Jump to content

Дайте Акъл за а4


msi200

Recommended Posts

Здрасти пичове, май вече мога да си изпълня отколешната си мечта и да се метна на а4-ка.

Значи, ориентирал съм се към а4 1.8Т 2001 или 2002 с възможно най-много екстри - ксенон, кожа, ESP и т.н. от Германия. Ако има quattro, още по-добре.

Кажете как е поддръжката, типични проблеми, какво да имам впредвид като зимам такава кола... Как е дизела 1.9 130 коня?

Какви са и предимствата пред Супърб и Пасат(освен куатрото). Много ми харесва Ауди, обаче забелязвам че Супърба и Пасатора предлагат същите екстри на по-ниска цена, а качеството е същото?

Друго, което ме безпокои, е че на carsurvey.org има доста кофти коментари относно А4-ките. Повечето са от USA, но да очаквам ли същите проблеми с кола от Германия?

Мерси предварително,

Мишо

Редактирано от msi200
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами Супърба и Пасатора предлагат същите екстри на по-ниска цена защото нямат quattro.а мен лично ако ме питаш защо не си земеш една а4-2.5тди quattrо?мисля че няма да сбъркаш.помисли прочети мненията и на другите колеги и решаваи се пак ти ще я караш тази кола,но аз предпочитам А4-2.5тди кватро пред 1.8Т

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо не си земеш една а4-2.5тди quattrо

Защо не искам 2.5 тди: По скъп е като цена на закупуване, по-тежък е самия мотор а това из дупките има значение, освен това на шефа на а8 със същия мотор смяна на масла + ремъци му излезе над 2 бона + му се прееба няква помпа за още 2.5 бона... Абе 1.8т е истината за мене.

Айде pls, дайте още мнения:hilezh:

Редактирано от msi200
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих те посъветвал да се качиш на Пасат 1.8Т с тези екстри и да прецениш дали ти допада повече или по-малко от А4. За мен си заслужава МНОГО Пасат, защото качеството на материалите е същото, та може дори и по-добро да ти се стори. Друг плюс е, че Пасат-а е по-голям от А4, но не знам дали това има позитивно или негативно влияние над избора ти.

Пасат без 4х4? Как бе хора? Има си Пасат 1.8Т с 4motion, който е напълно 1:1 с quattro, ама напълно! Дори си е с Тorsen. Така че взимай това, което повече ти харесва и карай с кеф!!!!

Забравих Супърб-а.... Той си няма 4х4, верно е, но пък има МНОГО екстри и МНОГО ниска цена, което за мен му дава доста добра преднина в очите на хора, които не държат на двойното предаване. Изработката на материалите по никакъв начин не подлежи на критика! Това си е на практика един Пасат, с абсолютно същите размери, но с друга емблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако пък се гони още по-ниска цена, виж новата октавия, тя си е 1:1 с пасата обаче съвсем се отклонихме от а4. октавията нова е към 42-43к. на старо нямам идея колко вървят, но от шкода предлагат безлихвен лизинг. помисли и за това, все пак нова кола е.

тези години 2001/2 не се ли сменя фейс-лифта? значи мода случиш и на старият модел. всичко зависи кога е произведена колата а не кога е регистрирана 1-ви път. аз лично харесвам по-новият модел. ако се спреш на а4, задължително вземи куатро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октавия никога не е била от класа на А4 и Пасат, тя е на базата на Голф и Бора, не може да се сравнява с по-горен клас автомобили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съвсем.... А4 е еквивалентно на Октавия. Пасат и Супърб са друг клас.

Но в случая това не мисля, че е толкова от голямо значение, защото не сме тръгнали да правим директно сравнение между модели за да трябва да ги нагласим да пасват задължително в един клас.

Прикрепям се напълно към мненията, че:

- Новата Октавия е едно прекрасно решение и си заслужава да видиш дали лизинговият им план няма да те заинтересува, защото нова кола си е нова кола, а с парите които си приготвил ще покриеш сериозна час от цялата сума

- Ако ще си взимаш А4 или Пасат си вземи обезателно quattro или 4motion!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен по-добре си вземи бензинка - било А4 или пасатор или суперБ. Дизел на под 200 хкм на тези години трудно ще намериш ако си се насочил към внос от Германия, а и както ти казваш поддръжка, части, ремонти, консумативи - луда работа :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тук не съм съгласен на пълно :huh:

Моята кола е произведена 01.00 и като я взех миналото лято беше на абсолютно реални 113000км. Така че, с повечко търсене може човек да си вземе каквото си търси и дизелови коли на прилични километри определено не са мит и легенди.

Дали да е дизел или бензин е по-сложен въпроса. Разликата е главно в различното поведение на двигателя. Купуваш си това, което повече ти пасва на начина на каране! Принципно точно 1.8Т има толкова нисък въртящ момент, че прилича на дизел до някъде - много е приятен за каране както в градски така и извън градски условия!

Съмнявам се, че има сериозна разлика в поддръжката на едно 1.8Т и 1.9TDI.... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Wizi Wiziev-"предател" :hilezh: . Пасата с А6 ли ще сравняваме :huh: ?

Аз бих помислил за А6 до 97г. Последната здрава кола. Тез алуминиеви носачи не са ми по джоба а ги имат и пасатите.

Редактирано от M_sub
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4??????

Двигател - 6+, дизайн 6+ интериор 6+, здравина 5, комфорт при возене 6!

