз лично имах проблем с възприемането на задните светлини на всички Ауди-модели след 2007 (освен A5 Cabrio и А7). Задните светлини на А6 4J определено "казват" това което досегашните модели от новата линия не успяха и се перфектен завършек на автомобила. Достоен заместник на 4F, който ще изведе марката още напред.

:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...