Виж какви обяви за такива автомобили имат Аутотехника, те продават коли върнати им от клиенти които са ги купили нови и след това са сменили с други още по-нови...

Момчето което се занимава с продажбата влиза тук и ника му е deliveryman, мисля си че може да ти бъде от полза, ако пък нищо не ти хареса при него, ми пиши едно ЛС, за да се видим и да ти помогна в избора на кола от Германия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж какви обяви за такива автомобили имат Аутотехника, те продават коли върнати им от клиенти които са ги купили нови и след това са сменили с други още по-нови...

Или от Херц.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, аз като ще давам толкова пари за кола искам да има екстри от сорта на кожа, ксенон и ESP, поне 150кс под капака... Тези екстри в Октавиите от Шкода-Бг ги няма, а и да ги има, цената става съвсем друга.

Колите които предлагат горните екстри и ми харесват като цена и марка са само а4, пасат и супърб, вси4ките 1.8т. В пасат и супърб съм се возил и трябва да кажа, че съм направо очарован:hilezh: Ама аудито си е ауди.

Идеалния вариант би бил а4 2002 1.8т куатро с всичките екстри накуп:huh:

Има ли някой тука от клуба дето кара такова нещо, да си каже впечатленията?

Редактирано от msi200
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аутотехника, е представител на Хертц и Сеат за България и дилър на Ауди, за това ти казах да се обърнеш към тях, те нямат нищо общо с Шкода БГ.

Другия вариант е да си поръчаш таква кола и да ти я внесем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеалния вариант би бил а4 2002 1.8т куатро с всичките екстри накуп:huh:

Има ли някой тука от клуба дето кара такова нещо, да си каже впечатленията?

Аз имах възможност да тествам едно такова преди няколко дена (всичко без куатро)!

Впечатления:

- двигател и динамика - шумен, с много неравномерно развиване двигател (дразнещ лаг) - влезе ли в обороти, все едно някой те рита отзад, но под 2000об./мин. си е мъка;

- салон - отличен като усещане за качесво, но не бих казал, че е от най-просторните коли - субективно погледнато Б4-та ми ми се струва по-просторна;

- возия - отлична (само да не се налага да влизаш в сервиз за ремонт на ходова част);

Това е моето впечатление, което е строго субективно (да не се засегне, някой с такава кола сега)! :hilezh:

Аз лично (дори да мога да си взема подобна кола) не бих си взел 1.8Т, а бих загледал нещо като 3.0 да кажем!

Лека!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам такава B6 1,8Т но без Quattro. Не мога да кажа че е шумен мотора.

Е, веднъж я покарах по магистрала Тракия с 220 и тогава верно че не е така тих като на 140:)

Никаква мъка не е щом си я държа в града на 5 та с 1500-1600 об/мин и минавам със 55 литра 720-730 км само градско каране.

Извън града си дадох труда без да бързам да си я карам със 100/120, разхода е към 6,4/100. Може ти да си карал някоя издухана кошница но впечатленията ми съвсем не са като твоите или просто deliveryman ми е дал читава кола:huh:

На 5 та можеш да си я караш и с 50 и със 180 км/ч и колата се движи с учудваща лекота за нелекото си купе. Мотора е пъргав и не се замисля при подаване на газ дори и когато караш с 60 на 5-та и си се ускорява

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как е дизела 1.9 130 коня?
За този дизел ще имаш отзиви в края на март, след като пристигне и го покара един мой колега. За разлика от 200 хил.(съмнителни немски) този е на 94 хил. реални(белгийски). С всичко платено точно на 4 г. автомобилът ще се върже малко над 20 хил. лева. И без некакви инвалиди :lol::D А4 авант, много екстри и супер джанти 17-ки с 4 нови гуми на не повече от 5 хил. км (летни). :lol: Пристига с оригинален комплект за смяна на ангренажен ремък, само трудът тук ще се плати. :huh:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...........

Не се засягай, Ауди 90! Казах, че просто аз така я усетих колата (чисто субективно)! :huh:

Беше на 60000км (реални), така че едва ли е била сдухана! Просто доста се усеща лаг-а, което пък според мен я прави доста "нервна"!

За разхода само мога да те поздравя! Значи си уцелил "бинго" с мотора и си попаднал на читава кола, което наистина си е адски трудно в БГ!

Лека и безаварийна!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей сте ме скъсате като почнете да говорите за реални километри и на коя кола колко и били реалните и дали в Германия километрите са реални или в Белгия били по-реални гледайте моментното състояние на колата километрите не са важни много по-важно е къде и как са минати аз лично бих предпочел кола на 200 000 карана по някои немски аутобан пред кола на 50 000 карана само в София или друг голям град имайте също така в предвид че доста коли дават дефекти и ако ви се случи такава не ви е виновен джамбазина а такъв ви е бил късмета сега при мен имам една А6 2002 година на \"реални\" 241000 км която веднъж е сменяла мотор и два пъти скоростна кутия

Редактирано от Vassko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много за информацията.

Само един последен въпрос - колко е реалната цена на 2002 а4 турбо куатро с повечко екстри - в смисъл моя човек да не ме натовари нещо излишно...

Форума е супер интересен и се надявам да влизам тук и занапред:huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Thor, знаем се приятелю, изобщо не съм се засегнал:huh:

Поздравявам те за определението ,,нервен,, двигател, също като характера ми, може би затова си ми и харесва:lol:

msi200, обади ми се и ела я покарай 0888637051

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...